Sabtu, 12 Januari 2013

ADES, SEMBANG PUNYALAH KATA UMNO GENTARLAH, INILAH, 45K-60K JER DATANG DARI 1JUTA?

HEHEHE, MAAFLE, MEREKA KATA GENTAR? WAHHHHH GENTARNYA I, I RASA SUNGGUH KETAKUTAN U, DENGAN RAMAINYA ORANG PAKATAN DATANG, WAHHHHHH.... TAPI BEB, KORANG NILAIKAN, NAK JATUHKAN KERAJAAN KENALAH JADI MAJORITI...

KATALAH MEREKA KATA 1 JUTA DATANG, PUNYALAH RAMAI TAHAP GABAN DARI MALAM TADI ORANG BERPUSU-PUSU DATANG SIAP PENUH JALAN, HOTEL-HOTEL PENUH, SIAP SIMPANG JALAN PENUH DENGAN ORANG PAKAI BAJU KUNING, KOMUTER, LRT DAN MONOREL FULL PACK... TETAPI, DATANG 45K-60K JER.... MANA LAGI 940K LAGI PENYOKONG TEGAR PAKATAN? MANA MANA..HEHE DAKU SEKADAR BERTANYA BEB... HEHEHE...

DAKU SEKADAR BERTANYA? MANA LAGI PENYOKONG TEGAR YANG NAK TUMBANGKAN KERAJAAN? ADAKAH HANYA 6% ITU YANG DIBANGGAKAN PAKATAN... KEH KEH KEH... JANGAN MARA AAA...


ps: hehehe, lain kali kalau nak up perhimpunana kata jelah 100,000 ke 50,000 ke kan ramai le juga.. keh keh keh, ini 1 juta.. mana penchacai yang datang tak garu kepala dong... hehehehe

KOMPOM 1 JUTA DATANG BRO PERHIMPUNAN KL112, MAMPUIH BN

hehe kita kasi up le dulu bro, kasi penchacai syok jap, almaklumlah kumpul lebih 1 juta beb datang, penuh kl, sampai jem haram gile, stadium penuh hehe yup memang stadium penuh, power siut... wah ..







camne geng, ramai? yup sudah tentu ramai, taapi kononnya kata 1 jutA rakyat nak kumpul, itu hanya omong kosong sahaja beb, sebab apa kata camtu, kalau lah betul 1 juta, penuh sampai ke kl sentral, pasar seni, klcc, jalan tahap cipan punya jem inilah realiti, sambutan alah, dalam 30k-50k jer beb.. kira standard biasa kalau penchacai kumpul, wah ini kalau kutip sorang rm10 henget dah dapat rm50,000 tak ke kayo, kayo.. hehe

ayat-ayat skema dari penchacai beb, inilah masanya kita tumbangkang umno/bn, cece, kalau 1 juta datang aku bolehlah gentar ini standard 50k, satu malaysia kumpul... pui... hahaha..

next update akan menyusul... adios bro... hehehe


APE BEZANYA... ORANG BUAT KERJA BANTU PENDUDUK DAN YANG ASYIK DEMO!!! DEMO!! PILIHAN ANDA??

inilah masalahnya geng geng hebat teratas aka pelakon terbaik yb-yb pakatan beb, asal ada demo beso, besor le kononnya (esok KL112), hehe. bila nak popular, demo-demo camnilah perlu tunjuk muka, almaklumlah nak meriahkan majlis.. tak gitu?.. ni aku bagi korang perbezaan, apa bezanya yb yang bekerja untuk rakyat dan yb yang hanya nak popular.. ini realiti..

hi yb haniza, yang tengah berucap tu, adun pkr yang menang di taman medan pru12 dulu tu.. hehe.. camne kebajikan orang-orang taman medan? ok? ada bagus? hehe, depa ni dok promo tema baju ungu untuk himpunan KL112 esok ni.. hehe

BEZANYA DENGAN PEMIMPIN BN..

