Khamis, 14 November 2013

tu dia, macam biasa, next pm berkumandang lagi.. wakaka..

haha.. apa dia lupa pru13  pr kalah, kah kah, bang non punya eksyen oo sebelum pru lepas, kata dia lah akan jadi pm, pm yang disayangi rakyat, keh keh keh.. ai dunia-dunia...




menjadi pm boneka yang ideologinya sangat liberal, semua taruk, apa nak jadi kalau betul-betul mamat ni jadi pm, pm boneka kepada kiasu, menjahanamkan keistimewaan orang melayu, ini lah mamatnya, dulu masa dalam umno dialah fighter kepada orang melayu, tetapi sekarang kerana kuasa, dia jadi bebalisme, tak pe.. masa terus berlalu, dia lagi power atau Allah lagi power?

15 ulasan:

  1. PADANLAH BUAT FACELIFT, NAK JADI PM RUPA NYA.
    SYABAS SYABAS KALAU ADA REJOKI

    BalasPadam
  2. Botox... Ini kalilah14 November 2013 2:01 PTG

    Facelift tu apekebenda? Botox ka? Hahahahaha... ini kalilah. Nak jadi PM, lain keturunan la...

    BalasPadam
  3. Bangga sungguh Manoharan dapat bergambar dgn PM in waiting ( kunun nya )

    BalasPadam
  4. Dia akan jadi nxt, nxt, nxt, dan nxt, & after nxt smpai bila2.huhu

    BalasPadam
  5. pm in waiting? jgn harap la...selisih malaikat 44 klu pengamal homoseks jd pm utk negara islam!

    BalasPadam
    Balasan
    1. 3:33ptg....... tidak suka dia jadi pm, aku pon tak suka kalau dia jadi pm,....tapi tuduh dia pengamal homoseks, perlu anda ingat,anda bertanggungjawab atas pertuduhan anda itu

      ://www.youtube.com/watch?v=OBBFASjGriQ&feature=youtube_gdata_player

      Padam
    2. mat sabu pun bertanggungjawab juga... ada ke dengar dia mintak maaf dari peliwat ni sejak gelarkan dia SYEIKH Al-JUBURI??? Tolong peringat mat sabu al-berok tu jugak ye

      Padam
    3. 8:50...memang dia pon akan dipertanggungjawabkan apa yang dia ucapkan iti, tapi kalau pon nak jadi macam mat sabu......maka dipersilakan.....dan aku berlepas diri dari apa yang engkau kata kan itu.

      Padam
    4. Aku tak ikut ape yang mat sabu cakapkan, kebanyakan yang keluar dari mulutnya adalah SAMPAH...!!!!!!!. Aku lagi percaya kata-kata bekas rakan setenis, rakan baik luar dan dalam yang lebih mengetahui perangai sebenar anwar. Sehingga ke hari ini anwar peliwat sendiri tak berani nak saman bekas rakan setenis dia tu, lebih-lebih kenyataan bekas rakan baik dia tu menyatakan anwar memang seorang PELIWAT.... ko kenal sangat ke dengan anwar peliwat tu sebaik Nalakarupan ha???

      Padam
    5. 1:05pg....aku tak suka pada anuar sejak dia dalam umno lagi.
      Tapi tentang engkau mengatakan dia seorang peliwat, aku berlepas diri dari kenyataan engkau itu.

      buat lah apa saja, tetapi kita mesti mengetahui adakah yang kita lakukan itu....wajib, sunat, harus, makruh atau haram

      Padam
    6. eh, bukan ko ni spesis suka buat tuduhan melulu ke? Kenapa tetiba nak jadi baik sangat ni?? Saiful yang WAJIB dipertahankan kerana ditutuh oleh peliwat ni ko tak mahu tolong pulak??

      Padam
    7. saiful!!!?

      http://www.youtube.com/watch?v=dLQhcYn6YGI&feature=youtube_gdata_player

      Padam
  6. Bukan peliwat tu dah jadi PM sejak 16 September ke? Ini next PM tahun bila?

    BalasPadam
  7. bukan BAKAL PM daaaa....EX-PM daaaa.....berapa byk 16 Sep sudah lepas daaa......:)))))

    BalasPadam
  8. Pisahkan kami dari Malaysia kalau manusia ini jadi PM.

    Liau Papak Sabah

    BalasPadam