Sabtu, 26 Januari 2013

wow!! best ni, china doll free kat atas pentas.. melopong pengikut suci pas..!!! biar betul!!!

tu dia beb.. keh keh, ini kalau umno yang anjur ni, mau malam ni dah ada demo kat jalanraya ni, kata umno tak Islamik, tak menghormati tetamu yang majoritinya orang Islam.. wah wah.. kemain amoi tu nyanyi lor.. bukan main melopong pak lobai kuyyup pas dok tengok terlenggok-lenggok amoi tu nyanyi... hahaha.. wah wah.. kali ni serius pas dah betul-betul dah ditarbiahkan cara baru Islam bawaan anuar ibrahim, sekalung tahniah... lupa dah apa mereka perjuangkan... aku nak tanya juga mana malaun sembang kata macam-macam kat umno... sekularlah, asal majlis ada hiburan lah.. hah kau... cash Allah tunjukkan... banyak dah kes hal macamni dah berlaku.. apa nak buat, semua penchacai dah di kaburi kuasa.. semua kerana putrajaya.. asal semua boleh..

apa kabat haji haji semua, ini kali wa akan nyanyi lagu khas untuk abang anual iblahim yang kami cina dap sayangi... dengarlah.. nyong san.. fuuuuuu... 

erm, dia sebut nama aku la... huh

teruja dan terlopong pak lobai kuyyup semua ni ye keh keh, apalah nak jadi, kata orang tak sealiran macam-macam, ni apekebende semua ni? pui la.. hehe

sumber klik sini

ps: terkedu gua, semua boleh kan sekarang, nak tanya azhar idrus, nik aziz, nasrudin tantawi dan golongan ulama pas tak kata apa ker ini semua.. ai jangan lah double standard benar beb.. asal umno korang nampak cepat je.. ni majlis yang boleh kata semua orang pas yang ramai.. siap ada nyanyian camtu lagi.. apa korang nak cakap.. pas ni hanya politik saja, jangan sembanglah beb nak jaga maruah Islam.. semua salah orang je diorang jelah yang betul, hah sekarang Allah bagi cash,... so korang ada otak fikirlah sendiri.. hehe

HABISLAH UMNO WEI, SAMBUTAN HAMBAR LAWATAN TPM KAT MELAKA... !! fuh.. adus..!!!

so memang ini yang dijaja oleh puak kepala bana al ketempea sunnek yang mengatakan sambutan dingin orang melaka terhadap lawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri ke Melaka, habislah umno wei.. eeeee takutnya iiiii..... eeeeee....

HABISLA WEI... HABISLAH... APALAH NAK KITA CAKAP LAGI... HABISLAH UMNO...

tapi hanya ini saja yang diorang sebarkan kat blog-blog, facebook, sampai meleleh air liur mereka sebab puas kerana iii macam ni je orang datang, diorang siap gelak sambil hentak-hentak meja kerana gambar ini.. gelak macam minum todi... ye lah setakat ini je orang melaka yang datang.... hehehe... ok kita bagi mereka stim dulu...

habis yang ni... camne pulak? camne pulak boleh penuh pulak... aaaa jawapan mereka, ahhh ni mesti kena paksa datang ni.. inilah standard otak penchacai... lutut dengan otak mereka memang bergabung... tupasal gambar diatas tu diorang cukup suka... hehe.. tapi realitinya mereka tersentak, tergaru kepala, ada yang memang tak leh terima sanggup lempang anak sendiri sebab kan gambar bawah ini.... hahahahahha

 ai macamana boleh ramai pulak ni, cacai.. pelik tak? aku pelik ni hehe

 uish, ni yang pelik bin ajaib ni.. macamana leh tetiba jadi ramai ni.. pelik lah.. kata cacai.. kah kah kah


sumber flying kick

ps: kesimpulannya puak-puak puaka pakatan dah semakin pening, pening macamana lah nak bahankan bn ni.. keke.. gambar sebelum majlis pun leh jadi modal.. kah kah kah kah... ini orang panggil "stupid brain of pakatan rakyat", cerdik tak boleh diajar, bodoh terlebih cerdik dari yang cerdik.. keke...

sinar harian kan proksi pakatan, takkan korang tak tau..!!!!

sinar harian dah memainkan peranan sebagai satu akhbar penghasut untuk memastikan pakatan rakyat menang pru13 nanti, mereka kata mereka telus dalam memaparkan berita.. tetapi, sejak kebelakangan ini cara mereka buat berita ibarat macam akhbar keldaian daily versi tamil yang berselindung... dan mereka sebenar memang prosi pakatan.. ahh dari dulu lagi perasan.. sebab tu laku beli oleh orang pakatan je.. kalau tengok sales diorang kat selangor ni, setakat laku cerita politik je.. berapa kali tukar layout, sekarang lah masanya nak dapatkan momentum sales sebab pru13 dah dekat... aku cadangkan kalau bn menang pru13 nanti, kasi pantau sama sinar harian ni... aku rasa berapa banyaklah masyuk dapat ni... eleh toksah temberangla sinar... pui..


