Isnin, 23 Disember 2013

GENG-GENG ANARCIS DAH MULAKAN AGENDA MEREKA 31HB NANTI, KITA TUNGGU DAN LIHAT!!


Senang je nak faham golongan yang konon memperjuangkan rakyat katanya, keh keh

1. burukkan kerajaan sekarang dengan memberitahu dunia luar kekacauan terjadi teruk dan tak terkawal

2. pemimpin mereka memburukkan malaysia kepada pelabur-pelabur yang mulanya berminat nak melabur di malaysia.

3. mereka mengatakan merekalah bakal penyelamat malaysia dan dari bagus dari kerajaan sedia ada, tetapi hakikat ada agenda nak merepublikan malaysia ini.

4. dana-dana yang turun kepada kepala-kepala penghasut ini, kerja mereka cuma hasut, tunjukkan betapa korupsinya malaysia ini, betapa kejamnya kerajaan sekarang membuli rakyat, sampai ada yang teraniaya, zalim, lagi kejam dari hitler lah.

5. agenda mereka, sekiranya kacau bilau terjadi, ini menghimpit kerajaan sekarang supaya semua pak menteri letak jawatan dan pilihanraya diadakan semula.

ps: golongan anarcis ini dah buat kerja di seluruh dunia, negara2 yang terkena mandrem anarcis ini semuanya kacau bilau sampai sekarang, sedangkan pada mulanya tak teruk mana pun negara tu, jadi anda sokong gulingkan kerajaan cara begini, tapi harus di ingat, di malaysia ini polis dia bukan macam polis cap ayam, hehehe.. ngadap dulu ye!!

9 ulasan:

  1. bab berhimpun mmg merekalah juara, ada la muka kunyit sial, guang eng, mat sabun dan sekutu mrk masa tu. tp bab bantu mangsa banjir tak kan ada muka2 ni bahkan ahli parlimen PR sibuk lg kat parlimen walhal kwsn dah tenggelam. ni la akibat salah didik. Umat islam negara ini perlu dididik dan dibimbing dr rebungnya. cth terbaik brunei, dikala seluruh dunia mencanang hak asasi demokrasi Sultan Brunei melengkapkan mata pelajaran Melayu Islam Beraja kpd pelajar2 mereka sebagai benteng pertahanan dr ancaman luar terutamanya liberalisma yg mula mengancam msykt msia sekarang

    BalasPadam
  2. setakat berhimpun memang boleh....tapi nak mengulingkan kerajaan, memang mereka x berani.

    BalasPadam
  3. Harap semua dalang yg nak buat kacau bilau tu ditangkap...kemudian disebat di khalayak ramai... ini mesti kerja si peliwat dan pencacai2 dia tu... keturunan sial..!!!

    BalasPadam
  4. kot kali ini puak2 ni memang betul2 akan terguling. selama ini kdn@pdrm buat hemah dan kasi chance. rasanya memang puak2 ni belum faham bagaimana pdrm bertindak. tapi kalau tak cuba tak le tahu. so, ada berani cuba? kalau ada yg terguling mampos, aku tak tahu!!!

    BalasPadam
  5. Harap menteri KDN yg baru nie tegas serta tangkap je siapa penganjur himpunan yg menyusah kan rakyat...rakyat yg cinta kan keamanan tidak mahu "AMARAN" semata mata, tp TINDAKAN dari KDN....tolong jgn ulangi zaman HISHAM AUWWW...dia tu, "APA PN TK BOLEH"..cium keris dia jaguh.....sekian..

    BalasPadam
  6. KITA TAHU SIAPA PENGHASUT INI, APALAGI DITUNGGU...DARI DULU SAMPAI SEKARANG INILAH KERJA EREKA..SEBAB MEREKA ADA ORANG LUAR YANG MENYOKONG... NEGARA ISLAM SEMUA DI KOTAK KATIKAN OLEH PENYOKONG MEREKA INI...ISLAM TERGUGAT

    BalasPadam
  7. aku dah penat tengok dalam tv .. dah penat baca dalam akhbar
    perusuh yang terangan cuba nak jatuhkan Negara diTATANG bagai minyak yang penuh .... diLAYAN bak tetamu Negara ... dijamu makan minum .. UNTUK APA ?????
    dulu tanggungjawab aku ialah menjaga keselamatan Negara .. sekarang tanggungjawab utama aku ialah menjaga anak2 aku
    apa juga kesan dari himpunan 31 disember ini hasilnya cuma 1 .... HURU HARA !!
    kalau pihak yang berkuasa yang diamanahkan rakyat tak boleh buat ... aku sendiri sanggup memikul tanggungjawab ini
    silakan penganjur himpunan ini berada di baris hadapan sekali supaya senang kita berkenalan .... insyallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu zaman kerismudin bapok, ni zaman Zahid Hamidi, kita beri peluang bagaimana dia handle kelakuan haramjadah-haramjadah yang suka berdemo ni....

      Padam
    2. betul tu bro ... taraf gangster dengan pengkhianat Negara adalah lebih kurang sama .. jadi gunakan kaedah yang sama
      jika seorang JENDERAL aka PAKCIK kepada Presiden Korea Utara dihukum mati awal bulan ini kerana KURANG MENGHORMATI anak buahnya ... atau seorang CINA dihukum penjara 15 bulan kerana HANYA bergurau tentang bendera merah putih ... apa hukuman pada bakal pengkhianat ini ??
      double tapping 9mm dikepala ??
      kepada mana2 individu yg tak berpuashati dengan Negara ini ... berambus la ... pilih sendiri Negara mana korang nak tinggal

      Padam