Sabtu, 7 Disember 2013

bak kata orang jilat la lagi cina dap kiasu tu, bagi undi lagi, sekarang apa dapat?

yelah umno kan teruk, kesimpulannya, seteruk teruk umno dan parti gerakan masa memerintah pulau pinang, tak de de dia nak jual kati nasib orang melayu, kadang-kadang kita gembar gemburkan durjananya dap ni pun bukan macai melayu dari pr nak sedar, mereka dah dirasuki penyakit membenci umno, umnolah durjana kata mereka, sanggup mati kalau nak lawan umno, tetapi cina dap ok dia lagi baik dari umno, cina dap dah macam keramat dewata raya di sanjung.

hah, sekarang, apa nak buat, takdir, hehe.. undi lagi, ya melayu urban dan melayu zuhud, ni baru sikit, belum lagi dap tunjuk taring, sebab malaysia dia tak kongker, nak harap pas dan pkr, di harap anda tonggeng pungkoq anda depan pemimpin dayus yang bersama-sama sokong apa cina dap ni lakukan!!


ps; siapa peduli? bang non? macai jilat bontot dap? pas? hehe.. kirim salam la kawan!!

14 ulasan:

  1. korang jangan mengata yg bukan2 ttg Dap... Penang dipimpin oleh Khalifah Umar Lim Abdul Aziz Eng, pemimpin kesayangan org2 melayu macai penjilat juboq kafir dap dan Aljuburi Laknatullah... terimalah nasib korang..!!! dapat EMAS kan !???

    BalasPadam
  2. YUSMADI KATA BALIK PULAU PUN JADI MACAM TU.
    KAN "DAP" TU PEMBELA MELAYU ISLAM.
    SEJAHAT JAHT UMAT TU "UMNO"

    BalasPadam
  3. Mana PAS yg mnyalak mndakwa mrk boleh mnggantikan umno utk mmbela Islam n Melayu ? Apa fungsi PAS dlm pakatan kalo org Melayu/Islam mrk xdpt bela?.

    Tu la melayu penang , percaya lgi dgn kate2 DAJJAL... Akhirnya kampung n diri sendiri terhadai...

    BalasPadam
  4. malayu-melayu. asyik menjilat bontot cina jer.paling kuat jilat pas

    BalasPadam
  5. inilah masa nya untuk melayu umno nak meluku kepala melayu yang sokong dap...luku lah kepala mereka, lagi dan lagi.......

    BalasPadam
  6. Mana dia ..aspan alias .. bersuaralah kamu .. wahai .. ASPAN ALIAS .. Inilah masanya ..
    Toing ..Toing .. Toing ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia tengah zzZZzzz..ZZZZzzzz...ZZZZ

      Bila ada isu Rosmah baru dia bangun dari zzZZzzz..ZZZZzzzz...ZZZZ

      Padam
  7. Penduduk Penang dah lama sedar agenda Dapig sejak dari dulu lagi. Cuma mereka goyah dijanjikan syurga oleh parti yang tak boleh pakai tu saja. Harap lepas ni mereka sedar siapa yang boleh bantu mereka tu...

    BalasPadam
  8. Tak pe lepas ni melayu Pulau Pinang boleh la pindah Kelantan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu Penang boleh pindah Kelantan... Penang pula kita pulangkan pada kerajaan Kedah. Bayaran pampasan RM10,000 setahun pun langsung tak setimpal diwaktu ini...

      Padam
    2. sapa yang bagi pulau pinang pada cina dap,dan singapura pulak sapa yang bagi pada lee kuan yew.

      Padam
  9. Langkah pertama menang undi. dengan beri sedikit imbuhan dan berjanji bulan dan bintang.
    Langkah kedua kekal undi. dengan menghalau sesiapa yang ade potensi mengancam. menghalau secara halus dan legal (tidak menyahalahi undng2).
    Langkah tiga menguasai. dengan membina penempatan atau pembangunan dengan memasukkan pengundi mereka sahaja. misalnya membina universiti swasta.hanya yang mampun sahaja dapat masuk kemudian membina rumah dipersekitaran universiti, hanya yang mampu sahaja yang dapat beli. siapa yang mampu? fikir-fikirkan.
    Langkah lima kembangkan di kawasan lain pula dng stratagi berlainan. nak tahu lebih lanjunt. baca sejarah Singapura.

    BalasPadam
  10. Tuhan dah berfirman 'lebih-kurang' (supaya lebai dungu PAS yg akan hilang rumah dan kampung tak komen mati-matian) bermaksud "tak berubah nasib seseorang tu melainkan apa yg diusahakannya" ...

    jadi mrk telah memilih dan mempercayai cinabeng DAP kafir dari UMNO (maklumlah UMNO kafir kata mrk) dan bagi undi pd mrk, hasilnya itulah yg dapat.

    kalau tak mampu beli rumah tempat lain atau menyewa atau menumpang dimana-mana, buatlah rumah bawah jambatan ke, dlm longkang ke atau dimana-mana tanah lapang atau atas pokok ke, sbgmana cinabeng kafir DAP sentiasa berniat mau lakukan pd org2 Melayu tak kira dari parti apa; janji TERTUNAI APA YG SENDIRI HAJATKAN.

    apa pun diucapkan PADAN MUKA KRN BODOH EGO DAN SOMBONG pd Melayu2 yg tak sedar diri tu semua .... jgn komplen tau, Tuhan telah tunaikan permintaan anda semua. BERSYUKURLAH DGN PENUH KEIKHLASAN ...

    BalasPadam
  11. Jangan mengeluh.
    Bukan salah ibu mengandung.
    Mereka sendiri yang membuat pilihan.

    BalasPadam