Sabtu, 9 Februari 2013

sayonara bn di pru13!! selamat kena jual melayu!! jom baca!!!

siapa nak pedulikan kita lagi, cina dap?.. pas? pkr? yang penting kita kena jual dan kita ibarat melukut ditepi gantang.. apakan daya.. ramai anak muda nakkan jadi macam tu.. katanya revolusi untuk malaysia.. dan nakkan anuar ibrahim sebagai pm.. dan bila itu jadi kenyataan... hehe..

SUARA KITA SEBAGAI BUMIPUTRA HANYA DILIHAT DICELAH KANGKANG SAHAJA... PELUANG PEKERJAAN UNTUK ANAK MELAYU JANGAN KAU SEMBANG DIORANG JAGA... ORANG-ORANG MISKIN JANGAN KAU HERAN MEREKA NAK JAGA... JADI BILA DAH TERHANTUK BARU NAK SEDAR TIME TU... KAU KASI TEMPELENG SAMA ANAK MUDA YANG JUMUD NAKKAN REVOLUSI KATANYA...

aku percaya itu akan terjadi bila pakatan akan berkuasa... kita tunggu....

INGAT KAWAN-KAWAN.. KAU SUKA TAK SUKA... INI ADALAH TANAH MELAYU... SANGGUP KAU NAK DIBALACIKAN DAP SEMATA-MATA PUTRAJAYA... DURJANA PUNYA MELAYU KALAU BERNIAT NAK TUKAR KERAJAAN ISLAM SEDIA ADA.. PUI..

apa kau ingat pas boleh jadi dominan ke dalam pakatan... berapa kerusi dia ada untuk pru13 nanti.. diorang mampu ke jadi dominan.. SUNGGUH MEMALUKAN BILA DIRI SANGGUP DIDURJANAKAN DAP SEMATA-MATA PUTRAJAYA.... TAK TAHU MALU...


kalau itu yang kau nak KITA dijual sepenuhnya.. baca ini selanjutnya KLIK SINI

EDISI INI SEMUA POYO!!! ADUN JENICE LEE MASUK MASJID BAGI LIMAU MANDARIN TU!!!

tergelak-gelak depa ni bila dapat limau dengan adun teratai, jenice lee, tak kisah nak masuk dalam masjid, tetapi aurat, faham aurat, hormat sikit orang Islam, hormat sikit masjid... ni pakai camne pulak.. dap ni semakin hebat propaganda mereka dalam nak tawan hati orang Islam.. betapa badigolnya mangkuk ayun pak maun yang hanya dapat limau kemain suka... pui.. pas dia peduli apa kalau korang nak nasihat hal ini.. nanti dia cakap pas dah tarbiah adun dap tu dengan Islam... sekarang siapa tarbiah siapa agaknya..

KERANA UNDI MELAYU, DAP SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA.. KALAU IKHLAS DENGAN ISLAM TAK MENGAPA.. INI ADA UDANG DISEBALIK BATU.. ITUPUN MASIH JADI MANGKUK PAK LEBAI KERA DENGAN DAP.. huh


ps: tak salah pun orang bukan Islam nak masuk masjid, tapi beradab, tutup aurat!! dap.. erm banyak hal dah mereka ni buat.. mereka lakukan camni kerana undi je.. kita kena cerdik taktikal kafir.. dari dulu pas kata mereka dah berjaya tarbiah dap.. tapi sekarang kalau korang tengok siapa tarbiah siapa beb.. hehe semua ini poyo!!!!

Jumaat, 8 Februari 2013

banyak kasihan itu mb selangor.. kekeke.. tergamaknya kamu..

sebelum kita lihat gambar mb tu, kita layan dulu burung nyanyi dulu boleh.. hehe.. nyanyian khas untuk mb kesayangan semua rakyat selangor.. sayang? kekeke..

jeng jeng jeng... mau cecei pun amat gumbira dengan keadaan gambar mb selangor camtu.. aloh aloh.. hehehe... realiti selangor sekarang mempunyai mb yang sangat cap ayam telo.. setakat nak tunjuk korporat konon.. habuk pun tak de.. sembang je lebih.. rakyat selangor dah betul-betul berbulu dah... isu air tak selesai-selesai.. sedangkan masa lepas pru12 dulu dia yang bagi air percuma.. yup semua setuju.. tapi setakat air free tapi tak pandai nak urus.. lepas tak pandai nak urus salahkan orang.. salahkan bn.. mangkuk tul..

yang peliknya nak suruh syabas urus air secara terbaik, tetapi modal nak selengara air tak bagi.. dia ingat kalau paip rosak atau jahanam boleh guna air liur je kot baru boleh selesai.. air mentah pun sama.. dia ingat air yang kita guna hari-hari tu hanya main sedut kat empangan... tak perlu rawat ke? rawat tu perlu rm tak mb? ades.. hal keperluan dia nak main politik.. tak ke jibraun namanya....

