Selasa, 31 Disember 2013

gambar terkini dari udara, apa betul 20,000 pendemo guling turun malam ni?

hehe.. kang gelak lebih-lebih kang rasa kesian lak kang kat macai.. tapi aku sedia menggelakkan diri, tapi aku tahan jebat, diwar-warkan dalam media mereka, contoh malaysia kini, 20,000 katanya, haha.. tapi realiti, jalan tak penuh orang pun, haha.. konon nak riot, info aku dapat segelintir dari mereka dah jadi terpingga apa nak buat, jadi kejung sebab takde arahan apa nak buat, yang mampu terjerit-jerit, yang dengar mereka jerit orang mereka juga, kah kah kah.. bodo..

gambar dari udara, terima kasih dari blog my massa


kan aku dah cakap mereka terjerit-jerit, orang-orang mereka juga dengar, kah kah kah, amacam ada guling-guling ke malam ni, kah kah kah..


ps: kah kah kah kah, ops, sory i tergelak pulak... prot...

3 ulasan:

  1. semua dorang tu perasan saja. kagum diri sendiri konon mereka tengah berjuang. tak tau ke awak tu berjuang untuk memusnahkan kuasa melayu. kemudian nak naikkah sorang gay yang akan memusnahkan Islam

    BalasPadam
  2. Pejuang guling-gulingan.....hahaha

    BalasPadam
  3. Jeling-lelingan sengol-sengolan....raba-rabaan....
    itu yang puak-puak ni kuat gi demo...nak ambil kesempatan rupanya.......

    BalasPadam