Selasa, 26 November 2013

ultra kiasu bastard tak perlu jilat sampai licin pas oi - realiti yang pas perlu buka mata sebesar-besarnya!!

perlu faham dan mengerti, musuh sebenarnya adalah kafir laknatullah dan syiah, tetapi kerana kerusi umpuk dan kuasa, jual lah apa saja demi cita-cita mutlak menawan putrajaya, MasyaAllah!! sedarlah umat Islam, apa lagi tinggal kalau mereka berjaya menawan tanah melayu ini 100%!! buka mata.


hati-hati dengan ultra kiasu pas!!

SAYA sudah berkali-kali mengingatkan Pas, berhati-hati dengan parti ultra kiasu. Ultra kiasu musuh Islam. Tetapi Pas terus bersangka baik.

Alasannya, parti ultra kiasu sudah sudah lembut dengan Islam.

Buktinya, ultra kiasu sudah berani membawa bendera Pas dan berkempen untuk Pas dalam pilihan raya.

Saya yakin pimpinan Pas tahu, ultra kiasu amat licik dan berstrategi.

Ultra kiasu hanya mahukan undi Pas untuk memerintah beberapa negeri yang bilangan mereka agak ramai, seperti Pulau Pinang, Selangor dan Perak, serta tidak mustahil Melaka dan Negeri Sembilan selepas ini.

Ultra kiasu sedar, mereka tidak akan menang tanpa sokongan Pas. Untuk memenuhi cita-cita jahat itu. Maka, terpaksalah ultra kiasu bermuka-muka bekerjasama dengan Pas. Meskipun dasar perjuangan keduanya sangat berbeza. Satu mahukan Islam, satu lagi amat menentang Islam.

Kajian demi kajian telah membuktikan, bahawa ultra kiasu bukan sahaja anti Islam, tetapi anti apa jua pertubuhan atau perkara berkaitan Islam. Sebab itu, mereka menyokong LGBT walaupun Islam dan agama mereka sendiri mengharamkannya. Kerana tidak mahu dikaitkan dengan Islam, maka matlamat menghalalkan cara.

Terus terang, sebenarnya ultra kiasu tidak pernah lembut terhadap keislaman Pas. Pas yang terlalu perasan. Berdasarkan kajian, sebenarnya, ultra kiasu lebih mempercayai keislaman UMNO yang disangka lebih terbuka berbanding Islam Pas yang lebih ortodoks.

Hari ini ultra kiasu telah beralih kepada PKR kerana mereka tidak boleh jalan dengan cara UMNO. Itupun ultra kiasu cukup berhati-hati kerana mereka tahu, kebanyakan ahli PKR adalah juga bekas ahli UMNO.
Perangai UMNO masih ada dalam PKR. Cuma saya pelik, kenapa Pas boleh terpengaruh?

Menurut Nasruddin (2006), ultra kiasu terpaksa menerima UMNO atas dasar UMNO adalah ‘syaitan yang dikenali’ atau ‘the lesser of two evils’ berbanding Pas.  Melalui temubual dengan Setiausaha Kerja DAP pada ketika itu, Tan Kok Wai (Ahli Parlimen Cheras), ultra kiasu terpaksa bersama UMNO walaupun UMNO adalah sebuah parti yang korup dan rasuah.  Jika diberikan pilihan antara korupsi UMNO dengan Negara Islam Pas, maka ultra kiasu akan memilih korupsi daripada negara Islam. Apakah Pas tidak membaca kajian tesis ini?

Lihat cara ultra kiasu mengadaptasikan dirinya. Dahulu, mereka langsung tidak boleh bersemuka dengan Pas, kerana Pas mahu negara Islam. Ultra kiasu tahu, tanpa sokongan Pas mereka tidak boleh memerintah negeri-negeri tertentu. Lantaran, ultra kiasu mengubah strategi. Namun, tetap kekal dengan pendirian menentang Islam. Inilah kelicikan ultra kiasu.