Raja Dato' Hanipuddin, Datin Wong Fong Leng, UMNO DAN MCA BERGERAK DALAM SATU BUMBUNG DALAM BERSAMA-SAMA BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT... 

dan apa bezanya orang bn buat kerja? orang bn buat kerja atas dasar tanggungjawab terhadap rakyat... untuk kedua pemimpin bn ini, aku senang cakap, orang-orang taman medan, pjs semua tau, mereka berdua ni memang sangat kuat bekerja untuk rakyat, terutamanya di pjs,


ketika pogram kembali ke sekolah di pjs, baru-baru ini

Datin Wong Fong Leng drpd MCA PJS (mewakili Raja Dato' Hanipuddin & Senator IR Donald Lim) hadir memberi bantuan kewangan sambil berbincang bersama sdr Bakri, anak muda yg mengalami kecederaan saraf tunjang telah diberhentikan bantuan bulanan oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKMM)... adakah patut orang yg telah disahkan lemah anggota kaki, tangan serta tidak mampu menguruskan diri sndiri, diberhentikan bantuan bulanan buat beliau ??? hal ini dah dibawa ketengah untuk diselesaikan InsyaAllah..

BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT KEUTAMAAN BARISAN NASIONAL, BUKAN MACAM PAKATAN HANYA NAK POPULAR SAHAJA, NAK UNDI DAN NAK KUASA, NAK DEMO, NAK PROTES, PATUTNYA PROTES PEMIMPIN MEREKA LAH SEBAB HANYA PANDAI BERCAKAP, CAKAP, DAN CAKAP.. BETUL TAK???

ps: bagi aku senang, orang pjs cukup kenal dengan mereka berdua, sentiasa mesra, sentiasa turun padang bertemu rakyat, kepimpinan macam inilah yang patut kita undi di pilihanraya nanti.. banyak lagi aktiviti rakyat yang aku diberitahu, Raja Dato' Hanipuddin dan Datin Wong Fong Leng dah lakukan cukup terbaik di kawasan pjs, semua orang tau dan lihat., kenal dan beramah mesra dengan mereka berdua, BARISAN NASIONAL TETAP DIHATI ORANG-ORANG PJS, REALITI BEB!!

Jumaat, 11 Januari 2013

RAMAINYER PENCHACAI KAT DEWAN SULTAN SULAIMAN.. PERGGGHHH!!!!


cei cei, berapa juta hadir? 1 juta ker? hahaha.. so far dah semestinya penhcacai pak lobai kulup yang ramai, mereka kan agen dap.. hehe.. kemain suka ni penchacai dengan penkhabaran ini.. gerenti tak terhenti senyum sambil pandang sama sendiri... inilah masanya kita tumbangkan umno... kekeke.. alah ramai kalau majoriti tak pe, ini minoriti.. dikumpul 1 malaya.. kah kah kah...

komen penchacai teragung

"oi umnongok korang akan jatuh dilembah hina, korang tengoklah nanti, kebangkitan rakyat dah bermula"

kekeke, kemain penchacai seko ni ye.. eleh, eksen beno.. biasalah, time-time camnilah mereka nak up situasi, almaklumlah kebelakangan ini perhimpunan mereka kerusi je ramai... ini kerahan kena datang macam perhimpunan felda, lynas.. kan eleh sudah tau punya, asyik-asyik orang sama.. keh keh keh..

cerita panas beb kat blog house pk

SIAPA PERNAH TENGOK BABI KACUK DENGAN BEBIRI?

punya teruk minded punyalah dashyat pemikiran sampai tahap taksub melampaui batas dah.. tu yang aku tulis tajuk tu, babi kacuk dengan bebiri.. apa kena mengena babi tu dengan bebiri.. ahh entah. haha.. makudnya pentabsub pernah hirup sup tomyam babi atau otak dah kena mandrem dengan pemimpin kartun mereka tu.. pelik betul sampai niat macam tu sekali.. golongan mereka ini diajar memberontak, menjadi radikal.. dalam otak mereka kerajaan kejam, kerajaan zalim, kepala bana dia lah zalim, zalim, duduk senang lenang, bercuti sana sini, lepak sampai ketengah malam kat mamak ke, restoran tomyam ke, pergi masjid or surau ada orang halang? zalim kearah camne fikiran bhagal depa ni ek.. huk aloh.. poyo gile bai..


