Khamis, 5 Disember 2013

HAH #LIFESTYLE# LAH SANGAT!! SEPATAH HARAM PASAL PERANG MAYA KAU TAK TAU SEBENARNYA!!

maaf saudara, bedal tetap bedal, sebab cara saudara ni kalau nak diikutkan buat musuh umno diluar sana gelakkan umno sampai ada yang hilang kewarasan kerana mempunyai pemimpin media sosial yang badas begini?

anda tau ker apa itu perang maya ni? anda sedar ke tidak di zaman ni, perang maya melibatkan banyak tektik, dah macam perang ala tentera, taktikalnya, cara susun strateginya, apa saudara sedar ke tidak?

dah macamana saudara boleh terselit dalam menjadi general untuk media alam maya ni pun ramai jadi pening, jadi marah, bukan dengki ke apa, tetapi kesengalan anda tu... bak kata orang kerana mulut badan binasa, haha hambek... nak lifestyle sangat.. apa ingat perang maya guna instagram aje? menjawabla kau dengan penangan perang alam maya dari tentera dalaman anda sendiri, amacam anda boleh tahan asakan ke tidak?

nak jadi bodoh boleh tapi jangan belum apa-apa dah tunjukkan kebodohan melampau, mengherdik pulak cytrop bn yang masa pru dah bertungkus lumus dalam menjadi benteng pertahanan untuk bn serta menjadi tentera elit menyerang balas pihak musuh, aje gile betul lah kau ni ibdillah yang badas!!


jom tengok #lifestyle# ala ala seorang pemimpin konon hebat semua serbi.. keke.. lepas ni kita share gambar makanan, resepi.. sebab inilah cara paling berkesan untuk melawan pihak pembangkang, betul ke bohong? hehe





ps: hallo fren, media sosial dia punya penangan boleh bikin seseorang tu jadi sewel tau, jangan kau buat main!! sedar ke tidak ni?

15 ulasan:

  1. tengok badan la si mangkok tu la, mane tak dalam instagram hanya tunjuk makanan je. Kononnya suruh tunjuk gerak bakti UMNO pada rakyat. Blog sendiri pun setakat bulan Jun 2012 je di kemaskini. Apa la nasib UMNO ada ketua perang maya silahabau sebegini....

    Lihat di blog mazidul akmal sidek pasal isu lahabau ni juga....

    BalasPadam
  2. Assalam Bro

    Biasalah bebudak baru kering hingus dapat jadi General Perang Maya KJ... Cakap tak boleh blah... Sebab apa KJ lantik dia? Sebab kalau lantik yang lebih bijak dari dia... Tergugatlah kedudukan KJ... Kalau dah sibodoh yang dilantik senanglah hendak dikudakan... Semuanya kena ikut selera ketua dia... Kalau terjunam kedalam parit terjunamlah mereka... Aku pun ada acc. Instagram, tapi kan aku guna untuk tangkap gambar Anak2 BULUS (kucing) aku yang ada kat umah... wakakakaaaa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tangkap gambar anak2 bulus takpe... jangan tangkap bulu2 hutan bukit lanjan cukup... nanti ada yang sensitif dengar perkataan 'hutan' tu...kah kah kah kah kah kah

      Padam
  3. ni....baru nama nya orang melayu.

    BalasPadam
  4. Video Anwar dakwa pengundi Bangladesh ditayang di PWTC

    KUALA LUMPUR 5 Dis. - Video yang memaparkan Ketua Pembangkang mendakwa kononnya Barisan Nasional (BN) membawa masuk lebih 40,000 warga Bangladesh sebagai pengundi semasa Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) Mei lepas ditayangkan kepada anggota perwakilan Perhimpunan Agung UMNO 2013 hari ini.

    Rakaman yang dipetik daripada portal berita Malaysian Gazette itu menunjukkan Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat dakwaan itu pada dua majlis iaitu semasa sidang akhbar dan dalam satu ceramah politik.

    Sedutan video itu yang diselitkan semasa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menyampaikan ucapan dasar sebagai Presiden UMNO menyebabkan kira-kira 3,000 perwakilan dari 191 Bahagian UMNO di seluruh negara bertindak bersorak mengejek ketua pembangkang berkenaan.

    Antara dakwaan yang dibuat Anwar dalam sedutan video itu ialah BN menaja 16 penerbangan khas setiap hari bagi membawa warga Bangladesh dan Indonesia masuk ke negara ini untuk menjadi pengundi pada PRU-13.

    Penasihat PKR itu juga mendakwa BN tidak mendapat sokongan rakyat pada pilihan raya berkenaan sehingga terpaksa membawa masuk warga asing sebagai pengundi bagi memastikan kemenangan mereka.

    Tayangan video itu dibuat ketika ucapan Najib menyentuh mengenai dakwaan Anwar itu.

    Najib ketika menyentuh perkara itu melempar sindiran: "Sejak bila Malaysia mempunyai suku kaum Bangladesh".

    Beliau juga memaklumkan anggota perwakilan bahawa momokan pembangkang itu menyebabkan Perdana Menteri Bangladesh Sheikh Hasina terkejut dan menafikannya apabila perkara itu dimaklumkan kepada beliau sempena lawatan kerja Perdana Menteri ke negara berkenaan bulan lepas.

    BalasPadam
  5. salin dan tampal5 Disember 2013 9:02 PTG

    Dulu headbomb kata macam ni.....

    bila banjir kilat melanda Penang International Airport!! apakah alasan lim guan eng?

    1. umno bagi ini banjir dengan meletakkan air banjir ini ke airport

    2. umno sabotaj dengan meletakkan air yang banyak sehingga banjir kilat di airport pulau pinang, mana mungkin boleh banjir, sebab kami dap adalah sangat powerfull.

    3. umno telah melakukan pembenihan awan di kawasan airport sehingga banjir yang begitu teruk

    4. bla bla bla...

    amacam alasan ciptaan gua, ok tak? kah kah kah, tak pun nak salahkan pembinaan jambatan pulau pinang ke-2, boleh lah.. alasan tu pun boleh..

    ps: kesimpulannya kerajaan dap pulau pinang ni cakap saja pandai, berkemungkinan longkang-longkang tak diselengara dengan baik, nak jimat sangat kot, so ini lah akibatnya, hujan turun dengan lebat, banjir kilat senang berlaku. harap lim guan eng jangan nak salahkan umno pulak ek, hehehehehe..





    aku setuju 100% dengan headbomb, memang itu lah alasan dap...la ni pahang pulak banjir...apa pulak alasan umno????

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu memang salah umno, nanti kelantan banjir teruk pun salah umno jugak. ye tak?

      Padam
    2. itu banjir kilat, ni banjir pasal hujan turun macam sebulan punya hujan dalam sehari, ni lah macai.. kekeke.. kuantan tu tempat siapa? lol

      Padam
    3. salin dan tampal6 Disember 2013 5:42 PG

      Ooo gitu yer, aku ingatkan kalau negeri tu umno perintah, lebat dan lama mana pon hujan turun, tempat tu tak kan banjir.




      Padam
    4. bodoh punye salin dan tampal. Kalau selama ini semua masalah yang berlaku di Malaysia, pembangkang akan tunding jari ke UMNO, walaupun kejadian mereka yang punye kerja. Jadi bro HB secara sinis katakan mengenai banjir di airport Penang tu.

      Itu la, lain kali bila berlaku bencana yang tak disangka-sangka jangan nak kata itu bala, ini bala semua angkara UMNO, bila kene batang hidung sendiri melompat bagai kera....

      Lepas ni kalau banjir teruk di Kelantan, kami kutuk kaw-kaw macam ko nak perli ni boleh tak? Maksud ko pun nak salahkan UMNO jugak la tu... celaka betul penganut fuckatan ni...!!!!!!1

      Padam
    5. salin dan tampal6 Disember 2013 2:02 PTG

      Bah di Kelantan, Terengganu makin buruk

      KOTA BHARU - Banjir yang masuk hari keempat semalam menyaksikan musim tengkujuh di Kelantan dan Terengganu bertambah buruk dengan mangsa yang dipindahkan meningkat.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1206&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2mfhBnoay Hakcipta terpelihara 

      Di Kelantan, mangsa banjir yang dipindahkan meningkat kepada 2,078 manakala Terengganu 7,163.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1206&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2mfhErBNH Hakcipta terpelihara 

      Keadaan sebaliknya berlaku di Pahang, Johor dan Melaka apabila air di semua kawasan yang banjir mulai surut.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1206&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2mfhI0Z9O Hakcipta terpelihara 

      Mengikut portal rasmi kerajaan negeri Kelantan, jajahan Kuala Krai mencatatkan jumlah terbesar mangsa banjir yang berpindah iaitu 753 orang di enam pusat pemindahan di Mengkebang dan Olak Jeram.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1206&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2mfhM81mi Hakcipta terpelihara 

      Di jajahan Machang, 242 orang dipindahkan di lima pusat pemindahan iaitu di Ulu Sat, Labok, Pulai Chondong dan Temangan sementara di Pasir Puteh, seramai 109 orang dipindahkan di tiga pusat iaitu di Limbongan, Gong Datok dan Bukit Awang.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1206&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2mfhO0uC1 Hakcipta terpelihara 




      Dah banjir ponn,

      Padam
    6. bodoh tak paham bahasa... aku kata kalau BANJIR TERUK la bahalol.. kalau setakat banjir tu memang tiap2 hujung tahun berlaku pun...

      Padam
    7. 6 Disember 2013 7:31 PG......salin dan tampal dah tadah kepala dah....nak tunggu apa lagi, luku lah cukup-cukup..

      Padam
    8. tak payah nak jadi batu api la... seronok tengok orang berbalah...

      Padam
  6. Kuantan tu tempat Mak kiah jual kain....tak buat kerja pun takpe...macai dia kata kuantan banjir salah UMNO

    BalasPadam