habis tok pa!! pas berjaya kumpul 20k dalam ceramah mereka!!!

ini macam pengsan brader.. punya ramai orang datang ni, semua kerana ceramah royalti dari pas.. ini lebih ramai dari yang datang kat kota bharu semalam beb.. adus adus.. cecei.. kira tahap kehebatan pas aku dah tak leh nak kata apa dah.. huhu.. tahniah... pujian aku kali ini hanya nak kata, perghhhhh...!!!!!! maksudnya pas kalau berjaya kumpul ramai cemni.. mau pok nik senyum sokmo... hehe

tapi tulah ni gambar bukan gambar sebenar, sekadar hiase... 

yang sebenar nya gambar kat bawah ni.. cecuba korang tengok... kan ramai kan.. rasanya cecah 20,000 manusia, berhimpit-himpit.. tu korang tengok tu ha,. kan gile serius ramai... perghhhh..


 perghhh gile haram ramai.. dashyat!!!


cecei dah berbulu dengan tokpa, apa lagi kasi burukkan la imej tok pa.. alahai itu je standard cecei leh buat beb.. hehe.. nak sangat royalti.. hehe.. layak ke.. hehe..

sumber klik sini

12 ulasan:

tak patut la korang buat mb selangor macamtu.. !!! mana boleh buat camtu!!

aduhai mr khalid gagapin.. apa da.. kata ada simpanan kat selangor rm2 billion da.. cukai pintu pun sudah naik da.. dan dengar kata kerajaan negeri memang masyuk da.. tapi setakat rm50 pun susah ka mau bagi da... apa da.. buat malu kaum saja da... mana pergi rm 2 billion da.. siap dulu bakar line kata kerajaan selangor pimpinan pakatan rakyat sangat telus dan lagi hebat dari kerajaan bn dulu... eh eh...

tapi bila pernah keluar dari mulut mb sendiri... menifesto bukanlah janji.. maka rakyat selangor yang dulu bagi chan pakatan yahudi memerintah sudah tak boleh tahan... mana pergi janji da.. setakat janji, semua boleh da.. apa punya tak boleh pakai punya mb... hehe..

LAGI IBU BAPA TUNTUT RM50 UNTUK ANAK-ANAK PRA-SEKOLAH



anda diluar sana nak bagi mandat lagi ker dekat pkr, dap dan pas untuk memerintah selangor lagi? mesti ayat-ayat cinta dari mb sok dan nak cover malu akibat tak tunaikan janji menifesto 2008 dulu dengan kata kami pakatan rakyat akan tunaikan janji-janji itu setelah kami menang pru13 nanti... keh keh keh....



sumber klik sini

2 ulasan:

video yang boleh bagi pencecei jadi sewel!! jangan tengok kalau tak kuat semangat!!!

huk aloh.. hehe.. ni boleh mendatangkan masalah emosi bagi cecei nanti.. mau ayat-ayat belasah tanpa belas kasihan keluar lah lepas ni.. hehe biasalah.. pas mana boleh ditegur... mau kena grip kepala entea nanti.. hehe.. tercegil mata tengok korang nanti... jangan dibuat main dengan cecei pas tau... haha..



ps: i no komen.. i hanya mampu tersenyum u.. seterusnya boleh ke sini ye klik

5 ulasan:

gambar yang buatkan ramai cecei jadi sasau bukit!!! wakaka..

hehe.. mau tak sasau.. diaorang pening sebab mana-mana pm ada, giler haram ramai manusia...

PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak disambut meriah oleh penduduk setempat ketika hadir pada Majlis Goger Sekampung di Felda Bandar Chini, Pahang, hari ini..- foto berita harian


ps: paling best ada komen kata, kalau dah tau ramai kenapa tak bubar parlimen awal-awal.. haha.. dan komen lain, ahh ni semua dipaksa datang... kesimpulannya.. gambar ini dan gambar-gambar ds najib yang lain telah buatkan ramai pencecei jadi sasau, sawan, menonong, jadi hilang kawalan dan paling best muka stress... tu pasal diorang sekarang dok serang kat komen facebook pro-kerajaan sekarang ni... hahaha... taktikal perang kita kena faham, tak perlu gelojoh dalam nak menang satu-satu perang... taktik itu penting.. itu yang dilakukan oleh ds najib... hehe..

35 ulasan:

pas dihempuk lagi oleh hassan ali!! gile sasau pentabsub dibuatnya.. jom tengok.. hahaha

ni sebahagian komen yang buatkan sasau busut pentabsub pas... hahaha.. sekarang memang dato' hassan ali hempuk cukup-cukup pas.. sebab nak memperbetulkan pas.. pas dah dipenuhi parasit.. dan oleh itulah bila dia bersuara.. ramai cecei jadi sasau busut... kekeke....

ni printscreen sebahagian komen kat facebook dato' hassan ali berkenaan tajuk

SEJARAH PENYINGKIRAN PAS DARI KERAJAAN PERIKATAN BN & AGENDA PENYATUAN UMAT


baca selanjutnya klik sini

ps: sasau dan kena sawan baboon oii hahahaha... tegur tak boleh.. itulah pas..

3 ulasan:

GILA BABI, BABI PUN TAK GILA CENGGINI.. HUH

manalah fatwa dia bawa ni... adui nafsu tu jenis apa gamaknya.. tak tahan kahwin lah 4.. janganlah buat wanita macam hamba..

alasan ke-2 tu macam gampang pulak aku rasa.. boleh liwat isteri bila isteri datang haid... kepala bapak dia... pui..


ps: liwat, ni ada spisis orang tu suka tu... bau konyet.. gila babi.. lubang tai juga dia suka.. apa tuhik benar agaknya ek.. badigol sout... huh..

5 ulasan:

itulah standard ajaran pas!! harun din sendiri kena maki sebab kritik pakatan!!! huh

aku nak tanya.. kalau ulama seperti harun din pun boleh diorang maki sebab beliau berani dengan pendirian dengan isu kalimah Allah... mana benarnya pas sekarang ni beb..

AKU PULA TETAP DENGAN PENDIRIAN..

ISLAM BUKAN HAK MILIK PAS.. PENTABSUB PAS JANGAN NAK ANGKUHLAH SEMBANG YANG ANDA LEBIH ALIM DARI ORANG LAIN.. DAN NAK SEMBANG KATA ANDA RASA KEPIMPINAN PAS DI KELANTAN ADALAH SATU KERAJAAN YANG IKHLAS MEMPERJUANGKAN ISLAM... WEI.. JANGAN NAK SEMBANG LA... SEKARANG DAH TERBUKTI.. PEKUNG PAS DAH BUSUK.. SEBAB BILA PARASIT DAH BERANAK PINAK DIDALAMNYA.. HABISLAH ROSAK... TAPI KEROSAKAN INI MEREKA TAK BOLEH TERIMA KENYATAAN.. MEREKA NI ANGKUH.. MEREKA TETAP ANGGAP APA PAS LAKUKAN WALAU JADI BALACI DAP DAN PKR PUN TAK PE JANJI PUTRAJAYA... JANGAN SEMBANG LA NAK MEMPERJUANGKAN ISLAM KALAU TERANG-TERANG PAS GUNA CUKUP-CUKUP NAMA ISLAM TU DEMI POLITIK...

disebalik nak sembang bagus sangat..

jom kita tengok apa kegagalan kerajaan pas kelantan..


ps: bila kebangkitan rakyat nak ajar pas kelantan.. mulalah cecei kata nak jatuhkan kerajaan Islam sebenarlah.. kita tau rakyat kelantan dah bagi chan beb 22 tahun.. perubahan??? perubahan apa yang pas bawa kat sana?? tak habis-habis royalti.. mana pemimpin kamu yang patut buat kerja tarik pelaburan supaya dibanyakkan peluang kerja untuk anak muda disana... sembang kasi bimbang la cecei..

5 ulasan:

lagi gambar kebangkitan rakyat kelantan!!!

uish, ni semua edit dari cyber trooper umno untuk menunjukkan gila haram ramai.. tu tu tengok.. kan nampak sangat editingnya tu... eh eh.. dan ayat biasa nak sedapkan hati cecei.. ini semua dah di bayar... hehe.. diangkut.. kakitangan kerajaan dipaksa turun.. budak sekolah pun ada sekali.. beratus biji bas diangkut datang dari luar kelantan.. semua ini bukan orang tempatan... hahahaha.. kalau ikutkan aku leh bagi lebih dari 1000 alasan yang biasa cecei bagi...

KITA KASI TUKAR... TUKAR...


ramai penyokong pas yang dulu sokong kat nik aziz dah tak boleh tahan dah beb..asyik kena tipu sokmo je.. 

hah ni lagi ketara edit nya ha nampak...

ps: dimana-mana sekarang ni nampak ketara rakyat kelantan dah bangkit... kita kasi tukar...

36 ulasan:

gila cipan bukit punya taksub!!! gila gila.. hehe..

erk, ni kalaulah letak gambar ds najib macam ni.. aku rasalah paling teruk pun mesti ada cecei akan baring tepi jalan kat depan rumah orang ni... tak pun berdemo sampai subuh.. ceramah tiap-tiap hari kutuk, maki dan siap kata kena berjihad lawan... sebab terlampau taksub kepada ds najib, katenyer cecei lah.. hehe tapi apakan daya orang umno takde lah sampai cenggini nak agungkan pemimpin.. kami menghormati pemimpin takde lah sampai jadikan macam topekong cenggini.. dah macam syiah dah aku tengok hea..


ps: bila penyokong terlampau taksub.. apa nak buat.. penyokong pas je yang agungkan atuk cenggitu.. tapi atuk selama 22 tahun kat kelate satu habuk mende tak de leh dibanggakan pun!! nasib tak di print besau gambar anuar ibrahim cenggini... mau karpal sink jeles lak nanti..

11 ulasan:

ada orang letak kulit pisang di laluan anuar ibrahim, tu yang tersembam!!! jom tengok video ni... hehe..

kalau tak sabotaj dari umno, jangan nak pandai-pandai buat spikulasi ek.. kata cecei tegar yang menjilat sesungguh pkr.. haha...

mana boleh anuar ibrahim yang kuat lagi power gile boleh jatuh cenggitu.. mesti ada orang letak kulit pisang dan anuar tak perasan dan terus jatuh... hehe

walau apa pun nak cakap... ada aku kisah ka.. dah jatuh rasalah.. bila kutuk ds najib macam orang gila boleh pulak.. so ni turn bakal pm ke-7 pulak kita kasi bahan lah.. kenapa tak boleh ke.. hehehehe...



ps: edit yang dibuat oleh umnongok untuk memalukan anuar ibrahim... kata cecei, korang tau.. video laungan yes masa tahun baru cina di penang tempohari.. terbaca dalam blog-blog pro-pakatan.. kata mereka cybertrooper umno edit perkataan yes tu.. hahaha... pelawok, pelawok... dah muflis modal dah cecei wei haha..