aku rasa puak-puak ni je kata kerajaan zalim, rakyat tak kot.. sebab yang membenci kerajaan adalah geng-geng radikal macamnilah, nak tarik orang berminded macam dia.. so apa lagi inilah masanya.. fitnah, dan buat cerita persepsi jahat terhadap kerajaan, sedangkan pakatan rakyat lagi menzalimi rakyat di negeri yang mereka perintah.. tak jibraun namanya.. salah orang aje nampak.. pui..


ps: pesakit otak macam ni payah nak elok, dan dia akan insaf sendiri bila pemimpin dia sendiri sok pekenakan dia.. tengoklah.. hehe

PESERTA KL112 DIBERI UPAH??? WAHH MANYAK SYIOK OOO

aku tak pasti, tapi rasanya ye la kot, kalau setakat student dapat rm50 + baju + makan minum apadehal.. datang kat stadium kasi jeritlah.. aura kebencian, dendam, nak tukar pemerintah, nakkan anuar peliwatin menjadi perdana menteri, esok juga bergemalah, reformasi-reformasi.. haha.. dulu masa 1998-1999 ye, anuar ibrahim orang cukup support sebab rasa dia terainiaya, bayangkan masjid negara, dataran merdeka, dan erea-area kuala lumpur cukup penuh dengan manusia, kerana manusia anugerah Tuhan tu, sampai time tu aku ingat lagi... surat khabo harakah macam air jualanya, satu kampung bai keluar... tapi itu dulu... sekarang kalau mat sabun kata 1 juta yang datang, erm, aku rasa takkan mungkin brader.. puluh ribu aku percaya... juta? kah kah kah... yo yo oo je pakatan beb nak manuplate minda rakyat...supaya rakyat mengerti yang mereka bagus dan hebat... hehe.. yo lah...


ESOK PENUHLAH KUALA LUMPUR DENGAN MANUSIA-MANUSIA YANG DIAJAR DENDAM, BENCI, KEMARUK KUASA, DAN AURA-AURA NEGATIF MENGAWAL MINDA-MINDA MEREKA...tak mengapa bro, rakyat malaysia melihat.. dan menyaksikan pesen perangai mereka... dan mereka menilai.. kalau pakatan kata mereka kuat.. ok, jawapan aku minoriti akan cakap apa saja walau sedar majoriti sedang senyum saja gelagat mereka... anda mengerti!!! hehe...

dan korang tengok belum apa-apa dah menipu dan cuba nak up perhimpunan tu konon ramai dah berpusu-pusu ke kl, kah kah kah... aku ambil gambar ini dari rakan fb... kepala hottak beb lu lah pakatan.. hahahaha..


ps: esok penuh stadium, lepas tu kutip derma, 30,000 x rm10 = rm300,000... wow.. kayo kayo.. hahaha..

DAH MACAM-MACAM, MR ATUK NIK AZIZ!!!

entahlah.. kadang-kadang kita anggap ilmu kita lagi hebat dari orang lain dan anggap kalau orang lain yang tak sehaluan dengan kita dianggap ilmu biasa-biasa sahaja... ini akan melahirkan manusia yang sentiasa anggap dia betul.. inilah bahayanya... walau berlainan ideologi, secara jujur aku menghormati atuk nik aziz sebagai pemimpin Islam, tapi minda dia jer aku tak berapa berkenan, egoistik tahap tertinggi, samalah dengan pemimpin pas sekarang, takkan mengaku salah sendiri...


semalam adalah hari lahir MB Kelantan, Nik Aziz, yang ke-82.. belum terlambat mengucapkan selamat hari lahir buat atuk.. hehe..

Berikut adalah teks khutbah Nik Aziz yang disampaikan pada 21 Mac 2008 di Kedah:

"...Istiadat menyambut Maulud baru timbul lepas pada 300 tahun atau 400 tahun lepas Nabi kita wafat, zaman Nabi tidak ada Maulud, zaman sahabat tidak ada maulud, zaman Tabiin tidak ada Maulud, kita buat Maulid ni pertamanya kerana kita nak bertanding dengan orang kristian…"

"Kristian setiap 25 Disember mereka mengadakan Cristmas sambut hari lahir Nabi Isa."

