Ahad, 24 November 2013

perwakilan pas sendiri membalun pas? ait suda tukar ka?

ada yang perwakilan wilayah perseketuan ni akan di cop sebagai ajen umno ni, mesti punyalah, hehe.. kira akar umbi pas dah berbulu dengan pemimpin mereka sendiri, gerak perjuangan parti mereka, malah perpecahan diantara mereka semakin teruk, sampai ada yang menyumpah sama sendiri dah, kes paling tak leh terima dikalangan ahli akar umbi pas adalah konsert rock yang dianjurkan pada muktamar tempohari, amat memalukan mereka, paling kritikal isu pengiraaan undi yang meragukan, kutuk spr bukan main, tapi parti sendiri nak kira undi ambil masa sampai lebih sehari, tu yang sangat memalukan tu..


ps: kira akar umbi dah bersuara, gasak la kau pas, ada yang protes sok ni pru14, jangan dok jilat sangat dap tu, parti sendiri yang jahanam..

10 ulasan:

  1. utusan meloya ... boleh percaya ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tu malaysiakini ngn harakah bleh caye ke? nape xabis2 nn berita merapu n fitnah..? nape xde berita utk penambahbaik negara??? fikir la wahai macai..

      Padam
    2. anon 943 : lu red bean army... lu pegi cerita kat malaysiakini kesayangan ko tuh.. jgn nak poyo kat sini lah... small fry,,,(ko tak marah kan aku cakap camni kan...) kah kah kah

      Padam
  2. aku hanya percaya pada buletin haram.ah jadah..

    40ribu memang betul..lepas mengundi diorang ada flight balik..

    sebab tu kita tak jumpa ..

    wal haram mu ..wal halal ku..( kira ala-ala.'maksum')

    BalasPadam
  3. Tanpa nama 9.50 ptg...kasi bukti la jgn cakap saja.Takat cakap saje tak der bukti tu kira fitnah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. lu kasi bukti la dulu yg lu org betul... ni lagi satu small fry...tp nak tunjuk terer... red bean army... puiihhh...

      Padam
  4. PAS ni malukut ashik kena luku je....apa boleh buat dah jadi hamba sahaya DAP...mana boleh bantah nanti kena lelong......

    BalasPadam
  5. Pas x macam umno, orng bawah boleh komen orang atas, dalam umno mana boleh, bila orang atas buat sesetu hal walaupon salah, orang bawah tetap tunduk dan patuh dan langsung tidak berbunyi, sebab takut hilang jawatan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ape bukti yang ko ade?

      Yang aku tau, penyokong kene pecat dengan pemimpin PAShit kerana mengkritik rakan pemimpin PAShit dalam parti komponen PR ada la...

      Lagi hebat tu..

      Padam
    2. Ye..memang betul lah tu, itu bukti berani nya penyokong pas mengkritik pemimipin atasan mereka dan sanggup dipecat atau hilang jawatan.

      ini berbeza dengan umno, tidak ada penyokong dan ahli umno dipecat kerana mengkritik pemimpin atsan mereka, atas sebab takut hilang jawatan mereka lebih suka tunduk dan patuh sahaja, atau dengan kata lain....yes sir!

      Padam