dengar kata ada yang hempas meja??? kenapa?? kenapa???

aku dapat info penampar siam akan diberi percuma oleh pekakas pr kalau bertanya soalan, soalan pasal menifesto bn yang ds najib bentangkan tadi ni.. hehe.. ada yang hempas meja, pecahkan kerusi, dan paling trill menjerit-jerit najib tiru!!, najib tiru!!... masalahnya mereka menjerit atas bumbung rumah lak tu.. tak ke naya... hehehe...

aku sakit hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mana tak sakit jiwa, mana tak sakit hati, ramalan diaorang yang rakyat seramai 28 juta kompem menyokong mereka pru13 ni..pakatan rakyat adalah pilihan rakyat kesemuanya, tetapi bila najib membentangkan menifesto bn tadi ni, stadium penuh, mereka tak boleh terima kerana mereka anggap mana mungkin orang boleh ramai sokong bn.. mana boleh.... 

 edit edit

 mana mungkin rakyat menyokong bn la, tak boleh kata macai

ni semua di upah di upah..


lagi menyakitkan hati para pekakas... menifesto dari najib sangat mengejutkan... iaitu BR1M, semua ingat RM1000, TETAPI NAJIB BANGI RM1200 UNTUK YANG BERKAHWIN DAN BUJANG DAPAT RM600, perghhhhhh mana tak bernanah hati bai pekakas... kah kah kah...


ps: sakit hati!! sakit hati!! sakit hati!!... warggggggggggggggggggggggggggggghhh, hehehe.. kenyataannya rakyat akan bersama bn.. itu realiti.. IN SHAA ALLAH!!

13 ulasan:

goyang bn johor kalau tengok ramai betul orang datang ceramah mat sabu!!! ades!!

diakatakan dia akan ditabal sebagai menteri dalam negeri, gile gempak beb.. menteri dalam negeri tu.. hahaha.. hebat tak terkira.. punya ramai berpusu-pusu orang hadir, sampai penuh kawasan, kat atas pokok pun ada orang sebab teruja dengan bakal menteri dalam negeri itu berucap... ehehe




i suka u hahaha...

ps: eee takutnya i.. hahaha.. mat sabu terus ditabal tu sebgai menteri dalam negeri nanti.. kira mereka kompiden pr akan ambil alih putrajaya tu, wakakaka..

sumber klik sini

8 ulasan:

hati sakit!! hati sakit!! kalau korang nak tau hati siapa sakit??? jom lihat....

DAH SEMAKIN PENING KEPALA OTAK PARA PEKAKAS, MAKIN DIFIKIR MAKIN STRESS OTAK MEREKA.. NAMPAK GAYANYA KEADAAN PRU13 MENUNJUKKAN BETAPA SAKIT HATI NYA PARA PEKAKAS PR, nak tau apa sebabnya... jom layan

aku stress aku stress...huh

bukan setakat stress malah mereka dikatakan cepat emo, hati-hati bila berbicara dengan pekakas tegar pr tau.. silap haribulan mau kena silambam kang... hehehehe

aku panas aku panas... warkhhhhhhhhhhhhhkhkkkk

sebab apa jadi gini wei.. pasal hal ni lah.. hehe

program perhimpunan selamatkan selangor di sec 2, shah alam.. hari ini..

 berpusu-pusu orang, tahniah


sampai sanggup buat fitnah mengatakan perhimpunan itu gagal, orang tak datang, erm sekali kena sailang sedas tang dahi, maka jadi sawan cipan bukit pekakas semua bai.. wakakaka.. ambil obat... asyik nak fitnah je kejanya... apasal sudah goyang ka????


ps: kepada unit tempur bn, kita belasah cukup-cukup weh pekakas ni dengan fakta..baru mereka tau apa itu penyesalan.. hehehe... semangat...

5 ulasan:

gempar!! takkan sesekali dikeluarkan di UTUSAN MEDIA!!

utusan???? keadilan daily tak keluar gak apa..

ceritanya.. jeng jeng jeng

sebarkan gambar ini..

dakwaan mb selangor menyalah gunakan RM20,00O, WOW!!!

Pentadbiran pakatan haram di Selangor cukup tragis. Bermula dengan menggula-gulakan rakyat Selangor semasa PRU12 yang lepas telah berjaya memperdayakan mereka mengundi pakatan haram. Cuma mereka lupa bahawa rakyat yang mereka gula-gulakan itu tidak pernah lupa pada janji yang ditabur.
Namun rakyat Selangor begitu hampa apabila Khalid Ibrahim telah mengistiharkan bahawa manifesto PRU12 yang lepas bukanlah janji yang harus ditepati. Dengan kata lain pakatan haram mengamalkan penipuan manifesto dan memfitnah Barisan Nasional.
Senjata makan tuan apabila seorang anggota di cabang PKR yang diketuai Khalid Ibrahim telah membuat laporan ke atas menteri besar Selangor itu atas dakwaan menyalahguna dana berjumlah kira-kira RM20,000 dari cabang parti itu.
Malahan satu video yang disiarkan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia di portal Youtube menunjukkan anggota cabang berkenaan, Airos Shahidin Manaf yang membuat laporan berkenaan atas dakwaan tidak menerima penjelasan sewajarnya berhubung isu tersebut. Isu berkenaan telah dibangkitkan dalam mesyuarat agung cabang tersebut enam bulan lalu.


Laporan ke atas Abdul Khalid, yang merupakan ketua cabang PKR Kuala Selangor, menunjukkan lebih banyak sentimen tidak puas hati akar umbi berkenaan yang mungkin memaksa beliau bertanding di DUN lain. Dalam video tersebut, Airos Shahidin berkata beliau turut mengesyaki terdapat pemimpin lain dalam cabang berkenaan yang terlibat menyalahguna dana berkenaan.
Namun apa yang pasti lelaki berkenaan juga menafikan bahawa beliau dinaungi Umno dan menegaskan bahawa beliau bertindak demikian bagi memastikan parti itu ditadbir dengan telus.
Harap SPRM buat siasatan dengan terperinci. Harap Khalid Ibrahim tak tergagap-gagap jawab tuduhan ini. Ini bukan kali pertama laporan penyelewengan dan rasuah dibuat ke atas kerajaan Pakatan di Selangor.


Antara laporan penyelewengan dan rasuah ke atas pakatan haram Selangor adalah isu lembu korban anak syarikat kerajaan negeri Selangor diagihkan di luar negeri Selangor iaitu di kawasan parlimen Menteri Besar Selangor sahaja (Bandar Tun Razak).
Laporan juga telah dibuat ke atas Kumpulan Semesta Sdn Bhd, anak syarikat kerajaan negeri yang menguruskan perlombongan pasir. Pasir dilombong secara berleluasa di atas tanah kerajaan negeri tetapi hasil masuk tidak seperti yang dijangka.
Pakatan haram tidak pernah telus dalam mentadbir. Propaganda telus yang dicanangkan sebelum ini merupakan retorik semata-mata untuk mengaburi jenayah mereka.


ps: dapat pun mb boneka, mb yang rosakkan aset harta orang melayu, ybk habis di jual kati, pkns dilacurkan bukan nak tolong orang susah, tetapi nak cari untung, haram jadah punya mb, tapi lagi haram jadah kalau kita mengangkat pemimpin macam ni memerintah malaysia...

sumber RMK

0 ulasan:

pas mesti bangga dengan penemuan ini!!

wah dasat tu.. umno pun lum lagi terfikir nak buat gini.. ce ce senyum sampai ke telinga pekakas pas siut.. sebab gambar yang aku nak tunjuk ni bukan calang-calang.. nik aziz gerenti muka tenang je bila lihat.. hehehe. mat sabu lagi la, senyum sampai lupa diri.. haha

hebat kau mah... hihihi

apa yang dibanggakan sangat tu ek.. korang tengok jela kat bawah ni... hehehe
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

power siut ada kuih untuk orang pas.... ni agar-agar ni.. power siut... gempak seh... hebat siul.. hahaha..

ps: ni kalau jula masa ceramah pas ni, kaya lah tokey dia.. dah-dah jual 3 singgit.. hehe, tapi kena buat ceramah datang ramai lah, baru laku, sebab sekarang ni nak tarik orang datang ceramah pas, ribu-ribu dah payah dah.. dulu boleh lah... hehe

5 ulasan:

dah bocor satu perkara!!! rosak program aku!!!!

eeeeeee... takutnya... sebenarnya.. taktik pas nak pedajal umno kalau peluru dah ada, sebelum bubar parlimen dah disebarkan dah, malah peluru tersebut boleh bagi goyang kat umno ooo, tetapi apakan daya.. puas mencari, sampai pasang spy, supaya spy tu masuk dalam rakan-rakan umno.. terutama dalam war room cyber.. mereka nak satu modal dari spy-spy ni supaya dapat mengembalikan maruah pas yang teruk tercalar sekarang ni...

tertanya.. adakah spy-spy ini memang ada dalam kalangan tentera maya umno??? tertanya juga, katanya spy-spy ni dah lama ada, cuma mereka sangat berhati-hati... cis.. cis.. dapat tangkap.. ajar pengkhianat merosakkan bn ni.. huh..

ops harimau belang.. kasi terkam..


ps: sebab taktikal ini memang ada dalam perang, pertualang memang ada disetiap organisasi.. jangan pas terkejut pulak dalam pas pun ada spy dari umno... hehehe.. kalau tak macamana kertas memo diatas boleh ada ditangan media-media cyber umno???? hehehe...

7 ulasan:

JEPUN SATU CONTOH AGENDA "CHANGE" PENTADBIRAN YANG GAGAL!!!!

pilihanraya di jepun pada tahun 2009

RAKYAT JEPUN TELAH MEMBUKTI EKSPERIMEN PETUKARAN KERAJAAN TERNYATA TIDAK BERJAYA

1. Malam tadi saya dan 3 rakan usrah cuba untuk test market di pages Parlimen FB untuk mengetahui isu2 yang dimanipulasikan oleh pihak Pakatan, ternyata isu2 lapuk telah diketengahkan agar dipopularkan semula seperti isu kehilangan saham bumiputera RM52 Billion, Isu Hudud, Isu hutang negara, Isu Pembekal Kuasa Dalaman (IPP), Isu kronisme dan Isu Laporan Audit Negara. Apa yang kami tahu, insyaallah kami menjawab walaupun berulang2 kali kami memberikan penjelasan namun pihak Pakatan tetap "spin" and "spinning". 

2. Hari ini, apa yang menarik perhatian saya ketika sesi perdebatan berlangusng di PFB, sdr Ir Abu Hanifah Muhammad telah membangkitkan satu kenyataan yang menarik iaitu eksperimen rakyat Jepun dalam soal pemerintahan negara Matahari Terbit itu. 

3. Umum mengetahui, Jepun telah menyaksikan PRU ke-46 pada 16 Disember 2012 yang lalu dimana keputusan keseluruhan PRU ke-46 kembali berpihak kepada Parti Liberal Demokratik Jepun (LDP) pimpinan Shizo Abe selepas menewaskan Parti Demokratik Jepun (DPJ) pimpinan Kaoto Kan. Dalam PRU ke-46, LDP berjaya memperolehi 294 kerusi Dewan Perwakilan (Dewan Rakyat) berbanding DPJ yang hanya memperolehi 57 kerusi sahaja manakala lain2 parti yang bertanding hanya memperolehi sekitar 10 sehingga 15 kerusi Dewan Perwakilan sahaja.

4. Apa yang menarik perhatian saya ialah, eksperimen rakyat negara Jepun dalam PRU ke-45 yang berlaku pada 30 Ogos 2009 telah menyaksikan parti LDP selaku parti yang lama memerintah dan memodenkan Jepun selama lebih 5 dekad kecundang di tangan pihak pembangkang iaitu DPJ pimpinan Yukio Hatoyama yang memperolehi 308 kerusi Dewan Perwakilan manakala LDP pimpinanTaro Aso hanya memperolehi 119 kerusi sahaja. PRU ke-45 Jepun telah menyaksikan pertarungan 2 gergasi politik negara itu sehingga mencetuskan kebimbangan Maharaja Akihita yang meminta semua rakyat bertenang dengan keputusan luar jangkaan itu.


5. Sebab musabab PRU ke 45 Jepun yang beralih tampuk pemerintahan adalah disebabkan oleh Manifesti DPJ iaitu dengan kata kunci "CHANGE", maka rakyat Jepun tertarik dengan tawaran manifesto itu. Dengan hanya 5 dasar yang diperjuangkan DJP dalam PRU ke-45 Jepun iaitu (1)Mengakhiri Perbelanjaan Yang Membazir, (2)Pembelaan terhadap Kanak-kanak dan pendidikan, (3)Pencen dan penjagaan kesihatan,(4) Kedaulatan Serantau, (5)Pekerjaan dan Ekonomi. 

6. Secara ringkas saya mengkaji apa yang terkandung dalam 5 dasar Manifesto DPJ dalam PRU ke-45 Jepun ; dasar pertama, parti DPJ BERJANJI akan mengkaji semula dasar perbelanjaan kerajaan terdahulu yang membelanjakan lebih Y207 Billion, kemudian menghapuskan cukai2 yang membazir dan mengharamkan sumbangan daripada syarikat2 korporat. Dasar kedua, DPJ BERJANJI akan membayar elaun kepada setiap kanak2 di Jepun dengan kadar elaun sbyk Y312,000 setahun sehingga mereka tamat peringkat Junior High School, disusuli dengan menawarkan Pendidikan Percuma di peringkat Sekolah Tinggi (High School) dan mengkaji pemberian biasiswa dengan lebih inklusif. Dasar ketiga, DPJ BERJANJI untuk memastikan setiap pesara dibekalkan dengan buku pencen, meminimumkan kadar pencen sekurang-kurangnya Y70,000 dan memansuhkan skim insuran kesihatan dengan menambah bilangan doktor di hospital2 sebanyak 50% !. Dasar keempat, DPJ akan membangunkan kedaulatan serantau dengan menggunakan dana daripada kerajaan, mencipta satu sistem pendapatan sokongan untuk individu yang terlibat dalam bidang pertanian dan menggiatkan ekonomi tempatan dengan penghapusan TOL dan mengkaji semula perniagaan berbentuk pos. Dasar kelima, DPJ BERJANJI mengurangkan cukai korporat ke atas perusahaan SME kepada 11%, membantu setiap pencari pekerjaan dalam latihan dengan elaun sebanyak Y100,000 sebulan, memperkasakan pernilaian terhadap kepanasan global dengan indutri baru. Itu adalah ringkasan kepada manisfesto parti DPJ sewaktu PRU ke-45 Jepun.

7. Faktor kekalahan DPJ : Namun, apabila mereka mendapat kuasa sebagai pemerintah Kerajaan Jepun sehingga gagal mempertahankan apa yang dikecapi adalah kerapa apa yang dijanjikan dalam PRU ke-45 GAGAL untuk ditepati. Rakyat Jepun mengkritik DPJ yang gagal memberikan elaun kepada anak2, pendidikan percuma hanya untuk peringkat Menengah Tinggi sahaja tidak meliputi peringkat rendah, menengah rendah dan universiti, gagal untuk mengekang perbelanjaan membzir sebaliknya pada era DPJ menjadi kerajaan, hutang negara Jepun terus meningkat 200% daripada KDNK negara dan menyebabkan LDP terpaksa menanggung beban kewangan yang ditinggalkan oleh DPJ. Apatah lagi, faktor penyumbang kekalahan DJP adalah disebabkan juga dengan JANJI DJP untuk menjaga kedaulatan serantau tetapi terus membenarkan US Military berkuasa di Kepulauan Okinawa, bukan sekali dua askar marin US ini membuat onar sehingga menyebabkan DPJ kalah teruk dibelasah oleh penduduk Okinawa dalam PRU 2012. Itu baru sikit faktor kekalahan DJP walhal jika mahu disenaraikan disini, perlu masa yang panjang.

8. Apabila saya membandingkan Manifesto DPJ dalam PRU 2009 dengan Manifesto Pakatan Rakyat dalam PRU 2013, ada persamaan dalam aspek penghapusan (Abolishment), pengurangan (Reduce), penjimatan (Retrenchment), percuma (Free) dan pemerkasaan (Revitalise). Jika dilihat secara mendalam ternyata, semua janji2 dan tawaran dalam Manifesto Pakatan sebenarnya mengundang padah kepada rakyat M'sia dalam masa sepenggal andai PR memerintah M'sia. Lihat sahaja apa berlaku dalam Manifesto di Selangor, adakah semuanya berjaya dilunaskan ?. Jika dikatakan sudah lunas, kenapa satu demi satu rakyat memfailkan saman ke atas kerajaan negeri itu dan keputusan akhirnya berpihak kepada rakyat. 

umno masih releven

9. Saya tertarik dengan kenyataan seorang ahli akademik dari M'sia yang berkhidmat di Shobi University yang meminta rakyat M'sia agar tidak mengulangi kesilapan rakyat Jepun dengan memilih Pakatan Pembangkang memerintah negara, hasilannya rakyat juga yg akan menanggung bahana seperti yang dilakukan oleh DPJ sepanjang 3 tahun pemerintahan mereka. Bahkan yang paling menariknya seorang penganalisis politik terkenal, Micheal J.Green telah mengkritik DPJ yang gagal dalam Revolusi Musim Sejuk dalam satu artikel yang bertajuk Japan's Confused Revolution. Termasuk juga dengan kritikan Assc. Prof Tomoki Takeda dari Daito Bunka University yang menjadikan DJP sebagai bahan lawak jenaka dalam kegagalan Reformasi Politik yang dibawa oleh pakatan pembangkang di Jepun. 

10. Kesimpulannya, tidak hairanlah jika dikatakan, memilih parti yang hanya mampu berjanji, mampu berkata-kata, ibarat menanam tebu dibibir tetai kurang dan amat cetek pengalaman mentadbir yg pada akhirnya rakyat juga yang menderita, akibat terlalu teruju untuk membuat eksperimen pertukaran kerajaan. Jangan pisang berbuah dua kali. Untuk rekod, program TRANSFORMASI oleh Kerajaan M'sia pimpinan BN ternyata amat memberikan impak kepada kestabilan negara ini bahkan berjaya meningkat pertumbuhan ekonomi negara. Saya tidak berhasrat mengulas panjang program TRANSFORMASI ini memandangkan DS Mohd Najib telah membuktikan dengan 100 kejayaan yang dilakarkan dalam masa 4 tahun !.

terbaek dari fb KLIK SINI

ps: patutlah pakatan rakyat tak hebah pun hal pilihanraya jepun, masa 2009-10 dulu perasan, mereka jaja pasal isu ni sebab kemenangan besar pembangkang jepun..!!

pesan akujangan salah memilih, memang betul jepun bukan negara Islam, tetapi wacana ekonomi adalah salah satu perkara penting bagi sesebuah negara.. GAGAL EKONOMINYA, SIAPA YANG TANGGUNG, RAKYAT JUGA.. TENGOK GREECE APA JADI.. fikir.. sebab kita ada otak!!!!

0 ulasan:

ADAKAH PERTUALANG DALAM BN MASA PRU12 DULU NAK DIANGKAT KEMBALI???

KEPADA DATO SRI NAJIB BIN RAZAK...

KEPADA KETUA-KETUA ATASAN, FIKIRKAN.. SEBAB KERANA SILAP PERCATURAN ANDA SEMUA, SALAH MEMILIH CALON BN NANTI.. LIHAT DENGAN MATA HATI KERANA ORANG-ORANG PJS, TERUTAMA TAMAN MEDAN DAH TAU SIAPA YANG SELALU TURUN PADANG DAN BANYAK MEMBANTU RAKYAT SANA... TAMAN MEDAN BOLEH MENJADI KAWASAN BOLEH MENANG BESAR UNTUK BN!! JANGAN SALAH PILIH CALON...

ceritanya
TAK PATUT LETAK ORANG YANG BERANGAN JADI CALON DAN SEMUA TAU SIAPA DIA, MALAH DIKATAKAN MASA PRU12 DULU MEMBANTU PIHAK PKR UNTUK MENANG DI TAMAN MEDAN???? ADAKAH LAYAK MANUSIA TERSEBUT MENJADI CALON BOLEH MENANG DI TAMAN MEDAN????

JANGAN SALAH PILIH DATO SRI...

TETAPI KESILAPAN ORANG ATASAN MELETAK ORANG YANG TAK PATUT JADI CALON DI TAMAN MEDAN... AKU RISAU AKAN ADA UNDI PROTEST NANTI... DENGARLAH DENYUT NADI RAKYAT..


Suara DUN N33 Taman Medan @NajibRazak HARAP MENDENGAR!!!

3 ulasan:

GAMBAR TULEN DS NAJIB DAN ALTANTUYA DI SEBARKAN!!! adus!!!

masa 2008 dulu, hanya bermodalkan gambar ini, bukan sedikit orang percaya.. malah ramainya tak terkira, dari muda, tua, kakak, abang dan kakak semua percaya... lepas tengok siap sebarkan bagi tau rakan-rakan, adik beradik yang gambar ini sangat real dan betul sebetulnya, tak kisah la yang terpelajar, ada phd, ada ijazah, ada sijil diploma.. ustaz-ustaz dan malah ulama pun terus percaya bulat-bulat... alahai..

gambar apa... alah gambar-gambar kat bawah ni.. mereka tuduh ds najib adalah orang yang bertanggungjawab membunuh altantuya.. kata mereka gambar ini adalah sah menunjukkan ds najib kenal altantuya.. dan razak baginda.. tu dia, hehehe




budak tadika pun tau da gambar ni adalah edit.. tetapi puak-puak lutut kat otak.. hehe.. terus menerus kata, yup sah memang sah.. siap sebarkan tanpa segan silu gambar ini.. sembang di kedai kopi, sembang di tempat kerja, kat masjid, surau dan kenduri kawen sekalipun cakap-cakap ds najib ada kaitan dengan altantuya.. 
ALAHAI MUDAHNYA KENA TIPU.. keh keh keh..

tetapi.. kalau kita tunjukkan gambar dibawah ini..mereka-mereka ini akan terus jatuh hukum, ini hanyalah fitnah semata-mata.. mana mungkin bukti besi boleh dijadikan bukti.. tu dia.. kita tengok golongan otak kat lutut berbicara beb.. mereka selagi boleh nak nafikan.. inilah dia minda ciptaaan pembangkang yang sangat badas... 

isu video china doll, aiskrim dalam jamban, gay cium ketiak dan lancap depan laptop serta video berwarna balun mahasiswa... 

 edit edit.. hehe bukti besi tak boleh pakai, kata hadi awang.. haha

 kemain terkujat si mr johari melihat video tersebut.. 

 dalam jamban pun jadi.. ait..

 tu yang best jadi pembangkang beb, terus close kes.. terbaek.. hehe

 mana sama.. hehe.. 

malangnya jadi orang bawahan kerana isu video lanciapnya terus dia kena pecat.. padahal.. hehe..

 macam kenal.. tak sama.. mana sama.. hehe

analisis dari pekakas pr kata bayang-bayang dia tak sama.. keh keh keh keh..

INILAH TERJADI DI MALAYSIA.. KALAULAH GAMBAR KANTOI DIATAS NI ADALAH PEMIMPIN BN, MAU MALAM NI JUGA ADA DEMO BESAR-BESARAN DAN TUNTUT ORANG YANG DALAM VIDEO TU LETAK JAWATAN... TAPI APAKAN DAYA... MEREKA SANGAT HEBAT SAMPAI PENGIKUT CIPAN MEREKA KATA... AHHHHH NI FITNAH.. FITNAH.. hehehe.. dasat... hanya di malaysia... ceh..

ps: bila otak di lutut maka tak boleh dah nak buat apa-apa, kita berdoa je supaya kebenaran akan terungkai juga.. IN SHAA ALLAH.. 

18 ulasan:

TU PASAL ZUL NORDIN BLAH DARI BERJUANG BERSAMA-SAMA DENGAN ANUAR IBRAHIM!!!

sebelum tu, apakah pas tidak langsung melihat anuar ibrahim sebagai bapa liberal pertama yang akan menjadi perdana menteri nanti... tetapi walau di sebarkan kebenaran supaya kita sedar siapa dia.. malah orang-orang terdekat dengan dia pun dah tak mau bersekongkol dengan dia akibat tindak tanduk yang agak menjelekkan bila hal umat Islam di usik.. itu lah dia bapa segala licik, liberal dan homo.. erk.. kang ada kena saman lak aku ni.. hehe..

anda mempunyai otak di kepala dan bukan otak dilutut... sepatutnya berfikir.. layak kah dia ini menjadi perdana menteri ke-7

 sebarkan
sebarkan

ps: bukti besi tak sahih kata hadi awang... apa kejadahnya samdol punya ahli politik sanggup bekerja sama dengan insan yang rosak pemikirannya... 

sumber gap

0 ulasan:

kesian sama khalid gagapin.. katanya dia kena ejek, sob sob!! sedih i tau..


katanya portal malaysia kini macam nak kenakan mb selangor je.. ai sama kapal serang-menyerang nampak.. kesian sama khalid gagapin.. dah la tak tunai janji.. hehehe..

sa sa samp p pai hati korang, ak ak aku ke ke kecik hati la mac macam ni... huk huk

portal malaysia kini mengeluarkan berita tanpa segan silu menagatakan mb selangor itu diejek oleh hadirin yang hadir pada majlis yang dianjurkan baru-baru ini... 

dari portal malaysia kini???

blog akar umbi akan ceritakan apa cerita sebenarnya.. 
untuk ceritanya klik sini.. 

eiii berapa banyak cerita mau sebut da... 

0 ulasan:

over konfiden pun tak boleh terlampau!! pesan untuk semua..!!!

sekadar pesan berpesan.. bagus sekiranya kita syko puak-puak pr ni berkenaan kajian yang mengatakan bn bakal menang besar.. yup aku sendiri setuju dengan hati yang teguh mengatakan bn bakal menang..kena ingat, kerja kuat dari bn akan membuahkan hasil sekiranya gerak kerja dan kekuatan bn itu adalah kerana matlamat nak menang...

HARUS DIINGAT JUGA.. over konfiden tak bagus sekiranya kita gelak dulu, tempurnya sedikit.. itu bahaya...kajian-kajian yang digunapakai kita ambil.. jangan kita tak ambil pusing langsung cara pakatan rakyat yang ada strategi licik... kena ingat beb... sebab masa pru12 dulu, pakatan rakyat sebarkan satu kenyataan yang rasanya taktikal "art of war".. KAMI RASA BN BOLEH MENANG SANGAT BESAR DI PRU 12 INI.. kita tengok ayat-ayat dia... mengelamun orang bn, senyum pak lah masa tu...

setelah keputusan pru12 diumumkan, 5 BUAH NEGERI JATUH KE TANGAN PEMBANGKANG, MASA TU AKU SANGAT TERKEJUT SEBAB SELANGOR YANG DULU KUBU KUAT BN, JATUH DI TANGAN PEMBANGKANG.... otak dah mengelamun dah.. alamak aih.. bn boleh kalah teruk... cis...


nasib bn masih 2/3  mentadbir malaysia.. taktikal art of war cara pakatan kalau perasan, mereka tak langsung bangkit kan hal kemenangan besar mereka sebelum pru12... mereka tahu masa tu rakyat dah marahkan bn, terutama pak lah... sebab isu-isu berkaitan.. ITU DULU.. TAK PE.. BUKU LAMA HANYA INGATAN KITA... CUMA JANGAN ULANG KESILAPAN DULU...

dan pada pru13 yang akan berlangsung, aku tengok komposisi pakatan rakyat.. tak langsung menceritakan hal mereka boleh menang 2/3 parlimen nanti.. mereka tak langsung menceritakan kemenangan mereka nanti.. yup itu satu strategi... hati-hati...

nizar lambai pun ada buat kajian sendiri berkenaan kemenangan pr.. tapi ini hanya ciptaan minda dia..



dan ini unit-unit media bn memainkan peranan menceritakan kemenangan bn juga... jadi cara art of war ini ada pro n kontra.. cuma kita perlu berhati-hati strategi licik pakatan rakyat juga..


kesimpulannya, menceritakan dahulu dan mewarkan dahulu kemenangan, harap kita tidak menjadi manja dalam bertempur.. DEMI KEMENANGAN BN.. sebab, aku tak lihat langsung dari war room pakatan sebarkan dalam blog-blog dan fb fb serta twitter mereka yang mereka sah akan menang besar kalahkan bn... menjadi tanda tanya juga tu???

KITA TEMPUR... KITA GEMPUR... IN SHAA ALLAH BN BOLEH MENANG...

8 ulasan:

TAHNIAH ANAK MUDA!! JIWA KENTAL MELAWAN DURJANA.... ayuh lawan!!!!


PROTECT GROUP OF MAHASISWA..

terbaek anak muda, kita bersatu dalam unit tempur melawan kejahatan pakatan rakyat, jangan gentar dengan mereka.. mereka hanya bermodalkan cerita palsu dan persepsi.. kita ajak rakan-rakan yang berfikiran waras bersama-sama dengan anda melawan durjananya pakatan rakyat... ayuh... dan sekalung tahniah kerana anda semua berani.... salute!!!



KUALA LUMPUR, 3 APRIL - "Kami komited menyumbangkan akal fikiran,masa untuk membela dan membantu rakyat di negara ini" ujar Hafiz Ariffin di dalam satu sidang media bagi pelancaran Siswa4U yang diadakan di PWTC pagi ini.

Beliau turut menjelaskan bahawa matlamat penubunan Siswa4U adalah untuk menggerakkan seluruh suara dan tenaga mahasiswa untuk di dalam proses demokrasi politik baru dalam PRU13 secara sihat,rasional,matang,berilmu,berintegriti dan bermaruah.

"Ia sesuai dengan kedudukan mahasiswa sebagai satu entiti penting dalam kelompok generasi muda dan sebagai generasi pewaris yang bakal mewarisi tampuk kepimpinan negara pada masa hadapan".
baca seterusnya disini

DESTROY GROUP

kepada yang otak sempit, otak disalut taik, maka segerombolan destroy team dari pakatan rakyat dah banyak kali buat onar.. konon geng-geng bahlol ini anggap tindakan mereka tiada siapa yang akan lawan.. sebab mereka menganggap semua mahasiswa berfikiran macam diaorang... ptuih..

dibawah ini golongan bahlol... so team-team destroy... anda pilih mana patut...


 si mamat syiah..
apa khayal ke mamat ni??? 

ps: kesimpulan.. KITA TEMPUR.... KITA GEMPUR... kuburkan pakatan rakyat di pru nanti.. ayuh semua!!!!

4 ulasan: