Ahad, 17 November 2013

lagi keluor pkr, kali ni di langkawi pulak! makin punah ranah dah!!

adakah bang non buat game supaya semua ahli pkr keluar parti? uish mana lah tau dia saja nak bikin gempak, sebab ada game politik terancang yang dia nak buat, mana lah tau ma, dia kan berguru dengan pertubuhan mata satu!! faham-faham je lah ye.. hehehe..realitinya minda fantasi seorang pencacai pr yang takkan terima kenyataan punya, pkr dah makin jahanam, hehehe...

dari sabah, kali ini di langkawi pulak, hah, apakah pkr dah semakin menjadi jibrauk kali ini? kita saksikan saja ye, hehe.. tanya sama bang non apa sebab goyang, nanti jawab bang non, pkr dah goyang, hik hik... 

"Dato' Wan Salleh Wan Isa - Pengerusi PKR Langkawi mengumumkan keluar parti PKR" 

baca seterusnya klik sini

15 ulasan:

  1. itu org UMNO menyamar sbg org PKR n lepas tu isytihar keluar PKR.....UMNO bayaq org2 ni......muaahahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. La, Johari Bedul tak buat kerja rupenye... asyik ngigau nak jadi P.Romlee je.. kah kah kah kah kah

      Johari Bedul pun orang UMNO menyamaq PGayR je tu... muahahahahaha

      Padam
  2. inilah barisan kita yang tak iklas berjuang
    siap sedia terkorban untuk aljuburi
    dari perlis hinggalah ke sabah kita sudah keluar PKR

    BalasPadam
  3. Bah. Pertama:

    Kita jgn. TERPERANGKAP dgn. drama-drama DAJAL si DAPBANGKAI/PKR ni!

    Sedangkan senyap-senyap Musuh Islam/Melayu dr. puak DAJAL Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR, disyaki, terus makin agresif menggunakan agama Kristian, utk. menghasut Bumiputera Bukan Islam [termasuk utk. membenci Islam/umatnya (terutamanya Melayu-Melanau) dan UMNO] serta MENGKRISTIANkan lagi seramai Bumiputera miskin, di pendalaman Sabah/Sarawak, serta kpg. Orang Asli dan kpg. estet India miskin. Yg. penting bagi MUSUH Islam/Melayu terutamnya dr. DAPBANGKAI, ialah supaya P. Pinang, Selangor, serta Sabah-Sarawak (yg. kaya minyak-gas), disyaki, dapat diKRISTIANkan, supaya senang utk. diJAJAH dan Malaysia sbg. NEGARA Islam serta umat Islam/Melayunya dpt. ditumbangkan!

    Dan lelaki Cina Kristian Zionis, disyaki ejen KAPIR DAPBANGKAI/PKR juga disyaki makin direkrut mengahwini kaum Orang Asli dan Bumiputera miskin Sabah/Sarawak, termasuk melalui NGO-NGO si KAPIR, yg. kononnya nak membantu Bumiputera miskin di pendalaman - lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/11/06/baram-dam-native-suit.aspx, Natives file suit over removal of native land rights for Baram Dam project, by stephen then, November 6, 2013. Dan disyaki lebih senang lelaki menjadi ejen dlm. hal ini, kerana kaum isteri dan terutamanya anak-anak sbg. jenerasi akan dtg., akan lebih senang dibentuk termasuk sbg. pemimpin – lihatlah kaum Penan yg. semakin militan dan amat anti Islam/Melayu-Melanau.

    DAPBANGKAI/PKR disyaki akan menggunakan Ketua-ketua kpg. yg. punya pengaruh besar dan anak-anak muda, yg. senang dihasut. Jgn. lupa kerana DAPBANGKAI/PKR adalah sekutu kuat PAP-Barat-Israel, disyaki, wang tajaan akan berlimpah, utk memudahkan sebrg. projek di pendalaman, termasuk yg. kos tinggi! Maka Adun-adun BN, terutama yg. Islam/Melayu, juga baik lebih aktif TURUN PADANG di pendalaman Sabah-S’wak!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  4. Bah. kedua:

    Di samping itu, MO pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu (termasuk pekerja asing Islam), terus MENINGKAT, disyaki oleh GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA (yg. juga diterajui PATI Bukan Islam yg. jumlah mereka makin MENINGKAT di M‘sia ini sekrg, termasuk MENYAMAQ sbg. org. Islam dgn. IC palsu umat Islam/Melayu), utk. MENGECILkan umat Islam/Melayu, disyaki diTAJA MUSUH Islam/Melayu dr. puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. puak Illuminati Zionis Barat-Israel)! Musuh Islam/Melayu ini sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang, dan makin meningkat di Sabah/Sarawak ke atas kpg-kpg. Islam/Melayu yg. terbakar)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser/racun, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu)/wabak penyakit/kemalangan jln. raya-industri dsbnya. Umat Islam senang dikenali dr. cara pemakaian Islam mereka serta ayat al-Quran di kenderaan.

    Bahkan saya syak Allahyarham Timbalan pegarah JAKIM S'wak dan 3 pekerjanya dilanggar lori balak (pemandunya lari) juga sebenarnya diRANCANG secara halus; apalagi S'wak makin disasarkan Musuh Islam/Melayu utk diKRISTIANkan (sebab itu juga saya syaki inilah mengapa kpg-kpg PUSAKA Islam/Melayu, termasuk tepi laut, terutamanya di Sibu, Bintulu, Kuching dan Miri asyik terbakar - utk. dihalau atau diRAMPAS tanah/kpg). Patutnya mulai sekrg., maklumat aktiviti mana-mana pegawai mana-mana jbtan agama Islam kita mesti dirahsiakan dan setiap tugasan dan pejabat mendpt. iringan/kawalan polis, dan KDN serta PDRM mesti bekerjasama dgn. polis negeri (yg. kdg-kdg. dikuasai Bukan Islam yg. disyaki tidak peduli bila mangsa adalah umat Islam/Melayu) bila berlaku jenayah, yg. termasuk rompakan/kebakaran/pembunuhan/kemalangan jlnraya-industri, yg. ganjilnya, tetapi sungguh menyayat hati, MAJORITInya adalah umat Islam/Melayu di seluruh Malaysia ini.

    Lihat saja 7 umat Islam/Melayu MENINGGAL diBUNUH dlm. SATU HARI, dlm. jenayah kemalangan/ragut semalam - lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20131115/je_20/Tiga-maut-dua-parah-kereta-bertembung-lori-di-Tawau;
    http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20131115/je_21/Empat-maut-nahas-dalam-perjalanan-ke-konvokesyen-anak; dan http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20131115/je_18/Wanita-warga-emas-maut-diragut-dua-lelaki-bermotosikal!

    Bayangkanlah jumlah umat Islam/Melayu diBUNUH dgn. pelbagai cara dlm. setahun; dlm. lima tahun - ini yg. mereka si DAJAL MUSUH Islam/Melayu sedg RANCANG dgn. halus! Tapi MO ini tidak dipandang serius nampaknya oleh pemimpin UMNO mahupun PAS!

    Kerana, yg. hairannya, kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam (lihat suntikan kimia utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

    Lihat YB MB Pahang kita jatuh sakit tenat tiba-tiba (syukur dah sembuh tapi harus diawasi dgn. ketat oleh polis di hospital – dan hanya doktor/jururawat khas patut dibenarkan merawatnya), juga kematian mengejut Allahyarham Bukhari Che Muda, CEO Alhijrah, yg. juga sungguh terpelajar, di usia muda akibat kanser. Serta pembunuhan terbaru Allahyarham Ustaz Raffli dr. JAIP.

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  5. Oi anon 12:57pg, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS dgn. TEMBERANG lu!

    Jadi, kerana lu ni BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi BERAMBOS kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

    BalasPadam
  6. keluar/masuk parti ia perkara biasa bagi pkr/umno, kerana kebanyakan orang pkr kebanyakan nya adalah bekas orang umno.
    jika semua orang pkr berbondong-bondong kembali kepada umno, ia bukan lah sesuatu yang pelik & ganjil.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke musibat Wan Salleh ni nak masuk UMNO balik??? kenyataan tang mana yang ada tulis dia nak masuk UMNO balik. Cer tulis kat ruang komen ni sat......

      Padam
    2. 6:49.....wahai saudaraku yang bijaksana.....faham kan betul betul ayat saya yang terakhir itu...."jika, kalau, seandainya, sekiranya....orang pkr berbondong-bondong masuk umno, ia bukanlah sesuatu yang pelik & ganjil...

      maksud saya bukan lah pasti dia masuk umno tapi kalau atau jika atau sekiranya atau seandainya mereka masuk umno itu bukan sesuatu yang pelik, aneh, ganjil....

      Padam
    3. dan "seandainya", "sekiranya", "kemungkinan", "barangkali" memang tiada pun sekelumit niat si mangkok ni kata nak masuk UMNO. Ok??

      Masih tak paham lagi??? Kalau tak reti juga, tolong baca artikel dari blog daengselili tu habis-habisan. Kalau masih benak juga, hentak kepala ko kat meja atau batu bagi otak ko berjalan sikit...

      Padam
    4. 7:08.... apa pon yang kau komen, aku lebih suka kalau dia masuk umno, dan terus berjuang bersama orang-orang umno dan jangan masuk parti lain.

      Padam
    5. tu ko punye suka.. bukan si mangkok ni punye suka.. tak paham bahasa lagi??

      Padam
    6. 10;13....marah betul mamat ni, baru kena cucuh api sikit tak kan dah terbakar?

      Padam
    7. ko cucuh kat mane?? Kat fius otak ko yang tertanggal tu ke?? Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  7. Mohon dipaut http:mediaharia.blogspot.com ke pautan blog tuan.terima kasih

    BalasPadam