Sabtu, 14 Disember 2013

gambar ini buatkan orang cina peluk cium dengan pas!! muaah!!

biarlah, apa nak buat!! realitinya pas memang tara hal punya untuk menjadi kuli batak kepada cina, dei pas for all ma, tara faham ke..

umno je mana boleh jadi camni, sebab umno bukan kuli batak kepada cina, tapi pas je rela, kekeke... chantek pas, aku sokong, kalau leh lepas ni cuci kasi bersih tokong yang besar pulak... terbaek pas!!


ps: i sanggup buat apa saja demi cina!! yes yes, oi umno ko ado?

19 ulasan:

  1. BODOH PUNYA PARTI ANGOK2....

    BalasPadam
    Balasan
    1. pas parti angok2....umno parti "yes sir"....

      Padam
  2. banyak lagi rumah .. masjid .. surau .. orang Islam yg kena musibah banjir yg perlu dibersihkan..
    paham dak ... ?? hanguk ... hanguk ... hanguk jer la

    BalasPadam
    Balasan
    1. surau, masjid orang umno dah cuci dah....dan orang umno memang rajin....bukan macam orang pas cuma reti cuci rumah cina je.

      Padam
    2. betul tu batu api. PASngok solat pun dah dalam gereja, semua masjid dan surau orang UMNO dah kuasai. Alhamdullilah...amin

      Padam
    3. bab control surau/masjid, umno memang expert...tapi mengimarahkan surau masjid, umno agak kurang mahir..

      Padam
    4. umno kurang mahir, mungkin PgayR yang paling mahir kot...

      Padam
    5. anda mungkin tidak boleh menerima kenyataan itu, tapi itu lah hakikat nya....

      Padam
    6. hakikatnya PGayR paling mahir dalam mengimarahkan masjid dan surau?? Ye la, ye la aku percaya... kah kah kah kah kah kah. Imam besar PGayR sendiri pun kaki masjid dan surau, termasuk sekali kaki bilik hotel bersama chinadoll...

      Padam
    7. hakikatnya PGayR paling mahir dalam mengimarahkan masjid dan surau?? Ye la, ye la aku percaya... kah kah kah kah kah kah. Imam besar PGayR sendiri pun kaki masjid dan surau, termasuk sekali kaki bilik hotel bersama chinadoll...




      ini lah nilai diri engkau!

      Padam
  3. Gambar tgh cuci jamban ada?

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan kata cuci jamban, cuci taik kafir harbi pun penganut PASngok sanggup la. Buktinya, pemimpin PASngok sendiri kata mereka akan cuci taik Karpal Sinki... muahahahahahaha

      Padam
    2. Betul tu,ada kenyataan keluar dari Tuan Ibrahim Tuan Man......mereka sanggup cuci taik Karpal ShingKI....muahahahahaha....

      Padam
    3. bukan kenyataan dari Tuan Berahim Tuan Man, tapi kenyataan dari mangkok bernama Abu Bakar Chik

      Padam
  4. Balasan
    1. woong jowo kabeh pandey.......ojok ngomong woong melayu koyok ngono.

      Padam
    2. pandene woong melayu orak keno deiloni.bubrah!

      Padam
  5. Wan malaysian yur haus is mai haus mai haus is eberibodi haus no swet wat wai mek thing to difikal mos impoten no faitin faitin

    BalasPadam
  6. Wan malaysian yur haus is mai haus mai haus is eberibodi haus no swet wat wai mek thing to difikal mos impoten no faitin faitin = gendeng.

    BalasPadam