JADI PRU13 NANTI KITA TOLAK PKR.. PAS DAN DAP.. ADA FAHAM.. TAGLINE MEREKA SEKARANG MENIFESTO BUKAN JANJI.. hehe


ps: ada mb pun cap ayam telo.. apa dehal.. hehe

ramai cecei jadi meroyan dengan video ini.. keh keh keh

ada yang duk kutuk sampai tercabut gigi palsu.. ada yang geram sampai tempeleng bini sendiri.. ada yang gelak sampai koma.. tapi itulah mentaliti cecei.. berprasangka buruk je dengan ds najib...sebab apa jadi camtu.. kekeke.. sebab mereka rasa anuar ibrahim dah jauh ketinggalan dalam perbandingan dengan ds najib.. jauh bezanya.. keh keh..



ps: lepas ni mesti anuar ibrahim pun nak buat juga.. korang tengok lah nanti, tunggu.. hehehe

BR1M 2.0 buatkan cecei terpaksa malu-malu kucing pi ambil..


TERIMA KASIH DS NAJIB, BR1M 2.0 RAMAI DAH PUN AMBIL.. TAK KISAH KAU SOKONG PAS, PKR, DAP.. PENYOKONG KERAJAAN, KAU TAK MINAT POLITIK..KAU FANATIK DENGAN ANUAR IBRAHIM, KAU SUKA CACI KERAJAAN, KAU SUKA MAKI HAMUN ROSMAH,  DAH NAMA RAKYAT KAU LAYAK, BOLEH AMBIL... RM500,

ZALIM GILER KERAJAAN BN NI.. DAH LA ORANG KUTUK SAMPAI LUDAH-LUDAH GAMBAR DS NAJIB, DI FITNAH BAGAI DAN SAMPAI TAHAP PENGHINAAN TERTINGGI DIORANG BUAT KAT DS NAJIB, TAPI TULAH... MUKA DIORANG JUGA YANG FIRST DOK AMEK BR1M 2.0 TU..

bersyukur bro.. Allah memberi rahmat kat malaysia kerana mempunyai perdana menteri yang prihatin.. yang berani.. yang bukan hanya pandai janji sahaja, dia janji dia tunai.. itu baru betul.. ini yang tak betul lu orang percaya.. yang asik tipu lu orang lu orang percaya, yang asal lu pergi ceramah maki hamun lu orang pulak kena derma duit.. pemimpin lu orang dok sedap makan duit tu.. mangkuk...

NAK TANYA LU ORANG RETI BERSYUKUR KE IDAK? buanglah sikap haram jadah yang konon lu tu sempurna sangat.. lu tinggalkan saja pas, pkr dan dap tu.. parti bangsat ni mana ada track record nak bantu rakyat susah... so lu ada otak lu fikir.. ye...

gambar hiasan
 gambar hiasan
gambar hiasan

ps: bernanah cecei bila dapat tau yang br1m 2.0 leh apply sampai bulan mac 2013 nanti.. hehe.. ingat kalau kita salah undi, tahun depan br1m ni jadi sejarah je.. sebab pakatan bila dapat kuasa sok.. korang tengoklah.. punoh.. hehe.. bukan nak sembang berapi lah wei, lu tengok je selangor ni... habis diorang jual kati.. terbaru uptown kota damansara, apa jadi.. habis le peniaga melayu... itu pun lu orang tak reti nak fikir.. huh..

AZHAR IDRUZ DI TAJI BLOG PEMBANGKANG!!!

ustaz azhar idruz ni kalau kita tau, dia memang lantang belasah bn.. dan pengikut pas gunakan aura dia untuk buat jenama.. asal ada azhar idruz.. ooo itu pas.. tapi tulah pelik juga bila blog pakatan membelasah ustaz sebab kononnya dia dah berlembut hati dengan bn.. hahaha.. orang tu nak berdakwah.. biarlah dia nak dakwah kat siapa pun.. yang pas jeles manjang pehal.. asal pulak nak anggap azhar idruz ni hak milik kekal pas?. dia pun tak cakap apa.. kekeke...

ps: apa ko ingat peminat azhar idruz ni hanya orang pakatan je ke.. orang bn pun ramai la wei suka ceramah dia..

gambar atuk nik aziz tido.. kesian!! resign je la tok oi...

antara sebahagian gambar-gambar atuk nik aziz tertido.. kesian dia.. umur pun dah berapa.. nak berpolitik lagi ye.. apa kata resign je... lepas tu duk umah.. tak payahlah dok politik-politik ni tok.. atuk dah penat tu.. hehe.. aloh aloh.. manyak kasihan... hehehe...

