Jumaat, 13 Disember 2013

gua tak faham mengapa kiasu berani buat hal ni, siak tul!!

serius makin aku tak faham lah, apa malaysia ni memang dah kiasu ambil alih atau kita yang tak berani dengan kiasu, makin menjadi-jadi lah pulak haish, dah ni petronas di bertam, kepala batas, pulau pinang, guna tulisan cina dengan selamba badak pak mak dia dah ni, apakah ni cinasia ke apa ni, demn mit siak, oi melayu baik umno, pas dan pkr, lu meme bagi hati orang melayu sakit lah.. fugima betul!!



ps: gua rasa penasihat ds najib ni agenda dia nak jahanamkan melayu, apa najib memang tak ambil tau ke apa ni, orang dah kritik, orang dah sakit hati dah ni, setakat mana melayu boleh sabar ni, menyirap, menyirap, siak la.. gelak besar kiasu tengok orang melayu kena main, shit!!

1 ulasan:

  1. abeh, yg duduk kt atas tu buat dek je. dah nampak, tapi cam biasa buat2 bebal dan rabun. patutnya makhluk hibrid tu dah lama kena lempar...tp apakan daya, telur dah masuk kerandut. maaf mencarut.

    BalasPadam