bocor cerita ini, demi apa? demi jualan tinggi untuk membuatkan persepsi buruk terhadap kerajaan.. siapa punya kerja, siapa lagi kalau bukan prosi pakatan lah.. kamon beb ini strategi akhir yang mereka nak buat.. realitinya akhbar harakah pun kalau ikut mana ada laku macam dulu, kedaian daily pun sama, sales menjunam.. so senjata terakhir.. sinar harianlah.. kita kena faham game yang anuar n the gang nak bawa, semua kerana putrajaya... kita kena kuatkan pertahanan.. kita kena serang unit-unit diorang sekarang.. jangan tunggu... ayuh rakan-rakan cyber, tanah ini saja kita tinggal untuk anak cucu kita... jangan kita biarkan pemimpin lgbt dan jual kalimah Allah jadi pemimpin kita nanti... lawan... lawan...

klik sini

ini semua propa pakatan nak cari isu.. keh keh, ini je ke bukti? ek ala..

setakat bukti macam ni nak kaitkan kerajaan, kira kerajaan akan approvedkan warga asing dengan bagi ic, agak-agaklah tuduhan bodoh paling bedebah yang dicanang geng-geng jibraun sana.. keh keh... korang takkan tak tau pesen pakatan ni.. contoh paling dekat bekas mb perak, nizar yang tahap meroyan dia sangat kronik, dia babitkan kerajaan jepun yang katanya pampasan perang dunia ke-2 sebanyak rm207 billion itu dah kena songlap dek kerajaan malaysia... siap tunjuk dokumen.. ini semua taktik lapok la brader... keh keh.. dah-dah kau terkantoi.. terkedu malaun nizar tu...

so sekarang yang ni pulak.. keh keh, buat persepsi buruk itu memang keje pakatan beb.. diorang hanya tunjuk bukti macam ni yang boleh dikatakan sahih.. wakakaka... hanya geng-geng otak kat lutut ye percaya bulat-bulat.. siap takbir depan laptop bila dapat tau hal ni.. kah kah.. ape punya benggong takde isu puak-puak ni... setakat persepsi.. pui..


ps: keh keh, cari yang trill sikit.. bagi bukti gambar sekali barulah gempak, ini setakat kertas.. keh keh.. puak  korang bolehlah percaya.. kah kah kah.. 

Jumaat, 25 Januari 2013

ALAHAI!! CAKAP JELAH KAU JELES!!!!

KAU JELES.... KEKE.. KAU JELES.... CAKAP JELAH KAU JELES... SAKIT HATI.. PANAS HATI.. CAKAP JELAH.. HEHE... NI NAK PUSING-PUSING KUTUK MACAM-MACAM... JELES TAHAP CIPAN LE TU.. WAKAKAKAKA...

dah la sakit hati, nak pusing macam-macam supaya ds najib diburukkan imejnya.. wak lu la nuaq biawak.. pui.. hehe.. ini lah pesen manusia tak kenal dek untung.. dah la kincin, semua pengikut dia yang hardcore tinggalkan dia sebab masalah sosial keke.. tapi yang mengikut dia cuma macai-macai konon boleh dapat projek bila dia jadi pm nanti.. keh keh.. khak ptuih..


meh kita baca tahap kejelesan dia KLIK SINI

serius kali aku getar lutut.. ini antara janji-janji pakatan rakyat akan datang!!!

tahniah, tahniah, semua teruja dengan janji-janji baru pakatan, mereka kata mereka mampu tau nak beri janji tu.. korang jangan lah perli-perli pakatan, tak baik tau.. mereka memang mampu... mereka kata, beri mereka kuasa dulu, bagi mereka 2/3 dulu.. mereka akan tunaikan... aw aw.. hehe

perghhh hebat lah... cayok, cayok... ni kira menifesto bukan janji ke ape.. keh keh.. kira keadaannya bagi pakatan menang dulu lah ye.. ohhh ok ok... oii dengar tak.. mereka kata bagi mereka menang 2/3 dulu... anda rela? anda setuju? wakaka.... 

nak tanya janji masa pru12 dulu terutama kat selangor, dah tunai ko bolom... hahaha... ini orang panggil setakat sembang kasi orang bimbang boleh la... keh keh... sebab mantera putrajaya dah diamalkan hari-hari oleh pemimpin mereka la.. keh keh.. 

yang ni camne cerita ni.. alah ni kira janji cap ayam ke apa.. wakaka..


