Rabu, 27 November 2013

lagi keluar parti!! masak masak!!

ni apa nak jadi ni, apa ke heanyer jadi macam ni, hehe, tak logik, mana mungkin parti yang sangat di sanjung mecei serta pekakasisme sanggup buat begini, uish, mana boleh, tak releven, hehe..

pokok kau la ha, cabang pkr di sabah sudah runtuh, nampak gayanya lagu bang non kata sabah yang hilang rupanya kata kat parti dia, hehe.. apalah nasib, makin pening siamanglah bang non, tah dia lepaskan geram dekat siapa lah tu ek? mau dia karate tengok siapa yang tanya perihal parti pkr kat sabah nanti.. hehehe..


ps: tanya sama pokok apa sebab goyang, nanti jawab pokok sabah yang hilang, tak salah lagu ni gila hits beb masa pru13, sampai meleleh air liur cecei bila dengar bang non yang nyanyi, siap automatik kata yes yes, pr akan menang besar, siap menjerit tanpa sedar, jeritan kata ini kalilah bergema diseluruh pelusuk benua malaysia,ada juga cecei yang lupa diri melompat sana sini macam kena rasukan semangat pkr, hehehe.. tapi realitinya, punah dah... keh keh keh..

5 ulasan:

  1. ahli pkr keluar parti, ini bukan sesuatu yang pelik & ganjil, hatta kalau anuar keluar pkr dan masuk semula umno itu tidak mustahil.

    BalasPadam
  2. politik macam-macam boleh berlaku......PAS join UMNO pun boleh......

    Cuma tengok je rentak DAP macamana....kalau besar kepala sangat ...tak pelik pun parti melayu bersatu semua.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. senang je nak satu kan umno & pas....

      Padam
  3. KUCHING; 27 NOV 2013:Seramai 110 orang bekas ahli PKR Cawangan Roban, Saratok Sarawak menyerahkan borang rasmi keahlian menyertai Parti SPDP kepada Tan Sri William Mawan hari ini di Pejabat SPDP, Jalan Badruddin Kuching.

    Kumpulan bekas ahli PKR tersebut diketuai oleh Ghani bin Eli yang merupakan bekas Ketua Cawangan PKR Roban.

    Turut hadir bersama ialah bekas Setiausaha PKR Roban iaitu Abang Mokhtar bin Abang Zolkipli, Taim Embin, Semawi Musi dan bekas-bekas ahli PKR Saratok.

    "Ini merupakan satu tindakan yang baik dan SPDP dan Barisan Nasional menyambut baik tindakan mana-mana pihak pembangkang menyertai Barisan Nasional. BN sentiasa menunaikan janji kepada rakyat sebaliknya pihak pembangkang lebih kepada janji-janji kosong", kata Tan Sri William Mawan dalam sidang akhbar tersebut.

    "Kami dari PKR Cawangan Roban telah hilang kepercayaan terhadap PKR kerana tidak membawa kemajuan di Saratok. PKR hanya memperjuang kepentingan individu dan SPDP dilihat terbukti dapat membawa pembangunan kepada kawasan Roban, Saratok," kata Ghani bin Eli, bekas Pengerusi PKR Cawangan Roban, Saratok.

    SPDP akan mengadakan mesyuarat pada 29 November akan datang di pejabat SPDP Negeri Sarawak.

    BalasPadam
  4. salin dan tampal28 November 2013 5:26 PG

    mudah-mudahan diorang masuk umno,dan memang umno yang layak untuk mereka.

    BalasPadam