"Betulke? ada manfaat buat maulud, atau ada benda lain yang lebih manfaat..."

ps: jadi kadang-kadang dah jadi carca marba, tu yang ok jer setuju bagi tanah, setuju bagi kalimah Allah digunakan orang kristian... apa nak jadi pemimpin-pemimpin kena control dap ni ek..kritik tak boleh, asik nak bagi pujian melangit je.. apa nak jadi dengan malaysiaku.. huh..

ADAKAH 2 TOKOH ULAMA PAS AKAN KELUAR PARTI? KITA TUNGGU!!!

aku cukup hormati dr harun din walau dia orang pas... 

adakah benar? kalau betul baguslah, sekurangnya kita tau yang ada dalam pas sekarang hanyalah pemimpin gila kuasa, gila babi dan gila dunia... sanggup gadai apa saja demi kuasa, dap dah picit telor pemimpin pas.... dan dikatakan keputusan 2 tokoh ulama pas ini kerana terlalu kecewa dengan haji hadi awang yang terang-terang main ikut je kata dap dan anuar ibrahim berkenaan kalimah Allah... huh..

INILAH MASANYA KITA TOLAK PAKATAN RAKYAT... AYUH BRO, KITA BOLEH TUMBANGKAN MEREKA DENGAN UNDI!!

seterusnya klik disini

Khamis, 10 Januari 2013

IDENTITI BLOGGER PISAU.NET DAH DIKETAHUI... SIAP ADA GAMBAR LAGI!!! PANAS PANAS!!!

wah dengar kata nga kor ming nak bagi RM1000 untuk mengatahui siapa dia blogger pisau.net, jangan risau nga. daku dengan bangganya dan berbesar hati akan menayangkan rupa paras siapa dia pisau.net.. dan harap penchacai penjilat kasut dap cari dan pergi terus jumpa dan bersemuka dengan pisau.net... ok?


serius aku bukan main-main, aku tau siapa dia.. aku nak pecahkan rahsia ini, biarlah semua orang tau.. apa peduli, ikut suka lah, nga anda jangan risau anda dah ketemui siapa yang anda cari... ok nga n the penchacai... sila roll ke bawah.. please.. kena lah suspen, nak bongkar barang panas beb... sabarlah..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


OK NGA, NGOK NGEK SERTA PENCHACAI SEMUA, KENAL INI, INILAH PISAU, ALAH PISAU, KAN PISAU NI.. SO MISTERI SIAPA PISAU DAH TERBONGKAR.. OK.. NAK CARI SENANG JE, KAT DAPUR BANYAK...ADA FAHAM... KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.... SKANDAL TANAH JUTA-JUTA, BAGI RM1000 JER KE.. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH...

kesimpulannya aku sendiri mana lah kenal siapa brader pisau.net da.. mengunjungi blog dia selalulah... kenapa perlu ugut-ugut orang bila terkantoi.. kenapa sudah ketaq bila dah buat salah ka.. hehe.. poodaahhh...

ISU PANAS!! ADAKAH KITA AKAN JADI MACAM NI?? WAJIB BACA...

aku sekadar bertanya? dulu masa pru11, pru12, dan pru-pru sebelumnya, kenapa isu kalimah Allah ini tak jadi sensasi dan tak dibuka pun ceritanya? sebab apa beb... senang je, bila kiasu mendapat kuasa, dah dapat pengang telo orang melayu pas dan pkr, mereka picit sikit je.. so ini lah masanya minta sikit je dulu... dah-dah, keparat pemimpin Islam yang otaknya keawangan nak ke putrajaya, tanpa persetujuan semua, terus setuju dan hangguk hait kepada kiasu dap tanpa segan silu dan implikasinya terhadap umat Islam di Malaysia suatu hari nanti, kita ibarat mengiyakan apa saja kiasu minta... ooo macam tu perangai pemimpin pas... nak kata boddo cerdik katanya, nak kata cekap dan hebat tapi nampak bongok otaknya... pui.. AKU TAU MAJORITI UMAT ISLAM TAK SETUJU KALAU KALIMAH ALLAH KITA BAGI GUNA DEKAT BIBLE...

inilah masanya anda semua sebarkan kebodohan pemimpin dayus pas dan pkr, mereka ni hanya menjadi balaci terhormat kepada dap.. anda bagi tau kepada semua tentang bahayanya isu ini.. adakah ulama dan pemimpin Islam lain jadi bisu dan nak senyap saja...