apa beza ds najib dan ds anuar ibrahim, meh le kita tengok... banyak bezanya tau...

kelayakan menjadi perdana menteri malaysia, adakah anuar ibrahim tu layak? hehe..


tapi kalau ikut penchacai tegar mereka mesti akan cakap, mesti layak sebab anuar ibrahim pernah jadi menteri kewangan tau... hehe.. anuar ibrahim dia kata dia leh turunkan harga minyak tau... jangan main-main najib, apa betul ke orang yang tiada track record dok janji cenggitu... keh keh.. tu kat selangor tu.. pergi tanya dia.. dia dah laksanakan belum janji-janji pakatan pru12 dulu.. ce citer ce citer...

jom baca seterusnya disini tun faisal

lokasi di johor, ceramah pas yang full pack!! terkedu gua ni!!

harap penchacai korang gembira lah gamaknya, aku sendiri terkedu dengan kehadiran manusia mendengar ceramah pakatan kat sana, johor tu.. thahlah.. so far korang canangkan kat geng-geng korang, yang misi menawan johor akan menjadi kenyataan... tahniah jentera pakatan... kerja keras anda memang tak boleh dinafikan... tahniah lagi sekali...
hidup pas hidup pas hidup pas... yihaaaaa... 

amacam ramai kan, perghhhhh... boleh pengsan i tau tengok gambar ni... huhu... ai korang ni takkan tak nampak.. kan ramai tu... tu tu.. aish... ramaila ..  lokasi di johor..

ps: sesungguhnya kebenaran akan tersingkap juga, pas kembalilah dikau kepangkal jalan, jangan jadi balaci politik untuk dap saja.. nasib umat Islam kamu tak bela.. sembang je lebih.. politik maki hamun 24 jam.. apa semua lu orang je nak betul.. pui

KEH KEH KEH, HUSAM MUSA NI DIA BUAT LAWAK LAGI LA..!!! KEH KEH KEH

tahun lepas, dia dengan eksyen kata akan ada stadium baru.. bakal siap tak lama lagi.. wah menononglah penchacai yang dok percaya cakap jibraun seko ni... lepas tu dia bakar line lagi.. dia kata kelantan akan ada lebuhraya free, batu asas pelancaran pun dah buat.... punya lah eksyen gila haram kata, lebuhraya ini kerajaan negeri bagi free tau... yo lah husam... hehe.. lepas tu dengan bertambah angkuh, dia kata pulak akan ada keretapi laju yang akan dibina oleh kerajaan pas untuk rakyat kelantan....

nak tanya... YE KE.. keke?

dan terbaru... kah kah kah kah, ni kalau geng-geng otak kat lutut aku rasa serius percaya bulat-bulat.. keh keh..


kah kah kah kah kah, adui adui.. ai macam-macam abe husam musa ni.. mesti lepas ni akan ada kutipan derma kilat untuk modal mengorek minyak di kota bharu.. kita tunggu.. kutip-kutip lepas tu duit tu thah kemana.. keh keh keh keh.. punyalah nak up kan pas sampai begini ye husam cerita.. kalau betul ok la kot.. tapi kalau saja nak bakar line.. aku rasa... pemimpin cap ayam la.. wei keh keh keh

Khamis, 24 Januari 2013

panas berdentum... hanya dap sahaja yang mampu buat cenggini..!!!!

erm, bukan main lagi ini ketua menteli penang, ops.. sambutan maulidur rasul di penang, gambo dia terpampang didepan sekali kat banner... ai macam-macam...huh

 siap ada lori kau, jangan dibuat main-main kekeke

tu dia aih, ai macam-macam km tokong ni...

yang ni pulak kat balakong, siap ada angpow kau.. keh keh.. ai dah gaul maca-macam dah pesen dap ni keke.. dap ni kalau ikhlas nak mendalami Islam tak ngaper.. ni nak perguna orang Islam je.. apalah nak jadi kalau orang melayu tak sedar-sedar... huh


sumber klik sini

NASRUDIN TANTAWI IBARAT SPISIS BABOON TERCEKIK PISANG!!! PUI.. BUSUK PUNYA HATI..!!

kita nak gelarkan ustaz pas ni apa? ustaz cap ayam.. ustaz setakat sembang je lebih? hati dia ni dah kira dah dibalut taik kot.. dengki tak habis-habis.. bila sembang nak burukkan orang bukan main.. dah-dah kena tibai juga kau dengan ahli sendiri.. anak haram apa punya perangai, wei macamni punya pemimpin ke puak kahak hijau nak sanjung,... pui la.. woi...


ps: rasanya dia jeles kot sebab ustaz nasha ada sekali dengan pm, nak harap anwar ibrahim ajak dia sampai tumpo tak kan pegi gaza yeop.. keh keh keh.. standard ustaz pas yang sungguh cap ayam cocok kat tengkok.. 

