Selasa, 31 Disember 2013

ANUAR BRAHEM MARAH PASAL HAL NI BEB!!

punya marah bang non, ye lah ingatkan kerja dia yang burukkan negara malaysia ni kat luar negara dah membolehkan ranking malaysia jatuh merundum, sampai orang luar anggap malaysia ni dah macam negara zomba, itu cara jijik bang non la kan, konon kalau dia jadi pm gerenti dia akan menaikkan malaysia ini setaraf korea, jepun, gohekgostan, kongostan dan tanjung rambutan.. hehehe...

pasal hal ni lah bang non sangat marah katanya.


jom baca gelagat anuar klik sini

4 ulasan:

  1. itu sebab mereka nak adakan himpunan guling atas jalan malam ni. Kemudian buat provokasi depan pihak berkuasa, bila pihak berkuasa ambil tindakan mereka akan rakam kemudian hanya tayangkan sisi 'kezaliman' pihak berkuasa sahaja. Sisi perbuatan provokasi pencacai mereka langsung tak disentuh langsung. Bila dah ditanyangkan, mereka akan kecoh satu dunia kononnya Malaysia tak selamat dan pihak berkuasa disini begitu zalim pada rakyat Malaysia. Semua ni dah boleh baca la... perbuatan DAJJAL LAKNATULLAH yang tak senang dengan keamanan dan ke kesejahteraan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan

    BalasPadam
  2. Kerajaan BN dipihak yang BENAR, maka jangan lah bimbang dan jangan berdukacita.
    Kalau setakat anuar sekor ni nak buruk kan malaysia, tak jadi kudis pon malaysia ni....

    BalasPadam
  3. BAng Non Al Jubs Wal-Liwati kalu marah mula lah mencari almari kunyit untuk dia cool down. So geng LGBT kat dalam P'Gay'R tu, tunggu apa lagi. Pi lah volunteer .......muahahahahahaha.....

    BalasPadam