kadang-kadang orang dalam pas je nak gunakan atuk nik aziz ni.. mereka kata.. aura orang tua ni memang diperlukan... kudrat dia memang diperlukan lagi.. hehe.. ades.. tumpo orang perak kata ooo... orang kelate kata, mapuh hok mempergune ore tuo... orang negeri 9 kata, ekau nak mampuih guna cukup-cukup orang tuo punya kudrat.. apo gilo pas.. hahaha..







kesian ini atuk.. hehe ni gambar terbaru ni oooo.... hehehe..

ps: tak pelah atuk dok benci sangat ngan umno, marah betul dengan umno, saya orang umno tak delah nak cakap bukan-bukan kat atuk, hormat tetap hormat sebab atuk pemimpin Islam, cuma rasanya atuk perlu ubah paradigma pemikiran atuk kot.. baru transformasi tok hehehe.. jangan ikut sangat kafir harbi.. jahanam.. 

Khamis, 7 Februari 2013

parti pas?? korang nak mereka sembang pasal kebaikan.. ceh!!!

kebaikan apa yang mereka canang? kehebatan apa mereka canang? pas? parti apa yang sembang berapi? aku tahu dalam pas ada segelintir pemimpin mereka hati cukup baik, mereka cintakan perpaduan.. bukan permusuhan.. kalau ada yang berminda macam ustaz nasharuddin berapa persen je.. sebab yang otak syiah ramai.. syiah ni walau tak nampak aliran dia terang-terang.. tetapi racun minda dendam kesumat dia dah sebati dengan majoriti pemimpin pas... kalau musuh dia kena langgar depan mata pun dia akan biarkan... ini dendam kena lunas... itulah pas tegar yang terlalu membenci umno.. kerana dendam lama katanya.. sampai kawan boleh jadi lawan kerana semua ini... apa berbaloi pas suka akan perpecahan kerana terlalu idamkan putrajaya???? tak guna korang sembang dengan dajjal yang terlalu angkuh untuk mati kerana dap dan pkr bai.. biarkan.. so kita yang berotak waras.. boleh menilai.. ustaz nasha ni adalah seorang yang memang pejuang perpaduan sejati..


TAHUKAN KORANG BEB!!

"DS Najib Razak adalah diantara menteri yang hadir paling awal semasa kematian Ust. Fadzil Noor rahimahullaah."

Beliau tanya apa yang boleh kerajaan bantu. Lalu diminta ambulan untuk dihantar jenazah ke Kedah. Beliau terus membuat panggilan telefon mengarahkan disiapkan sebuah pesawat TUDM untuk menghantar jenazah pulang ke Kedah. Begitu juga Tun Abdullah Badawi juga masuk ke dalam van jenazah..."

Lalu Ustaz Nasha menyimpulkan satu konklusi perpaduan:

"Sampai bila nak bersatu? Takkan nak tunggu mati baru nak bersatu? Takkan nal tunggu negara pecah belah baru nak bersatu? Masa tengah tenang nilah kita bersatu..."

Atau sepertimana yang diungkapkan bekas Timbalan Presiden Pas, Ustaz Nasharudin Mat Isa.

(Soal Jawab TV3, 6 Februari 2013)

promosi hari ini, AISKRIM SEDAP DIJILAT-JILAT!!!

INGAT AISKRIM.. INGAT AISKRIM... YUM YUM YUM... nak??????? sedap oo aiskrim kalau kita makan time-time tengahari cenggini.. siapa nak.. meh den belanja.. hahaha..

sedap tau aiskrim coklat ni yum yum... 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

INGAT ASMIN, INGAT AISKRIM.. LEMAK BERKRIM, NYAMAN SEKALI.. HEHEHE..


ps: ea ea.. apa tu... aiskrim jamban rupanya... oooooo... pemimpin aiskrim.. hehe

gempar!! patut sebarkan.. memang panas!!!

INI LAH MASANYA BELASAH, BELASAH!!!

klik untuk besar!!! yang penting SEBARKAN.. 

ps: dengar kata pkr dan dap dah naik berbulu dengan ustaz nasha sebab keluar kat soal jawab di tv3 malam tadi... hahaha... berbulu ye.. itu pkr dan dap.. pemimpin pas yang atasan lagilah.. menahan amarah sampai nak tempeleng siapa saja yang tanya pasal ustaz nasha... keh keh keh.. PAS DAH TAK RELEVEN MASA KINI... DULU OK LAGI.. SEKARANG JADI PELACUR POLITIK..

apa mangkuk ayun pkr dah takde modal? letak gambar tun m untuk poster diorang... pui

INI ORANG CAKAP BRO... MUFLIS MODAL.. KORANG FAHAM APA ITU MUFLIS MODAL... SO KORANG SENDIRI BOLEH MENILAI KEBAHLOLAN PKR... DAH TAKDE ORANG LAIN NAK GUNA PROPAGANDA.. KAH KAH KAH.. TUN M YANG DIORANG CACI MAKI JUGA GUNA UNTUK POSTER DIORANG... MUKA TAK TAU MALU... what a stupid loser of pkr///


ps: kepala otak dah tepu.. kah kah kah kah.. woi guna lah idea lain woi kah kah kah kah

Rabu, 6 Februari 2013

aku bangga sebagai melayu!! kau????

takkan melayu hilang di dunia.. yup betul.. sampai sekarang kita masih bernama melayu, tidak ada dalam dunia ini, kecuali malaysia, kau lahir je, kau melayu automatik kau beragama Islam.. kau faham tak? tapi kerana kuasa, kerana tamak haloba.. kerana ikut telunjuk kafir, kau lupa semua itu.. mana maruah kau melayu? maksudku melayu yang menjadi kuda tunggangan parti kafir dan parti perosak negara...

AKU NAK TANYA BALIK, KORANG BANGGA TAK JADI MELAYU!!!!
ingat ini adalah "tanah melayu.."


ps: ingat this is "tanah melayu" tak perlu pening.. bangkit untuk survival kuasa bangsa.. itu saja..

this is "TANAH MELAYU" !!! ada faham!!!

MESEJ SENANG, MEREKA TERUTAMA DAP, CUMA NAK TANAH KITA JE.. JADI AKU TERFIKIR, KITA PATUT PERTAHANKAN TANAH INI... JADI ANDA NAK GUNA KER, NAK SHARE KE POSTER INI.. YUP PERLU.. KITA PERLU KUATKAN BARISAN KITA.. SEBAB THIS IS "TANAH MELAYU"


ps: ingat kawan-kawan, pedulikan balaci-balaci dap tu.. yang penting sekarang, jangan biarkan sekelumit langsung dap laknatullah ini berjaya dalam menjadi pemerintah kat malaysia nanti... this is "tanah melayu"

ni keluar umno masuk pas ke? erk

makin ramai dah meninggalkan pas yang cap unta telo tergantung tu.. so kalau kita yang cerdik merdik, masih lagi nak beri undi kepada pas.. apa kata pi tengok cermin.. kasi tempeleng 5 kali muka anda.. dan percayalah setan-setan akan keluar dengan jayanya.. anda bebas dan minda anda akan jadi normal selepas itu.. dah tak totok lagi.. pentabsub pas cuba lah... hehehehe

ayat terbaru dikaitkan kalau orang join umno dan tinggalkan pas... penchecei kata.. "alah ini semua orang umno masuk balik umno"... hehe what a zero modal..

klik untuk bosakan gambar.

ps: penyokong pas diterengganu, kawasan hj hadi udah challo, anda bila lagi?

kahwin, kahwin dah, sedap dah dapat, tapi otak still macam ni.. otak setan, itulah hairie othman

ai camni je standard bahasa penchacai angkat najis pas ka... keke.. kahwin dah kahwin dah.. air basah dah dapat dah.. tapi kepala otak still tak betul, guano tu.. hahaha... maksudnya dia ni lum pulih sepenuhnya... kalau jadi calon pas di pru nanti.. aku mampu tersenyum.. hehehe...


ps: ini mungkin fulus dah kurang ni.. hehe job takde.. bini nak kena bagi makan... maka jadi pak maun gile publisiti lah.. alah ini lah standard artis pas la wei.. hahaha

Selasa, 5 Februari 2013

masalah besar bn beb, kalau sambutan cenggini... adus..

jangan risau wahai penchecei dap.. semua gambar-gambar himpunan rakyat 1 malaysia di indrawasih, pulau pinang, hanyalah edit.. betul.. edit.. sebab cuba korang tengok gambar-gambar dibawah ini.. semua orang ramai tu menggunakan tindihan imej.. betullah cecei.. edit.. hehehehe..





ps: kalau tak edit apa ek.. erm jap oo ini semua dibayar.. sorang rm1000, lagi tinggi nilai dia dari br1m tau.. hehe.. erk.. aaa yang ramai-ramai ni mereka silap majlis.. sepatutnya mereka nak pergi ceramah anuar ibrahim.. tapi anuar ibrahim batalkan... kekekekekekekekekekekekekekekekeke....

WTF?? POSTER YANG KREATIF, hahaha.. jom tengok..






















ps: wtf tullah hahaha.. kreatif tul...

sumber penpatah.blogspot.com