Ahad, 8 Disember 2013

mamat ni memang dah sesat, tapi biasalah di belah sana anggap dia pejuang hebat!! cit!!

biarlah, macai takkan cakap apa-apa punya, sebab mamat ni pejuang pr, kalau dia dari bn, berlori-lori sumpah seranah, malah mungkin akan ada demo besar-besaran kerana apa yang diperkatakan sangat menyesatkan

hehe, faham tak syiah tu siapa, syiah kan sah penganutnya sesat, jadi inilah buktinya, syiah dan pr berpisah tiada, tahniah!!


ps: rosak rosak!! apa nak jadi perangai cacai pr ni, merosak kan anak-anak muda~~~

37 ulasan:

  1. kalau penganut hamPAS buat takpe... takde sape nak marah pun... wal halal untuk pengikutku, wal haram untuk gengmu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam PAShit ada syiah ke? Mahpuz Bean kata tarak la, yang ada kuih syiah..

      Padam
  2. mamat ni mmg dah sesat baghat, jgn dilayan, buang masa je.

    BalasPadam
  3. bawak bertenang....mari kita tengok video ni, sebagai hiburan dan tidak lebih dari itu......

    http://www.youtube.com/watch?v=pj73DDn7C4Y&feature=youtube_gdata_player


    yang paling aku suka bila ada pemimpin tu berkata : " mat rempit & minah rempit ni lah, yang akan menjadi pemimpin pada 2020.....

    BalasPadam
  4. khalid berok ghupenyer, memang perangai dia lagu tu pun, mana bini sendiri pun tak tahan dengan dia, terpaksa mintak cerai la kalau dapat suami camni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak selamat jadi bini syiah, habis nanti dimut'ahkan, dpt anak tak tau siapa bapak.
      Klu berbini syiah pun tak selamat, dpt anak, betul ke anak sendiri.
      Ngeri aku.

      Padam
    2. najib razak tak sibuk pon pasal syiah, kenapa pulak kau yang lebih?,tak de pon dia keluarkan kenyataan bahawa syiah mengancam keselamatan negara?.....nak tahu kenapa?
      kerana puak syiah semua sokong najib, tanpa syiah najib tak boleh kekal jadi perdana menteri, sebab tu lah dia biay dont know je pasal syiah..

      Padam
    3. hadi awang pulak sokong pasal syiah ke? Timb. dia terang-terangan syiah, lagi la hadi boroi tu senyapkan.. itu sebab bila kerajaan negeri Kedah nak luluskan enakmen penyebaran SYIAH, ADUN2 PAShit langsung tak sokong, sebab undi terbesar PAShit di Kedah sendiri adalah orang-orang syiah yang sememangnya dah sesat...

      Padam
  5. itulah sifat sebenar beruk2 PR... yg melayu nya hanya jadi anjing suruhan kafir Dap dan Aljuburi Laknatullah je... semua sesat...

    BalasPadam
  6. Mungkin lepas ni dua2 mrk boleh solat atau jadi imam dlm gereja. Apa ada hal ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. engkau pon bukan nya solat, tak payah sibuk hal orang lain..

      Padam
    2. Syiah kalau solat boleh masuk syurga ke?

      Padam
    3. ....syurga tu cerita lain, sapa pon dia kalau xsolat, apa bezanya dengan orang kafir.
      apa sebab utama ko benci sangat pada syiah?...syiah ada banyak pecahan, syiah yang mana satu yang kau beenci?

      Padam
    4. Yg mana lebih bagus, orang islam solat dalam gereja atau orang islam yang langsung xsolat?

      Padam
    5. orang syiah solat dalam gereja selepas minum holy water? Syiah tu islam ke?

      Padam
    6. KENAPA KAU BENCI SYIAH... pasal korang ada prinsip "berpura2" untuk mndpat keuntungn diri sndiri..... kalau berani dan benar tak payah "berpura2" la, buat jak apa yg korang nak buat..... lagi satu, kalu ko adik ke, mak sedara ke, girlfren ke, bleh aku mutaah tak????

      Padam
    7. betul lah tu, aku pon benci syiah atas sebab taqiyah mereka dan mereka suka menghina sahabat, ini nama nya syiah imam 12.

      yang ahli sunnah pon kena tahu lah kenapa suka ahlul sunnah, jangan main ikiut2

      kalau minum air holy water boleh jadi lupa kepada islam....dah lama dah padri-padri pegi jampi air kat empangan syrikat air...

