Isnin, 23 Disember 2013

bila pas buat derk dekat orang Islam, politik dan kuasa lebih utama!

sejak pas berkawan rapat dengan dap, dah macam-macam onar mereka lakukan, kafir dah naik minyak dengan bermacam-macam hal, dari kes hina Islam, memperlekehkan institusi raja, merendahkan martabat orang melayu, semua kafir radikal punya kerja, tetapi satu hapah tak boleh harap dengan pas ni, mentikus je bila hal Islam dan melayu si kafir harbi menaji kiri dan kanan.

lepas tu kata kat pencacai mereka, merekalah paling bagus dari umno, sebab merekalah paling kuat sampai umno kalah di selangor, kata merekalah, ye lah pas, kau je power, kerana kau, habis dap jadi yahudi brengset kat malaysia ni, hebat!!

ini salah satu contoh, pas memang dah mentarbiahkan orang kiasu dap, tahniah lor


ps: kalau melayu jumud dan urban tak peduli, kita yang ada akal patut peduli, mereka semakin berani sebab kita bagi muka, kita bertelagah sama sendiri, hal kecil pun kita besar macam nak pergi perang, hal barang naik, sebenarnya isu tu tak de lah sampai semua rakyat merena, mesti ada cara kerajaan nak settle, kalau begini cara segelintir melayu jumud dan urban kerana nila setitik, rosak susu satu kawah, hah siapa nak jawab bila betul2 kerajaan Islam dah musnah kat malaysia ni!!

17 ulasan:

  1. pas tak kuat mana pon, tak payah bimbang lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, pas tak kuat mane pun. Tapi dia punye salakan dan lolongan cukup bising mengalahkan anjing nampak hantu. O ye la, anjing kepada DAPig... lupa lak aku.. hehe

      Padam
    2. anjing umno dah nyalak dah...

      Padam
    3. batu api rileklah cacai dap, hahaha

      Padam
    4. headbomb...cuma aku nak bagitahu dia, kalau dia tak suka kena gelar anjing, orang lain pon tak suka juga...

      Padam
    5. kah kah kah kah kah... pertama kali aku nampak batu marah pasal aku gelar PAS tu anjing.... kah kah kah kah kah kah

      Nak marah buat ape, memang ni kenyataan pun, dalam setiap perhimpunan, tuan mereka (DAPig) hanya jadi perancang, bagi arahan dan perhati dari jauh, tapi yang menjalankan tugas, melaksanakan arahan sebaik mungkin adalah pencacai PAS macam ko batu api..... kah kah kah kah kah kah

      Cuma taraf anjing kepada pencacai PAS baik sikit la dari taraf pencacai mereka dalam MPPP iaitu 'kucing kurap'. PAS bukan sahaja anjing kepada DAPig, malah sanggup pencuci taik pemimpin DAPig lagi. kah kah kah kah kah kah... takde sape mampu nafikan lagi....

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.... batu api pulak terlebih rasa... kesian beb..

      Padam
    6. oh ye, batu api.... terlupa nak bagitau. Orang UMNO tak bela anjing ye....

      Kalau DAPig tu sudah tentu, kini mereka upah pencuci taik untuk OKU lagi... siapa lagi kalau bukan _ _ _....

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    7. pandai betul lah anjing ni bagi komen..

      Padam
    8. batu api --> anjing??? Kah kah kah kah kah kah

      Padam
    9. pandai juga terasa anjing nie...

      Padam
    10. batu api --> anjing??? Kah kah kah kah kah kah

      Jangan la marah wahai anjing kurap ooiii... kah kah kah kah kah

      Padam
  2. di sgor rumah kos mewah shj yg dibina oleh pkns sekarang ni, rumah urut murah terlalu byk mcm cendawan tumbuh.cinabeng naik tocang dgn PAS ada kuasa di sgor mrk boleh buat lebih byk pusat hiburan yg tak saya lihat seblm ini. cthnya pusat snooker besar di subang perdana. hotel2 bajet pun makin byk. rosak org melayu mcm ni. PAS buta hati, pekak kan telinga, mmg terserlah selama hari ini kerja mrk berdoa dan hanya cari salah

    BalasPadam
  3. PAS sesen tak guna pun.....bukan kata anjing ....tapi khinzir hutan.....bila takut masuk lubang(dengan DAP latu)...bila terancam kuat menyondol dan menyerang(tengok bila nak berdemo. sebijik)....beranak banyak( mesti mau banyak pengikut, budak tadika pun kalau boleh nak ajar benci UMNO) kenapa la PAS nak masuk kategori ini ye...rela makan bab dari berbaik dengan UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa lah kau kata gitu..kan tak baik kata gitu...
      cuba tengok apa orang no2 umno cakap pasal pas.




      KUALA LUMPUR: Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin menyarankan supaya muzakarah dengan PAS boleh disusuli selepas tamatnya Perhimpunan Agung UMNO.

      Muhyiddin berkata, PAS perlu mengemukakan cadangan tentang skop perbincangan serta pemimpin yang perlu hadir untuk menjayakan usaha tersebut.

      Katanya, UMNO sentiasa terbuka dan ikhlas dalam usaha untuk mengadakan perbincangan dengan PAS demi perpaduan Melayu dan Islam.

      Kita (UMNO) sentiasa terbuka, tidak pernah menolak dan ikhlas kalau ada mana-mana pihak mencadangkan diadakan muzakarah demi perpaduan Melayu dan Islam.

      "Selepas Perhimpunan UMNO boleh disusulkan tentang muzakarah ini, pihak PAS perlu beri cadangan tentang skop perbincangan dan siapa yang akan terlibat," katanya pada sidang media selepas perasmian Perhimpunan Agung UMNO ke-64 yang disempurnakan oleh Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), hari ini.

      Sebelum ini, PAS secara terbuka menyatakan kesediaannya bermuzakarah dengan seteru tradisinya UMNO untuk berbincang mengenai perlaksanaan pentadbiran Islam di negara ini.

      Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, parti itu sedia pada bila-bila masa bekerjasama dengan UMNO demi kepentingan rakyat.

      PAS bersedia untuk muzakarah dengan Umno dalam isu perlaksanaan Islam. Kita perlu letakkan hukum Islam di hadapan," kata Abdul Hadi semasa ketika menyampaikan ucapan penangguhan Muktamar Tahunan PAS ke-59 di Shah Alam baru-baru ini.Read more at:http://www.astroawani.com/news/show/muhyiddin-muzakarah-dengan-pas-boleh-disusul-selepas-perhimpunan-umno-26462?cp





      tak de pon muhyiddin maki hamun macam kau...kau yang setakat macai pulak yang lebih2......

      Padam
    2. mu-zakar-ah tu idea siapa eh?? Pernah ke jadi kenyataan?? Mula-mula nak muzakarah la, nak kerajaang perpaduang la, tapi akhirnya bila nak berjumpa letak pelbagai syarat pulak. Sebelah pihak terima dengan tangan terbuka, sebelah pihak pula, bagi idea tapi letak syarat, tu bukan muzakarah la mangkok.... itu namanya penyedap hati bahlul siyasi je....

      Padam
    3. memang idea pas, tapi umno yang terhegeh-hegeh nak muzakarah

      Padam
  4. idea pas tapi umno terhegeh2 nak muzakarah???? kah kah kah kah kah kah... ajak2 ayam ke atau ajak2 ANJING kalau beri idea sebegitu???

    Kah kah kah kah kah kah kah......

    BalasPadam