Selasa, 10 Disember 2013

SALUTE YB DUN AIR PUTIH!! SEMEMANGNYA GUA TABIK SPRING!!

siapakah beliau, beliau tak popular macam bang non, macam pemimpin pr yang lain, di sebalik kedajalan penganut ajaran pr menabur fitnah macam-macam masa musim banjir ni, tuduhan kata yb umno tak turun bantu, tak nampak muka, tak beri bantuan, malah mereka sebarkan cerita palsu untuk memburukkan umno, memang perangai dajjal setan gondol macai pr sial sekarang, dah tak de modal, jadi fitnah dan pakartun berpisah tiada!!

berbalik kepada yb air putih ini, YB  Haji Wan Abdul Hakim Tan Sri Wan Mokhtar, sememangnya salute tahap tertinggi yb bekerja dan membantu rakyat, memang yb, yb bn memang macam tu kuat bekerja, walau kena caci maki pun mereka ikhlas membantu, yb pr garu telo je berlakon sikit, lepas tu macai back up!!

dari fb arif adam
Aksi Yang Berhormat (YB) & Banjir !!!

# DUN Air Putih, Kemaman antara kawasan yang sangat terjejas teruk akibat banjir kali ini. Banyak tempat tidak dapat dihubungi melalui jalan darat. Sepanjang 5 hari 5 malam ini, saya sgt nampak kerja kuat dan keikhlasannya menolong rakyat! Alhamdulillah.....




 buat yb obama pun salute yaw, hehe

gambar hiase

ps: pekakas pr mesti kata gambar tu edit, mana mungkin kata mereka orang umno buat kerja, mereka kata yb pr je yang tersuci murni tolong orang sampai ikan melompat-lompat riang ketika yb-yb pr datang menjenguk melihat kawasan banjir, malah ada kes ular sawa boleh menjerit histeria akibat teruja melihat yb pr menunjuk muka di kawasan terjejas, gila setan power!! keh keh keh keh...

13 ulasan:

  1. banjir-banjir ni abg non tgh buat ape tu? Kesian mangsa-mangsa banjir, abg non tak mau datang mel_wat ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bang Non tak boleh kena ayaq banjir. Nanti totoi tak boleh bangun 44 hari....rugi!!!!!!!!!

      Padam
    2. totoi??? Kah kah kah kah kah kah, tu depan jijah sepat kering ye la tak bangun, tapi depan chinadoll dan jantan jambu, naik totoi tu sokmo...

      Padam
  2. Tu lah.......kenapa pilih dap sebsgai kerajaan negeri, kan dah banjir dah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salah tu, sape suruh pilih barua DAPig jadi MP Kuantan.. kan dah banjir dah... bala la tu

      Padam
    2. betul tu....cuba tengok johor, mana pernah banjir... b

      Padam
    3. saya setuju, tu sebab kat johor tak ada nama kuantan... kalau tak barua DAPig pasti nak kuasai tempat tu, nanti banjir lak..

      Padam
  3. pemimpin yg tunjuk contoh teladan yg baik biasanya disukai disanjungi tp orang la ni pelik sikit n depa suka pemimpin yg perangainya pelik2,,,kan pelik tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aura DAJJAL LAKNATULLAH.... sememangnya senang orang nak terpengaruh dengannya walaupun perangainya pelik2

      Padam
  4. Org melayu pas mmg bodoh...masa banjir sapa tolong? Org melayu umno jugak. Mana dap pkr cina2 komunis babi2 semua? Tp org melayu masih buta hati jugak. Masih sokong cina2 makan babi melayu pkr yg bodoh main pungkoq jadi pemimpin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. walupo melayu umno memang pandai, tak boleh lah kata gitu pada melayu pas/pkr..kan melayu umno semua nya bersopan santun....xbaek kate gitu...

      Padam
    2. sebut babi dengan pungkoq tak boleh ke?? Bukan sebut perkataan 'pukimak' pun... pork nick kata boleh je nak sebut....

      Padam
    3. nak sebut apa pon boleh, tak de masalah pon, tapi itu lah nilai diri engkau.

      Padam