Ahad, 10 November 2013

tahniah pdrm, tertangkapnya pembunuh paling kejam ambank di johor!!

bak kata orang, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh juga ke tanah juga.. orang buat kejahatan, pasti akan dapat habuannya, itu realiti, pembunuh yang kejam ini, ingat malaysia boleh buat apa saja, hah ambil obat, hukuman mati menanti..


ps: jangan ada pulak peguam bhagal dari sinun tu yang kata nak membela pembunuh ini katanya hak asasi.. hehe.. bapak ea.. hak asasi.. pui.. anda kenal kan siapa 2 orang peguam paling badas tu...

5 ulasan:

  1. tu 2 ekor peguam pkr haram jadah...nak bagus halakan jer muncung pump gun tu kat kepala hotak 2 ekor beruk tu..baru dia tau rasa macam mana jadi mangsa penjenayah!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sangat setuju! Latipah satu SuweySurendran dua... dan lain lain lagi, kas dia punya telor diikat dengan bom tangan... hahahaha....

      Padam
  2. bagus lah kena tangkap, tapi bayar le ganti rugi pada suami norazita dan pulangkan wang ambank yang dirompak itu....

    BalasPadam
  3. Kalau pembunuh membayar diat kepada waris mangsa maka si pembunuh tak dikenakan qisas. Namun pihak kerajaan berhak mengenakan takzir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 5:16...betul sangat tu!

      Padam