terbaik ini video.. keh keh keh.. siapa tongong.. ?????



ps: yang aku nampak pakatan memang sangat tongong, semua kerana nakkan anuar brahim jadi pm keh keh keh keh keh gila... pui

PANAS!! PRINSCREEN DARI RAKAN FACEBOOK!! MEH BACA....

memang betul dan pasti, itulah golongan yang kita tahu di malaysia ini habis di jual kati...semua kerana putrajaya... rosak ukhwah, rosak perpaduan, semua kerana parti satu ni yang lupa... mereka memperjuangkan Islam...

mai baca ada kebenarannya dengan parti tu.. huh

print screen dari rakan fb

ps: harap kita semua fikir sejenak.. dan kita patut sedar pemainan politik yang dibawa pemimpin pas sekarang bukan nak menguatkan Islam, tetapi membaculkan Islam... itulah keadaannya sekarang...akar umbi pas dah semakin sakit hati dah, sakit yang kronik terhadap dap.. pkr... tetapi pemimpin mereka... erk erk.. nanti dulu.. putrajaya dulu...

Rabu, 23 Januari 2013

kepala hotak dia..!!!

sebelum nak meraban, aku nak kasi sailang sikit dengan ini gambar untuk ketua menteri paling hansap kat penang sekarang ni... amekaw.... pui

naaaahhhhhhhhh la thewwww.. ini kiasu..

takut bini punya ketua menteri...

gila hebat ini ketua menteri kiasu dap.. hebat kan.. baru sepenggal berkuasa.. gila angkuh tahap babi panggang sial.. pui.. kejadahnya kalau nak guna nama "penang" kena minta izin dulu.. apa mak pak lu beli pulang pinang ka.. kiasu.. pui pui..

Ramai yang terkejut dengan laporan akhbar semalam yang menyatakan bahawa Ketua Menteri Pulau Pinang, 'Tokong' Lim Guan Eng, sekali lagi mengulangi bahawa apa jua acara baru atau yang pertama kali diadakan yang ingin menggunakan perkataan 'Penang', perlu mendapat kelulusan daripada kerajaan negeri lebih dahulu

BACA SETERUSNYA KLIK SINI

SAYA MANYAK KICIK ATI, BENDELA DAP DI PIJAK - kata lim guan eng..

haiya, jangan itu maciam la.. ni mukan olang lain juga mau pijak-pijak bendela.. sama kapai lor.. manyak chirakakla lu olang sama-sama gaduh aa, olang lain lu salahkanyer pun, manyak thewla lu olang pinchacei.. olang lalam kapai pun suta tala puas hati.. apasat... ni mesti parti dap ni aa manyak musuk punya kaki ooo... tu pasat olang pas kasi pijak sama bendela dap.. ada faham ka... hehe

KESIMPULANNYA.. AKAR UMBI PAS DAH TAK TAHAN DAH.. MAKIN DIBIARKAN.. MAKIN JADI KUANG ASAM DAP NI.. DAH-DAH KALAU KARPAL SINK YANG BERSUARA...!! PANAS HATI OI... HEHE


Sekumpulan anggota akar umbi PAS di Pulau Pinang berhimpun di hadapan pejabat Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh di sini, bagi membantah kenyataannya mempertikai keputusan Majlis Syura PAS berhubung isu kalimah Allah.

Perhimpunan lebih sejam di Jalan Green Hall yang disertai anggota PAS dari kawasan Tanjong dan Bagan Ajam itu diketuai Pengerusi Tetap PAS kawasan Tanjong Zaidi Abu Bakar.

"Kalau Hang (Karpal) Nak Lawan Ulama Kami Langkah Mayat Kami Dulu", “Orang Melayu Jangan Undi Karpal. “PAS Wajib Keluar PR" “

"Kami Pertahankan Majlis Syura Ulama" dan “Karpal Azmin Tidak Hormat Dasar PAS".

Mereka turut memijak bendera DAP. Sementara itu, Zaidi dalam ucapannya berkata Karpal tidak berhak mencampuri urusan agama Islam dan mesti menghormati keputusan Majlis Syura yang dikaji ulama PAS selaras tuntutan syariat.

"Pada mulanya ada pemimpin PAS buat kenyataan tersasar tetapi setelah ada keputusan dari Majlis Syura Ulama, semuanya telah capai kata sepakat jadi Karpal jangan masuk campur dan keruhkan keadaan," katanya.

Beliau juga mendakwa kebanyakan anggota PAS di Pulau Pinang kecewa dengan kepimpinan PAS negeri yang hanya berdiam diri dengan kenyataan Karpal itu.

