Sabtu, 7 Disember 2013

cinabeng maki hamun polis di pwtc, wah gangster nampak!!


dah buat salah, dia boleh pulak maki hamun polis trafik, wah, bukan main langsi kan perangai cinabeng sekarang ni, lokasi kejadian dekat dengan pwtc, melayu di caci lagi kan, apa nak buat, malaysia masih aman!!

masa masuk dalam kereta, cinabeng ni kata, umno pergi mampus, melayu pergi mampus, lancau, katanya, ok ok.. silakan lagi caci wahai cinabeng, jangan risau, melayu pas akan sanggup mempertahankan anda, lagipun dikalangan dalam pr, melayu-melayunya adalah zuhud dan urban, sanggup tonggeng bontot dekat cina, asalkan kuasa dalam tangan.

ps: syukurlah melayu masih sabar!!

8 ulasan:

  1. Tuan, saya ada meyaksikan kejadian ni... Saya sempat rakam.. Sila bagi emel..

    BalasPadam
  2. tembak aje..babi patut mampos

    BalasPadam
  3. Dasar cina babi sial...!!! Melayu bodoh dlm PR je yg sanggup jilat lobang taik cina babi sial...

    BalasPadam
  4. tgh pendam perasaan dgn kaum cina ni, cuma taktau saja bila dan ketika nak meletup,kalau dah hilang takut mcm mcm boleh jadi ni, cuma x penah jumpak depan mata saja lagi asyik dok jumpak dalam internet saja ni

    BalasPadam
  5. Hantar balik China!

    BalasPadam
  6. sebelum ni....

    tak lama lagi keluar la gambo fuziah naik sampan....dayung-dayung sampan....dalam hati mana nak gumpat nie....yang kena teruk kawasan kuantan................last nanti nak salahkan UMNO sebab banjir.....kalau sampan dia nak pun salah kan UMNO....kain dia basah kena banjir pun salahkan UMNO....begitulah gaya pakatan buat kerja....SALAHKAN UMNO......jadi takde kerja lain kerjanya cari salah UMNO......kerja hakiki takmo buat......




    memang betul, pembangkang memang suka salah kan umno....




    dan sekarang ni pulak...

    masa masuk dalam kereta, cinabeng ni kata, umno pergi mampus, melayu pergi mampus, lancau, katanya, ok ok.. silakan lagi caci wahai cinabeng, jangan risau, melayu pas akan sanggup mempertahankan anda, lagipun dikalangan dalam pr, melayu-melayunya adalah zuhud dan urban, sanggup tonggeng bontot dekat cina, asalkan kuasa dalam tangan.




    Umno pon dah mula pandai imemyalahkan pas....


    .maka 2 X 5

    BalasPadam
  7. UMNO tak salahkan PAS tapi rakyat sendiri yang salahkan PR....kerja tarak buat tapi mulut jahat.

    Yang mengamuk dan kutuk tu Melayu ke? dia ahli UMNO kot...

    UMNO berbaik dengan PAS...bukti dah ada, tiada masalah berkerjasama...cuma DAP kebanyakan melayu curiga dan tak boleh percaya.

    BalasPadam