Rabu, 13 November 2013

orang kuek rafizi keluar pkr malam tadi!! fulamak!!


takda angin, takda ribut, tetiba je dia bergoncang hebat sampai bergegar otak mendengarnya, keh keh, setelah edisi sabah yang hilang telah membuatkan pemimpin pakatan rakyat jadi sewel 10 saat, tup tap tup tap... malam tadi seramai 80 orang ahli pkr cabang pandan telah keluar parti dan menyertai umno..

pekakas pr dengan ego akan cakap, ahhh ini semua lakonan umno, sebab yang join umno tu adalah orang umno yang masuk umno.. keh keh keh.. jawapan yang biasa aku dengar lah kalau ada kes orang pr masuk umno/bn..

lantak kau lah labu, yang penting kita henyak cukup-cukup sampai lunyai pr, terutama dap, ingat kawan-kawan semua, musuh kita adalah dap.. dan kita sedarkan orang-orang melayu dari pr supaya insaflah hendaknya...kembalilah kepangkal jalan..hehe.

cerita selanjutnya klik sini

8 ulasan:

  1. orang pkr keluar parti dan masuk umno, ia bukan lah sesuatu yang pelik & ganjil...hatta anuar sendiri keluar pkr dan masuk umno, itu bukan sesuatu yang mustahil...

    sekian dimaklumkan.

    BalasPadam
  2. berapa umno bayar untuk orang kuek ni kuar PKR ye?

    BalasPadam
  3. ramai ahli umno bukan orang ex pkr..tapi orang pkr yang ramai ex umno..jadi eloklah balik ke umno..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau depa nak balik mula ke UMNO, kena tentang LGBT, mempertahankan nama Allah, kena ttg COMANGO etc.

      kalau balik ke UMNO dgn OTAK KOTOQ baik tak payah....UMNO dah ada pemimpin Liberal n Progresif, jgn ditambah pulak dgn sifat2 pelik yg lain

      Padam
  4. bagus lah kalau dah sedar. Perjuangan yang belum selesai.

    BalasPadam
  5. Jangan lupa ayat diakhir surah Yassin "....Innama amruh arodasyaian.........yakulalahu kun fayakun......" Ini ketentuan DAN Ujian ALLAH terhadap UMNO. dIHARAP UMNO tidak leka dan lalai terhadap Allah...

    BalasPadam
  6. Ahli Pas..ahli PKR ....tak mestinya tak boleh Undi BN ! Setujuuuuuuu !!

    BalasPadam
  7. hak masuk keluar dan keluar2 masuk pula ke mana2 parti ini wajib diberi perhatian krn perbuatan mrk itu boleh dibuat pelbagai tafsiran. antaranya ada agenda tersembunyi krn ingin menjatuhkan dr dlm....hati2 tuuu

    BalasPadam