Sementara itu, bekas Ketua Pemuda PAS negeri Mohamed Hafiz Mohamed Nordin menyifatkan Pesuruhjaya PAS negeri Datuk Salleh Man dan Pengerusi Jawatankuasa Agama Islam negeri Datuk Abdul Malik Abul Kassim bersekongkol dengan Ketua Menteri Lim Guan Eng.

"Mereka ini terlalu berhati-hati keluar pendapat demi menjaga hati pakatan rakyat berbanding jaga kalimah Allah. Dah tiba masanya PAS tinggalkan pakatan jangan jadi pengecut," katanya.

Beliau berkata kedua-dua orang pemimpin itu langsung tidak boleh diharap untuk membela kepentingan umat Islam di Pulau Pinang.

Karpal pada sidang medianya baru-baru ini berkata beliau akan memujuk Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang agar mengkaji semula pendirian Majlis Syura Ulama PAS yang memutuskan kalimah Allah tidak boleh diguna orang bukan Islam termasuk Bible bahasa Melayu.

Katanya pendirian Majlis Syura itu bercanggah dengan keputusan yang dicapai pemimpin pakatan pembangkang termasuk Abdul Hadi dan Mursidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada 8 Jan lalu lalu yang bersetuju dan menyokong cadangan Lim yang mendesak kerajaan pusat membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam Bible bahasa Melayu. - BERNAMA

ps: yang tak tahan tu ada dalam blog-blog pakatun dok siarkan ada orang pakai baju gambar janji ditepati.. hehe.. konon tu orang umno.. hehehe.. kesedarannya senang, akar umbi pas dah menyirap dah wei.. faham dah menyirap.. kalau tak faham pi minum air sirap... yang membaking dap ni jenis tak kisah jual kati apa saja.. asalkan mereka puas ummah pecah belah.. pui..

warga petaling jaya selatan!!! jom turun malam ni.. ayuh!!!

DI JEMPUT HADIR SEMUA!!!!


ps: kita kena kuatkan kesatuan ummah, 1 ummah..

ingat dap ingat puaka.. ada faham!!! akhirnya insaf pelajar ini.. syukur..!!!

pas kata mereka boleh mentarbiahkan dap. ok fine.. k bye, aku kata sampai sekarang yang kena tarbiah bukan orang dap tapi pas... keh keh.. memang pelawok pas ni.. itu pun ramai bukan main dok canang kata dap lagi bagus dan terbaik.. huh.. aje gile

AGAK PELIK SEKIRANYA KITA YANG CERDIK.. KATA DAP LAGI BAGUS DARI UMNO.. LAGILAH PELIK SIAP SANGGUP BERGADAI APA SAJA DEMI DAP... ALLAH DAH BERI PETUNJUK BANYAK DEKAT KITA YANG KALAU KITA ADA OTAK DI KEPALA BOLEH FIKIR... APAKAH AGENDA DAP SEBENARNYA... DAN KALAU OTAK KAT LUTUT JE, MASALAH SIKIT.. PAYAH NAK KATA, BERILAH 1000 BUKTI KEBENARAN... JANGAN HARAP MEREKA PERCAYA...

graduan mesir masuk dap insaf


CERITA SETERUSNYA, KLIK SINI

kering idea ke cacai? keh keh... lucah-lucah.. dah sebati dengan kamu ye.. keh keh

sekadar gambar hiase...

halluuu, cacai, dah cuci otak lum, keh keh, kira pembelasahan untuk penchacai dalam blog ini membuatkan ada sesetengah macai tahap baboon dah tak tahan emosi, jiwa tak keruan dalam meluahkan geram...

kah kah kah kah kah, kamon cacai.. lek la.. kata demokrasi, dah panas hati main serang lucah-lucah.. agak-agakla.. kekeke, nak tahan marah dan tak leh, bila tak nak kena balun, sila lah ke blog hiburan.. barulah entea leh tenteram keh keh.. ai macam-macam....

ok, ok.. kali ni bukan apa.. cuma nak tanya, hallu pakatan... dulu masa menifesto pru12, kat selangor.. dah settlekan lom janji tu... hallu.... pakatan... uish, lupa la, rupanya mb selangor kata, menifesto bukan janji da... sekali kita semua kena tipu da... pui

kui kui, dah la kena tipu, pengikut pulak otak lucah.. khak ptuih.. hahaha
hanya berapa kerat je dilaksanakan, itu pun pakatan nak eksyen..

ada aku kisah ngan ko cacai lucah.. kah kah kah


ps: bila modal nak kenakan bn dah takde, malah, pergi mana-mana blog pro kerajaan, hati panas, so bila baca blog yang betul-betul mengusik emosi cacai.. maka anda faham-faham la der..so serang peribadi, serang selagi boleh dengan cara lucah kronik.. kronik, kronik.. keh keh..

ustaz nasha dah buatkan penchacai tumbuk dinding!!!

dengar kata penchacai dap ada yang termenung, kalau tegur mau kena pelempang siam sebab tersiarnya gambar ustaz nasha bersama-sama yang lain mengikuti rombongan ds najib ke gaza, palestin... tu dia.. dengar kata ada yang kalau tanya je perihal ustaz nasha sanggup buat whillie moto depan orang ramai... keke.. semua ini kerana ustaz nasha... ada juga yang ketab gigi menahan amarah, ada yang mencarut, cakap lucah, dan paling best ada yang dah insaf meninggalkan perjuangan pas... Alhamdulillah...


ps: semua ini kerana ustaz nasha, jom tinggal kan pakatan, sebab setiap undi pas menjadikan dap berkuasa... 

Selasa, 22 Januari 2013

dr dzulkifli ahmad ini otak dia kemana agaknya?

setakat sembang kasi bimbang pas je yang mampu.. huh

fahaman apa dia bawa? jual semua, jual kati.. asal boleh berkuasa dan dapat undi bukan melayu.. agak-agakla... pui

dalam forum PAS FOR ALL di petaling jaya pada 20 hb januari baru-baru ini, beliau berkata, tetap dengan pendirian kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam sebab dari zaman nabi lagi, katanya.. dan tiada siapa pun nak larang...

perghh angkuhnya mangkuk berayun pendusta agama cenggini, macam dia pulak tentukan ok kristian boleh, i bagi u all pakai nama Tuhan i... ni sudah tahap baboon bukit dia ni.. thah la apa nak jadi pemimpin otak sekular macam dia ni..

kerana kuasa, kau sanggup jual apa saja ye.. haram jadah punya manusia..

sumber disini klik

tu yang aku suka dengan pakatan rakyat, serius, mai tengok ni.. muuah!!!!


buat demo bersih bukan main, siap ada bersih 1.0, 2.0, 3.0, terbaru masa 12 hb januari yang lalu, #kl112, bukan main berdemo dari malam ke siang, buat sampai merusuh kata kerajaan tak adil dalam pilihanraya... eh eh eh... punya eksyen ye.. pui.. anda ingat pemilihan parti pkr dan dap? parti haramzade tu.. kekeke... pemilihan dalam parti mereka agak-agak telus tak? nak tanya lah... keh keh....

korang baca apa tuntutan mereka... keh keh.. paling best 1 juta mari.. hehe

kit tengok apa jadi dalam pemilihan dalam parti mereka, adil dan saksama ker.. kah kah kah... pui

 wah, ni baru betul bapak punya telus dan adil.. siap kecoh mecoh ni.. kikikiki

telus dan adilnya, salah umno ni.. kikiki

perghh kena kepala kerusi tu, bocor mambang.. keh keh keh.. telusnya... haha..

ni cerita pasal dap pulak.. wah wah, lagi lah adil kalau ahli paling lama dalam parti mereka kata nakkan pemilihan CEC lagi sekali, ai tak adil ker dap ni.. kata adil ma... kekeke..

penipuan, ai takkanlah, kan parti mereka ni gila haram adil.. pui

Lagi akar umbi DAP desak pemilihan semula CEC

Wakilnya, S. Sivasamy berkata, pihaknya mahu pemilihan itu diadakan selaras dengan laungan yang sering dilaungkan kepimpinan parti iaitu cekap, akauntabiliti dan telus.

Katanya, pemilihan tersebut dilihat seolah-olah mempunyai unsur pilih kasih apabila terdapat kesilapan malah parti juga seperti tidak memberi layanan sama rata terhadap ahli daripada kaum India.

"Kita mahu pemilihan itu diadakan semula dan parti harus memastikan tiada sebarang kesilapan akan berlaku lagi.

"Bagaimana lebihan 500 undi itu boleh terjadi dalam pemilihan tersebut? Ini bukan pemilihan yang dilakukan oleh murid sekolah tetapi sebuah parti politik," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perhimpunan berkenaan.

Dalam pemilihan CEC yang diadakan Disember lalu, Setiausaha Politik kepada Ketua Menteri, Zairil Khir Johari yang pada mulanya mendapat 305 undi kemudian diumumkan memperoleh 803 undi selepas pengiraan semula dilakukan sekali gus meletakkannya di kedudukan ke-20 dalam CEC.

Sivasamy dalam pada itu menambah, dia akan menghantar surat tidak puas hati kepada kepimpinan parti dalam masa terdekat.

"Kalau suara ahli tidak didengari kepimpinan parti, apakah mereka akan dengar suara seluruh rakyat negara ini sekiranya berjaya dalam pilihan raya umum akan datang?" soalnya.

Selain itu, dia juga melahirkan kekecewaan apabila ada pihak-pihak tertentu yang cuba menafikan keahliannya dalam parti berkenaan.

"Hampir 30 tahun saya menjadi ahli DAP. Saya cuma mahu parti menunjukkan ketelusan seperti yang sering dilaungkan," ujarnya.

sumber, utusan

apa yang anda nampak.. keh keh..

sekadar gambar hiase, sila tengok bawah ye... hehehehe

apa maksudnya, keke, dah terdesak le, duit dah kongsoi dah pi joli.. so nak dapat dana buat poster, buat banner dan buat bodo.. tu semua memerlukan duit.. keke.. ai kata simpanan 2 billion kat selangor tu.. kat kedah balak dah jadi macam jual beras... masa #kl112 hari tu kata dah kumpul rm200,000 ke atas... takkan lah sampai sanggap nak minda duit derma perjuangan...takkanlah anuar brahim tak bagi sikit pun dana, keh keh keh, tak pun ni nak buat duit poket kot.. pui.. kah kah kah kah....

ini dia orang panggil politik cap siput babi.. asal boleh buat keuntungan, guna cara taktikal burukkan sesuatu, gerenti ada habuan, kekekekeke... gila babi, babi pun tak gila macam diorang, abu konon pui...


ps: kekekeke... apa saja boleh untung kalau ada manusia otak kat lutut da.. kekeke

Isnin, 21 Januari 2013

kalaulah, pemimpin umno yang pakai porsche cenggini.. agak-agak siapa yang akan baring atas jalan???

bayangkan porsche ini pemimpin umno yang punya, memang tak cukup tanah pak lebai kuyyup dok demo, caci maki, hamun, sampai tersembur air liur berkahak hijau dok tak puas hati.. rasuah lah, makan duit haram lah, dan macam-macam tohmahan yang biasanya pak lobai kuyyup dok kata,

tapi apakan daya.. mereka terkedu, mereka tergaru tolo masing-masing kerana sekali orang dia sendiri mampu menabung guna kereta mewah der.. keh keh keh.. tertelan air liur nak cakap apa.. nak maki sama kapal.. nak caci dah pulak orang sealiran... keh keh... itulah.. jangan dok sombong angkuh mengata macam-macam kat umno... kata umno kumpul kekayaan lah ini lah... nate mu la penchacai.. hahahha.. bila dah reveal kereta porsche ini.. dan ia milik seorang yang digelar ustaz sinun lah.. apo ko nak cakap cai.. keh keh keh..

komen dari penchacai gila iseng
umnongok dah tak de modal nak fitnah... umnongok memang kaki fitnah.. 

hehe.. tergetar-getar tu taip mr penchacai yang tak leh terima kenyataan hal ni... keh keh keh... bila dia tau perkara ini memang betul pun.. kah kah kah kah... oi pak maun.. apo ko nak kobarkan... keh keh keh keh...

wow kaya, kaya, kaya, lebih kaya dari saudagar unta... kah kah kah..

mai baca kat sini siapa punya kereta ni.. KLIK SINI

khalid samad kata, bible free mainan umno..

pengetua sekolah siap halau lagi, wah-wah khalid samad, nak cover sungguh dap.. pui.. rosak tul pemimpin mangkuk cenggini yang asik tengok salah orang je.. huh..

pas anggap hal begini adalah permainan umno, habis dijajanya kata umno meluluskan bible berbahasa melayu kat sabah lah... ek ala.. siap tunjuk surat yang kononnya sah kerajaan malaysia meluluskan bible berbahasa melayu.. sedangkan surat tu palsu... pas pas.. patutlah orang cakap dalam pas sekarang semua mantera dalam otak, putrajaya, putrajaya x 1000 kali di sebut hari-hari.. dah tak peduli dah.. hal-hal camni... gila...

 sudah berani mereka ek.. contoh bible percuma tu..

 budak sekolah diberi percuma bible ini..

 pelajar india pun dapat free..

bukti pengetua sekolah halau malaun yang suka hati mak pak dia edar bible secara terang-terangan.. 

cerita selanjutnya JAWA BERNAM

tahniah atuk nik aziz.. !!!! kerana keadaan ini terjadi..

maaflah, aku terpaksa terkasar kepada penchacai semua.. bukan niat nak cari pasal.. tapi nak bako je.. hehe.. sebab realiti dalam dunia ini, kalau sekali kita berbohong, lepas tu akan jadi masalah buat kita kalau kita nak bohong lagi.. nak bohong lagi, lagi orang malas nak percaya, itu terjadi kat pas...kesian.. pas kembalilah ke pangkal jalan.. janganlah jadi balaci dap semata-mata putrajaya

walau apa pun meh kita tengok sebahagian gambar ds najib, ketika jelajah janji ditepati di kelantan... penuh orang, 50,000 rakyat turun... panas hati anuar ibrahim bila hal macam ni terjadi, dah la kat negeri jajahan pas pulak.. apa lah nak counter back kat bn ni.. apalah bahan nak kenakan bn ni...hehe..

terbaik bn, moga dapat tawan kelantan pru 13 nanti.. InsyaAllah..







pagi-pagi dah hisap air, memang penghisap tegar air terawat tullah.. pui..

sekadar gambar hiase, jangan dekati lgbt tau.. hehe

mb selangor kata dia boleh urus selia dengan baik syabas????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
erk, mb ni cakap di luar kawalan otak kanan ke atau dia dalam keadaan tak sedar.. keh keh, punya kusyuk manusia dengar temberang dia kan, kesian.. dah berapa ramai kena temberang dengan mb ni, spisis sama je dengan biawak komodo tuan dia tu.. siapa lagi alah.. master of universe dia tu.. haha..

syabas bukan ker kerajaan selangor ada syer 30%, maksudnya mereka pun berhak sama-sama settlekan urusan dan hal air di selangor... apakan bodoh piang menyalahkan anak syarikat sendiri sedangakan mereka ada syer.. ni kira syer makan gaji buta lani kah kah..

oi mb, setakat serang peribadi ceo syabas, lepas tu dok canang kata kerajaan selangor boleh handle isu air ni.. ai macam pernah dengar je ayat tu bila dia kata kat pkns, yayasan selangor dan unisel kerajaan selangor boleh jaga dengan telus... keh keh... nak tanya apa jadi dengan unisel? apa jadi dengan yayasan selangor? apa jadi dengan pkns? kekekekekekekekekekekekeke.... temberang wayang kulit boleh lah cacai percaya.. kah kah kah... setakat simpanan 2 billion, tapi habuk.... keke... sembang kasi orang bimbang lal lu mb... pui

sa sa sa ye, b b b boleh.. 

PETALING JAYA, 19 JAN: Meskipun gaji beliau sekurang-kurangnya RM425,000 sebulan, Pengerusi Pegawai Eksekutif Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas), Tan Sri Rozali Ismail gagal menangani isu gangguan air baru-baru ini.

Ini berikutan kenyataan Syabas kepada media pada Jan 9 bahawa hangguan bekalan air di Ampang, Cheras dan Gombak hanya dapat dipulihkan pada perayaan Tahun Baru Cina pada 10 Febuari.

Bagaimanapun, apabila Kerajaan Negeri campur tangan dengan melakukan pemantauan terhadap kerja-kerja pembaikan, gangguan air dapat dipulihkan pada Jan 15 – empat minggu lebih awal daripada perangkaan Rozali.

Menurut Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, ini membuktikan Rozali gagal menguruskan bekalan air di Selangor dengan baik.

“Saya beritahu Datuk Seri Najib Razak supaya beri hak urus air Selangor kepada Kerajaan Negeri.

“(Kerana) kita mampu urus air lebih baik dan mementingkan kepentingan pengguna berbanding Syabas,” ujar Abdul Khalid di hadapan lebih seribu hadirin dalam Majlis Makan Malam Kutipan Dana Pilihan Raya di sebuah restoran di sini malam tadi.

Sebaliknya menurut Abdul Khalid, Najib enggan menyerahkan hak pengurusan air kepada Kerajaan Negeri kerana lebih mengutamakan kepentingan kroni mereka berbanding kepentingan rakyat Selangor.

Abdul Khalid turut menyelar tindakan Syabas yang sebelum ini bertindak menyaman Kerajaan Negeri yang tidak membenarkan mereka menaikkan tarif air di Selangor.

Pada Dec 29, kira-kira 500,000 penduduk di sekitar Kuala Lumpur, Gombak dan Ampang mengalami gangguan bekalan air selama lebih dua minggu akibat kegagalan pam di rumah pam Wangsa Maju.

Syabas didakwa cuai kerana kesemua lima pam termasuk dua pam simpanan untuk gantian di masa kecemasan turut rosak.

Pada Jan 8, dilaporkan bahawa Rozali berkata gangguan bekalan di ketiga-tiga tempat itu hanya akan selesai pada Tahun Baru Cina.

Sehari selepas itu, Kerajaan Selangor berkata ia akan berusaha untuk menyelesaikan masalah itu dalam seminggu.

Pada Jan 15, hampir semua pengguna di kawasan yang terjejas mendapat bekalan air.


ps: pusing dah, keh keh, asik-asik kroni, asik-asik kroni, kepala unta lu.. urus mende kalau sembang je boleh.. kah kah kah.. pui