Ahad, 10 November 2013

TU SEBAB AKU KATA DAP NI SHIYAL!! DIKAITKAN UMNO DENGAN PEMBUNUH AMBANK TU PULAK!! CIBAI!!

WOI LAHANAT DAP, APA DAH TAKDE MODAL KE HAPE CINAPET SPISIS KORANG NI WEI...

penjenayah kejam macam ini perlu di hukum sewajarnya, dan tak perlulah cinapet bhagal dari dap nak mempolitikkan hal ini, penjenayah dah pun kena tangkap, kejayaan pihak polis kerana kecekapan mereka, tak perlu cinapet nak isukan ini adalah berpunca dari umno.. aku carut sikit leh, panthek punya cinapet dap.. dah la rasis, sengal, aku nak ludah sikit leh, ok ptuih la cinapet dap.. bodoh la lu.. pui.. lagi sekali.. hehe..

 tahniah pdrm kerana kecekapan dengan menahan suspek kejam ini..

kepada mp keluang dari cinapet dap, kalau lu sok tersepak batu, kaki lu bengkak, semua salahkan umno, moyang lu lah cinapet dap, dah tak da isu ka? apa lu ingat semua perkara umno punya hal ka, lu pergi sekolah lagilah, jangan jadi bodoh macam mengkarung bukit lah.. thewww yamaka fullat...

*maaf tulisan dalam blog ini agak kasar sikit bahasanya, sebab gua berbulu dengan cinapet dap..

baca seterusnya di blog mim

13 ulasan:

  1. Memang BANGSAT si DAJAL MUSUH ISLAM/MELAYU dr. DAPBANGKAI ini - dahlah muka si DAJAL ni pun memang mcm. KETUA GENG KONGSI GELAP CINA! Dan dia ni disyaki sedg. nak tutup kemungkinan penglibatan DAPBANGKAI dgn. Geng Kongsi Gelap Cina - yg. disyaki juga menaja Geng Kongsi Gelap India/Melayu yg. jadi KULI mereka!

    KEJAMNYA PENJENAYAH mcm. ni - patut DIPANCUNG kepala bawah Hukum Hudud! Baru penjenayah gerun - dan siapa-siapa Bukan Islam buat aniaya kat umat Islam juga, mesti kena bawah Hukum Hudud spt. di Arab Saudi - bukan hanya yg. Islam dihukum!

    Saya syaki penjenayah penembak Bank ini, mungkin ditaja GENG KONGSI GELAP, dan adalah warga asing Bukan Islam Indonesia/Filipina (mcm. Pengganas Sulu yg. diketuai Bukan Islam Filipina, menyamaq sbg. org. Islam – juga ejen CIA-Mossad) menyamaq sbg. org. Islam, kerana sampai begitu kejam sekali membunuh Allahyarham Puan Norazita, wanita Islam/Melayu yg. tak bersenjata!

    Dan si MUSUH Islam/Melayu juga akan gunakan isu IC palsu penjenayah ini utk. hentam imigran Islam yg. dpt. IC terutamanya di Sabah - yg. herannya penjenayah kejam ini menyamaq sbg. orang Sabah, spt. dilapurkan di blog Mazidul; apalagi Musuh Islam/Melayu kat Sabah sdg. sasarkan pengambilan balik IC dr. SEMUA imigran Islam Sabah!

    Maka tidak mustahil, jenayah ini berkaitan perancangan politik DAJAL MUSUH Islam/Melayu disyaki dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu PAP-Barat/Israelnya) utk. terus MENGGERTAK Islam/umatnya, termasuk menjadikan umat Islam sbg. mangsa pembunuhan dan jenayah kejam lain, dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu. Dan juga menghasut umat Islam sendiri membenci pekerja asing Islam terutamanya dr. Indonesia, Mindanao dan Bangladesh (saya cdgkan pekerja asing Islam mesti ada surat Imam Masjid/Surau di M'sia dan JAKIM/JAWI mesti pantau pekerja Islam, utk. buktikan mereka ini benar-benar org. Islam)! Kerana apa sebab tujuan si pengawal ni tembak arwah Norazita sampai begitu kejam walau dia tak bersenjata?!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni lagi satu bangang pnya otak/bodohh/baghal/lembu/bahlol/

      Padam
  2. DAP itu rasis dan celaka...

    BalasPadam
  3. Betul juga UMNO yg bertanggung jwab ke atas semua jenayah yg berlaku di Malaysia sebab terlalu banyak rasuah dalam setiap projek. UMNO tidak membina minda dan hanya membina benda yg tidak bernyawa. SEpatutnya riwayat UMNO di tamatkan dengan kadar segera.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. Keta aku calar pun salah umno gak ye non? Sbb umno x dak dasar utk jaga keta aku dlm perlembagaan dia. Hahaha.

      Jom pakat-pakat kita list semua masalah kita, kmudian kita salahkn umno. Betul x non?

      Padam
  4. Kalau lah Mat Indon ini digantung , org2 Indon sepatutnya tidak mendiamkan diri . Mereka sepatutnya mengheret Duta Indon di Jakarta dan gantung dia di tiang lampu jalan sebagai satu pengajaran kpd umat Malaysia yg kurang ajar akibat dari ajaran sesat Mahathir Kunju Mohd.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg nak diGANTUNG tu Duta Indon ke Duta Malaysia ke Indon?

      cakappun tak center.....ko ni Indon asal mana?.....ntah apa2 melalut....pegi main teng-teng kat tepi sana....:)

      Padam
  5. salin dan tampal11 November 2013 7:13 PG

    Harapkan jaga, jaga rompak tuan

    IRWAN Kamarudin, 37, tidak menyangka perbualan menerusi telefon bimbit bersama isterinya, Norazita Abu Talib pada pukul 5.15 petang, 23 Oktober lalu bakal menjadi kenangan terakhir mereka.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1110&pub=Kosmo&sec=Rencana_Utama&pg=ru_02.htm#ixzz2kHqYPWLr Hakcipta terpelihara 

    BalasPadam
  6. kamu ni gila ke hape? apa jenis provokasi yang kamu cuba buat? apa kena mengena duta di jakarta dgn kejahatan guard yg membunuh dan rompak bank? tunjuk berani sebab pakai anon. sipengecut hanya berani pakai anon. dasar takde telur!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. 100% aku setuju dengan usin, yang pakai anon hanya sipengecut dan tak ada telur...1

      Padam
    2. sebab tu aku minta dia main teng-teng

      org indon tu.....menyamar jd rakyat Malaysia

      Padam
  7. bodoh mcam puki anjing/babi celaka gampang anak haram pnya keturunan/mkan bangkai babi bnyak sangat ni - entah apa2 issue yg nk highlight/////////bangang

    BalasPadam
    Balasan
    1. oi minah Indon, berapa biaDAPigs bayar sekali lu tulis mengarut?

      Padam