Rabu, 25 Disember 2013

MAT SABU MEMANG SYIAH - AHLI PAS!! #VIDEO#

terang lagi bersuluh, ni mesti ada cacai akan kata ahli pas ni menyamar, haha, biasalah bro, kau tunjuk je beriban bukti, apa ingat diaorang nak percaya, tapi kalau video pelesu diaorang percaya, kah kah kah, kan korang tak kan tak tau, ayat biasa, halal blako kat kawe, haram pulok kat deme, haha.. hampes..

tetapi walau apa pun, mai kita tengok penjelasan ahli pas ini berkenaan mat sabu!!

5 ulasan:

  1. setakat mat sabu syiah sekor ni tak kan panglima, hulubalang, pendekar...yang ada dalam umno tak boleh nak buat apa dengan syiah sekor ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang syiahnya bukan sekor je labu oii... beribu-ribu ekor tau tak? Siap ada persatuan lagi. Kalau sekor takde la bentuk persatuan... apsal la ko ni bengap memanjang...

      Padam
    2. Oooy ye ke, dah beribu rupa nya syiah kat malaysia ni...mat sabu memang patu kena tindakan, beribu syiah yang lain pon mesti kena juga, jangan berani dengan mat sabu saja, tapi bacul dengan syiah yang lain...

      Padam
    3. dah buat akta anti penyebaran syiah tu bukan tindakan lagi ke anjing kurap oooiiii.... sudah la pencacai macam ko tak pernah menyokong akta berkenaan, nak melalak je kerja ko tiap-tiap hari ye...

      Padam
  2. boleh pakai ke kata-kata orang pas ni, kan orang pas sangat suka berbohong?

    BalasPadam