Saya tidak fikir Pas tidak tahu. Saban hari, kenyataan-kenyataan pimpinan mereka amat mengguriskan hati kita. Tetapi kerana terlalu benci dan berdendam dengan UMNO, Pas sanggup bersekongkol dengan ultra kiasu, meskipun mereka tahu niat busuk ultra kiasu.

Sedarlah wahai Pas, jika dahulu strategi ultra kiasu hanya mahukan ekonomi atau bisnes sahaja. Hari ini tidak lagi. Mereka mahu kedua-duanya sekali, bisnes dan kuasa. Dengan ada kuasa, ultra kiasu boleh buat apa sahaja, seperti mana kejayaan Yahudi. Mereka tahu dengan kuasa dan wang, umat Islam boleh dibeli. Akibatnya, umat Islam kampung tergadai, hidup merempat.

Bila UMNO mahu menghulurkan tangan, Pas bersangka buruk dengan mengatakan itu adalah perangkap. Kenapa dengan mereka yang jelas menentang Islam, itu bukan perangkap?

Kenapa kita begitu naïf? Pada saya, jikapun benar UMNO belot terhadap Pas atau Pas belot dengan UMNO, kuasa masih lagi di tangan umat Islam.
Busuk-busuk umat Islam, kita tetap bersaudara.

Jika tidak ada pilihan, saya lebih rela duduk di bawah pemerintah UMNO yang ‘zalim’ (jika benar dakwaan Pas) daripada duduk di bawah kafir harbi yang menjadi musuh Islam dan itulah ultra kiasu.

Pas mesti berhati-hati dengan mudarat yang lebih besar yang bakal menimpa. Saya hanya akan bersangka baik, jika ultra kiasu menerima Islam. Jika mereka terus anti Islam, maka selama-lamanya ultra kiasu adalah musuh saya.

Saya tidak peduli apa jua bentuk serangan dilakukan ke atas peribadi saya. Tindakan itu tidak akan mematikan semangat saya untuk mendedahkan kemerbahayaan mereka terhadap Islam.
Terbaharu, ultra kiasu sedaya upaya mahu mematikan karektor saya.

Banyak bahan rahsia universiti yang tidak boleh dibawa keluar, telah dibawa keluar dengan sengaja oleh profesor tali barut mereka di tempat saya bekerja dan diberikan kepada ultra kiasu di luar sana untuk disensasikan.

Beberapa laporan polis saya dibuat sebelum ini. Siasatan rapi masih belum dijalankan oleh pihak polis. Laporan polis akan menyusul lagi selepas ini. Saya mohon pihak polis serius. Dari segi undang-undang, saya tidak dapat bertindak lebih jauh selagi orang  yang membocorkan bahan rahsia ini tidak disiasat. Jangan anggap saya diam, saya terima sahaja apa yang dilakukan. Perjuangan tidak pernah selesai selagi yang menjadi musuh Islam terus mahu matikan karektor saya.

ps: tapi apakan daya, teranglah macamana pun kang dituduh ajen umno lah, semua kerana nak kiasu jadi tuan, gila betul pemikiran melayu urban!!

8 ulasan:

  1. sbb pemimpin pas adalah dari kalangan yg bodoh dn memimipin pengikut yg bodoh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun Mahathir menjelaskan bahawa, kebanyakkan orang muda yang cerdik pandai seperti jurutera dan doktor telah menyertai Parti Islam, PAS. Maka beliau jelas membayangkan bahawa hanya pemimpin-pemimpin yang kurang bijak sahaja tinggal di dalam Umno.

      Tidak hairanlah mereka menghalang mahasiswa yang bijak pandai daripada berpolitik, kenakan pelbagai undang-undang untuk menghalang orang-orang bijak pandai berpolitik.

      Apa yang tinggal hanyalah mat rempit bohsia bohjan dibiarkan menjadi pencacai yang mudah dipergunakan untuk mengekalkan kuasa.

      ReJaM© "Kalau pemimpin pun dah kurang bijak apa lagi cybertrooper? "

      Padam
    2. Oi anon 9:05 PTG, lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS Red Bean KURAP RASIS aahh?! Kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam termasuk Raja-Raja Melayu kami, dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS dgn. TEMBERANG lu!

