Selasa, 31 Disember 2013

KALAU DAH SAMPAI TAHAP MACAM NI!! MELAMPAU DAH WOI!!


mesti puak-puak pencacai tai kucin akan kata ini semua bukti polis yang buat, tak pun mesti kata, polis yang rancang semua ini, paling trill mesti polis yang tangkap 2 orang tu adalah dikalangan polis juga yang menyamar, korang takkan tau perangai jibrauk pr ni, mereka dah ajar seko-seko pak gendul otak para pekakas mereka apa itu mendengar cakap apa saja kata bang non, haha.. apa saja yang keluar dari mulut pemimpin mereka semua betul, apa bukti dari pemimpin mereka tu semua betul, hanya dari kerajaan walau bukti ke, fakta ke semua palsu, dan tidak asli, kah kah kah..

kena ingat brader-brader semua, taktikal nak burukkan malaysia adalah dengan cara begini, buat pertumpahan darah, dan akan dipersalahkan adalah polis, kerajaan dan perdana menteri, tengok hebat tak permainan mereka? ini semua taktik anarcis la beb, dah belajar dah, kalau nak buat havok pun ngadap polis malaysia dulu ye, kena ingat polis malaysia bukan cap ayam.. hehe..

kalau rasa anda terasa macam kena rasuk untuk ke dataran merdeka dan berniat untuk menjadi gerila riot, cadangan gua, ambil baldi, penuhkan dengan air, benamkan kepala anda ke dalam air tu, selam dalam 30 saat, lepas tu pandang cermin, bagi sedas penampar siam dekat muka, dan selepas itu mesti sedar, eh apa terjadi dengan aku ni, sebab anda di rasuk tu, haha..

ps: selagi malaysia masih aman mereka takkan puas hati!!

5 ulasan:

  1. Ya Allah, Kau turunkanlah hujan lebat beserta angin kencang pada malam ini. Kau tunjukkan kepada mereka kebesaranMu, moga2 mereka insaf. Kau berilah kesedaran kepada pemimpin kami supaya dia kembali ke pangkal jalan, menjadi pemimpin yang amanah dalam tugasnya supaya membawa kesejahteraan dalam negeri ini

    BalasPadam
  2. Ya Allah..Kau lenyapkanlah makhluk yang bernama Anwar bin Ibrahim dari muka bumi ini...kerana makhluk inilah yang merosakkan keamanan dan kesejahteraan Malaysia selama ini...Kau peliharakanlah negaraku yang tercinta dari segala bala bencana serta kerosakan dari makhluk perosak ini...amiiinn

    BalasPadam
  3. Dulu aku ingat orang pas je yang reti doa untuk menjahanam kan orang lain, rupa nya ada juga yang 2 X 5 macam pas.

    BalasPadam
  4. kalo jadi huruhara masa ni lah nak kerat tengkok cina

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam