Sabtu, 30 Mac 2013

sambutan paling hebat untuk bakal pm kita di pahang!! wow!!

tahniah bakal pm,

bravo bravo...penuh jalan, sampai ada berhimpit-himpit beb, semua kerana anuar ibrahim bagi ceramah pada 30/3/13 di kuantan pahang.. ramai dia perghhh.. memang berbanggalah pekakas pr beb.. anuar memang sah akan jadi pm lepas ni.. yiii haaa.. hehe

perghh ramai gilos...tapi ni gambar diluar negara da.. haha

gambar nya ni da.. keh keh

lokasi : kuantan
sex : semua taruh
jumlah ramai : 10 juta datang
kesimpulan : ramai terjerit-jerit sampai histeria kerana bakal pm habis berucap.. dikatakan ramai juga lelaki lembut lari lintang pukang... thah tak tau kenapa... 

hehe.. kalau mahasiswa dok kusyuk dengar.. mesti dalam kepala otak memikior.. samalah muka macam video tu.. suara pun sama.. ish ish.. hehe

malu malu.. ades.. 

aku punya spisis pun belum ada yang suka toit toit sama jantina da.. ish ish malu malu... 

AL KISAH!! realiti dan fantasi yang di sembunyikan!!!


ini masalah di malaysia ni.. pembangkang anggap mereka adalah pilihan 100% rakyat malaysia yang kononnya pembangkang malaysia ni sangat bagus.. mana-mana didunia pun negara mereka ada pembangkang, cuma pembangkang di malaysia ni lain macam sikit.. apa semua hal mereka nak bangkang.. kalau menda baik sekalipun mereka ni tetap bangkang.. tu yang keluar perkataan BANGKANG DALAM LONGKANG tu.. betul apa..

memang betul mereka kata, bila mereka buat ceramah ramai giler yang datang.. yoo lah.. kau jo boto.. haha.. ok ni aku nak cerita sikit la pasal hal pembangkang di russia, walau tak delah detail mana cuma aku nak bagi tau, kita kena faham apa itu minoriti dan majoriti.!!! lihat sikit gambar-gambar pembangkang di russia masa pilihanraya di sana tahun lepas.. korang tau.. pembangkang sana dah yakin akan menang melawan pemerintah kerana kehadiran para peserta dalam demo anjuran mereka.. mereka anti dengan Vladimir Putin, macam bentuk provokasi dibuat konon nak burukkan presiden russia tu...


 ramai, dikatakan hampir 500 ribu turun moscow membantah putin..


dan setelah keputusan pilihanraya dah dibuat, ternyata majoriti rakyat tetap bersama Vladimir Putin dan kerajaan pimpinannya... dan dikatakan setelah kemenangan ini, kerajaan russia mengetatkan hal-hal berkaitan ngo yang terima dana asing yang menghasut rakyat supaya melawan kerajaan russia.. erm rupanya memang ada dana asing juga diberi kepada pembangkang sana.. untuk apa.. untuk meruntuhkan kerajaan yang tidak mengikut agenda "NEW WORLD ORDER"

ps: kesimpulannya sama je dengan pembangkang di negara malaysia ni, agenda NEW WORLD ORDER memang dah dilakukan, masa demonstrasi BERSIH 1.0, 2.0, 3.0  dana asing memang dah diberi, so faham-faham jelah sampai kereta polis pun terbalik dikerjakan pendemo... ini semua taktik untuk menunjukkan malaysia tak berapa ok di mata dunia luar... itu memang kerja merekalah.. LU FIKIRLAH SENDIRI... APAKAH KUASA MINORITI ITU HEBAT ATAU KUASA MAJORITI ITU TERHEBAT????

gambar edit photoshop paling fail dalam sejarah!! wakaka..!!!

hehe, ini orang panggil ngok ngek kepala kemek, terutama yang gambar last tu.. siapalah edit ek.. yang gambar last tu masalahnya yang cerdik pandai pun boleh percaya tau tak..  kah kah kah... kelakar tul.. dunia dunia..













gambar najib dengan altantuya adalah satu gambar edit yang fail, tetapi ramai mangkuk ayun duk percaya.. ades.. aku kelakar betullah mangkuk jebon minda pakatan ni.. kah kah kah kah kah.. ai macam-macam.. huh

sumber penpatah blogspot.com

dengar kata anwar ibrahim dah bersumpah!! wah cerita panas ni weh!!

erm.. yup memang dia dah bersumpah tetapi dia bersumpah untuk jawatan yang disandang je lah.. dan game-game seterusnya iaitu yang ke-4, fahamilah cara paling berkesan dalam nak syko orang, pengikut tegar mereka sudah tentu takde hal percaya bulat-bulat.. ni yang atas pagar ni.. ada lak nanti garu kepala pulak dah..

pemahaman strategi ini macam nak bagi pihak musuh jadi stress, sebab sebelum ni punya payah dia nak bersumpah..


jom kita tengok apa kata nik aziz pasal sumpah muhabahalah... KLIK SINI

INI DARI SUMBER FB KIUB FAKTA

Mubahalah ialah masing-masing pihak diantara orang-orang yang berbeda pendapat mendoa kepada Allah dengan bersungguh-sungguh, agar Allah menjatuhkan la’nat kepada pihak yang berdusta.

Dalam sirah nabi peristiwa mubahalah pernah berlaku, Nabi mengajak utusan Nasrani Najran bermubahalah tetapi mereka tidak berani dan ini menjadi bukti kebenaran Nabi Muhammad s.a.w.

Al-Bukhari dan Muslim meriwayatkan seorang pelayan dan majikan datang kepada Rasulullah SAW. Lalu Baginda mengkehendaki kedua-duanya mengadakan sumpah pengutukan. Tetapi salah seorang daripada keduanya berkata: “Janganlah engkau mengeluarkan sumpah kutukan itu. Demi Allah, sekiranya dia Nabi yang benar lalu dia meminta kita mengadakan sumpah kutukan, nescaya kita tidak akan mendapat keuntungan selama-lamanya”.


ps: dalam dunia anda jaguh, dunia ni bukan lama pun nak hidup, paling lama pun 60-80 tahun, tapi zaman sekarang banyak yang mati muda, jadi cita-cita besar ini sememangnya dia idamkan sekian lama beb.. so kalau Allah izinkan, sebenarnya Allah nak uji kita semua kerana sebelum ini kita hidup segalanya leka dan leka... kita bukan tak beritahu siapa dia, bukan tak sebarkan apa dia buat, malah rakan-rakan lama dia yang 30 tahun kenal dan rapat pun tinggalkan perjuangan dia... kita??? kerana taksub dan membenci.. style membenci ini takkan kemana... so kita tengok jelah nanti...

bukti umno bayar blogger pakatan!!! panas ooo..


tajuk headline saja bagi panas, kalau tak pekakas tak mau klik blog ni.. haha..

strategi ke-3 dari manusia paling licik itu.. hehe macam biasa, kuasa wang.. wang boleh beli apa saja, kecuali maut.. ada orang kata wang takkan mampu beli maruah diri la.. ceh.. itu semua bukan masalah, cari orang yang ada problem kewangan, dah dah orang tu berkepentingan dan mampu bagi bn/umno gegar buat seketika.. dah-dah dekat pru ni.. erm jangan risau lubuk wang yang dikatakan dah disalurkan dengan banyak gilos... wahhh syioklah pekakas, gaji masyuk.. hidup senang, ni kalau sah putrajaya dapat tawan, dengar kata lagi bertambah masyuk ooo.. leh pergi bercuti la satu family pergi eropah.. keh keh keh... kaya kaya...

perancangan manusia paling licik yang ke-3


ps: aku ada dapat info, ada antara facebooker dan blogger bn yang dah dipancing oleh dajjal kg sebelah dengan mengoffer bukan sedikit nilai dia.. siapalah agaknya ye.. wah syioklah sampai tujuh keturunan wang sentiasa ada.. hehe.. kaya kaya... tapi harus diingat.. sampai satu masa maruah yang kita jual akan memakan diri sendiri.. dan pada masa itu nak menyesal... erm..

Jumaat, 29 Mac 2013

aku kagum siul dengan kebebasan media cara pakatan rakyat!!! hebat..

kebebasan media cara pakatan, korang kena faham, kritik tak boleh, puji boleh sokmo, kalau boleh pujian tu dia kena tahap dewa atasan.. kalau kritik hehe...siaplah, tak kena halau, kena marah, hik hik!! pakatan rakyat ni jangan kata nak juangkan kebebasan bersuara/media, seks bebas pun mereka perjuangkan tau.. gile gempak siul pakatan rakyat.. tu yang ramai giler dok kagum.. sampai melopong bila pemimpin mereka kata.. ya.. sekiranya pakatan rakyat memerintah... kebebasan suara/media adalah paling utama, amerika pun takkan mampu celen kebebasan suara/media yang pakatan akan bagi... tau ka.... hehe

ya kami juga memperjuangkan kebebasan tidur... bn tak de.. tau ka.. hehe

bukti bergambar yang sememangnya pakatan rakyat memang sah kebabasan media mereka lah hero!!! hebat bro!!

hehe.. bebasnya.. wakaka...

ps: puji kemain negara lain seperti indonesia kebebasan bersuara tu kira lagi bagus dari malaysia... ek eleh.. so pr tu kira camne tu.. kira kalau kita bersuara mengkritik agak-agak ayat apa akan keluar klik sini haha.. tu pasal lah utusan dengan tv3 menjadi satu entiti yang sangat pr tak suka.. keh keh keh... poodah.. kebebasan media abah kau..

bila hampir 5000 rakyat kelantan berhimpun di kota bharu!! kenapa???

atuk, ohh atuk, bangun, bangun tok, sekarang ni dekat kelantan dah lain macam tok.. apa lah perasaan pemimpin pas sekarang ek, apakah masih lagi kata... ahhhhhhhhhhhhhhhh ini semua poyo tajaan umno.. kawe tetap ghaso kelate hok pas yang punyo, mu umno tok sea dok cakak besar aaaa...

erm yelah, memang betul pas dah 23 tahun memerintah kelantan, hebat.. dan harap kesedaran wujud untuk semua rakyat malaysia, tak kira warna kulit.. KITA PATUT NYAHKAN PAKATAN RAKYAT PRU NANTI... ITU JANJI KITA SEMUA!!


KOTA BHARU - Kira-kira 5,000 rakyat di negeri ini berhimpun bagi menyampaikan memorandum bantahan berhubung isu penyelewengan tanah oleh kerajaan Pas kepada Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V di Istana Balai Besar di sini semalam.

Memorandum setebal 315 muka surat itu disampaikan kepada wakil sultan, Pegawai Tadbir Istana, Zairi Abdullah yang meminta campur tangan baginda dalam menyelesaikan isu tersebut.

Terdahulu, perhimpunan yang diketuai oleh pertubuhan bukan kerajaan, Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) itu bermula kira-kira pukul 10 pagi di pekarangan Istana Balai Besar.

Presiden MTRK, Azmi Ali memberitahu, memorandum tersebut mengandungi maklumat mengenai senarai syarikat luar yang menerima konsesi, peta kawasan, pendeposit yang meneroka tanah, resit dan hasil kajian Universiti Malaysia Kelantan (UMK) mengenai kemusnahan tanah.

ps: rasanya orang takkan marah kalau pas jadi dominan dalam pakatan, tetapi apakan daya.. pas.... erm.. korang nilaikan je lah sendiri ye.. huhu

KERANA KRITIK PAS DAN SOKONG "TUKAR" !! PEKERJA DIPECAT!!!

dah nama pas, satu entiti konon Islamik, oleh kerana orang dalam sendiri protes tentang tak betulnya kerajaan pas kelantan, majikan tak bagi chan, terus berhentikan pekerjanya tanpa banyak bicara, erm, itu cara pas.. pas ni kalau korang nak rasa diaorang kejam ke tak, cara pas parasit, korang tunggu jelah diaorang ambil alih putrajaya... kita tengok apa jadi...

sebab dalam pas dah ramai parasit yang kerjanya merosakkan, jadi kalau tak sokong, siap.. ini memang terjadi dekat sesiapa yang kritik pas terang-terang, itu terjadi kepada aku, kawan-kawan yang penyokong pas tegar dah bengkek sebab aku selalu kritik pas kaw-kaw.. dan aku tak nafikan aku dipulau oleh rakan-rakan yang tegar pas, tetapi aku ada juga rakan-rakan yang tak ektreme gini, mereka penyokong pas juga.. tetapi penerimaan apa kerajaan buat dia terima dan memuji serta sokong, golongan ini hanya ada sikit je..


apa beza kerajaan bn? memang ada segelintir kakitangan kerajaan yang jadi mecei pakatan rakyat? aku cadangkan kalau nak ikut cara kejam baik buang je.. tetapi kerajaan bn ada etiqa, tak sekejam macam pas, busuk-busuk pun kakitangan yang buat hal, kena tukar lokasi kerja, itu je pun.. 

ini cadangan ektreme lah!! kalau bn menang besar pru ini, pecat je mangkuk-mangkuk kakitangan yang pro pakatan rakyat ni.. biar dia ada akai, gaji nak lebat, kerja dah la senang, loan senang dapat, bonus kau sebat, lepas tu kau nak sembang kata kerajaan bn kejam, shit la..

ps: KITA AJAR MEREKA CUKUP-CUKUP PRU NANTI... UNDI BN... TOLAK PR..

NI ORANG PANGGIL TEMPELENG TANPA SEDAR!! BERDENYUT-DENYUT OTAK PENCACAI!! HAHA..

memang terbaek cara belasah kaw-kaw dari facebooker bn, raja jawa, memang pekakas pr sakit jiwa bila posting yang di buat oleh raja jawa telah membuatkan tak senang duduk bila kena taji.. tahap taji bukan tahap biasa, ni tahap tempeleng depan skrin komputer, laptop, tab dan telefon pintar secara automatik  akan rasa pedihnya sampai kehulu hati bila terbaca... terbaek raja jawa... hahaha..

isunya tol percuma yang si rafizi kata pakatan rakyat boleh bagi tol percuma, dan membandingkan negara lain mana ada buat tol.. semua jalan free..kata merekalah.. apa punya tahap iq paling badas da pekakas pr.. hahaha..











ps: nak jadi bodoh senang je.. kita ikut je apa pakatan rakyat dok janji, bila dah terkena.. kita sama-sama tempeleng muka sendiri, ada berani.. hahaha..

Khamis, 28 Mac 2013

LAKONAN DARI PELAKON TERHANDAL !! KAU BOLEH KE DER!!


kalau nak berlakon berlakon betul-betul, dan strategi berlakon tu biar kasi trill dan kalau boleh orang tengok boleh jadi kesihan, jadi sedih dan terasa macam betullah dia ni teraniaya... ini lah dia dari seorang pelakon yang telah merancang dan mungkin perancangan ini sangat berjaya kerana orang melayu terutamanya cukup sensitip kalau hal emo-emo ni... dan bila perkara ini berlaku... maka juara lah si mangkuk ayun ni... demn shit....


ps: hal emosional memang mudah beb nak kawal keadaan, bila ini terjadi.. orang akan cepat salahkan kerajaan kerana bertindak kejam, kena ingat ye, masa perang nak jatuhkan gaddafi, ada satu video propaganda yang menyentap hati naluri rakyat dan bangkit... iaitu video seorang wanita diseksa oleh tentera libya... dan lepas gaddafi tumbang, wanita yang dalam video diseksa, malah dikatakan mati.. menerangkan video itu adalah propaganda sahaja... shit.. kita tengok.. betapa trillnya menipu dalam menumbangkan kerajaan... ITULAH STRATEGI PALING LICIK YANG mampu mengegarkan keadaan..

KONFLIK DUNIA ARAB DAN KAITANYA DENGAN "NEW WORLD ORDER"

kepada rakan-rakan.. keadaan di dunia akhir zaman ini kalau kita lihat konflik satu dunia ini berkaitan dengan satu pertubuhan yang semua tau... freemason / illuminati...


DAN FAHAMILAH, PERTUBUHAN DAN SEJARAH LAMPAU, SETIAP KONFLIK TELAH MEMAKAN NYAWA ORANG TAK BERDOSA BUKAN SEDIKIT... MALAH BERJUTA-JUTA... ini sekadar pengatahuan dan jangan pula anggap ia satu sumber sahih, cuma nakkan kita berfikir..

dari afterdark writers!!

MENJEJAKI AS-SUFYANI

Kata sepakat ramai di kalangan rakan-rakan saya adalah bahawa Sufyani sememangnya semakin menghampiri. Situasi di Syria semakin meruncing dengan beratus-ratus kematian berlaku ke atas penduduknya.

Sudah tentu kita berpendapat bahawa sesetengah (jika bukan kebanyakan) kematian mungkin dihantar oleh tangan-tangan pakar penembak tepat dan pembunuh Illuminati. Tetapi sekali lagi kelompok Illuminati, seperti biasa, hanya bertindak sebagai pencetus. Kebodohan umat Islam sendirilah yang secara keseluruhannya menyebabkan kita mahu berbunuhan antara satu sama lain disebabkan obsesi politik.

Jadi tidak hairanlah, ada sesetengah daripada kita yang melihat ke arah Syria dan cuba memikirkan yang dari arah manakah Sufyani mungkin muncul kelak. Pendapat saya juga ditanya berkenaan isu ini.

Justeru itu sejak permulaan 'revolusi' Timur Tengah 2011 (revolusi? hmmm..), Saya telah cuba menghubungi beberapa orang ahli (Watcher?) terdahulu dari Syria dalam usaha untuk mendapatkan gambaran jelas mengenai situasi di Syria, tetapi gagal kerana kesemua lima orang ahli daripada kumpulan Syria telah pergi AWOL sejak berlakunya anarki di Syria. Saya amat berharap agar mereka berjaya melepaskan diri daripada kegilaan yang kini tersebar di seluruh negeri ini yang paling malang ini.

Jadi, saya rasa seluruh Watcher Malaysia terpaksa menggunakan seadanya sedikit maklumat yang boleh kita akses dari bahagian di dunia itu. Saya berharap mana-mana rakyat Syria yang mungkin membaca tidak akan berasa marah dengan artikel ini. Saya akan mengakui terlebih dahulu bahawa kemungkinan berlakunya kesilapan boleh menjadi setinggi 80%. Oleh itu tiada siapa pun yang harus mempertimbangkan artikel ini dengan serius. Mari kita anggap keseluruhan hujah di sini hanyalah sekadar di peringkat 'kedai kopi' sahaja.



Baiklah, saya tahu ada cendekiawan dengan kelayakan yang lebih baik telah memberikan pendapat mereka sendiri tentang bagaimana masa depan akan dirungkai. Sebagai contoh, mengikut Imam Al-Qurtubi - As-Sufyani sebenarnya adalah Mesir kepada 'Urwa bin Muhammad' yang mungkin datang dari Mesir dengan 360 orang penunggang sehingga sampai ke Damsyik. Kemudian dia akan muncul menakluki dan merampas kawalan Syria dengan bantuan suku Kalb. Sufyani akan membunuh 100,000 orang rakyat Iraq dengan sokongan golongan Bukan Islam. Sufyani dan tenteranya akan pergi ke Kufa dan menjarah tempat itu, membunuh keturunan Rasulullah sehingga pada satu peringkat dia membunuh kanak-kanak dan merobek para wanita.

Daripada perspektif moden, majoriti dalam kumpulan (Watcher?) saya berspekulasi bahawa Al_Qurtubi memberi gambaran terhadap kemungkinan pencerobohan daripada Syria oleh tentera Mesir yang diketuai oleh as-Sufyani. Jika ini berlaku, maka Mesir perlu mendapatkan kebenaran daripada Israel atau Jordan untuk menyeberang ke Syria.

Rakan sejawat saya berpendapat bahawa senario terdekat yang boleh disimpulkan oleh beliau mengenai huraian Al-Qurtubi adalah kemungkinan campur tangan tentera yang dipersetujui oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di Syria. Saya akan mengaku itu adalah satu kemungkinan, memandangkan peningkatan aktiviti secara tiba-tiba dalam media antarabangsa Ruport Murdoch mengenai kematian orang awam di Syria kini yang boleh digunakan sebagai alasan. Tidak lama kemudian, Amerika Syarikat mungkin mula menggesa Majlis Keselamatan PBB untuk mengeluarkan resolusi untuk mewajarkan campur tangan tentera NATO di Syria atas alasan yang sama seperti mereka digunakan terhadap Libya. Oleh kerana Mesir kini berada di bawah cengkaman pemerintahan tentera yang ditaja Illuminati berikutan kejayaan rusuhan tahun ini, maka Illuminati dengan gembira akan membenarkan angkatan Mesir untuk menerajui campur tangan ini.

BACA SELANJUTNYA. klik sini

ps: pernah aku diberitahu, malaysia ini adalah salah satu negara yang memang pertubuhan itu nak sangat kawal selia menggunakan boneka paling senang dia arah... siapa lagi... 

macam aku pernah bagi tau, filem ini bercerita apa itu hidden hand yang rakus untuk konflik dunia.. cari filem ini..

rakaman panas ini takkan sekali keluar di harakah daily!!

klik sini untuk rakaman paling panas!!!

patutlah, bukan main para pekakas yang dok cerita pasal memali ni akan jadi kantoi bila dikatakan ada unsur syiah... sebab mereka ini dah disesatkan dakyah supaya memerangi kerajaan pada masa tu.. jahat ye dok fitnah umno kata umno kejam lah, tapi bila tengok balik video tu.. mereka dah dihasut supaya menjadi ektremis... syiah memang merosakkan... itu pun pas tak sedar-sedar lagi tu.. huh..

nik aziz dan ulama syiah...

ramai dikalangan jemaah pas menafikan yang sebenarnya syiah memang dah meresapi dengan rakus didalam perti pas.. walau tak nampak dengan jelas.. tetapi kalau mengikut fahaman dan cara mereka memusuhi sesama Islam kerana berbeza pendapat.. yang ok ok la.. tapi yang ektreme ni.. sangat bahaya, harap pas kalau nak lawan umno pun lawan jelah pasal hal politik, kalau pasal ukhwah sesama Islam tak perlulah bermusuh sampai hilang perpaduan kita semua....

kalaulah ronaldo pun ludah ISRAEL!! tapi ada orang tu puji israel!!

stament dah best, memang betul pun israel patut di ludah, ronaldo pun tak suka..


tapi ayat yang akhir tu dah macam ludah ke muka sendiri sebab mereka faham ke apa mereka cakapkan tu.. haha.. mereka sedar tak yang dalam akhbar keadilan pun headline dia memuji israel.. ce ce, nak cover up tuan dia nampak.. kamon cacai.. kamu ni bila nak kaitkan umno, dengan tak semena kena palit kat tuan kamu tu.. ish ish..

ni kira cane ek.. kira israel tu dia kawan dengan mr mansuh ke cane.. hehe..


yang ni RAMM kira butakan mata ker camne.. kih kih.. inilah standard paling mangkuk ayun dari pekakas yang aku rasa kalau di sebut pasal israel.. mesti orang akan target anuar ibrahim.. sebab apa.. faham-faham sendiri lah ye.. siapa dia dengan israel... hehe.. 

ps: bila pekakas menjadi bahlol, maka kebahlolan itu akan menjadi darah daging... so apa nak buat beb...

FASA-FASA KEJUTAN YANG RASANYA KITA PATUT TAU... !! TAKKAN KELUAR DI UTUSAN!!

sebenarnya tak de kena mengena dengan akhbar utusan pun..

sebenarnya lebih 13 kejutan yang akan dibuat oleh orang paling licik dalam sejarah ketamadunan tanah melayu, dan sejarah ini akan tertulis bahawasanya.. munculnya manusia licik bak si kitol yang kerjanya hanya memporak perandakan umat manusia di bumi malaysia ini...


ini semua matlamat the hidden hand yang kita tau.. perlu ada seorang yang jadi boneka pertubuhan mereka.. kalau kita baca artikel new world order... memang malaysia adalah matlamat dari zaman dahulu lagi nak dijajah all out, sedarlah wahai umat melayu.. sedarlah kau..

PERIHAL 1... DAN INI DAH TERJADI DAH PUN... DENGAR KATA DANA DAH DISALURKAN YANG NILAINYA MEMANG BOLEH MEMBELI APA SAJA...

bapa saiful dah pun buat u turn.. sungguh sadis bila wang boleh beli maruah.. shit

aku keluarkan satu-satu perihal dajjal ini, sedarlah kamu wahai umat melayu.. anda bakal dijual sepenuhnya sekiranya anda membiarkan makhluk ini menjadi ketua negara.... apakah anda tak sedar gameplan dia.. sangat jahat dan sial.. huh..

masa perang di iraq pada 2003, tahukan kamu hidden hand yang bermatlamat nak jatuhkan saddam hussain.. telah merasuah general-general tentera iraq.. dan kita tengok iraq masa tu tak melawan langsung... sangat bacul bila maruah negara senang di jual beli... inilah akan terjadi di malaysia.. duit akan menjadi raja dan ketua kepada mereka yang dalam keadaan terdesak... so gameplan anuar ibrahim semakin berjaya atau semakin di henyak-henyak... perancangan Allah sangat cerdik.. dan kita kena ingat Allah menentukan segalanya... MISI SELAMATKAN MALAYSIA...