SEBAB APA KITA PATUT TAK SETUJU BEB... KORANG BACA NI... aku ambil di blog sungai rapat online... korang bacalah..


Sungai Rapat Online membaca satu komen yang cukup bernas dan cukup bermakna dalam Sinar Harian Online iaitu pengalaman kita semasa belajar di Indonesia. Wajar pengalaman beliau dikongsikan bersama semoga kita semua mendapat manfaatnya.

Hanya hendak berkongsi pengalaman sepanjang saya lebih 5 tahun tinggal dan belajar di Indonesia. Saya tidak berniat hendak memburukkan Indonesia.. They have my respect, dan saya tahu orang-orang Indonesia tidak seburuk yang disangkakan di sini. (orang Indonesia baik dan ramah, pintar dan rajin.. that’s a fact!)

Pengalaman ini saya kongsi supaya orang ramai boleh tahu dan membayangkan implikasinya jika penggunaan nama Allah oleh non-muslim(kafir) dibiarkan begitu sahaja.

Di satu sudut memang agak lucu, tapi di sudut yang lain terdapat keseriusan di dalamnya.

"Aku ingat satu hari aku bukak TV perdana dia pastu tengok satu program.. Aku ingat ceramah agama lah.. dia punya penceramah punya semangat berkobar-kobar. “Kita semua sudah berdosa! Allah Maha Kuasa! Allah Maha Penyayang! Kembalilah kita semua ke jalan Allah! (aku dalam hati, Alhamdulillah.. bagus!) pastu tak pasal-pasal dia sambung “Kembalilah ke Yesus Kristus dan Bunda Maryam!” aku langsung tergolek… astaghfirullah! ceramah Kristian rupanya"  BACA SETERUSNYA DI SINI

ceramah tolak pakatan di meru, full house, belasah!! belasah!!

TAHNIAH DATO' HASSAN ALI DAN DATO' IBRAHIM ALI, CERAMAH DI PEKAN MERU MALAM TADI FULL PACK, TERBAIK, CERAMAH MALAM TADI JUGA MEMBUATKAN PENCHACAI DAH TAK SENANG DUDUK DAH.. JADI TAK KERUAN, CAKAP SENGSORANG, GARU KEPALA, HISAP ROKOK TERBALIK.. DAN PALING HOT, NANGIS SENGSORANG KERANA INILAH MASANYA MENGINSAFI DIRI DAN KEMBALI KE PANGKAL JALAN DARI MENYOKONG PAKATAN RAKYAT YANG SONGSANG... PUI..

BELASAH!!! BELASAH!! DAN BELASAH!!!







KLIK SINI UNTUK KESELURUHAN GAMBAR

ps: kita tolak pakatan kerana mereka rosak.. rosak semua serbi, yang ok hanya 5% jer.. nak jahanamkan agama dan negara korang sokonglah pakatan...

Rabu, 9 Januari 2013

GILA BETUL!!! GAMBAR SONGSANG REMAJA LELAKI.. WTF..

apa nak jadi lah dengan dunia sekarang ni.. apa dah takda lagi orang perempuan ke? apa dah hilang akal yang dia ada menda sama dengan pasangannya.. kepala bana.. mak bapa kena lah pantau, penyakit lgbt ni memang bahaya.. penyakit songsang yang semakin menular...


ps: pakatan secara amnya menyokong penuh lgbt ni, sebab mereka kata hak asasi... gile.. pui

ustaz azhar idrus, silalah komen isu kalimah Allah.... jangan double standard tau!!!!


mu sokong pas tak gapo ustak, takkan mu tak mau komeng isu panas ni.. huk aloh.. kawe respek mu sebab mu boleh beri satu impak untuk anak muda ustak, tapi dikatakan 100,000 bible berbahasa melayu akan diedarkan secara percuma ustak dengan ada nama Allah.. ai mu selalu kata bn, umno kerajae natang, sekulor.. ni pas ni ustak.. apo cerito ni.. kat malaysia ni dok sesuai ustak.. nama Allah hanya digunakan untuk ore Isle je ustak.. mu kasi komeng ustak... jangan senyak je... huk aloh..

ni yang kita tok sea ustak, ustak pun tau.. jangang jadi rosak generasi kita ustak.. pikirlah ustak... kawe sedih ni..



NI LAH YANG KAWE SEDIH DENGAN PEMIMPING MACE HADI... HUH.. MEMALUKAN.. !!!



PAS OH PAS, MARUAH ORANG ISLAM DI BUMI MALAYSIA DAH DI JUAL SATU PERSATU OLEH PARTI PEROSAK INI.... KALIMAH ALLAH MEREKA JUAL DENGAN MUKA SEPOSEN SAHAJA.. MAKA PENCHACAI TERGAMAM DAN TAK MAMPU NAK BERKATA APA.. ITU YANG RAMAI TAU.. PAS DI DALAM PAKATAN DAH DI PICIT TELORNYA.. KORANG TENGOK PEMIMPIN DAYUS MEREKA INI...

AKU BERDOA AGAR PAS DI AJAR SECUKUP-CUKUPNYA PRU13 NANTI.. DAH BANYAK KEROSAKAN UNTUK UMAT ISLAM YANG PAS DAH LAKUKAN DAH SEJAK DAPAT KUASA... KERANA POLITIK.. KERANA DAP.. MEREKA DAH TENDANG SUARA ULAMA DALAM PAS... ROSAK-ROSAK..

ANUAR IBRAHIM MEMANG DAH KITA TAU PEMIKIRAN BEBAS DIA DAH MENJADI MAKANAN DIA HARI-HARI.. KAKI KENCING.. PEMIMPIN MACAM NI KITA NAK PERCAYA MENJAGA ORANG ISLAM? BUKA SIKIT MATA KORANG TU... TENGOK AIR MUKA SEKO-SEKO... DAH MACAM PENYAMUN TARBUS DAH!!!



ulama dan mufti yang ada kat malaysia ni, pas kata tak perlu menasihati parti pas kerana mereka ditakdirkan maksum dan diredhai Allah.. dan mereka kata parti pas adalah parti kompem yang menjanjikan syurga.. ooo.. eloklah basuh dengan air sabun kat otak seko-seko penchacai semua... pui...


ps: bila jual, jual seluruhnya... tahniah ahlul bahlul pas.. boddo.. kerana politik.. pui..

OTAK FIKIR GAMBAR BOGEL!!! TU PASAL ROSAK OTAKNYA!!


bila otak dah sakit, jiwa dah tak betul maka mereka berniat lain macam pada 12 jan 2013 nanti..

rupanya ini agenda mereka

1. huru-harakan kl
2. tukar kerajaan
3. tukar bendera
4. hapuskan kuasa raja-raja
5. hapuskan hak istimewa orang melayu

yang boddo piang siapa.. yang ramai nanti adalah spisis melayu pakatan yang dah tak fikir dah.. orang cina dap takkan turun punya..berapa kerat je.. korang tengoklah nanti.. bagi aku senang, lagi mereka jadi bahlul nak huru harakan malaysia, lagi membuak-buak rakyat malaysia nak jatuhkan mereka dipeti undi.. RAKYAT CINTAKAN KEAMANAN, PUAK-PUAK BERUK INI SUKAKAN KEROSAKAN ANDA PILIH MANA?

"anuar ibrahim mengerahkan balaci-balacinya merosakkan kl 12 hb nanti... "  bacul punya bakal perdana menteri china doll otak barua spisis israel...

ps: melayu-melayu sosialis berusaha bersungguh nak jahanamkan negara ini.. bangsat.. wajib perangi mereka bai... musuh negara ni...

35 ribu serbu gelombang rakyat di seremban...

tahniah barisan nasional.. kita ajar sikit pembangkang yang cikai tu, kita kasi mereka tengok, bagi mereka tau, kita ajar perosak negara yang kerjanya nak tukar pemimpin, nak tukar bendera, nak tukar agama rasmi, yang nak jual semua maruah orang melayu, nak jadikan malaysia ini negara republik, mereka nak jadikan malaysia macam singapura, mereka nak anak tirikan bangsa melayu, walau pas konon boleh jaga orang melayu, korang ludah je parti pas tu pui.. parti busuk sokmo tu, ibarat parasit yang sentiasa merosakkan perumahnya... itulah pakatan...

AYUH BANGKIT KITA TENTANG PEMBANGSAT NEGARA.. AYUH KITA TUMBANGKAN PAKATAN!!!!! 

LAGI GAMBAR KLIK SINI



ps: penchacai punya jawapan.. " eleh ramai datang sebab ada nasi bungkus free" jawapan aku, "eleh kira ok la bagi nasi, dari pakatan ramai-ramai kalau macam ni kena bagi duit kat pengutip derma tau, lepas tu duit pergi kemana pun tak tau.. boddo"

kena sound tepek tepat kat dahi.. peminat abby abadi cili kasi taruk sama dia..


di sebalik bermacam-macam status ditwitter milik abby yang sentiasa mengutuk umno, artis sekarang tak islamik, umno yang macam ni, macam tu dan pelbagai jenis komen mengutuk version dialah... jadinya mak janda ni memang tak nafikan mulutnya cukup slumber kata macam, ilmu banyak tak ngaper lagi.. ini baru jer berhijrah.. dah menghukum orang.. gila pig, pig pun tak gila macam tu kan... so meh kita baca komen dari peminat dia sendiri yang kasi cili padi terus bila baca... amek kaw.. hehe..


ps: ai macam-macam ustazah segera ni kan.. hehe..

Selasa, 8 Januari 2013

DAP DAH MULA KETAQ LUTUT DAH..!! JOM TENGOK GAMBAR INI.. :)

buat penchacai, dap angkuh kata kompem orang cina akan terus menyokong mereka.. mereka kata juga.. mca dah tak kemana.. ai ceh ceh.. belagak giler.. eksyen giler.. macam pas la juga, kemain sebarkan yang mereka lagi bagus dari umno.. yo lah.. masih ingat 16 september 2008? apa anuar ibrahim menipu rakyat malaysia... hehe.. penchacai tak sedar.. pakatan hanya nak menggunakan mereka jer..

tahniah MCA, SENGATAN PARTI TERBESAR ORANG CINA TETAP MENGENTARKAN DAP...

1st Anniversary Dinner of Kelab Kecergasan Yee Aik Petaling Jaya in Section 17 PJS

Total 280 tables. VIP attended: 
Datin Wong Feng Leong - Timbalan Pengerusi MCA petaling jaya selatan
YB Datuk Donald Lim Siang Chai - Deputy Minister Finance &amp
YB Datuk Dr Wee Ka Siong - Deputy Minister Education. 

15 Dec 2012

KLIK SINI UNTUK LAGI GAMBAR

BARISAN NASIONAL BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT...


ps: sambutan rakyat tak kira kaum, menyokong penuh barisan nasional..

MALAM TAHUN BARU DI SINGAPURA.. WTF...

singapura kan kebanggaan dap.. dap menjadikan singapura sebagai trademark dalam pemerintahannya di pulau pinang tu, selangor, kita tengok siapa berkuasa.. so dap betul-betul bersungguh nak jadikan malaysia menjadi sebijik macam singapura.. orang melayu singapura pun tau keadaan mereka disana, tetapi orang melayu tak sedar diri kat sini nak sangat angin perubahan supaya malaysia ini diperintah oleh kiasu...

