Sabtu, 2 November 2013

UMNO LAH PUNCA PENIAGA DI HALAU DEKAT KAJANG BARU-BARU INI - kata penyokong pr!!

jilat dan hiruplah lendir dap sampai kejung wahai melayu pr!!

ni baru di kajang, aku dapat info banyak lagi kawasan peniaga kecil melayu akan diterajang berambus, alasan kawasan tidak sesuai, setahu aku bila peniaga melayu ini berniaga, yang buat report adalah persatuan cina, persatuan ni cukup sial kerana dengki perut hijau terhadap peniaga kecil melayu, aku harap kita sedar permainan kotor kiasu ni beb, nak harap pas, korang takkan tak tau, mereka ni kaki hirup lendir dap, apa perlu kita buat? diam, kata tak pe rezeki ada dimana-mana? tak kena dekat keluarga, saudara, kawan, malah diri sendiri... masa tu baru kata menyesal aku bagi sokongan dekat cina dap.. dah kena baru nak menyesal..

apa tak faham erti kasihan ke dekat orang yang meniaga kecil-kecilan, adakah puak ini berdendam kerana ds najib dah umumkan dana dan fokus bantuan terhadap bumiputra berbillion ringgit?

AKU BERPESAN KEPADA RAKAN-RAKAN SEMUA, KORANG FIKIRKAN DAN KORANG NILAIKAN.. APA BETUL PAS NI BOLEH MEMBANTU ORANG MELAYU? AYUH TOLAK PR!!

KLIK VIDEO

KAMI BUKAN PENDATANG ASING - KATA PENIAGA MELAYU

8 ulasan:

  1. Yang rakyat selangor gatal sangat pangkah PR, sapa suruh?

    BalasPadam
  2. yg pi jadikn biaDAPigs DOMINAN di Selangor sapa suruh.....PKR dah mmg hancusss la

    kalau PAS mungkin ok lg....walaupun TAKDA PEMBANGUNAN yg akan berlaku, sekurang2nya takda la roboh2 gaya gini kot.

    kalau adapun takat potong balak tepi jalan ka atau bg tanah utk buat JIRAT ka, roboh surau ka utk buat mall...impaknya takda sampai ganggu ekonomi peniaga2.

    BalasPadam
  3. pulau pinang pun sama melayu kalau nk berniaga nanti Dap pintah tapi dlm hutan he he he

    BalasPadam
  4. Tidak mustahil golongan ULAMA TULEN dlm. PAS disyaki disasarkan utk diracun termasuklah Allahyarham- Allahyarham Dato Ustaz Fadzil Noor dan DS Ustaz Azizan!

    Saya cadangkan kerana NEGARA ISLAM kita serta umatnya dlm. bahaya, akibat KEBUASAN KAPIR MUSUH Islam/Melayu yg. makin GANAS; ialah supaya umat Islam/Melayu Malaysia BERKORBAN demi ISLAM - tolong kahwin empat (saya dulu juga jahil psl poligami; tapi baru sedar skrg. apa hikmatnya ALLAH SWT membenarkan lelaki Islam kahwin empat)! Dan kahwinlah juga ibu-ibu tunggal serta pekerja asing wanita Islam miskin, dan melahirkan seramai ANAK SOLEH yg. mungkin; apalagi golongan liberal Islam/Melayu makin kurang dpt. anak kerana memandang rendah pd. yg. anak ramai, atau terlalu mementing kerja dan kejayaan materialisma daripada Islam, atau mengamalkan pil perancang keluarga (sebenarnya pil ini salah satu SENJATA Kapir Musuh Islam; ut. mengurangkan anak ramai dr. umat Islam). Pedulikan fahaman feminisma si Barat-Zionis yg. PENIPU, yg. menentang poligami dlm. Islam, kononnya nak menjaga hak wanita – tapi kebebasan seks BUAS dan KEJI, termasuk yg. dah berkahwin, diagungkan pula! Feminisma juga SENJATA si Musuh Islam/Melayu utk. menjatuhkan aqidah dan akhlak wanita Islam di mana kebebasan mutlak individu yg. tiada batas, diperjuangkan kononnya sbg. hak asasi kebebasan-kesamaan gender. Bahkan feminisma telah melahirkan golongan wanita BUAS, yg. cetik fikirannya akibat moral yg. telah JAHANAM, apalagi bila terlibat dlm. kebebasan seks yg. tiada batasan, dipergunakan sbg. BINATANG-HAMBA-SEKS oleh Dajal-Dajal si pengikut-syaitan!