      Mulut lu mcm. BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

      Jadi, kerana lu sekoq ni BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi BERAMBOS kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

      Padam
    3. saya tolong kasi tahu apa yg disebut tun M, kalau anon 3:21ptg boleh kurang hajar, aku pon boleh kurang hajar...

      Padam
    4. KUCHING; 27 NOV 2013:Seramai 110 orang bekas ahli PKR Cawangan Roban, Saratok Sarawak menyerahkan borang rasmi keahlian menyertai Parti SPDP kepada Tan Sri William Mawan hari ini di Pejabat SPDP, Jalan Badruddin Kuching.

      Kumpulan bekas ahli PKR tersebut diketuai oleh Ghani bin Eli yang merupakan bekas Ketua Cawangan PKR Roban.

      Turut hadir bersama ialah bekas Setiausaha PKR Roban iaitu Abang Mokhtar bin Abang Zolkipli, Taim Embin, Semawi Musi dan bekas-bekas ahli PKR Saratok.

      "Ini merupakan satu tindakan yang baik dan SPDP dan Barisan Nasional menyambut baik tindakan mana-mana pihak pembangkang menyertai Barisan Nasional. BN sentiasa menunaikan janji kepada rakyat sebaliknya pihak pembangkang lebih kepada janji-janji kosong", kata Tan Sri William Mawan dalam sidang akhbar tersebut.

      "Kami dari PKR Cawangan Roban telah hilang kepercayaan terhadap PKR kerana tidak membawa kemajuan di Saratok. PKR hanya memperjuang kepentingan individu dan SPDP dilihat terbukti dapat membawa pembangunan kepada kawasan Roban, Saratok," kata Ghani bin Eli, bekas Pengerusi PKR Cawangan Roban, Saratok.

      SPDP akan mengadakan mesyuarat pada 29 November akan datang di pejabat SPDP Negeri Sarawak.

      Padam
  2. Bah. Pertama:

    Makin DAJAL si KRISTIAN ZIONIS-KURAP dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekuru Barat-Isrealnya)! Lihat pegawai PBB (yg. mana pegawai-pegawai tinggi PBB sebenarnya dikuasai ejen Barat-Zionis) ini nak paksa Dunia Islam kita termasuk NEGARA ISLAM kita ini utk. benarkan KALIMAH ALLAH utk. si KAPIR! Tak sedaq diri - Malaysia nikan NEGARA ISLAM!

    Kat Barat pun, cthnya di Jerman, masjid mana boleh bina sesuka hati, apalagi azan nak dibenarkan berkumandang (sampai umat Islam terpaksa beli gereja, yg. mahukan duit sebab tak ada org pi lagi gereja tradisional, tukar jadi masjid - tapi gereja moden Kristian Zionis SYAITAN makin berlambak kerana Jerman adalah pusat Kristian Zionis di Eropah), wanita Islam bertudung juga tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman atau menjadi guru (juga di banyak negara EU lagi) dan umat Islam tidak dibenarkan buat pasar Ramadhan, walau hanya di Berlin, tetapi kaum Kristian ditaja rejim Jerman buat pasar Krismas sampai sebulan di seluruh cerok bandar/kpg dan di EU, serta cuti panjang Krismas yg. rasmi (umat Islam boleh cuti Hari Raya rasmi hanya di satu bandar), kerana agama rasmi Jerman/Barat, agama Kristian! Maka, mana hak asasi 'kesamaan' utk. umat Islam?

    Dan di UK, sekolah-sekolah agama Islam sengaja dimasukkan Cikgu-cikgu Kapir BIADAP oleh rejim Barat-Zionis, utk. MENJAHANAMkan sekolah-sekolah agama Islam, termasuk di sekolah agama terkenal, Al-Madinah di Derby, yg. di suruh tutup sementara dan “trustees“nya digantikan dgn. lembaga sekolah dr. si KAPIR – lihat di akhbar anti-Islam di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2512177/Trustees-failing-compulsory-hijab-school-Derby-agree-step-down.html, Trustees at failing 'compulsory hijab' school in Derby agree to step down, By Daily Mail Reporter, 23 November 2013!

