Selasa, 24 Disember 2013

KEAGUNGAN KESULTANAN MELAYU MELAKA DI SABOTAJ OLEH BANGSANYA SENDIRI!! JADI AMBIL IKHTIBAR!!

betul, takkan melayu hilang didunia,

dah ketika era ini melayu jumud dan melayu urban adalah sama pertualangnya pada era kesultanan melayu melaka yang gak ketika itu, melayu pengkhianat bangsa inilah yang membocorkan rahsia sulit apa yang ada dalam pertahanan kota melaka kepada portugis, patutlah senang lenang kafir menjajah kerana bantuan melayu pengkhianat!!

ambil ikhtibar, sekarang ini kita tinggal kuasa, apa lagi tinggal lepas ini? fikirkan


7 ulasan:

  1. Tahniah BN dan Pendukung dan Penyokong BN

    Letrik naik
    GST dikuatkuasa
    Tol naik

    wakakakakakakakkakakakaka.. baru nak belajar sejarah?

    menghibur hati yang lara ke Headbomb?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini la je yang saudara tau, smua nak kutuk. Bukan nak bg idea atau cadangan yang boleh bantu rakyat semua..
      Macamla parti yang kau sokong tu banyak bg kebaikan sangat. Sejarah sgt penting la saudara, kalau tak nanti rasela macam duduk di singapore

      Padam
    2. walaupon semua harga naik, itu tak mengapa, janji malaysia aman.
      rakyat nya boleh makan, boleh minum, boleh tidur, boleh beriadah bersama keluarga....itu pon dah cukup dah...nak apa lagi?

      Padam
    3. abg non tak boleh liwat sesuka hati dah... tu yang tak puas hati....

      Padam
    4. tol mane yang naik tu?? Cer habaq sat...

      Padam
  2. Takpe negeri pakatan semua free...moh la ramai-ramai pi pindah Kelantan ke selangor ke..free belaka....tak gitu.

    Letrik tak naik.....TNB ranap...elektrik tak cukup...cai salahkan kerajaan jugak.

    GST dikuat kuasa cai-cai berniaga takut keuntungan setiap level diketahui...nak up tinggi lagi dah susah.....benda untuk kebaikan mana PR nak...yang dok melaro...demo sana sini...itu hobi...hobi jadi ungka

    Toll naik?....mansuhkan toll kat negeri PR macam selangor....kerajaan Selangor keluarkan la subsidi tampung kenaikan bayar konsesi toll ....tak perlu la naik gaji mb, exco tu...kan membazir tu...dulu kan cakap tu duit rakyat....nak buat kerja gaji RM1 pun tak pe....jadi apa salahnya korbankan gaji naik untuk kesejahteraan rakyat.

    BalasPadam
  3. tahniah pr sebab sokong peliwat dan kronisme anak beranak

    BalasPadam