    Tapi perkahwinan poligami ini mestilah berlandaskan Syiar Islam; bukan utk. bersuka-suka utk. kepuasan nafsu yg. jahil dan buas spt. si KAPIR. Tetapi adalah utk. menegakkan perjuangan Islam apalagi bila Islam/umatnya terancam di Malaysia ini. Ini termasuklah melalui perancangan halus DAJAL, disyaki dr. si DAPBANGKAI/PKR (serta sekutu mereka, Barat-Israel) utk. MENGECILkan umat Islam di Malaysia spt. di Singapura dan Palestin, paling utama melalui PENGKRISTIANAN terbuka/rahsia, Bumiputera Sabah/Sarawak dan Orang Asli serta Islam/Melayu liberal. Ini termasuklah meletakkan ejen Bukan Islam MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu termasuk warga asing Bukan Islam Indonesia/Filipina yg. muka mcm. Melayu (kerana itulah JAWI/JAKIM mesti memainkan peranan bersama KDN utk. menyiasat latarbelakang Islam pekerja asing samada mereka benar-benar org. Islam dan berdakwah/berbuat kebajikan berterusan kpd. mereka).

    Seterusnya, melalui pembunuhan beramai umat Islam/Melayu (Genocide) termasuklah melalui jenayah pembunuhan/rompakan/kebakaran (juga utk. rampas tanah PUSAKA atau halau umat Islam/Melayu dr. kpg /kwsn perumahan), keracunan makanan termasuk melalui bahan/suntikan kimia yg. boleh menyebabkan penyakit kanser/sakit jantung yg. berleluasa serta wabak penyakit di asrama/kwsn perumahan Islam/Melayu dan kemalangan industri/jalanraya (terutamanya oleh lori buas, yg. mungkin dimilki geng kongsi gelap - sepatutnya setiap lori dan bas, dan tapak industri dikenakan undang-undg memasang videokamera, dashcam dan kotak hitam, utk. mendpt. bukti bila berlaku kemalangan industri/jlnraya). Umat Islam/Melayu, termasuk pekerja asing Islam, senang dikenali dr. cara pemakaian Islam atau ayat al-Quran di kenderaan – bahkan bijak pandai/pemimpin juga disasarkan!

    Maka baiklah PAS bersatu dgn. UMNO; sebelum NEGARA ISLAM kita ini dan umatnya terus diHANCURkan; bukan jadi KULI-SAMPAH si KAPIR MUSUH Islam´/Melayu dr. DAP BANGKAI/PKR - lihat di http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.de/2013/11/tolak-hudud-ustaz-kazim-soal-tun.html, TOLAK HUDUD : USTAZ KAZIM SOAL TUN MAHATHIR..!!! , Posted by JKKK Kota Sarang Semut!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
    Balasan
    1. UMNO kan dah kuat dan dipercayai oleh 99% melayu malaydia, maka jangan ada rasa bimbang pada pas, kerana pas bukan ada apa pon...

      Padam
    2. Sebab PAS takde apa-apa pon termasuk takde otak la akan menyusahkan orang Melayu di kemudian hari. Bukan sahaja takde otak, malah sesat lagi tu...

      Padam
  5. Tahniah rakyat selangor yang suka jilat bontot cina tu... what u give, u get back..

    BalasPadam
  6. PEMBETULAN: (Perenggan pertama)

    Tidak mustahil golongan ULAMA TULEN dlm. PAS disyaki telah disasarkan utk diracun termasuklah Allahyarham- Allahyarham Dato’ Ustaz Fadzil Noor dan DS Ustaz Azizan, oleh si KAPIR MUSUH Islam/Melayu, utk. MENJAHANAMkan PAS sbg. parti Islam TULEN!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam