Sabtu, 4 Mei 2013

video ini dilarang sama sekali orang pr tengok! sebab ia akan buatkan mulut berbuih! sekian!


hehe.. dikatakan ramai pekakas akan jadi termenung kejap, kerana mereka anggap mereka dah burukkan najib teruk gila sampai satu pun rakyat malaysia ni takkan suka dengan najib, haha.. tapi tulah, bila hidup dalam dunia sendiri tanpa melihat dunia luar, mereka tidak faham ramai diluar sana cintakan keamanan, ramai di luar sana cintakan kestabilan,

ini zaman transformasi bukan reformasi!!

KLIK SINI

[REALITI] PATUTLAH RAMAI ORANG PAS SUKA DENGAN DAP!


kepada rakan-rakan yang mengundi esok, usah milihat emosi mengawal anda masa mengundi, undilah dengan berfikir dan kaji balik serta lihat apa sumbangan pakatan rakyat terhadap anda.. sebab sekiranya salah pilih, ibarat membenarkan diri ini dipatuk ular yang sama di lain tempat!!..

Kepada Pengundi Selangor, BACA ini dulu sebelum mengundi... Antara kegagalan dan penyelewengan Kerajaan Pakatan Selangor:-

1- Guna RM392 juta duit rakyat beli hutang sykt swasta Talam Corp guna kaedah round tripping 

2- Tidak luluskan bina UiTM Serendah dan merampas aset Yayasan Basmi Kemiskinan

3- Mahu guna wang zakat utk pentadbiran kerajaan negeri dan diberi kpd org bkn Islam

4- Menurut Majlis Keselamatan Negara (MKN) terdapat 5,911 (2009) tempat judi, hiburan dan spa termasuk yang beroperasi secara haram sejak Kerajaan PKR Selangor memerintah. Semasa BN hanya dihadkan kpd 700 lesen shj.

5- MENUTUP INSTITUSI LATIHAN KEMAHIRAN UNTUK BUMIPUTERA - Institut kemahiran Yayasan Selangor (IKYS)

6- Gagal mentadbir PKNS dengan baik sehingga ia telah MENGGADAIKAN SEMUA HARTANAH PKNS kepada REIT, yang mengakibatkan PKNS sekarang tidak punya premis sendiri dan terpaksa menyewa bangunan untuk beroperasi

7- GAGAL MENGURUS AIR DI SELANGOR DENGAN BAIK sehingga menyekat pembinaan projek saliran air sungai dari Pahang yang boleh menyebabkan Selangor akan mengalami krisis air menjelang 2014 dan sekarang sudahpun dirasai

8- GAGAL MEMBERIKAN AIR PERCUMA kpd semua terutama rakyat marhaein yg tinggal di rumah2 flet yg pakai meter pukal

9- Kerajaan Negeri Selangor melalui Exconya dari DUN Pandamaran telah menghalang penguatkuasaaan sekatan JUALAN ARAK MBSA di Shah Alam

10- Memohon maaf kpd gereja DUMC walaupun mengikut undang2, JAIS ada kuasa utk memeriksa premis yg disyaki memurtadkan org Melayu Islam

dan lain-lain.... 

#undi bn#keamanan terjamin#

[GEMPAK] NIZAR JAMALUDDIN MEMANG HEBAT!! 100 RIBU HADIR CERAMAH DIA BEB!!

pengsan aku tengok gambar ni, masak-masak, tun mahathir pun kalau buat ceramah, 10 - 15 ribu hadir, ds najib pun hanya 20 ribu je, tapi nizar, walaupun dia banyak buat hal, tapi korang tengok sendiri la beb betapa ramainya manusia berasak-asak sampai ada yang pengsan, terjerit-jerit dan paling trill ada yang panjat bumbung rumah dan kereta kerana teruja dengan nizar, gila hebat siul!!

cuba korang tengok gambar-gambar ni kalau tak percaya...






ps: perghhh... mau goyang bn camni beb!!

sumber klik sini

Jumaat, 3 Mei 2013

kejahatan mereka di senyapkan oleh tangan ghaib? isu dumc yang terbongkar!


Menurut portal Keldaian Anwar, Nik Nazmi Nik Ahmad terpaksa membuat laporan polis kononnya pendedahan yang dibuat oleh beberapa blogger UMNO dengan menyiarkan surat dari Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) adalah palsu. Ini kerana rakyat mula syak sesuatu apabila Gereja yang diberitakan akan disita tiba-tiba dibatalkan.

Pakatan Rakyat sudah mula risau rancangan mereka bagi mempertahankan perlakuan gereja dapat diketahui umum.



Surat itu mendedahkan bukti campurtangan pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad yang mengarahkan pembatalan penyitaan gereja DUMC.

Jika surat itu tidak benar masakan rakyat boleh tahu pembinaan gereja DUMC itu adalah haram.

Sebelum Nik Nazmi hendak buat laporan Polis, terlebih dahulu cerminkan diri sendiri samada perkara itu benar atau salah jangan membuang pahala dalam bulan puasa dengan melakukan perkara yang tidak mendatangkan faedah demi mempertahankan Gereja DUMC

Satu lagi fitnah yang dilemparkan oleh Nik Nazmi ialah blogger UMNO dibayar untuk melakukan perkara ini ternyata fitnah, dia seharusnya memohon maaf demi menjaga puasanya.

Hanya orang yang dibayar sahaja akan mengganggap orang lain juga dibayar.

sumber
klik sini

ps: bongkar dan bongkar!! nama nik nazmi juga naik, tolak pkr!!

Khamis, 2 Mei 2013

kajian terbaru mengatakan bn kalah besar!! alamak!!

hehe.. bila pekakas percaya mereka akan menang besar, kita layankan jelah, almaklumlah mereka tengah pening, gusar, sakit jiwa, sawan, sebab hal mereka rancang macam-macam kantoi, mereka lupa ker, yang di dunia ini kuasa Allah penentu segalanya, apa mereka lupa ker tanah melayu ini adalah tanah berdaulat.. hehe kalau di ikutka analisis ni hanya propaganda yang membangkitkan semangat penyokong pakatan rakyat yang tengah down sekarang ni.. hehe

ingat lagi 16 september 2008? ingat lagi prk sarawak 2011? apa mereka jaja? haha.. semua kena kincing

semua itu propaganda yang hanya nak melemahkan unit-unit bn, sebab bn tengah bekerja keras sekarang ni. jadi kesimpulannya kajian mereka buat semberono je.. haha.


dia dah jadi sawan buat kajian sendiri blogger ni.. keh keh

berdasarkan kajian Profesor @erapasca dan Dr @tiewnama, kemungkinan untuk Barisan
Nasional menang adalah sangat tipis pada 5 mei ini, walaupun mereka di bantu oleh 
kira kira 470 ribu pengundi hantu yang menurut dalam kajian di bawah, mereka akan
mengundi sebanyak 2 kali lagi di lain lain tempat di seluruh negara,

yang jumlah keseluruhannya boleh mencapai 1.5 juta undi untuk BN melalui TIPU 
PILIHANRAYA, berikut adalah analisa dan kajian ringkas untuk anda ketahui
bahawa 5.5 juta minimum rakyat malaysia akan memastikan Barisan Nasional
akan mendapat tempat di kerusi PEMBANGKANG pada 5 mei ini.

maklumat ini di perolehi hasil kajian tentera dan polis tel aviv serta ajensi berita 
fakap EP - AFEP



ps: kesian aku tengok macai-macai yang dah tak keruan sekarang ni.. alahai.. hehe

sumber dari blog macai klik sini

alamatnya makin goyanglah kita weh!! video sumpah anuar ibrahim dah tersebar!!

makin punah le.. adus..


gerak gemalai yang merisaukan si mr mansuh ini, mungkin bertambah pening kerana video ini lagi membuktikan adakah beliau sah melakukan perkara liwatin itu, saiful bukhari membuat sumpah laknat yang ke-2 kalinya di depan kaabah!! subhanallah!! kebenaran akan menang, kejahatan akan jatuh tersungkur! percayalah janji Allah!


TAHNIAH KERANA ISRAEL BAKAL MENJADI RAKAN KEPADA MALAYSIA, SELEPAS PRU NI!!

tu lah dia beb, aku selalu bongkarkan isu israel ni, tapi sorang dari pak maun tak mau jawab, tak mau berbicara sikit pun isu ni, mereka risau kalau tersalah cakap, maka kantoilah mereka memang sah menjadi proksi israel!! demn it


siapa nak jawab hal ni weh!! siang malam sembang tentang negara Islam, kronisme, rasuah, tapi jahat-jahat umno beb, tak de nak berkawan dengan Israel! apa punya sialan mangkuk ayun punya politik gini ni?

ni siapa nak jawab ni? siapa?


ps: mungkin mereka anggap ini semua fitnah, tapi masalahnya bukti-bukti yang ditunjukkan, kita patut ragui siapa manusia ni, masak malaysia sok!!

[TERPUJI] WALAU DI HINA MACAM-MACAM DEKAT TUN MAHATHIR, DALAM DIAM DIA BANYAK MEMBANTU TUAN GURU NIK AZIZ!!

kenapalah manusia tak pernah bertanya dalam diri apa makna bersyukur!! kenapa dalam jiwa masing-masing agak keras menerima kebaikan insan ini wahai penyokong tegar pas? kenapa anda terlalu dendamkan insan ini sedangkan beliau dalam diam banyak membantu tuan guru nik aziz?


Dr. M bantu Pas Kelantan RM300j setahun secara diam-diam

BUKIT MERTAJAM 2 Mei - Seorang aktivis politik, Datuk Khairuddin Abu Hassan mendedahkan, Tun Dr. Mahathir Mohamad semasa menjadi Perdana Menteri dahulu pernah membantu orang Melayu dan Islam di Kelantan yang ditadbir Pas secara diam-diam.

Menurutnya, bantuan antara RM200 dan RM300 juta setahun itu diberi Dr. Mahatir sendiri kepada Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

"Kereta sayalah yang ambil Tok Guru (Nik Abdul Aziz) setiap enam bulan antara pukul 11 dan 12 malam apabila orang sudah tidur ke rumah Dr.Mahathir.

"Dr. Mahathir kata kepada Tok Guru, dia tidak boleh tolong secara terus menerus kerana Kelantan adalah pembangkang. Namun untuk orang Melayu dan orang Islam di Kelantan, Barisan Nasional (BN) beri duit kepada Tok Guru.

"Maka atas arahan Dr. Mahathir, setiap tahun kita (BN) beri RM200 juta, RM300 juta kepada Tok Guru secara senyap-senyap," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berceramah di Kampung Permatang Kebun Sireh di sini malam tadi.

Jelasnya, sebanyak 95 peratus masjid di negeri Kelantan dibina oleh BN dan rakyat sepatutnya mendesak Nk Abdul Aziz sendiri untuk memberikan jawapan.

"Tuan-tuan boleh tanya Tok Guru sendiri, betul ke tidak perkara itu?

"Kita bina jambatan, jalan raya dan sekolah di Kelantan," ujarnya.

Bagaimanapun, katanya, segala jasa Dr. Mahathir itu tidak dihargai oleh pembangkang sebaliknya bekas Perdana Menteri itu sentiasa dicemuh. -UTUSAN

AURA TUN MAHATHIR MALAM TADI DI SHAH ALAM! PENCACAI TETAP KATA IA EDIT!!







sumber gambar - darul ehsan today

pencacai dah semakin tak keruan dah malam tadi di shah alam, mereka kata, mana boleh jadi macam ni, kami dah sahkan kemenangan kami di pru13, kami rasa tak logiklah ramai macam ni, ni bn edit ni, sebab kami yakin dan pasti rakyat shah alam 100% menyokong kami la, ahhh bohong, tipu, umno tipu...

kami tetap yakin dan pasti kami sah akan menang di pru13 nanti kata penyokong tegar pas, erm oklah, ye lah, aku faham.. mengerti perasaan anda tu.. ok lah.. ye lah..

hampir 10 ribu orang shah alam hadir ke ceramah tun mahathir

SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak sekali-kali akan menarik balik kenyataannya yang mendakwa Lim Kit Siang seorang rasis atau memohon maaf terhadap penasihat DAP itu.

Dr Mahathir berkata beliau bersedia untuk diheret ke mahkamah berhubung kenyataan itu namun tidak sekali-kali akan menutup mutlutnya.

"Mereka tidak senang hati kerana saya boleh lagi bercakap. Nak tutup mulut saya tidak boleh tutup.

"Dah 87 tahun saya bercakap nak suruh saya tutup dah tidak boleh. Saya tidak takut, nak tarik ke mahkamah tariklah," katanya ketika berucap pada program Amanat Negarawan Bersama Rakyat Shah Alam di sini malam tadi,

Lebih 10,000 orang hadir pada program itu. Turut sama ialah calon Barisan Nasional (BN) bagi kawasan Parlimen Shah Alam, Datuk Zulkifli Noordin, calon BN kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Batu Tiga Datuk Ahmad Nawawi M Zain dan calon BN kerusi DUN Kota Anggerik, Mohd Yusof Din.

Dr Mahathir juga menyifatkan pembangkang sebagai bongkak kerana mengeluarkan kenyataan untuk menangkap dan memenjarakan beliau walaupun belum memerintah
negara.

"Mereka belum jadi kerajaan dah tunjuk sikap bongkak nak tangkap orang, tunggulah sekejap... pada 5 Mei kita nak lihat siapa kena tangkap," kata Mahathir berseloroh sambil disambut sorakan ribuan hadirin.

Menjawab suara sumbang pihak tertentu yang mempersoalkan mengapa beliau masih berkempen walaupun sudah bersara, Dr Mahathir berkata, beliau berbuat demikian kerana ingin mengucapkan terima kasih kepada rakyat yang telah memberi kepercayaan kepadanya untuk menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun.

Beliau turut menyampaikan dua rangkap pantun, satu daripada pantun itu bernada sinis, seperti berikut: "Pulau Pandan jauh ke tengah, Gunung Daik bercabang tiga, hancur badan di kandung tanah, budi yang baik siapa peduli?"

Dr Mahathir turut meminta rakyat Selangor khususnya di Shah Alam supaya menolak pembangkang dan mengundi calon BN pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13),
5 Mei ini.

"Dengan undi yang tidak berbelah bahagi, insya-ALLAH BN akan kembali ke Selangor dan seterusnya kekal memerintah Malaysia," katanya.

ps: ahh tipu, tipu, tipu... ai tak habis-habis lagi pencacai sorang ni, dah la.. ye lah memang tipu la..

Rabu, 1 Mei 2013

kepada nik nazmi, adakah anda yakin anda menang besar di dun seri setia?

ramai dikalangan penduduk disekitar dun seri setia banyak komplenkan nik nazmi ni.. ada satu tempat ditanya, berapa kali nik nazmi turun padang melawat penduduk? jawapan paling trill adalah hanya 2-3 kali je selama 5 tahun, selebihnya mungkin dia hanya berceramah je kot.. haha..


calon bn datuk hj abdul halim samad akan menjadi igauan buruk buat nik nazmi, kerana mana-mana datuk halim pergi melawat, sokongan penduduk amat hebat. apa nik nazmi tak mau kemas barang-barang lepas ni.. hehe..

dulu masa pegang amanah jangan angkuh brader, jaga penduduk, jangan kau jaga orang senang je, orang susah kau abaikan, hal-hal berkaitan bukan nak selesaikan.. ni lah masalahnya kalau yb pakatan ni, nak kuasa je. tapi hampeh!!

di pengasapuri damai pjs8, petaling jaya.
semangat penduduk akan menyokong penuh datuk halim..



ps: jadi kepada pengundi di dun seri setia jangan salah memilih, ayuh pangkah bn, kita kuburkan pakatan rakyat yang tak amanah!!

SIAPA LEBIH POPULAR? NAJIB ATAU ANUAR?



KUALA LUMPUR : Satu kajian yang dijalankan Universiti Kebangsaan Malaysia mendapati majoriti masyarakat Melayu memilih untuk menyokong Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Kajian yang dijalankan sekumpulan penyelidik UKM bagi tempoh antara Disember 2012 dan Mac 2013 lalu menyaksikan trend sokongan tersebut mencecah sehingga 68 peratus.

Pensyarah Geo-Politik, Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof. Madya Dr. Mohd. Fuad Mat Jali berkata, antara faktor sokongan itu ialah kewibawaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melaksanakan program transformasi.

?Kajian itu dibuat dalam kalangan 4,500 responden wanita di seluruh negara yang mana sebanyak 68 peratus mereka menyatakan kesediaan mengundi BN dan menyokong kerajaan sedia ada.

?Lazimnya, kecenderungan sama ditunjukkan suami responden terbabit serta anak-anak mereka,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Menurut Mohd. Fuad, kajian berkenaan belum lagi mengambil kira faktor selepas manifesto dan calon BN bagi PRU-13 diumumkan yang mana momentum sokongan itu dijangka terus meningkat.

?Kita akan meneruskan kajian dalam tempoh berkempen ini dan perlu diingatkan sekitar 18 hingga 23 peratus pengundi adalah pengundi atas pagar yang baru pertama kali mengundi,” katanya.

Menurutnya, trend sokongan masyarakat Melayu kepada BN itu kerana mereka meyakini parti tersebut mampu memelihara status quo dalam perjuangan agama, bangsa dan negara di samping mengekalkan perpaduan masyarakat Malaysia yang berbilang kaum.

?Orang Melayu tidak suka melihat pakatan antara Pas, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana banyak perkara telah tersasar terutama berkaitan kepentingan agama Islam serta isu kalimah Allah.

?Lagipun, pakatan pembangkang sangat longgar dalam perjuangannya terhadap agama, bangsa dan negara, oleh itu, orang Melayu beranggapan lebih baik mengekalkan kerajaan sedia ada,” katanya.

Sementara itu, Ketua Kluster Politik, Keselamatan dan Hal Ehwal Antarabangsa, Majlis Profesor Negara (MPN), Prof. Datuk Dr. Mohamed Mustafa Ishak berkata, sokongan masyarakat Melayu terhadap BN didorong kejayaan agenda transformasi kerajaan selain kegagalan pembangkang menunaikan janji di negeri dikuasai mereka.

?Dahulu pembangkang lantang mengkritik tetapi selepas menjadi kerajaan, baru masyarakat nampak keupayaan sebenar mereka,” katanya.

Menurut beliau, kemerosotan sokongan terhadap pakatan pembangkang itu juga disebabkan Pas, PKR dan DAP dibelenggu banyak masalah dalaman.

Sementara itu yang terbaru/terkini:- Kajian terbaru 23-28 April 2013 oleh Institut Kajian Politik, Universiti Utara Malaysia dan Majlis Professor Negara di negeri-negeri pakatan haram menunjukkan 55% responden memilih DS najib sbg Perdana Menteri berbanding Anwar 45%.

[MINYAK TURUN] SIAPA UNTUNG SIAPA RUGI? REALITI YANG PR TAK MAU CERITA!

sebenarnya senang je, yang untung adalah orang kaya, orang kaya dan senang lenang di malaysia ini siapa? kebanyakannya orang cina, meloponglah kau melayu dan india, yang melompat-lompat macam kera dan siamang rasanya idea penurunan minyak adalah releven. korang percayalah apa cakap mr mansuh tu, haha..

buat kata orang belum kena tipu tak rasa, tapi dah kena tipu baru terasa! keh keh keh, selamat kena jual malaysia ku...


ps: teringat zaman jepun, masa jepun tawan tanah melayu, melompat-lompat orang kerana mereka kata jepun mesti lagi baik dari british, erm lepas 2-3 bulan nampak dah pekungnya jepun sampai ramai lari hutan, masa tu ramai menyesal tak tolong brirish pertahankan tanah melayu sebab ramai sengsara... so ini kali akan jadilah dalam situasi lain, kita lihat le nanti..

GAMBAR PALING SEMPOI DARI SEORANG TOKOH PERUBAHAN KELANTAN!! TABIK!

aku percaya dengan kuasa Allah, kelantan akan menang dalam pru13 ini, mudah-mudahan kita semua memanjatkan doa, kerana sekarang ini puak-puak puaka dah mula lakukan hal-hal yang menjurus kepada fitnah besar untuk menang,

selamatkanlah malaysia ini dari malapetaka Ya Allah!!

kau berikanlah kemenangan kepada BARISAN NASIONAL!!

tok pa yang sempoi

ps: sampai israel pun nak sangat pakatan pembangkang menang!!

Selasa, 30 April 2013

[ALERT] APA ITU 'Cybertrooper Red Bean Army'

sememangnya aku rasa nyawa manusia Shen Yee Aun yang berani ni mungkin dalam bahaya beb! dan aku cukup perasan peranan cybertroop pakatan kalau ada posting video atau status fb yang panas dan gempar yang mengantoikan mereka, cepat aje unlike nyer, kalau video promosi diorang jangan cerita lah like macam air cepatnya, dah terbongkar yang tentera cyber yang bernama red bean army, mereka dah lakukan cara paling licik dalam membuat perang maya ini semakin kotor, katanya siapa yang berani terang-terang menyokong bn, ugutan yang sadis akan dilakukan terhadap mereka.

harap cyber troop bn alert hal ini!!


ps: makin dashyat permainan dap ek!! komunis style!! apa tak de panglima melayu yang ambil tau hal ini?

[EDISI PELIK] TIADA KATA BILA MELIHAT GAMBAR INI!

??????
??????

eh? kenapa ek? boleh sesiapa buat sidang media berkenaan gambar ini!


ps: angkuh boleh tetapi jangan keterlaluan, pesan ini khas untuk macai-macai pakatan!

#undi bn#malaysia maju#

[PARAH] DAH KELUAR UMNO PULAK DI KUALA SELANGOR!! pening, pening


keadaan ini akan berterusan minggu ini sebelum mengundi, ayat biasa dari pakatan rakyat adalah, ini orang umno masuk umno, hehe

propaganda mereka kata anuar ibrahim akan jadi pm 6 mei ini menjadi tanda tanya, APA BETUL KE? atau masing-masing dok garu kepala. sesungguhnya Allah akan membalas kepada orang yang angkuh, takbur dan sombong!! itu janji Allah.

360 keluar pkr masuk umno di kuala selangor


Kedudukan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor dilihat semakin goyah apabila 360 penyokong mengumumkan keluar parti dan menyertai UMNO secara beramai-ramai hari ini.

Kesemua mereka yang merupakan penyokong PKR Cabang Kuala Selangor itu bertindak menyerahkan borang keahlian mereka kepada Setiausaha UMNO Bahagian Kuala Selangor, Ishak Baharom sekali gus menyaksikan pembukaan cawangan baharu UMNO di Pekan Ijok, di sini.

Pengerusi Penaja UMNO Cawangan Pekan Ijok, Dr. Ramlan Mat Sahri berkata, penyertaan mereka ke dalam UMNO adalah kehendak sendiri ekoran tidak lagi yakin kepada pakatan pembangkang yang telah membawa banyak masalah kepada rakyat khususnya di kawasan Ijok.

Beliau yang juga bekas ahli PKR dan merupakan abang kepada calon PKR kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang di Tanjong Karang, Mohd. Yahya Sahri, turut menyifatkan pakatan pembangkang tidak melaksanakan tanggungjawab yang telah diberikan oleh rakyat.

"Di Ijok ini, Menteri Besar (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) adalah wakil rakyat. Bila rakyat ada masalah, dia buat tak tahu.

"Kita akui tersilap pilih pakatan pembangkang pada Pilihan Raya Umum 2008. Disebabkan pilih mereka, rakyat Selangor termasuk di Ijok yang menerima malapetaka," katanya di hadapan lebih 100 penyokong Barisan Nasional (BN) di pekan Ijok, di sini.

Yang hadir sama ialah Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar; calon BN DUN Ijok, K.R. Parthiban dan Yang Dipertua Kongres Melayu Nusantara, Datuk Tengku Shaiffuliazan Tengku Zainal Abidin.

angkuh dibayar cash!! ini situasi di kelantan!!

aku perasan propaganda pakatan terutama pas, mengerahkan tentera macai diaorang untuk memenuhi disetiap pelusuk tempat ceramah pas di kawasan panas, contoh di putrajaya. dengar kata ramai diimport dari kelantan membantu husam di sana, kita kena faham geng-geng taksub ni, apa saja ceramah wajib beb datang tolong hadir,

tetapi di kelantan, keadaan ini jadi tanda tanya. apakah benar revolusi perubahan di sana atau hanya cakap-cakap kosong? tetapi rakan aku dari sana kata, di kelantan memang dah berbeza dari dulu keadaannya, kalau dulu bendera, baju bn, orang kampung takut nak pakai, sekarang siap rumah letak bendera bn dan pakai baju bn satu keluarga beb!! ini yang terjadi,

MANUSIA ADA HAD SABARNYA, SAMPAI BILA DI RETORIK KATA KERAJAAN ISLAMIK, TETAPI TAK JAGA ORANG SUSAH? betul tak?

gambar di bawah adalah salah satu program di kb mall semalam!! anda nilaikan


ps: aku bermohon kepada Allah tunjukkanlah kebenaran hakiki kepada orang-orang yang taksub!! amin

Isnin, 29 April 2013

video yang dulu pernah geng-geng anwarisme dalam pas cukup panas hati!!!


video ini dulu membuatkan pekakas anwarisme cukup panas hati! jadi sebenarnya kerajaan perpaduan terhalang kerana nik aziz tu je.. geng-geng ulama faham berkawan dengan dap dan pkr adalah terpaksa demi kelansungan politik!!

terbaru haji hadi awang menafikan pulak surat dari qardawi, erm makin berdentum le anuar ibrahim!! tikam menikam menjadi-jadi le pulok dalam pr ni.. hehe

KLIK SINI

[derma] duit ni agak-agak akan ke mana?


erm. dasat penangan pas nak menang pilihanraya, erm kita tengok sajalah apa jadi 5 mei nanti.. kalau betul pr menang, tak pelah itu dah nama demokrasi, kalau kalah jangan buat huru hara pulak!!

negara ni memang dari zaman dulu lagi orang mengidam, makmur, kaya, banyak sumber, tapi amat malang jatuh ketangan orang yang tak jujur, totok mereka takkan peduli hal ini, janji bn di kalahkan, perancangan Allah sangat sempurna, kalau bn kalah mungkin itu ujian kepada kita.. kalau meNang kita kena kuatkan lagi parti kita.. tapi setahu aku kalau kita kalah, ibarat hidup dalam negara kukubesilah, mybe pru14 kita nak bersuara pun tak pasti macamana... sekarang pihak pr pun hak bersuara cara mereka kena puji jer, kalau kritik, erm siaplah mereka akan cari sampai ke lubang cacing, INI LAH CARA DEMOKRASI CARA PR KALAU MEREKA MENANG!!!

MOGA ALLAH BERSAMA ORANG-ORANG YANG BENAR!!! AMIN

kit siang angin satu badan bila dihalau di gelang patah untuk berkempen!! keh keh keh..


melayu ada sabarnya, bila di penang melayu di buat macam apam balik, habis kedai-kedai orang melayu, ramai tertekan kerana melayu tiada suara di sana,

lim kit siang mungkin ingat aura dia ke gelang patah akan banyak membantu melayu, hanya melayu bahlol yang tak sedar permainan dap ini, tu sebab dap hanya berani di kawasan orang cina jer untuk bertanding!!

video dibawah ini menunjukkan kemarahan orang melayu bila kit siang nak buat walkabaout di gerai makan, bernanah hati, ni mesti pertualang pas akan jadi tak keruan bila tengok video ini,

melayu tidak pernah lupa apa jadi dengan nasib bangsanya dahulu.. kali ini ramai pulak melayu pertualang yang jadi jilat bontot dap, brengset!!

KLIK SINI

amacam ada berani? hehehe

[MASAK] DS NAJIB HADIR DI PELABUHAN KLANG, TAK RAMAI?

anuar kata aura najib dah tak releven sekarang ni, erm ok bang non, anda memang terer buat spikulasi dan propaganda, ramai melopong bila dengar ceramah anda, siap ada histeria katanya, hehe.. tetapi bang non sedarkah anda, zaman revolusi menjatuhkan bn mungkin dah berlalu, orang yang cerdik takkan mudah percaya janji anda..

ds najib walau anda hina, keji, caci sampai melampaui batas anda memfitnah dia, dia cool dia buat kerja dia, dia percaya qada dan qadar Allah, kalau dia kalah sekalipun dia dah buat yang terbaik pun untuk rakyat, cuma balaci-balaci bang non yang angkuh saja anggap sah anuar ibrahim akan jadi pm 6 mei ini,

bagi aku hak masing-masing nak memilih siapa, tetapi jangan pandang rendah kepada ds najib, zaman paklah dah berlalu, zaman tu zaman gelap bn, sampai tun mahathir pun keluar bn time tu, tapi sekarang berbeza,

ini terjadi di pelabuhan klang malam tadi

Sesuatu yang diluar jangkaan, kerana Najib sendiri meletakkan sasaran 3,000 kehadiran dalam perjumpaannya dengan rakyat dan pengundi kawasan DUN Pelabuhan Klang yang bakal menyaksikan pertembungan antara MB Selangor TS Khalid Ibrahim dengan muka baru Dato' Nasaruddin M. Zin.









anda menilai, melihat, menjadi saksi, apakah kerajaan bn terlalu kejam terhadap keluarga anda sampai tak cukup makan, peluang kerja takde, sekolah pun tak mampu?

YANG DILIHAT MACAI-MACAI YANG AKU KENAL, HIDUP SENANG JE PUN, ADA KERETA YANG JENAMA HEBAT, RUMAH 2 3 BIJI, KEJAM KEJADAHNYA MEREKA SEMBANG TU EK?

#UNDI BN#SAYANGI SELANGOR#

dari blog akar umbi

[RIOT] AYUH KITA SUPPORT RAKYAT MALAYSIA JADI BEGINI! TAHNIAH PAKATAN RAKYAT!

budaya radikal, budaya anarki dan budaya ganas dah menjalar disetiap pelusuk rakyat malaysia, tak mampu sudah kami nak bercerita hal kebenaran lagi, kenara kejahatan dah pun membiak dengan jayanya. kesemua majoriti rakyat dah mula ke arah ini. kerana mereka anggap mereka wajib bersuara?

kesiannya bangsaku, mudah ditipu, mudah dilenjan otaknya supaya mengikut sesuatu yang tak elok, selamat tinggal bangsaku... aku tak mampu buat apa-apa! :(





ps: puak-puak ini akan memerintah negara, jadi tahniah buat golongan anarki, lgbt, liberal dan syiah!! malaysia punah ranah... selepas 5 mei?

Ahad, 28 April 2013

[PANAS] NAMPAK GAYANYA BOLEH GOYANG LE BN GINI!!

di dun seri setia, siang tadi ada berita mengemparkan..

jeng
jeng
jeng
jeng

makin di fikir makin pening lalat dibuatnya, kenapa sekarang pulak mereka nak keluar parti, maknanya keadaan sekarang memang jauh berbeza dari dulu.. erm apa nak dikata..


"Selamat Tinggal Pakatan, Selamat Tinggal Nik Nazmi PKR"

seramai 480 org masyarakat india seri setia yg diketuai oleh sdr Sugu telah menyerahkan borang menyokong BN kpd Datuk Abdul Halim Samad & sdr Loh Seng Kok kerana mereka sudah tidak yakin lagi dengan Pakatan Rakyat

ps: ait macamana pulak boleh keluar pkr lak ni, aku dah dapat dah sms angkuh gaban dari pakatan rakyat, "bakal perdana menteri malaysia yang ke-7, anuar ibrahim akan mengangkat sumpah sebagai perdana menteri pada 6 hb mei ini pada jam 9 pagi" 

hahaha.. ai macam-macam, teringat aku masa 16 september 2008, masa tu dah rasa erm habislah malaysia, jadi pm juga dia ye.. kata hati den lah time tu, tapi apakan daya, perancangan Allah lagi hebat dari perancangan proksi Israel!!!

[INSAF] ramai dulu yang menyokong pakatan rakyat dah menyesal!! kali ini mereka undi bn!!

memang benar, masa pru12 adalah salah satu titik hitam bn, bukan rakyat bawahan yang protest, sampai tun mahathir pun masa tu protest sampai keluar umno.. fahamilah masa tu ramai dok tahan amarah kepada mantan pm kita pak lah, bukan mereka membenci bn tetapi kerana protest.

kali ini mereka dah menyesal, sebab apa. mereka tengok dan merasa bagaimana cap ayamnya pakatan rakyat memerintah, dah la tak cekap, asyik berbangga dengan simpanan tetap di selangor, menifesto dah le tak ditunaikan, 15 % saja mampu mereka tunaikan. kebajikan rakyat bawahan mereka tak jaga, sewa tapak berniaga dan lesen niaga naik saja, cukai pintu naik, sampah tak dapat urus dengan baik dan macam-macam onar mereka buat beb.


mereka hanya berbangga dengan ceramah agama kononnya mampu merubah insan, aku setuju dengan ceramah yang mereka anjurkan saja, tetapi hal-hal lain mereka gagal, maksiat rumah urut berjela-jela, isu arak di shah alam dan anjuran berbuka puasa oleh gereja DUMC, itu semua tidak boleh di lupakan macam tu je beb.. masihkan anda ingat bagaimana mereka dengan rakus menjual aset-aset YBK. yayasan selangor yang banyak membantu orang susah, mb khalid gagap jual kati je aset-aset tu. hebat kan?

masihkan anda ingat bila mana mereka nak naikkan sewa di premis perniagaan pkns di shah alam berganda pulak tu, nasib kerajaan pusat masuk campur. gila dajjal bro kerajaan selangor ni.. nampak je indah dekat luar, tetapi dalam hancus.. berlakon hebat tetapi punoh ranah ekonominya.. sedarlah beb.. nak jadi macai boleh tetapi hal berkaitan jangan nak zip mulut. ni semua hal berkaitana rakyat selangor.. sedarlah, sedarlah!!!

#SAYANGILAH BANGSAMU#UNDI BN#YAKINI BN#

ps ingat BR1M hujung tahun ni RM1200 untuk yang bekeluarga dan RM600 untuk yang bujang!!!PASTIKAN BN MENANG!!

husam musa sudah angin dengan tun mahathir!!

mana tak angin, mana tak panas, dia dah la gagal di kelantan, satu habuk pun tak boleh dibanggakan kejayaan dia di kelantan, lepas tu declare yang dia akan tawan putrajaya dengan janji manis dia, itulah husam musa.. manusia yang licik macam mentor dia dalam pkr tu..

harap pengundi putrajaya sedar, jangan salah bagi undi kepada orang yang tiada track record baik, mau tumpo orang perak kata. sedarlah..

ingat lagi janji husam dekat rakyat kelantan, tak salah hanya batu asas je yang naik, projeknya mana siap-siap, dari kambing janapari, lebuhraya rakyat, siap bakarline yang katanya kerajaan kelantan mampu siapkan lebuhraya rakyat tanpa bantuan kerajaan pusat. derma dah berjela dah, tak tau berapa dah kutip, tengok takde pun tanda-tanda yang projek tu dia nak buat, penipu besar, sama juga dengan stadium baru, dulu kata mac tahun lepas kompem siap, erm jangan kata stadium tu siap, satu habuk pun takdop, kena tipu lagi, gila badas...

golongan munafik orang nak angkat jadi pemimpin, jahanamlah malaysia...





gambar sumber dari blog pas beruk


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir mengesa pengundi di Putrajaya agar MEMASTIKAN calon Pas, Datuk HUSAM USA KALAH TERUK pada Pilihan Raya Umum ke-13.

"Saya datang sebab saya tak mahu Putrajaya jatuh kepada orang yang tak sepatutnya, tentukan Husam dikalahkan dengan teruk sekali. APAKAH SUMBANGAN Husam, Nik Aziz, Pas kepada PUTRAJAYA? Orang buat elok-elok baru bak balaih.

Kita TAK BOLEH PERCAYA orang macam ini," kata Dr. Mahathir dalam ceramahnya di Presint 9 malam tadi

klik sini