Isnin, 25 November 2013

pas kata mereka dah boleh kalahkan umno dah!! wahh.. gila power!!

pas ganti umno, tapi hakikat dap ganti pas. keh keh keh keh, sembang kencang boleh runtuh langit kalau dengar, konon nak cerita mereka macam takde masalah, hakikat mereka dalam keadaan pening kerana akar umbi dah naik darah dengan perangai keldai-keldai dap ni, biasalah, depan croud kena hebat, nampak powerfull. tetapi hakikat spender bau bacing hancing kencing yang kalau orang bau, boleh pengsan..


hehe kita layankan je ye, ini semua provokasi dari arahan dap, biasalah kan, keh keh keh, adakah umno goyang? hehe..



ps: yela pas kan kuat, kuat gila ma, kuat mengampu dap.. kah kah kah kah kah.. sial lah ptuih

8 ulasan:

  1. kah kah kah kah kah kah kah.... jadi anjing DAPig kamu berjaya la PAShit..!!!!

    BalasPadam
  2. Ramai Melayu Undi DAP Berbanding PAS, PKR -Dzulkefly

    SHAH ALAM: DAP mendahului sekutu pakatan pembangkang dalam memenangi undi Melayu apabila berjaya menambah sokongan kaum tersebut sebanyak dua peratus pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) Mei lalu.

    Sebaliknya PAS yang ahlinya didominasi kaum Melayu mengalami penurunan undi sebanyak dua peratus.

    Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Dr Dzulkefly Ahmad berkata, Parti Keadilan Rakyat (PKR) turut mengalami penurunan sokongan undi Melayu pada PRU lalu sebanyak tujuh peratus.

    “PAS mengalami penghakisan undi Melayu. Jelasnya impian PAS untuk mengganti Umno sebagai parti tonggak orang Melayu Islam gagal dan masih tertangguh.

    “Sementara Umno menambah sembilan kerusi diperingkat Persekutuan kepada 88 manakala PAS sebaliknya kehilangan dua kerusi Parlimen menjadikan 21 kerusi termasuk saya sendiri di Kuala Selangor. Menambah derita PAS apabila kita kehilangan Kedah,” katanya.

    Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Muktamar Tahunan PAS ke-59 di Stadium Melawati di sini, Ahad.

    Beliau menjawab kepada perbahasan yang dibangkitkan perwakilan mengenai penurunan sokongan undi Melayu terhadap pakatan pembangkang khususnya PAS.

    Mengulas lanjut Dzulkefly bagaimanapun berkata, penurunan undi Melayu terhadap PAS hanya berlaku kepada beberapa kawasan tertentu sahaja.

    “Dari segi kehilangan undi Melayu, walaupun ketara tapi tidaklah separah yang diperkatakan.

    “Penurunan undi Melayu terhad kepada kawasan tertentu sahaja dan boleh ditafsir ekoran faktor tempatan dan situasi pentadbiran negeri seperti apa yang berlaku di Kedah.

    Menurut Dzulkefly, PAS sebaliknya mengalami sokongan undi Melayu di Terengganu dan Johor.

    Selain itu Dzulkefly juga berkata, Muslimat PAS perlu meningkatkan gerak kerja dalam menambah sokongan kaum wanita muda terhadap parti itu.

    “Sokongan wanita Melayu juga masih di tahap yang rendah iaitu sekitar 30 hingga 35 peratus sahaja.

    “Sokongan ini perlu ditambah dengan program-program khusus untuk golongan ini,” katanya

    BalasPadam
  3. Anjing pun anjingla, asal dpt jd yb, exco etc & boleh pulak jatuhkan umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. woof.. woof.. oowoof..

      (terjemahan: Baik tuan karpal sink)

      Padam
    2. AKHBAR Nanyang Siang Pau terbitan 18 Julai 2011 menyiarkan artikel mengenai komen seorang pemimpin bawahan DAP di laman sosial, Facebook bahawa parti itu akan menang pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 walaupun ia meletakkan seekor anjing menjadi calon.

      Artikel bertajuk ‘Calonkan anjing pun boleh menang?’ tersiar dalam ruangan Pendapat Yuanlun di halaman A13 akhbar berkenaan.

      ------------------------------------------------

      Apakah maksudnya anjing tu adalah PAShit?? Memang kena dengan kata-kata pemimpin DAPig tu... pencacainya membuktikan PAShit hanya layak jadi anjing DAPig. Tahniah diucapkan...

      Padam
  4. Tanpa Nama25 November 2013 9:23 PTG.

    woof.. woof.. oowoof.. 

    (terjemahan: Baik tuan karpal sink)




    bijak bteul lah anjing ni.....

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama25 November 2013 9:23 PTG

    woof.. woof.. oowoof.. 

    (terjemahan: Baik tuan karpal sink)






    pandai betul lah anjing ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anjing tu bernama PAS, memang la pandai bila berdepan tuannya

      Padam