5 ulasan:

kemeriahan pemberian BR1M 2.0 DI PETALING JAYA SELATAN...

semua rakyat yang layak memang bersetuju kalau BR1M diberi tiap-tiap tahun.. sebab kerajaan pusat mampu, pm kita tahu dia memang niat nak membantu rakyat yang memerlukan.. tetapi pencecei kutuk-kutuk pun.. diaorang yang first dok ambil beb.. dapat senyum.. sampai rumah kutuk balik najib.. macam setan perangai.. tapi ada yang dah sedar.. sedar sebab apa.. pm kita ds najib satu-satunya pm dalam dunia yang bagi bantuan sebegini kepada rakyat yang layak.. baru jadi pm dalam 4 tahun camtu.. tetapi korang tengok transformasi yang dia buat.. dia janji dia buat... berbeza dengan pakatan rakyat.. diaorang punya janji setakat janji je.. sebab menifesto bukan janji...




 1 Malaysia, mau cecei tensen tengok gambar ni.. hehe



BR1M 2.0 peringkat PJ Selatan telah disempurnakan oleh Penyelaras DUN Taman Medan, Raja Dato' Hanipuddin bin Raja Dato' Nong Chik

terima kasih kepada keraajaan pusat yang diperintah oleh BN kerana memberi bantuan rakyat 1 malaysia RM500 kepada semua rakyat malaysia yang layak.

selanjutnya klik sini

0 ulasan:

ceramah talibarut pakatan rakyat #gm13 di pekan, pahang full pack!!! gasak la wei..

mula-mula rasa... habis-habis.. sebab anggaran yang datang kita kira lah sendiri bila tengok gambar... bukti tu beb..

ak ak ku terus tergamam.. yelah, tempat najib tu wei.. kau jangan buat main.. dah la nak pru ni.. croud pulak cenggini pulak ramainya.. mau bn geleng kepala bai... aku tak mampu berkata apa lagi.. cuma aku nak memuji cecei yang hensem lagi bergaya... memang terbaek lah wei... cecei patut hebahkan dengan segera cecei... tempat najib ni beb..

gasak beb... ramai ni.. tapi tulah ni bukan gambar sebenar... hiasan je.. hehehe

sebelum release gambar tu.. nak suruh korang jawab teka teki berapa ramai agaknya orang datang kat #gm13 tu hehehe... ceteka ceteka...

1. 50,000
2. 30,000
3. 10,000
4. 5,000
5. 500
6. 50

jeng jeng jeng...

 eh eh.. punya ramai makhluk ghaib kau.. ehehe

 pakcik-pakcik pun tensen nampaknya tu...


realitinya boleh ke sini.. meh klik sini ek

ps: hahahaha... camni sembang nak jatuhkan najib.. maap ek kawe gelak terlebih sudah... kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...

BELASAH TETAP BELASAH...

6 ulasan:

panas!! panas!! gambar ahli pas dibeli umno di puchong...

cecei tak puas hati.. maka ayat-ayat mabuk cenggitu pun keluar.. haha.. mereka kata ini berapa kerat je ahli pas yang dah dibeli umno.. yang lain still lagi bersama pas yang hebat... haha.. pui..

sumber jawa bernam

mana tak jadi sasau cecei beb.. jom baca sikit yo hehe..

TERKINI!! berita yang baru disampaikan oleh sahabat dari Puchong, Selangor. 80% ahli PAS Cawangan Taman Equine, Puchong, Selangor akan bekerjasama dengan BN dan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional dalam menawan semula Selangor dalam PRU-13 akan datang ini.

hehe.. itu yang jadi sasau berhala tu kat cecei... hahaha... mereka akan cakap ayat penyedap hati.. antara contoh ayat sengal.. hehe

1. umno beli
2. ahli pas yang dah tak aktif
3. mereka bukan ahli pas
4. pas bahagian equine takde berita pun hal ini..
5. setakat 10 orang apa la sangat.. kata cecei tegar pas..


heheheheheheheehe.. korang tau tak masa perang dunia ke-2, tentera jepun di pulau okinawa.. maharaja jepun dah istiharkan jepun kalah perang tersebut... dan seluruh tentera jepun yang masih hidup letak senjata dan menyerah diri... korang tau apa jadi kepada tentera jepun yang tak leh terima kenyataan ni.. mereka kata.. mereka kuat, mana boleh kalah.. mereka adalah tentera yang hebat masa tu... hehe.. sedangkan dah 2 biji bom atom meletop kat bandaraya hiroshima dan nagasaki... bila minda tak boleh terima apa itu kenyataan.. maka tegar-tegar ini tetap anggap mereka tetap terhebat... hehe... so korang nilaikan ajer sikap camni yang ada kat cecei... hehehe... ini sekadar contoh bila kenyataan yang takkan boleh diterima walau bukti sedozen diberi untuk menyedarkan realiti apa terjadi kat pas..

ANDA ADA OTAK KASI FIKIR.. APAKAH RELEVEN PAS SEKARANG NI.. EK EK EK..

23 ulasan:

gambar-gambar ceramah umno/bn di kelantan...

eh eh.. takkan leh ramai cenggini.. kelate hok kuak pah tu.. ni nik aziz penin sokmo deh... gapo dio hok jadi gini gama date ceramah umno? umno kea kafir hok hj hadi kato.. mapuh mapuh... haha...

cecei.. memang betul kelate kubu kuak pas.. tapi mu kena ingat, masa pru11 2004 nyaris-nyaris pas kalah ooo... tapi kerana pru12 2008 sentimen time tu memang nak bn dijatuhkan.. maka pas untung besar lah.. bila diberi peluang hehe.. sampai sekarang pas hanya terer berceramah, maki hamun, jadi balaci dan penjilat kasut dap dan pkr.. yang diorang bangga hanya tesco kat kota bharu.. oi.. nik aziz bangga tu... hehe..

kata membangun bersama Islam.. tetapi hanya sembang kasi bimbang sahaja.. dan realiti rakyat kelantan dah muak.. muak yang tahap tertinggi dengan kepimpinan pas sekarang.. dengar kata memang mana-mana ceruk kalau umno buat ceramah di kelantan... memang full pack beb...

ayat-ayat nak sedapkan hati para pencecei... ahhh ini semua ni dibayar umno.. datang sebab ada makan free.. ahh ni semua tertipu datang-datang ceramah umno rupanya, mereka ingat ceramah pas.. tu yang penuh... kekekeke...

AYUH TOLAK PAS PRU13 NANTI... INGAT SETIAP UNDI PAS MEMENANGKAN KAFIR DAP MEMERINTAH!!!


sumber klik sini

ps: propaganda pas, mereka nak burukkan najib, siap doa ko bn.. tetapi Allah maha berkuasa menentukan segalanya.. ingat undi bn ye.. adios...

38 ulasan:

ceramah ustaz hassan basri yang full pack!!! tensen oo cecei haha...

ustaz hassan basri mesti kena sailang punya dengan cecei.. mesti cecei akan kata ahh ni semua umno dah beli.. siapa yang dah berani kritik pas, semua dah dibeli juta-juta...  hehe.. kadang-kadang cecei tegar aka totoking pas takkan boleh terima sebab bila tentera sendiri kasi belasah sampai lebam kat parti pas.. haha..

uit mana boleh beb kritik pas.. mana boleh.. mana boleh wei... hehe..

ustaz hassan basri kata - kemenangan pakatan rakyat masa pru12 dulu sebab undi protes dari ahli bn sendiri.. dan kemenangan di 5 buah negeri masa tu bukan kayu pengukur kekuatan pakatan rakyat... hehe uii panas ni.. mana leh ustaz.. mereka dah kompemkan mereka paling kuat dalam alam semesta ni apa.. apa mereka buat semua power.. hebat.. maksum.. dan mereka kata semua rakyat termasuk bayi, lahir je terus mengaku sokong mereka... ui mana boleh kita cakap camtu ustaz... hahaha...

baca seterusnya kedah ke kl

ni yang datang semua dah dibeli umno.. hehe..

ps: apa semua umno.. ek ala.. cari modal lain boleh cecei.. hehe

29 ulasan:

dikatakan hampir 1000 akan keluar umno!! pengsan....

ke ke ke lu lu luar um umno... je je join p p p pas... ades.. macam ni boleh pengsan dan termenung aku wei... huhu... cecei yang kronik modal.. ini berita serius akan mengembirakan engko beb... harap tak meroyan teruk sangat ye dengan berita tergempar tahap abestos ni... perghhhhhhh....

dan harap engko wahai cecei-cecei semua... sebut kuat-kuat... YES, YES... dan hebahkan kepada semua rakan-rakan cecei anda dengan berita tergempar ini... tahniah!!!!

gambar hiasan.. heh

cerita sebenarnya silalah baca ye... 

SHAH ALAM, 13 Feb –  Kira-kira 1,000 anggota pembangkang terutamanya Pas dijangka meninggalkan parti itu menjelang Mac ini dalam program Selamat Tinggal Pembangkang (STP) anjuran UMNO Bahagian Besut, kata Ketuanya Datuk Seri Idris Jusoh.
Beliau berkata jumlah itu adalah berdasarkan semakin ramai anggota Pas yangsudah mula hilang keyakinan dengan konsep perjuangan parti itu lebih-lebih lagiapabila sanggup menjalin pakatan dengan DAP yang ternyata tidak menerima negeri berkonsepkan Islam.

"Awal bulan ini kita telah terima hampir 400 anggota Pas majoritinya yang mahu menyertai UMNO selepas muak dan tidak boleh menerima pendekatan parti itu yang semakin menyimpang dari perjuangan Islam termasuk dalam isu berkaitan kalimah Allah," katanya di sini Rabu.

Idris berkata rata-rata penyokong turut melahirkan rasa keliru apabila melihat perjuangan Pas pada hari ini yang berbeza dengan matlamat asalnya termasuk menghalalkan wanita tampil berceramah mewakili parti itu.

"Dulu wanita nak masuk tilawah Al-Quran pun dihalang, dengan alasan suara aurat tetapi sekarang sanggup ambil artis wanita berceramah wakili mereka, apa sudah jadi?.

"Demi cita-cita mahu ke Putrajaya mereka halalkan semua, kalau nak sangat ke Putrajaya saya boleh sediakan bas, pergilah tak payah nak tunggu lepas pilihan raya," katanya.

Pada 5 Feb lepas, seramai 388 anggota Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyertai Umno selepas hilang kepercayaan terhadap parti mereka dalam perhimpunan STP di Kampung Pengkalan Nyireh, Besut di Terengganu.

Beliau yang juga Anggota Majlis Tertinggi UMNO berkata penyertaan anggota parti pembangkang itu membuktikan UMNO dikagumi dan dipercayai kerana sentiasa konsisten dalam perjuangan yang tidak pernah terkeluar dari landasan agama.

"Baru-baru ini ada orang kuat Pas jumpa saya sembunyi-sembunyi dalam kereta beritahu sudah tidak tahan dengan perjuangan parti itu yang semakin lemah danjelas dipergunakan oleh pakatan lain termasuk DAP," katanya.

Idris berkata beliau percaya lebih ramai akan menyertai UMNO dalam masa terdekat dan ini merupakan petanda baik bahawa BN Terengganu semakin kukuh dan mantap di hati rakyat.

ps: hehe i gurau-gurau di pagi hari, jangan mara aaa... hehehe.. realitinya ramai dikalangan akar umbi pas dah semakin menolak parti mereka sendiri.. sejak berkawan dengan dap dan pkr.. pas dah semakin hanyut dengan kuasa... semuanya kerana putrajaya... punoh blako...

28 ulasan:

JOM KITA TENGOK MENIFESTO BUKAN JANJI DARI PAKATAN RAKYAT!!!

wah janji yang buat pencecei mengelamun keawangan, sambil senyum sendiri.. haha.. kalaulah kita diberi janji begini lagi dan lagi.. adakah kita nak percaya? hehe... tanya tengok janji masa pru12 dulu diaorang dah tunaikan belum.. ohh lupa... tagline mereka

"MENIFESTO BUKAN JANJI"


kemain ustaz nasrudin tantawi jadi model.. hehe... orang muda yang cerdik... adakah anda percaya bila mereka ini berjanji? anda percaya bulat-bulat?... ayat biasa dari mereka.. beri chan kat pakatan rakyat memerintah negara ini, dah kebajikan rakyat akan terbela...

keh keh keh keh... terbela? wahhhhh... ini satu berita bagus... terbela.. kah kah... bukan nak toron pakatan beb, hahaha... sembang mesti kasi orang bimbang... kan.. tapi habuk... inilah realiti dan harap semua janganlah tertipu dengan janji manis dari mereka... bila sekali kena tipu... adakah kita sanggup ditipu buat kali ke 18 kalinya... hehehe... cantek punya lor...

ps: tersiratnya mereka-mereka ini nakkan kerusi empuk putrajaya sahaja, nak tarik orang sokong mereka, kasi buat cerita fitnah burukkan kerajaan, buat cerita palsu... lepas tu buat janji best yang stim je dengar, janji tu masa pilihanraya je.. hehe.. lepas dapat kuasa... korang tengok lah, dah ada bukti pun, selangor apa jadi... ingat tagline mereka beb

"MENIFESTO BUKAN JANJI"

11 ulasan:

kali ni habis bn wei!! ratusan ribu serbu ceramah anuar ibrahim di pulau pinang.. mampuih!!!

ak akk aku ter ter ter... ter ga gap.. sebab terkedu dengan gila haram ramai beb orang datang ceramah anuar ibrahim.. dia dah berjaya buktikan bahawa bakal pm ke-7 menjadi pojaan hati orang penang.. perghhhh.... gila haram hebat...

korang saksikanlah kehebatan anugerah Tuhan ini.. cecei sila bangun dan beri tepukan gemuruh terhadap anuar ibrahim.. korang kan suka... korang kan agungkan dia sampai lupa diri kan.. hah bangun dan jerit.. reformasi... reformasi...


ni kira-kira dalam harakah dan keldaian daily adalah seramai 200k jumlahnya.. dan nyata jumlah orang datang lebih ramai dari majlis tahun baru cina anjuran bn di Han Chiang High School... ada betul? kekekeke...

kemain suka gila cecei dengan berita ini.. mau terjegil mata sebut kuat YES YES... kot.. hahaha... cuma aku nak tanya.. apa betul ke ramai? kekeke... cuba korang lihat... adakah betul ramai gile sampai berhimpit-himpit orang demi anuar ibrahim ku sayea...

jawapan aku

mata diatas, tangan dibahu, jelir lidah... mulakan sekarang... hehehe...


sumber anak seberang

ps: standard bakal perdana menteri ke-7 cengitu je mampu tarik croud ek eleh.. hahaha...

15 ulasan:

FENOMENA SYAITAN BISU!!! PAS DIBALUN DATO' HASSAN ALI LAGI.. ADUS..!!!


kono balun bertalu-talu.. tapi korang ingat parasit pas peduli ka.. mereka akan herdik dato' hassan ali punya, akan kata dia dibayar umno lah, kena tendang pas sebab tak laku lah.. dan macam-macam tohmahan dilemparkan dekat dato' hassan ali.. tapi realitinya aura dato' bukan calang-calang, boleh terlungkap batalion parasit pas beb.. baru cecei tau apa itu penyesalan... hahaha

FENOMENA SETAN BISU DALAM PAS

Saya tertarik dengan satu komen yang pernah dikeluarkan oleh Cikgu Non Al-Afghani seperti berikut : “Oleh kerana ulama-ulama yang ada di dalam PAS menjadi setan-setan bisu mereka tidak bertanggungjawab walaupun mereka ada kelulusan Azhar dan sebagainya, biarlah saya guru sekolah Melayu ini bangun untuk menegakkan yang hak.”

Saya sangat terharu dengan keistiqamahan Cikgu Non, guru sekolah rendah kampung yang sehingga kini tidak henti-henti memperjuangkan sesuatu yang sangat murni iaitu mendaulatkan Islam dan melaksanakan syariat Islam seperti yang diperintahkan oleh Allah SWT. 

Walaupun diherdik, diaibkan dan dibelasah oleh pimpinan PAS kawasan, negeri dan pusat namun guru yang kononnya hanya layak mengajar ABC itu tidak pernah menoleh kebelakang. Beliau terus maju kehadapan menongkah arus yang datang dari berbagai penjuru semata-mata atas nama perjuangan Islam. Semangat perjuangan yang begitu kental seperti yang ditarbiyahkan sendiri kepada beliau oleh Al-Marhum Dato Fadzil Nor.

Guru sekolah rendah itu dihukum sedemikian rupa oleh parti kesayangannya dengan cara yang begitu zalim. Beliau dipecat daripada Parti Islam itu. Apa salah beliau?

Dari mulut dan tulisan beliau, beliau sendiri telah mengemukakan berbagai fakta. Umpamanya mengenai isu Memali, bagi pihak janda-janda dan anak yatim Memali beliau menagih keadilan untuk waris para syuhada'. Beliau mempersoalkan kemana perginya wang derma Memali yang jumlahnya agak besar sehingga kini tiada khabar berita. Jauh sekali kalau hendak dipertontonkan kira-kira akaun wang masuk dan wang keluar demi menjaga prinsip ketelusan, keamanahan dan kebertanggungjawaban. Bukankah ini merangkumi prinsip keamanahan yang mesti dijaga dan diamalkan oleh PAS?

Dalam buku terbarunya “Kafirkah Aku?” guru kampung ini mengimbau perjuangan PAS yang dipimpin oleh insan-insan mithali dari segi perjuangan seperti Tuan Guru Yusof Rawa dan Dato Fadzil Nor. Kedua-dua insan tersebut sentiasa berada di sudut hati beliau dan kedua-duanya juga menjadi mujahid-mujahid ikutan dan sanjungannya.

Buku tersebut juga dengan secara terperinci memaparkan kesan negatif Amanat Haji Hadi yang dibuat pada tahun 1981 itu. Keretakan berpanjangan ahli keluarga, permusuhan anggota masyarakat akibat amalan kafir mengkafir dinukilkan dengan begitu dramatik. Apakah tindakan cuba menegur kepimpinan dan pengikut yang begitu taksub perlu berakhir dengan pemecatan? Inilah di antara persoalan yang bermain di minda ahli dan penyokong PAS. Tetapi atas yang mudah diduga mereka memilih untuk berdiam diri dan lebih selesa memandang dari jauh.

Sedikit pengalaman saya yang terlibat dengan kepimpinan tertinggi PAS mendapati bahawa era Dato Fadzil Nor adalah di antara era keemasan selain daripada era sebelumnya ketika PAS dipimpin oleh insan-insan besar seperti Dr Burhanuddin Helmi dan Prof Zulkifli Mohd.

Namun era itu telah berlalu. Kini PAS berada di period yang paling mencabar. Sistem pentadbiran "free for all" tanpa sempadan antara fungsi advisory dan executive adalah di antara halangan pengurusan yang menghambat kelancaran urusan parti.

Pengaruh luar termasuk cengkaman puak parasit atau Anwarinas mencelarukan lagi sistem pengurusan batang tubuh PAS. Atas pengaruh puak ini PAS dilihat semakin hari semakin jauh meninggalkan pengkalan asalnya iaitu perjuangan mendaulatkan Islam.

Apa yang terjadi kepada Cikgu Non, kepada saya dan terkini kepada YB Ust Nasharudin Mat Isa tidak syak lagi adalah permainan politik puak parasit atau Anwarinas itu.

Tinjauan yang dibuat dikalangan ahli dan penyokong PAS menunjukkan bahawa jika trend penguasaan puak parasit atau Anwarinas ini berterusan PAS akan kehilangan wajah aslinya. Atas nama Pakatan Rakyat pula dan dengan kebijaksanaan mainan politik DAP dan PKR, PAS akan dijelmakan sebagai parti yang masih dikaitkan dengan Islam tetapi berjuang atas prinsip liberalisme barat sama seperti apa yang diperjuangkan oleh rakan sejawat politik mereka DAP dan PKR.

Untuk itu manusia-manusia seperti Cikgu Non, Ust Nasharudin dan mungkin saya yang menuntut PAS balik ke perjuangan asal untuk mendaulatkan Islam dilihat tidak mempunyai tempat di dalam parti. Bagi puak parasit kehadiran kami di dalam PAS di anggap seperti duri dalam daging dan kami dituduh sebagai penghalang kepada kerakusan nafsu politik mereka untuk merampas Putrajaya.

Sesungguhnya PAS memerlukan lebih ramai ahli dan penyokong seperti Cikgu Non. Perjuangan dan pengorbanan untuk Islam memang menjadi agenda hidup warga PAS. Pada masa yang sama reformasi dalaman untuk menentukan parti tidak kehilangan arahtuju juga sama pentingnya.

Ahli dan penyokong PAS sudah maklum betapa hinanya parti itu diasak oleh DAP dan PKR. PAS dijadikan alat oleh mereka yang gila kuasa. Atas nama kuasa parasit atau Anwarinas sanggup menggugurkan negara Islam dan hudud. Atas nama kuasa juga mereka rela dihina dan diaibkan oleh pimpinan DAP dan PKR.

Itulah PAS. Hanya orang seperti Cikgu Non, guru sekolah rendah kampung yang sanggup tampil kehadapan. Beliau menjadi mangsa di atas keberaniannya untuk cuba membawa PAS kembali kelandasan asalnya.

YB DATO DR HASAN MOHAMED ALI 
Presiden JATI Malaysia
TTDI, KL
13 Februari 2013

0 ulasan:

mana boleh pas dikritik sedemikian rupa beb!! mana boleh!!

ni mesti tahap meroyan macam jamban lah gamaknya ni.. keh keh.. oi cecei.. alah, mesti cecei kata dah berjuta dapat ni ulama yang dok kritik kepimpinan pas kelantan.. mana boleh.. kami kan maksum.. kami pas mana boleh dikritik sedemikian rupa.. mana boleh... haha.. asal kena kritik mesti melenting punya mangkuk ayun cecei pas... hahaha...

asal usik dap lagilah diorang punya meroyan, macam orang hilang anak bini tahap royannya kalau kritik dap.. kalau kritik pas pulak cecei sampai ketab gigi menahan amarah.. kang ada yang beri komen carut-carut lak karang... wakaka...

mana boleh woi kritik pas macam ni... oi oi.. mana boleh.. hahaha


ps: macam biasa cecei akan cakap, utusan meloya yang korang percaya... hehe.. aik baik percaya cakap ulama dari percaya cakap anuar ibrahim... hehe

20 ulasan:

hal ni semua pak lebai pas mentikus!! kenapa pekak dan bisu?

bila hal umno/bn, pak maun semua dok kemain kata umno tak Islamik, tak jaga Islam, macam-macam tohmahan mereka buat, sampai tertanggal gigi palsu dok maki.. tapi bila tuan mereka si dap kat negeri jajahan mereka, berlakunya pesta arak, pesta maksiat.... terus jadi syaitan bisu.. terus jadi mangkuk 18 tingkat... ohh tak pe.. dap dia bukan Islam.. kami dah tarbiah dah mereka tu berkenaan Islam.. erm ye lah pak maun pas oi... lu orang bila sembang memang kasi orang bimbang... macam ni nak percaya lu orang jaga Islam dan melayu...cakap berdegar-degar konon hebat... tapi bila hal dap... trr trrr trrr... mentikus mondok sambil menggigil lutut tak boleh nak buat apa... poodah lah lu pas...

konsert di batu feringgi, lagi hot.. hehe.. syarikat arak terkemuka ni buat konsert tahun lepas.. asal tak mau komen pak maun pas? asal korang tak mau maki kat lim guan eng tu.. apasal.. lu orang sanjung dia macam haram jadah kan.. tapi kemungkaran lu orang kasi senyap.. asal dengan umno/bn lu orang jadi meroyan macam orang gila...






isu psy diorang meroyan tak cukup tanah, dok kata mana datang duit sponser rm2 juta tu lah.. yang konsert arak ni lagilah... rm3 juta.. apasal tak maki? apasal tak caci? ni orang panggil double standard...

baca seterusnya klik sini

20 ulasan:

pas menangis lagi!!! hehe.. itu pun cecei nak eksyen lagi!!

apa nak dikatakan lagi...hehe pas yang konon hebat tu semakin hari semakin wak lu dah.. hahaha.. maaflah terpaksa gelak, sebab cecei diorang kemain berlagak, kata pas sememangnya power.. dan umno takkan mampu celen diorang... cecei cakaplah.. gile haram angkuh... tetapi angkuh mereka tak kemana.. sebab apa.. ini ceritanya..

klik sini untuk cerita selanjutnya


ps: angkuh la wahai cecei, hari kehari makin teruk dah pas tu..

2 ulasan:

ng suee lim ingat tanah tu bapak dia yang punya!!! suka hati kepala dia je buat billboard kat tanah rizab surau...

apa pendapat anda? adakah dia ingat apa dia buat semua penduduk rasa tak da hal.. adakah dia ingat ini tanah rizab tu dia ada syer? pak maun pas kat sana aku rasa takkan rasa apa, sebab mereka menyanjung ng suee lim ni sebagai adun yang terer suruh orang takbir bila ceramah!! betul.. aku pernah dengar ceramah dia ni kat sungai buloh tahun lepas... kepala otak dia siap suruh orang takbir, takbir!! takbir!!! masalahnya pak maun lobai pas yang ada kat situ siap sahut... siap berdiri angkat tangan konon jihad... aduhai.. apalah nak jadi dengan pas dok sanjung adun celeng ni woi... apa lah nak jadi... huh... rosak yang sangat teruk pemikiran parasit pas sekarang... patutlah akar umbi pas dah berbulu dah... sikap macam nilah yang menjadikan dap makin naik minyak kat orang melayu...

sumber jawa bernam

 penduduk berpiket bantah billboard si kiasu ni.. 
kiasu tetap kiasu.. mereka mana ada adab.. mereka hanya nak undi melayu je.. itu pun melayu tak reti sedar... huh

ps: pru 13 jangan sesekali kasi undi sama pas, pkr dan dap.. perosak perpaduan dan ukhwah serta keamanan.... 

7 ulasan:

si kiasu sialan tu ingat negara ni bapak dia punya!!! kan dah kena reman...

dap ajar jadi kurang ajar sikit, lepas tu akan diangkat hero of the day... jangan risau sokongan dari balaci pas dan pkr akan menjalankan tugas mereka dalam menobatkan dia sebagai hero kerana berani menjadi kurang ajar terhadap agong....

apa dia ingat negara ini tiada undang-undang ke mangkok... aku percaya lepas ni mesti cecei pas dan pkr akan buat posting membandingkan kiasu ini dengan hal-hal yang tak masuk akal supaya orang bersimpati dengan dia... takkan korang tak tau.. sedangkan penjenayah pun diorang bersungguh-sungguh bela, apedehal bro!!!


ps: dah buat kurang ajar lepas tu minta maaf, WTF, sama jelah kes si patrick teoh tu.. huh!!!

9 ulasan:

penang cina punya, melayu semua bodoh!! cecei anggap pemuda ini hero!!!

mesti cecei tak kisah sebab apa yang pemuda ini maki kat melayu tak de hal.. sebab alah, cecei anggap dia hero yang patut dijulang!!!

ayat dari kiasu ini khas untuk kita sebagai melayu...

lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

dari blog mpp
klik sini juga
 melayu anda tau, i'm the boss in penang!!!

melayu tiada kuasa di penang, ada faham??? oii cecei gelak gelak sekali... lu orang kan suka.. 

erm, tak terasa apa-apa? ohh... cina kiasu dap ni dia lupa.. dia lupa.. hehe... dah lah tunjuk f**k kat DYMM Permaisuri Agong.. kita melayu tak delah sampai nak jadi kurang ajar kat bangsa diorang, sebab kita ni ada sikap toleransi yang hebat, tidak ada bangsa lain di dunia ini sehebat bangsa kita (kecuali cecei yang tak ngaku melayu lah, diorang orang arab)

tapi apakan daya, baka-baka 13 mei 1969 tetap ada sampai sekarang.. kerana apa.. mereka anggap bangsa melayu akan dipijak selepas pru13 nanti... erm ok.. hehe.. kita biarkan.. biarkan lahar gunung berapi meluap-luap dulu kat bangsa kita... sebab hebatnya bangsa kita ni cukup bersabar... sabar yang tiada kat bangsa lain... bila dah meletup... senang je LU PIKIR LAH SENDIRI....

tapi yang menjadi persoalan cecei pas, terutamanya melayu.. terus dan terus menjadi mangkuk piang kerana kuasa... untuk pemimpin dayus telo kulup mereka... hehe.. kena jual kati lah kita sok bila melayu haprak dari pas dan pkr dapat sepenuhnya kuasa... hehe.. kami tak takut.. cuma akan ada satu perkara tak elok kalau kita biarkan melayu-melayu dayus ini terus berkuasa..... TOLAK PAKATAN RAKYAT!!! MELAYU AKAN KUAT!! MALAYSIA AMAN DARI KIASU DAN MELAYU HAPRAK CAP TELO KULOP (pas dan pkr lah tu)

57 ulasan:

mak aih berduyun-duyun manusia datang ceramah zuraidah kat kuala langat wei!!! habislah umno!!!

tu dia, macam ni leh getar lutuit umno beb!! cuba korang tengok.. gila haram orang datang, siap penuh setiap pelusuk manusia berhimpit-himpit untuk mendengar ceramah pakatan rakyat... apa nak buat mereka memilih datang berasak-asak untuk mendengar cerita propa dan cerita kartun dari pemimpin mereka.. kita nak cakap apa.. biarkan jelah.. kan hehe.. cecei.. korang bergembiralah ye.. harap korang melompat gembira dengan cerita terbaru lagi hot ini... sila jerit ye.. kalau boleh kasi peluk orang sebelah... gambar-gambar ini membuktikan pakatan semakin di sayangi oleh rakyat selangor.... hehehe...

maaf cecei ini bukan gambarnya... hehehe gambar sebenar kat bawah ni...hehe

 majlis maki hamun pun bermula.. hehehe cayok-cayok zuraida nek lampir.. yihaaa

 kalau siapa tak nampak maka dengan ini diistiharkan anuar ibrahim jadi pm.. wakaka..

kerusi tu saja je letak banyak-banyak kat depan supaya nampak ramai kerusi.. tau ka wei!!

macam biasa, cecei akan sound.. wei jam berapa ko amek gambar ni, majlis dah start lom.. ko nak fitnah agak-agaklah.. aku ada time tu, ramai.. berpusu-pusu orang tau tak.. ni semua mainan jahat umno... zuraida beri ceramah sampai aku klimaks tau ka... lain kali bagi sekali masa, tarikh baru aku percaya... umno ngok...

jawapan aku... wakakaka.... maksudnya cecei mana boleh terima kenyataan, kah kah kah... kalau korang nak gelak sekali silalah... kita kena ajar cecei tak sedar diri dengan bukti-bukti begini.. bagi mereka buka mata besar-besar... apa releven lagikah pkr, pas dan dap tu... hahaha.. wak lu..

t kasih keris7lok

29 ulasan: