Jumaat, 27 Disember 2013

wah bukan main hebat nak buat rusuhan katanya!! kdn pantau facebook jebon ini ye

wah, bukan main langsi ni, tapi percayalah, lepas di viralkan facebook ini, maka secara automatiknya pemilik facebook ini delete terus statusnya, terus ngaku facebooknya dihack, kah kah kah... ada tulur dekat alam maya, dia ingat polis malaysia ni tak buat apa-apa le tu, silap haribulan lah ye, kah kah kah kah..


ps: lu langsi lu kejung!! keh keh keh..

22 ulasan:

  1. Bangsat takdak kote.......berani cakap/tulis deraih kat facebook jer....pirahh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia punya muqadimah sudah membuatkan macai2 pr begitu gerun dan takut....teruskan...

      Padam
  2. Dasar sih loh saya tweet indonesia yang sengaja datang di twitter untuk membrantas kejahatan di dunia maya dan sengaja saya tulis sebuah argumen yang menantang untuk membuat takut para blogger yang ngaku tweet di twitter,ini adalah salah satu perlawanan dari para tweet indonesia,dan kami tweet bukan maling apalagi pengecut.

    BalasPadam
  3. Hay tweet apa kabar kamu yang sedang online di twitter.

    BalasPadam
  4. PDRM tak bodoh macam yang engkau bodoh, tak payah lah nak susah-susah nak peringat PDRM

    BalasPadam
  5. hehe, marah pulak macai sorang ni wakakaka

    BalasPadam
  6. salin dan tampal28 Disember 2013 6:55 PG

    Drama paling xkelakar

    NAJIB: Oh..tuan penasihat..Idris PEMANDU..sila duduk. 

    PEMANDU: Sebab apa tuan Najib jemput saya ke mari?

    NAJIB: Begini...ekonomi negara semakin lama semakin merosot. Hutang bertambah. Itulah sebab saya panggil tuan ke mari kerana nak memintak buah fikiran apa yang harus saya buat.

    PEMANDU: Ooohh..itu sangat senang...

    NAJIB: Senang? Saya ada fikir nak mati, tuan bilang senang? Dengan apa jalan senang?

    PEMANDU: Bukankah tuan tau, rakyat ada banyak wang dalam simpanan. Haaa...kita tarik saja wang dari poket mereka.

    NAJIB: Tarik wang rakyat? Ini bukan mau beri senang. Saya boleh kena maki hamun...lingkup!

    PEMANDU: Ini untungnya sangat besarrr!!

    NAJIB: Untung? Dengan apa jalan saya boleh untung?

    PEMANDU: Sebelum tarik wang rakyat, kita musti buat mereka gumbira.

    NAJIB: Dengan apa nak kasi gumbira?

    PEMANDU: Haaa...begini..(sambil berbisik)...sebelum PRU kita bagi 'gula-gula' BR1M, KR1M, BB1M, rebat telefon, naik pencen, insentif, klinik, kedai, menu sok..sek..sok..sek..pastu lepas PRU baru kita tarik subsidi sekaligus - minyak, gula, tol, cukai pintu, tambang LRT, caj elektrik, GST, OPR sok..sek..sok..sek...

    NAJIB: Haha..hahaha..hahahaha...bagus...memang tuan orang yang bijak. Kepala hotak tuan nombor satu. Mengapa saya tak fikir. Saya pulang ke rumah, saya pakat dengan Rosmah, kalau perkara ini berhasil..tuan akan terima 20 persen. Hahaha...

    PEMANDU: Besok saya akan siapkan MAKMALnya.

    NAJIB/PEMANDU: MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!




    P/s: drama ini cuma rekaan, tidak ada kena mengena kepada yang masih mati hati nya, atau yang telah hidup.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau drama di atas ada kena mengena pun berkait dgn sang pengarangnya.Otaknya dalam ketegori dah sewel!

      Padam
    2. aku rasa drama tu ada kene mengena dengan Khalid gagap kot... PEMANDUnya adalah Punaisihat RM1 ringgit. Dapat la bonus tahunan sebanyak RM150,000. Tu dah kira untung hampir 150,000%... bijak.. bijak...

      Padam
    3. Drama penuh nya kat sini.
      http://paneh.blogspot.com/2013/12/p-ramlee-dah-ramal-hal-najib-punahsehat.html

      Boleh tengok dan baca berulang-ulang...

      Padam
    4. macam p.ramlee ramalkan kerajaan bawah pokok seperti diperak juga eh??? Bawah pokok pun bawah pokok la... asalkan dapat jadi MB dan solat hajat salah kiblat..

      Padam
  7. polis tolong tangkap macai2 yg kunun2 hebat nak guling la, nak bom la.... ikat bom kat kepala depa, pastu letupkan... kecik2 taknak mampus, dah besau nyusahkan orang ramai.... macai PR sial...!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti kami datang tangkap semua macai2 tu, kami pihak polis akan ikat ka c4 kat badan macai2 tu bior dia mampos dan tidak dapat dikesan....lepas tu kami akan keluarkan statement bahawa macai2 berkenaan membunuh diri beramai-ramai.

      Tunggu taw..

      Padam
    2. Ye..ye..nanti suruh saper2 perisik persendirian buat akuan bersumpah pasal apa yng berlaku.Malaysiakani,Keldaiandaily dan Haramkah bolehlah jadikan tajuk berita utama yng akan membuatkan macai2 melopong sampai langau masuk mulut.
      Korang ada alasan yng kuat utk berguling atas jalan pada malam tahun baru nanti!

      Jangan lupa yerk. ......


      Kalau semua settle nanti kita membontot ramai2 ekekeke...
      Hidup ketua umum..hidup ketua umum..hidup ketua umun...
      Take beeer...take beerrr..take beeer.

      Padam
    3. 5:19 kalau ye pon kau memang bodoh, jamgan lah tunjuk sangat, polis, askar kan ada, pandai lediorang nak settle macam mana...

      Kau boleh makan, boleh tidur, boleh kerja...pon dah cukup dah, sebab memang itu standard kau...

      Padam
  8. Weh, najib, UMNO serta blogger pro BN, kami tahu anwar n fuckatan : PAS sgt bodoh diperbodohkan, dgn masalah puah syiah, wahabinya, DAP dgn niat berkuasa ditanah melayu ini dan yg paling sial PKR yg dipimpin anwar peliwat, agen zionis. ... sekarang rakyat marah dan benci dgn BN krn khianat janji tak ditepati satu hal, yg boros dgn PEMANDU tu apa hal. semua idea yg mrk bagi semua idea bodoh yg akhirnya mrk balik kata negara boleh bankrap. Kerana kebodohan najib ini hilang semua kejahatan puak PR yg mmg mereka setiap masa cari salah. Semua portal berita mrk setiap detik dan saat sentiasa mencari salah waima kes anak tiri najib beli rumah di new york.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan lah salahkan najib, awak tahu tak?....semua orang sayang kan najib, kalau orang tak sayang bagaimana mungkin najib boleh jadi perdana menteri?

      Padam
    2. Maaf, DS Ah Jib Gor TAK BERTANDING utk jawatan PM....lagipun RAKYAT di bawah ni tak pernah UNDI DS utk jd PM masa PRU lalu

      Padam
    3. Memang dia xpernah bertanding, tapi rakyat suka pada dia, cuma kau sorang je yg xsuka.

      Padam
    4. LUMRAH manusia ada yg SUKA n ada yg TAK SUKA.....aku salah sorang yg mula2 SUKA n bertukar kpd TAK SUKA......drpd DS Ah Jib Gor jd PM, aku lebih rela PEMANDU jd PM.....mungkin Idris Jala atau Omar Ong lebih sesuai jd PM

      Padam
  9. bubarkan PEMANDU, Najib berjimat dan jangan bofos buat projek tidak penting atau tukar PM baru shj baru keyakinan kembali pulih walaupun hati pedih. nak tukar kjaan lain bukanlah pilihan terbaik yg kami ada. Tgk la kjaan Selangor pun penipu juga tak ada maknanya bil air disubsidi sedangkan cukai pintu naik berganda, rumah maksiat bertambah2 berganda, rumah mahal dgn harga yg hanya mampu dilihat,cukai perniagaan naik berganda yg turut akan buat brg naik, PERIT org Sgor kiri kanan beri tekanan

    BalasPadam
  10. Rafizi: Polis Perlu Tangkap & Siasat Blogger UMNO Sebar Fitnah Ancaman Bom

    AAncaman bom: PDRM perlu ambil tindakan SHAH ALAM – Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli menggesa Polis Diraja Malaysia (PDRM) menyiasat satu entri blog pro-Umno hari ini mendedahkan satu e-mel yang mengaitkan beliau dan seorang indiovidu didakwa mendalangi komplot ancaman bom menjelang perhimpunan rakyat pada 31 Disember ini. Beliau berkata, pihak polis wajar mengambil tindakan tegas terhadap blogger terbabit yang mereka-reka e-mel tersebut sambil menyifatkannya sebagai ‘fitnah luar biasa’ kerana ia membabitkan ancaman bom serta boleh menggugat ketenteraman awam. “Ia lebih berbahaya apabila polis tidak mengambil tindakan terhadap fitnah-fitnah seperti ini yang boleh menghuru-harakan ketenteraman awam. “Apabila ada fitnah yang menyalahgunakan internet sewenang-wenangnya seperti menakut-nakutkan rakyat dengan bom dan sebagainya, polis sepatutnya mengambil tindakan dan tangkap blogger-blogger Umno terbabit,” katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini. 
    Beliau berkata demikian mengulas lanjut pendedahan sebuah blog pro-Umno yang memuat naik “print screen” e-mel yang dikatakan menggunakan alamat akaun milik Rafizi dan rakannya yang dipintas blogger terbabit pada jam 3.03 pagi, hari ini berhubung rancangan mereka untuk memasang bahan letupan di lima lokasi berasing di ibu negara. 
    Kandungan e-mel tersebut memberi peringatan supaya peserta dan pimpinan pembangkang yang turun menyertai himpunan 31 Disember itu supaya mengelakkan daripada berada di lima lokasi berkenaan, antaranya persimpangan lampu isyarat berdekatan pusat membeli-belah Sogo, Puduraya, bulatan Kereta api Tanah Melayu (KTM)-berdekatan Masjid Negara, LRT Masjid Jamek dan komuter Bank Negara. 
    Selain itu, Rafizi juga menyifatkan pendedahan e-mel berniat jahat itu sebagai cubaan mengalihkan isu sebenar daripada bantahan orang ramai terhadap kenaikan barangan dan perkhidmatan secara serentak yang membebankan rakyat selepas Barisan Nasional memenangi PRU13 lalu. 
    " Ia hanya untuk mengalihkan perhatian daripada isu sebenar yang kita bangkitkan hari ini khususnya soal kenaikan harga barang. “Jika ada sisatan polis, dakwaan itu mungkin boleh alihkan perhatian umum tindakan kerajaan yang mengumumkan beberapa kenaikan barang dan perkhidmatan yang membebankan rakyat berpendapatan rendah dan sederhana,” dakwanya. Ditanya sama ada beliau akan mengambil tindakan susulan, beliau berkata tiada keperluan untuk melaporkan kepada pihak polis kerana dakwanya secara terang-terangan blogger terbabit mengakui jika dakwaan itu palsu pun pihak berkuasa perlu melakukan siasatan. -SH 

    BalasPadam