      Padam
    8. ada ke ahlul sunnah yang mengamalkan mutaah seperti syiah? Ada tak ahlul sunnah yang memuja kubur, menyembah kubur, tawaf mengelilingi kuburan, meminta tolong kepada ahli kubur, berkorban untuk penghuni kubur seperti ahli syiah? Ada tak ahlul sunnah yang mengamalkan cederakan diri sendiri sendiri untuk memperingati peristiwa karbala?

      Dalam banyak2 air mutlak atas muka bumi ini, kenapa dicari air holy water?

      Padam
    9. holy water lagi berkat dari air mutlak bagi pengikut syiah

      Padam
    10. Ni sah anak buah khalid gereja ni. Muka macam beruk mak yeh je aku tengok. Pandai mak bapak dia ajar anak. Ada bini tak ni? Bini mutaah ramai kot.

      Padam
  7. Assalam...
    klo mereka tidak mahu menjaga iman mereka..semuga Allah sentiasa menjaga
    iman yg Allah kurniaKan..kesian kesian kesian...

    BalasPadam
  8. salin dan tampal9 Disember 2013 7:07 PG

    Rosmah Dapat 'Lesen Besar' Untuk Terus Guna Jet Kerajaan!

    Satu-satunya perkara yang menarik dalam ucapan penggulungan Najib di Perhimpunan Agung UMNO petang tadi ialah puji-pujiannya atas jasa dan sumbangan isterinya, Rosmah Mansor kepada negara. Pujian kepada isterinya sendiri yang dilakukan di pentas UMNO ini dengan sendirinya menenggelamkan segala isu lain dan menjadikan perkara-perkara lain tidak lagi menjadi perhatian.
    Selain memuji sumbangan dan peranan Permata yang menurut Najib tidak dapat dipertikaikan lagi, beliau juga menceritakan dua jasa dan sumbangan lain yang pernah dilakukan oleh isterinya kepada negara yang tidak pernah diperkatakannya sebelum ini iaitu membebaskan pelajar Malaysia yang ditahan di Mesir yang disangka pengintip dan membantu pelajar yang menuntut di Mesir pulang ke Malaysia melalui Arab Saudi walaupun tanpa visa.
    Menurutnya, kerana hubungan isterinya yang baik dengan isteri Hosni Mubarak, Suzanne, pelajar tersebut dapat dibebaskan hanya dalam tempoh dua jam sementara kerana "networking" yang baik juga dengan keluarga diraja Arab Saudi, pelajar Malaysia bukan saja dapat pulang walaupun tanpa visa tetapi juga disediakan dua buah kapalterbang Jumbo dengan percuma.
    Dengan puji-pujian yang membuatkan Rosmah kelihatan tersipu-sipu malu di tempat duduk VVIP, Najib bergurau lagi, "agaknya malam ini dapat bayaranlah", lantas membuatkan Rosmah sekali lagi tersipu-sipu.Najib juga mengakui bahawa beliaulah yang meminta isterinya melakukan kerja itu. Tidak dapat dipastikan kenapakah Najib meminta isterinya melakukan kerja tersebut sedangkan sepatutnya beliau menggunakan saluran rasmi kerajaan iaitu Kementerian Luar Negeri untuk menyelesaikan perkara tersebut. Apakah ini menandakan beliau tidak meyakini Anifah Aman untuk melakukan tanggungjawab itu dan lebih mempercayai kemampuan isterinya?Atau apakah ini mengesahkan lagi tanggapan umum sebagaimana tulisan Kadir Jasin yang berbunyi, "...jadi benarlah seperti didakwa oleh sesetengah pihak bahawa UMNO sudah menjadi parti orang bangsawan, parti 'warlods' dan parti laki-bini.
    "Tindakan Najib menceritakan tentang jasa dan sumbangan isterinya di pentas Perhimpunan Agung UMNO ini adalah dipercayai untuk menangkis serangan dan kecaman terhadap isterinya itu berikutan penggunakan jet eksekutif yang dibiayai oleh kerajaan untuk lawatan ke Qatar, baru-baru ini.Ia sekurang-kurangnya untuk meyakinkan perwakilan UMNO bahawa di sebalik pelbagai dakwaan tentang pembaziran, pemborosan dan kehidupan mewah yang dijalani oleh isterinya, beliau juga sebenarnya ada melakukan sumbangan kepada negara yang mungkin tidak diketahui sebelum ini.
    Najib sendiri berkata, inilah kali pertama beliau memaklumkan kepada umum tentang jasa dan sumbangan yang pernah dilakukan oleh isterinya itu.
    Dan seperti biasa, perwakilan UMNO telah memberikan tepukan gemuruh mengenai sumbangan Rosmah kepada negara sebagaimana yang diceritakan suaminya sendiri itu. Mereka seolah-olah menghargai dan mengkagumi peranan yang telah dimainkannya itu.

    Dan dengan tepukan gemuruh itu yang boleh dianggap sebagai "endorsment" terhadap kerja-kerja yang dilakukan oleh Rosmah, sama ada atas permintaan suaminya atau kehendaknya sendiri, isteri Perdana Menteri itu dipercayai akan terus aktif lagi selepas ini, walaupun serentak dengan keaktifannya, mungkin makin banyak pula kecaman dan serangan terhadapnya.Yang lebih penting lagi, dengan pujian Najib terhadap isterinya dan perwakilan UMNO pula memberikan tepukan gemuruh, ia seolah-olah "lesen besar" untuk isteri Perdana Menteri itu terus menggunakan jet eksekutif kerajaan dan pelbagai kemudahan-kemudahan lainnya selepas ini, bahkan mungkin dengan skala yang lebih besar lagi.
    Tahniahlah kepada perwakilan UMNO yang menganugerahkan " lesen besar" itu. (SH 07/12/2013)

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tak boleh nak jawab dah tahu nak kalah,,,,kona cerita pasal rosmah.....typical mentality HANJING HANJING BELAAN DAPIGS yg berkopiah dlm dunia cyber bila kalah berhujah....

      Padam
    2. awak ni sekolah darjah berapa?
      dah balil lom?
      dah bersunat lom?

      Padam
    3. lom sunat sebab khalifah lim guan eng tak bagi

      Padam
    4. ngo kar ming buat acara sunat beramai-ramai utk ahli dan keluarga pr mengapa tak pi join sama?

      ngo kar ming rasmikan tu, dia potong terus batang dia dlm upacara perasmian ...

      Padam
    5. apa nama islam nga kor ming eh?? En. Komeng bin ngok paling sesuai rasanye... kah kah kah kah kah

      Padam
  9. punya banyak air boleh minum kat dunia ni, holy water juga kau nak togok, nasib ko la labu, jangan cakap org sembahyang ke tak, kita tak nampak pun, so tak yah nak pertikai, tapi yang ni dah terpampang, ape citer??

    BalasPadam
    Balasan
    1. holy water tu sejenis kuih ke?

      - Mamposs Omaq

      Padam
  10. holy water tu sejenis mamalia yang berkaki lapan.

    BalasPadam
  11. shit! aaahhh ...9 Disember 2013 6:37 PTG

    jgn komen banyak2, mrk berdua tu syiah.

    dia nak minum ke, nak mandi ke, dia punya hal, lantak dia lah ...

    penganut dan penyokong syiah dah melenting dah kat sini. minum holy water kristian tu tuntutan agama dlm syiah, tau! banyak barakahnya ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah kah kah kah kah kah... salah satu ajaran syiah kene minum holy water kot..

      Padam
    2. islam anda hanya setakat islam baka saja dan tidak lebih dari itu, oleh kerana anda lahir dalam keluarga islam, maka islam lah anda secara keturunan dan bukan atas ilmu....pecaya sangat dengan holy water.....macam lah air tu power sangat!

      Padam
    3. tanye juga kat khalid berok tu, syiah dia syiah baka ke? Kah kah kah kah kah kah

      Padam
  12. salin dan tampal10 Disember 2013 1:08 PG

    15 Ciri-Ciri Orang Syiah

    1) Mengenakan songkok hitam dengan bentuk tertentu. Tidak seperti songkok yang dikenali umumnya songkok mereka seperti songkok orang arab hanya saja warnanya hitam.
    2) Tidak solat Jumaat. Meskipun solat Jumaat bersama jamaah, tetapi dia langsung berdiri setelah imam mengucapkan salam. Orang-orang akan menyangka dia mengerjakan solat sunat, padahal dia menyempurnakan solat Zuhur empat rakaat, kerana pengikut Syiah tidak meyakini kesahihan solat Jumaat kecuali bersama Imam yang ma'sum atau wakilnya.
    3) Pengikut Syiah juga tidak akan mengakhiri solatnya dengan mengucapkan salam yang dikenali kaum Muslimin, tetapi dengan memukul kedua pahanya beberapa kali.
    4) Pengikut Syiah jarang solat jemaah kerana mereka tidak mengakui solat lima waktu, tapi yang mereka yakini hanya tiga waktu sahaja.
    5) Majoriti pengikut Syiah selalu membawa At-Turbah Al-Husainiyah iaitu batu / tanah yang digunakan menempatkan kening ketika sujud apabila mereka solat tidak di dekat orang lain.
    6) Jika anda perhatikan caranya berwuduk maka anda akan dapati bahawa wudhunya sangat berlainan, tidak seperti yang dilakukan oleh kaum Muslimin.
    7) Anda tidak akan mendapati penganut Syiah hadir dalam kajian dan ceramah Ahlussunnah.
    8) Anda juga akan melihat penganut Syiah banyak mengingat Ahlul Bait; Ali, Fathimah, Hasan dan Husein radhiyallahu anhum.
    9) Mereka juga tidak akan menunjukkan penghormatan kepada Abu Bakar, Umar, Uthman, majoriti sahabat dan Ummahatul Mukminin radhiyallahu anhum.
    10) Pada bulan Ramadhan penganut Syiah tidak terus berbuka puasa setelah azan maghrib. Dalam hal ini Syiah berkeyakinan seperti Yahudi iaitu berbuka puasa jika bintang-bintang sudah kelihatan di langit. Dengan kata lain mereka berbuka apabila benar-benar sudah masuk waktu malam. Mereka juga tidak solat terawih bersama kaum Muslimin, kerana menganggapnya sebagai bid'ah.
    11) Mereka berusaha sekuat tenaga untuk menanam dan menimbulkan fitnah antara jamaah salaf dengan jemaah lain, sementara itu mereka mendakwa tidak ada perselisihan antara mereka dengan jamaah lain selain salaf. Ini tentu tidak benar.
    12) Anda tidak akan melihat seorang penganut Syiah memegang dan membaca Al-Quran kecuali jarang sekali, itu pun sebagai bentuk taqiyyah  kerana Al-Qur'an yang benar menurut mereka iaitu al-Quran yang berada di tangan al-Mahdi yang ditunggu kedatangannya.
    13) Orang Syiah tidak berpuasa pada hari Asyura, dia hanya menunjukkan kesedihan di hari tersebut.
    14) Mereka juga berusaha keras mempengaruhi kaum wanita khususnya para mahasiswi di universiti atau di perkampungan sebagai langkah awal untuk memenuhi keinginannya melakukan mut'ah dengan para wanita tersebut apabila nantinya mereka menerima agama Syiah. 
    15) Orang-orang Syiah tekun mendakwah orang-orang tua yang mempunyai anak perempuan dengan harapan anak perempuannya juga turut menganut Syiah sehingga dengan selesa dia boleh melakukan zina mut'ah dengan wanita tersebut baik dengan pengetahuan ayahnya ataupun tidak. Pada hakikatnya ketika ada seorang yang ayah yang menerima agama Syiah, maka para pengikut Syiah yang lain automatik telah mendapatkan anak gadisnya untuk dimut'ah. Tentunya setelah mereka berjaya meyakinkan bolehnya mut'ah. Semua kemudahan, kelebihan, dan kesenangan terhadap syahwat ini ada dalam diri para pemuda sehingga dengan mudah para pengikut Syiah menjerat mereka bergabung dengan agama Syiah.




    ciri-ciri orang ahlul sunnah....?sama-sama ler kongsi

    BalasPadam
  13. Ha ha ha haa.. Bab Rosma saya tak baca.. Tapi biasanya pembangkang akan kutuk... Tak munafik ke??????? Anwar , anak bini pegang jawatan tak kisah pun, Lim Kit Siang hari, anak menantu , kapal singh pun ada juga kut... sape pun tak kisah... Kesiahan najib... Dia banyak buat kebajikan. Bagi macam-macam kat askar, penjawat awam, rakyat.. kalau salah sikit pada pandangan kau pembangkang tak boleh maaf kee? atau serah saja kat Tuhan.. Masalahnya bukan salah tuu yang kau orang bisinggggg tapi..... jawatan tuuuu.... Nak jawatan... Orang belajar tasauf nampaklah sikap pembangkang tuuuuu... Buktinya Dr M kena maki berpuluh tahun sampai pencen. Semua salah tapi.. bila dia buat kenyataan serang Tun Abdullah dianggap serangan kat UMNO semua puji ada ajak masuk PAS ( kalau tak silap) seolah-olah dosa dia yang dikatakan dulu tu tak pernah berlaku... Tapi bila dia tegur Pas, maka keluar balik tuduhan tuuuu.... Sekejap ada sekejap tiada macam iklan biskut... lawakkah Pas nii. Kita kena ingat taufik hidayah ditangan Tuhan... Seburuk-buruk Najib dan Rosmah,,, banyak kebajikan mereka buat untuk rakyat, sebaik-baik kita... berapa banyak kebaikan kita? Tak ingatkah cerita anak imam Abu Hanifah hairan dengan Imam Shafie yang tidur tak beribadat malam tapi banyak kebajikannya pada malam tu berbanding dengannya yang beribadat? Ini kerana imam shafie Berjaya menyelesaikan masalah dalam tidurnya yang bermanafaat kepada umum... Kalau 10 juta rakyat Malaysia sahaja bersyukur atas usaha PM, kita boleh lawan tak? Ya.. duit kerajaan bukan duit Najib... Kalau itu jawapan kita, Nampak sangat tak faham agama dan kerja Tuhan. Lepas tuuu, atas keikhlasan beliau berjuang untuk rakyat, Tuhan Yang Maha Pemurah kurniakan pula, rahmat dengan mereka bertaubat di akhir umur mereka dan diterima.... Lebih-lebih lagilah jika mereka sentiasa bertubat yang kita tak tau... Kita yang baik ni... pula macam mana? Sebab dah mengumpat orang dan memaki orang kerana menyangka kita lebih baik... Kita menyangka mereka (PM) tak akan dapat ampunan Tuhan, kita tak ikut jalan rasullullah jadi Kita pula dimurkai Tuhan dan mati dalam suul khotimah.....( moga dijauhkan Tuhan ).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ha ha haa.. Bab Rosma saya tak baca.. Tapi biasanya pembangkang akan kutuk... Tak munafik ke??????? Anwar , anak bini pegang jawatan tak kisah pun, Lim Kit Siang hari, anak menantu , kapal singh pun ada juga kut... sape pun tak kisah... Kesiahan najib... Dia banyak buat kebajikan. Bagi macam-macam kat askar, penjawat awam, rakyat.. kalau salah sikit pada pandangan kau pembangkang tak boleh maaf kee? atau serah saja kat Tuhan.. Masalahnya bukan salah tuu yang kau orang bisinggggg tapi..... jawatan tuuuu.... Nak jawatan... Orang belajar tasauf nampaklah sikap pembangkang tuuuuu... Buktinya Dr M kena maki berpuluh tahun sampai pencen. Semua salah tapi.. bila dia buat kenyataan serang Tun Abdullah dianggap serangan kat UMNO semua puji ada ajak masuk PAS ( kalau tak silap) seolah-olah dosa dia yang dikatakan dulu tu tak pernah berlaku... Tapi bila dia tegur Pas, maka keluar balik tuduhan tuuuu.... Sekejap ada sekejap tiada macam iklan biskut... lawakkah Pas nii. Kita kena ingat taufik hidayah ditangan Tuhan... Seburuk-buruk Najib dan Rosmah,,, banyak kebajikan mereka buat untuk rakyat, sebaik-baik kita... berapa banyak kebaikan kita? Tak ingatkah cerita anak imam Abu Hanifah hairan dengan Imam Shafie yang tidur tak beribadat malam tapi banyak kebajikannya pada malam tu berbanding dengannya yang beribadat? Ini kerana imam shafie Berjaya menyelesaikan masalah dalam tidurnya yang bermanafaat kepada umum... Kalau 10 juta rakyat Malaysia sahaja bersyukur atas usaha PM, kita boleh lawan tak? Ya.. duit kerajaan bukan duit Najib... Kalau itu jawapan kita, Nampak sangat tak faham agama dan kerja Tuhan. Lepas tuuu, atas keikhlasan beliau berjuang untuk rakyat, Tuhan Yang Maha Pemurah kurniakan pula, rahmat dengan mereka bertaubat di akhir umur mereka dan diterima.... Lebih-lebih lagilah jika mereka sentiasa bertubat yang kita tak tau... Kita yang baik ni... pula macam mana? Sebab dah mengumpat orang dan memaki orang kerana menyangka kita lebih baik... Kita menyangka mereka (PM) tak akan dapat ampunan Tuhan, kita tak ikut jalan rasullullah jadi Kita pula dimurkai Tuhan dan mati dalam suul khotimah.....( moga dijauhkan Tuhan ).




      nabi muhammad yang sempurna segalanya....pon ada yang tidak suka pada dia, ini kan pulak perdana menteri malaysia..

      jika yang dilakukan oleh perdana menteri itu betul dan menepati syarak, maka pedulikan kritikan dari pembangkang, tapi jika benar apa yang disebut oleh pembangkang itu, maka lakukan lah apa yang patut.

      Padam