ANDA SUKA? ANDA GEMBIRA?

jom kita lihat gambar tak leh blah dimalam tahun baru... semua di singapura... tahniah pas, anda berkawan peluk cium dengan proksi singapura.. dap..










diambil dari sini KLIK

ps: orang melayu kat sana minoriti,  itu disana.. disini? bakal berlaku macam disana? walau kita majoriti tetapi kuasa kalau bukan kita pegang, mungkin juga akan jadi macam sana kalau melayu tak sedar-sedar dalam benak kepala otak mereka... pui.. LU FIKIRLAH SENDIRI!!!!

BERJIHAD LAWAN UMNO - KATA PENCHACAI..

nak tanya, pernah korang tengok ahli dap duk pusing keliling kutip derma dengan menggunakan kantung derma berlogo pas? pernah... haha.. kalau ada memang powerlah beb.. tetapi apa kan daya.. pas je mampu buat macam tu.. sebab mereka berpendapat berjihad menentang umno, adalah harus, tak kisahlah makan steak babi cecah sos sekali dengan dap pun... ape dehal.. janji matlamat kita nak menjatuhkan umno tercapai.. hehe.. so kesimpulannya minda-minda pengikut pas terutamanya... dalam kepala otak mereka.. umno, umno.. kiri kanan umno.. atas bawah umno... walau dah terang lagi bersuluh mereka hanya menjadi pak turut kepada dap.. hebat betul dap boleh kawal minda pemimpin dan pengikut pas.. hebat teratas dap.. pui

tahniah penchacai.. hehe.. hebat tu..

-jual nama Allah - pas kata boleh sebab tiada larangan pun
-gadai tanah kat kelantan untuk 2 ekor pemimpin dap, seluas putrajaya beb - pas kata itu urusan perniagaan
-perpaduan sesama Islam - umno hulur tangan, pas kata tak perlu sebab umno tak Islamik.. mereka sekular

jadi dalam kepala otak pemimpin pas apa beb.. kerusi empuk di putrajaya.. syok oo dapat kuasa walau bertuan dap.. peduli apa ana sama entea.. hehe.. pemimpin dap cukup gembira kerana berjaya buatkan pemimpin pas dan pengikut mereka jadi bodo piang tahap tertinggi.. tahniah lagi sekali dap... tepuk.. tepuk.. hehe..

Isnin, 7 Januari 2013

NO KOMEN!! KAH KAH KAH... aduihai..

keh keh.. ai zizang.. mu nyer lawak buak ambo pecah phegot.. hahahahahahah.. LAYAN.... ni macang nak perli ustak azhar je.. tapi pepung lawak... kah kah kah...



ps: jangan pulok ada yang ternatangkan zizang sudoh.. huk aloh.. 

USTAZ AZHAR IDRUZ TAK MAU KOMEN KER?? CERAMAH PAS ADA K-POP DI KEDAH???

wah lau weh, terbaik GAP, kerana pendedahan ceramah pakatan yang ada tarian ala-ala k-pop, haha.. wei ahlul pas yang sentiasa cakap besar.. menyalahkan umno tak Islamik, yang pakatan buat ni kira apa ek.. boleh kot.. hahaha, ahlul bahlul pas yang tegar apa kata anda... kasi lah jawapan wei... selalu korang cerita korang aja Islamik.. korang je power, korang je terpelajar.. korang je hebat disetiap arah.. yang ni menatang gapo dio weh... wakaka...

mau berdarah hidung penchacai yang datang time tu... meleleh je air idung.. haha.. maksudnya simple.. bila pas dihambakan dap.. inilah akibatnya.. bila pas dipicit telor pkr ini lah akibatnya.. cakap orang tak betul punya berdegar-degar.. tetapi kenyataannya... hahaha

wei pas.. entea meme tak leh dipercayai lah weh nak martabatkan kuasa orang Islam kat bumi malaysia ni.. habis korang lacurkan kan.. habis korang celopkan asal halal korang buat ye.. keh keh.. pui.. munafik.. apa kata ustaz azhar idrus.. please ustaz, komenlah sebaik mungkin apa terjadi dengan ceramah ini.. tolong lah.. jangan double standard..

LU FIKIRLAH SENDIRI WOII!!! HAHAHA






hehehe mai tengok lawak banggang di bawah ini.. hahahaha