    Makcik Sambal Belacan – sungguh SAYU mengenang lagu ASLI Melayu PUSAKA kita, Seri Mersing, nyanyian sungguh merdu Allahyarham-Allahyarham Kamariah Noor (mana gelaran utk. JASAnya) & Puan Sri Saloma (AMN) [isteri kpd. SENIMAN AGUNG kita, Allahyarham, Tan Sri P. Ramlee (AMN)] - malangnya di http://ohvideotv.com/pusara-allahyarham-tan-sri-p-ramlee-musnah/, Pusara Allahyarham Tan Sri P.Ramlee musnah, adminrun March 28, 2013; serta WARIS (balu dan anak-anak kpd. Allahyarham Nasir P. Ramlee) arwah P. Ramlee hidup MELARAT di http://www.youtube.com/watch?v=Z8AdxeRbBYk , Bangga jadi cucu P Ramlee, Oleh Harian Metro (mana bayaran ROYALTI BERJUTA dr. filem/lagu P. Ramlee/Saloma yg. BERLAMBAK termasuk dr. Shaw Brothers di S'pura?!).

    BalasPadam
  3. Bah. kedua:

    Jadi apasal si KAPIR/NGO-NGO LONGKANG Barat-Zionis termasuk dr. Jerman dan PBB (serta sekutu mereka dr. PAP-DAPBANGKAI/PKR), yg. berlambak aktif kat M’sia ini spt. Konrad Adeneur, BMF (bersama Switzerland), Transparency International, Freidrich Nauman Stiftung, Yayasan Kristian Jerman dsbnya, yg. aktif di M’sia atau yg. menaja, disyaki NGO-NGO DAPBANGKAI/PKR, nak gelojoh MELALAK pula, menuntut hak asasi 'kesamaan/kebebasan mutlak-demokrasi' kat M'sia, NEGARA ISLAM ini?!

    Dan rejim Barat-Israellah yang di belakang pembunuhan beramai-ramai umat Islam dgn. amat BUAS (GENOCIDE) spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Pakistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini, dan sekarang disyaki di Pulau Pom Pom dan Semporna. Bahkan pengganas TALEBAN, BOKO HARAM, Al SHABAAB, AL-QAEDA dsbnya adalah dicipta oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban dsbnya)!

    Lihat http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20131126/dn_04/Malaysia-wajar-tarik-balik-larangan-guna-kalimah-Allah---Pegawai-PBB:
    KUALA LUMPUR 25 Nov. - Kerajaan Malaysia wajar menarik kembali keputusan larangan penggunaan kalimah Allah ke atas sebuah majalah mingguan Kristian, The Herald bagi merujuk kepada Tuhan.

    Pelapor khas mengenai kebebasan beragama atau kepercayaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), Heiner Bielefeldt dalam satu kenyataan berkata, kebebasan beragama merupakan hak asasi manusia dan bukannya hak bagi sesebuah negara.

    "Negara tidak boleh sewenang-wenangnya membentuk atau mengubah sesuatu yang sudah menjadi tradisi bagi sesuatu agama dan tidak mempunyai bidang kuasa untuk mengubah tafsiran perkataan melibatkan agama dan kepercayaan....

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  4. Salah satu daripada 36 strategi masyarakat China....
    30. "The guest takes over as host"
    (反客为主 or "Fan Ke Wei Zhu")
    Ambil setiap kesempatan dan peluang yang ada untuk mencari pengaruh dan sedikit demi sedikit mengambil alih kawalannya.

    Strategi utama:
    1. Anda harus menunjukkan bahawa anda bukan ancaman kepada musuh
    (Musuh menganggap anda bukan musuh)
    2. Secara berperingkat tingkatkan kekuatan atau pengaruh terhadap musuh
    anda sehingga anda boleh mengawal musuh anda.

    BalasPadam