Sabtu, 1 Jun 2013

iklan produk tahap longkang yang sangat 18sx!!

haha

macam gam punk... haha



ps: ini macam pun ada ka.. keh keh keh

sumber pen patah blogspot

[edisi lompat parti] mungkin ini akan memeningkan lagi anuar ibrahim? panas!! panas!!


nyot nyot nyot, cerita panas ini bukan cerita palsu atau saja bagi gempak! tetapi dari sumber yang boleh dipercayai..

jeng.. jeng.. jeng...


Berita terkini- Di kala Anwar dengan egonya tidak berminat untuk menunaikan janjinya untuk bersara, dan masih degil mahu meneruskan siri bantahan Keputusan Pru13, negara dikejutkan dengan berita sekurang-kurangnya dua Ahli Parlimen dan Dua ADUN dari Pakatan akan melompat parti meninggalkan Anwar.

Momentum lompat parti mengulangi sejarah tahun 2009 apabila 3 ADUN dari Perak dan 7 Ahli Parlimen pakatan meninggalkan Pakatan dan Anwar. Di mana ianya satu peristiwa yang mengejutkan negara.

Ketika itu, Datuk Zaharain memulakan siri meninggalkan Anwar dengan diikuti Zulkifli Noordin, Tan Tee Beng sehinggalah kepada Gobalakrishnan dan juga Nasharudin Mat Isa yang turut meninggalkan perjuangan PAS yang semakin tersasar .

Peristiwa ini berulang lagi, Mymassa akan dedahkan selepas mendapat green light dari wakil-wakil rakyat tersebut. tiada siapa membayar mereka, tiada siapa mendesak mereka dan tiada siapa mengugut mereka.

Anda boleh pilih untuk tidak percayai berita ini, namun sejarah membuktikan pada mulanya tiada siapa mempercayai Zulkifli Noordin, Zahrain, Tan Tee Beng dan lain- lain akan mennggalkan Anwar. Akhirnya ia berlaku bukan.

Anda boleh teka siapa dan kami hanya boleh kata wakil-wakil rakyat tersebut 3 Melayu dan Seorang Cina. Sebab mengapa mereka melompat dan meninggalkan Anwar, tidak akan kami dedahkan sekarang. Kami perlu menjaga rahsia, Presiden UMNO malah tidak ada satu pun pemimpin tertinggi UMNO mengetahui hal ini.

Siapakah kami bukan penting kerana Presiden UMNO pun tidak tahu siapa kami. Kami tiada dana tetapi ianya adalah sebuah index pengalaman yang kami berjaya gunakan demi agama bangsa dan negara kita.

Kepada, Johari Abdul dan Saifudin Nasution, kamu silap bila kamu merangka untuk membeli YB dari BN. Kamu tersilap kerana kami lebih bijak dari kamu berdua.

klik sini
my massa

Jumaat, 31 Mei 2013

perkataan yang paling cilakahai abad ini!!

apa ni, dulu sekolah mana tokey ni ek? semakin hamlaulah jadinya bahasa melayu ye, sampai perkataan yang senang pun boleh salah. ceh!!!


nasi lemah, lemah semangat mau beli la apek!! haha..

akibat muka hadapan akhbar ini!!

akibat dari headline muka depan akhbar sinar harian, dengar ceritanya ramai dari macai dengan tetiba menjerit tanpa sebab, terajang tiang letrik dengan tetiba tanpa amaran, ada yang minum teh tarik sampai 18 gelas di kedai mamak kerana tak puas hati, pelempang jiran tanpa sebab, malah ada yang tetiba jadi marah keterlaluan dah macam jebon kalau tengok... puncanya...

hehe... ai bakar line nampak sinar harian ni, keh keh keh keh..


ps: jangan tipu,tipu ye, tunaikan janji tau.. muah!!

alkisah cerita perhimpunan blackout!! memang goyang bn!!

hebat! hebat! pukulan perhimpunan blackout selepas pakatan rakyat atau cerita senanglah, anuar ibrahim tak leh terima kenyataan yang dia tak jadi pm, dia tuduh spr tak telus, sebab ada unsur undi tipu atau senang cerita jugalah ada pengundi hantu... dan paling best cerita blackout...

jeng.. jeng.. geng-geng otak hitam pun berkumpul... perhimpunan pertama di stadium kelana jaya, eeeeeee... gerunnya i... habislah bn camni... eeeeeee... di kelana jaya sahaja 38 juta orang hadir...


 lepas tu buat kat batu kawan, 25 juta hadir!! gulp....


 mr anuar iblahim melambainya pun tangannya ke atas worang ramainya adui..

 berikut adalah perhimpunan di seluruh semenanjung, cuma di amcorp mall je tak letak.. malas.. hehe

nak dijadikan cerita, punyalah haram gempak buat perhimpunan blackout, di jaja punya haram power kata memang ada blackout sewaktu penggiraan undi berlangsung, sampai macai sanggup beli t-shirt hitam gelap gelita macam negro semata-mata percaya memang sah blackout berlaku. berhimpun sampai sanggup berhujan panas.

sampai hari-hari perkataan blackout ni dah jadi sinonim, makan, tido, berak, kencing, menguap, tak lekang perkataan blackout ni... sampai ada yang lupa asal usul, lupa keturunan, lupa anak bini.. hehe lupa jalan pulang dan macam-macam lagilah.

maka pada hari di tunggu-tunggu untuk si ketua penipu itu buat laporan polis hal berkaitan penipuan pilihanraya, masa tu semua dah kata "yes yes yes" dah, ada yang melompat-lompat riang di luar balai polis kerana anuar ibrahim akan membuat laporan polis berkenaan bukti panas. siap bertepuk sakan macai-macai dan berkata habislah kau bn, bukti dah ada dah ni, nak buat report je ni.. habislah kau najib!!!

tup tap tup tap, ingatkan hal blackout yang dia jaja satu malaya tu yang dia laporkan, sekali hanya dakwat kekal yang tak kekal je dia buat report? huk aloh.. keh keh keh... mana cerita dan bukti blackout? bukti 40 ribu bangla? kenapa tak buat laporan sekali wei? hahahahah... terlopong macai.. ada termencarut dalam hati.. shit, aku kena tipu ke camne ni.. hahaha...

 anuar ibrahim membuat laporan tentang dakwat kekal yang tidak kekal..

mana ada kekal dakwat ni, kata anuar ibrahim.. 

jadi kesimpulannya saja nak buat hot je cerita propaganda blackout kau ye, oii dah kalah dah lah, tunggu lah pru14.. huk aloh woii.. hahaha..

jom kita bersenam ketawa bersama.....

 eeiiii bhegapa besar da lubang idung... hahahah
 hahahaha.. semua kena toron, hahahahahah
kau hade? selalu kan kena tipu? alah biasalah.. syok ape.. kah kah..

meh kita tengok kucing ni gelak.. kekekekek...

Khamis, 30 Mei 2013

iklan yang di haramkan di united kingdom!! kenapa ek?

Di United Kingdom terdapat Chip Shop Awards dimana iklan-iklan yang tidak digunakan oleh firma pengiklanan diberikan anugerah kerana kekreatifan mereka. Iklan-iklan ini tidak digunakan oleh pelanggan mereka kerana ianya mungkin idea yang terlalu melampau, ataupun tidak politically correct.

????? otak mat salleh kalau buat sesuatu mesti luar kotak!! pheww!!!







sumber penpatah

kiasu semakin biadab!! cikgu yang rasis di gelang patah!!


di carik-carik jiwa si melayu, di diam-diam bila di hina, di keji, di caci, malah kesabaran melayu itu sangat hebat, dan tiada siapa dapat menafikannya, tapi apakan daya, setelah kuasa mereka dah pegang, malah kuasa rasist mereka lah juara, kita terkontang kanting memikir apakah ini semua, sedangkan selama ini kita hidup dalam perpaduan yang sangat utuh, tiada syak wasangka antara kita, kerana kiasu sangat tamak, sangat busuk hatinya, malah mereka-mereka ini membibitkan satu keadaan tidak sihat di dalam Malaysia menuju negara maju 2020.

apa semua ni? mana tolenrasi kita semua ni, melayu, cina dan india, selama ini hidup tak de langsung bercerita apa itu maksud perkauman sempit, tetapi kini ia semakin menjadi-jadi, wahai pak menteri dan pihak berkenaan, fikirkan perkara ini, jangan biarkan kita semua berpecah belah, dah lah sama sama melayu kita bercakaran, dah ni nak jadikan kiasu dan melayu bertelagah!! sumbat mereka-mereka ini yang sangat radikal mindanya ke tempat kesedaran... ayuh ini kan Malaysia, jom mamak, kita lepak minum.

KISAH gempar yang berlegar 2-3 hari kebelakangan ini berkenaan seorang guru berbangsa Cina yang mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah berjaya menarik minat pengguna media sosial. Pelbagai cerita disampaikan sehinggakan sekolah ini dilihat sebagai salah sebuah sekolah yang durjana.

Bukan salah sekolah kerana punyai guru RASIS seperti Poh Kim Thye yang mana mulutnya memang tak lepas dari menghina "Melayu BABI, Melayu BANGANG, Melayu SIAL, Melayu BODOH" hampir setiap hari semenjak mengajar di sekolah yang mana majoritinya adalah pelajar Melayu. Sikap double standard guru ini juga dipertikaikan oleh si pengadu dengan mengabaikan tanggungjawabnya terhadap pelajar berbangsa Melayu dan India, malah pelajar Cina diberi layanan yang cukup istimewa.

Tapi sampai bila Kementerian Pelajaran nak diamkan perkara ini? Mohon jangan ditukar ke sekolah mana-mana kerana selagi Poh Kim Thye ni berkhidmat dengan Kementerian Pelajaran dan terus dibenarkan mengajar selagi itulah sikap RASIS nya tidak akan hilang. Beri amaran dan buang dengan serta merta. Kita mahukan perpaduan kaum bukannya guru RASIS seperti Poh Kim Thye ni.

Jika dulu ada seorang guru MELAYU yang cuma memarahi dan mendenda seorang pelajar CINA, habis dicanangnya seperti guru tersebut terlampau rasis sedangkan beliau hanyalah menjalankan tanggungjawabnya untuk memberi pengajaran akibat pelajar CINA itu tidak membuat kerja sekolah. Tetapi ini lain pula kesnya. Laporang polis juga telah dibuat. Mohon jangan terus disenyapkan perkara serius ini.


sumber jawa bernam

amaran buat pengomen, sila komen dengan bernas dan berhujah dengan tertib, carut, maki, hasut tidak sama sekali dibenarkan!!

[mata satu] nasi lemak pun terlibat dalam konspirasi dajjal?

haha, bila beli nasi lemak, ada telur mata satu, dan terus buat kajian ia ada kaitan dengan freemason, habis kalau beli nasi lemak, letak dalam pinggan tu kira camne pulak? keh keh...

kira terer gila lah ye freemason buat kerja, sampai nak tawan tanah melayu, nasi lemak pun mereka yang ciptakan, keh keh keh keh... mampuih!!


ps: hehe.. cam haram..

poyo yang sangat budus!! apalahai....

hehe.. apa punya tur da!!

taken ye, keh keh..

ps: mampuih!!

Rabu, 29 Mei 2013

[habislah] bn naikkan harga apa lak ni? adus!!

ai, entahlah, kemain jadi isu besarlah gamaknya, naik je bn kena, naik je bn kena, tapi apa nak buat dah itu makanan puak-puak jenglot hitam, nak cari isu, nak membalun kerajaan, macam-macam mereka tohmahkan, sampai terjelir lidah nak layan. erm camne ni, asik naik je, kata berkebajikan?


isunya sekarang, adalah kerajaan pr di selangor ni, hehe.. kata berkebajikan kononnya, dah-dah mereka dok sebat naikkan harga parking, keh keh, asik-asik tuduh bn, dah-dah terpalit mereka juga sama je, lagi hamlau sebenarnya,

alasan para jenglot hitam, alah macai umno senyap la, baru rm0.20 je naik, tu pemimpin umno sebat berbillion-berlion tu tak bising pulak, ait, mereka naikkan harga parking, umno pulak kena, kepala bana.. hahaha.. apa pun tak boleh.. pui..


ps: mengata orang dia yang lebih, tapi diri sendiri lagi hamlau dari orang lain, pooodah!!

bila red bean army pedajal zahid hamidi!!

red bean army, makin ligat ye kerja entea semua, tapi tak pe bak kata orang, setakat mana taktikal red bean army ni jadi ikutan keseluruhannya..

ada soalan mesti ada jawapan...

kita tengok soalan dari red bean army... eee takutnyaaaa i...


dan kita tengok pula jawapan paling hensem dari media maya bn, hehe.. cool...


ps: negara ini bukan mak bapak red bean army yang punya!!

[edisi super gempak] pacific rim, filem robot bapak besar julai ini!!

dikatakan filem ini akan menjadikan super badas gempak, peminat mecha seluruh dunia tidak sabar menunggu filem ini, julai.. ohh julai... hehe..





ps: gempak seh..

sember - pen patah

[edisi mampos] aksi mat rempit yang sangat kuang ajaq di china!! pui

malas aku nak komen, kah kah kah... cam haram...

harap mat-mat rempit jangan sesekali angko cuba ini macam punya style aaa, chirakak yang super orang panggil da, haha.. pui



ps: punya romantik tahap jamban, keh keh keh...

sumber pen patah blogspot

Selasa, 28 Mei 2013

[edisi santai] iklan yang tak terfikir dek akalmu

haha.. kretif yang sengal tak bertempat pulak iklan ni ye.. kih kih

Sebuah firma yang bernama M&C Saatchi ini cuba mempromosikan seluar dalam daripadaMiroslav Underwear. Tetapi, cara penyampaian iklan spender ni agak tak tercapai dek akalmu. Jom layan..





ps: kreatif manusia adakalanya sangat memeningkan orang lain memikior ideanya yang super sengal, keh keh..

sumber pen patah

kadang-kadang aku tengok geng-geng blackout ni keterlaluan siut menghina ds najib dan rosmah!! apa tindakan kdn?

nak mengkritik pun ada caranya, sampai menghina dah tak fikir haram jadah ke idak, sampai tak terfikir ini melaulaui batas ke idak, harap korang fikirkan lah sendiri mangkuh ayun geng blackout yang rasa dia hebat gila dalam alam maya ini.

cuma aku nak cakap, ia terlalu kurang ajar tahap jamban!! bankai..


ps: dalam alam maya nak mengkritik pun ada batas, sialan tul geng-geng blackout ni, pasal taktik gini lah pr kalah, padan muka..

dah pening ustaz azhar idruz nak menjawab ni, tapi pepun sekalung tahniah dah nikah kali ke-3, senangnya dalam hati!!

ustaz azhar idruz dah nikah kali ke-3, untung la, aku pun lum mampu lagi ke arah camtu, haha.. nak jadi salleh yaakob ek? pepun bak kata cerita p ramlee lah, madu 3, ai senangnya dalam hati kalau beristeri 2, kalau 2, 2 merajuk ana kawen 3.

tahniah ustaz azhar, lepas ni tolong jawabkan isu pegang lilin yang di buat oleh geng-geng blackout, sebab ramai nak tau jawapan bernas tu, sebab macai-macai dah pening nak jawabkan, hehe...

PRINTSCREEN YANG AKU PUN TERKEDU!!


ps: jenuhlah hai nak menjawab, kang silap haribulan ustaz azhar dok senyap jelah macam isu mcd tu.. ai dunia, dunia, tapi aku tetap salute lah cara dia dalam membawa dakwah cara santai, tapi ranking terbaik untuk aku sekarang adalah ustaz kazim elias.

harap pengomen jangan melampaui batas dalam mengomen ye!! kang gua delete komen yang keterlaluan!!

menipu je kejenya geng-geng kalah pilihanraya ni ek!

dah ketua mereka pun gitu, maka anak buah pun sama lah. hehe.. kadang-kadang pelik betul perangai manusia yang nak cari isu dengan cara memfitnah ni, ai.. patutnya geng-geng cywar bn pun kena buat jugalah dekat malaun pr ni. fitnah lawan fitnah, sampai bila lah nak dilayankan cara fitnah haramjadah pr ni oii..

sebab bn ni memang parti baik-baik, tak de nak serang lawan dengan cara fitnah melampau. tapi tulah kalau dibiarkan layan camtu cara pr ni, cerita fitnah pun orang terus percaya tanpa selidik, sebab aku sendiri dah jumpa orang yang terus percaya apa cerita internet, siap marah-marah, lepas aku terangkan, dan tunjukkan bukti sahih, baru dia senyap, masalahnya golongan suka cerita fitnah ni ramai, ni lah masalahnya.. harap pihak berkuasa kasi keras sikit dengan penyebar fitnah dalam internet ni, melampau mereka agak keterlaluan oi.. kang tumpo kerajaan dengan tentera setan dalam cyber ni, fitnah 24 jam... puih!!


buat fitnah pasal harga tol di lebuhraya pantai timur, 

fail lagi la pekakas pr ooiii..

Cacai sebar fitnah di sini dan sini.

- Untuk kelas 1 dari karak RM6.00 dan utk kelas 2 dari karak RM 12.00. 
(Sekali ganda)

- Untuk kelas 1 dari gambang RM11.10 dan utk kelas 2 dari gambang RM 22.20. 
(Sekali ganda)

Begitu juga yg lain kecuali:

Untuk kelas 1 dari Kuantan RM13.90 dan utk kelas 2 dari Kuantan RM 22.70. 

(Bkn ke sepatutnya sekali ganda utk kelas 2?? Setidak-tidaknyanya RM 27.80)

sumber oh politik

geng-geng blackout sakit hati bila tengok gambar ni

apo nak dikato, sebenarnya majoriti rakyat inginkan kestabilan supaya kita dapat hidup dan beribadat dengan aman, apa geng-geng black out tak jeles ke tengok gambo ni, keh keh

lokasi di putrajaya semasa pelancaran hari belia 2013, malam sabtu lepas... amacam edit ke ek?

ramai lagi belia berfikiran waras dari segelintir yang konon memperjuangkan blackout yang gagal

ahh edit, ni semua yang datang semua jahil, semua datang kerana saja nak buang masa, hehe itulah jawapan badas oleh geng blackout 505 untuk menunjukkan perhimpunan hati hitam mereka lagi gempak, yelah mana tak gempak siap pegang lilin ma.. haha.. pooodacit..

mereka membelasah sama mereka dah!! ni siapa nak jawab ni? haha..

wah ni kira camne ni, sama-sama membalun dan balun kerana pilihanraya punya pasal! kata pakatan rakyat, pakat la sangat, keke.. membalun dengan tidak peduli hal keliling, dah tak peduli sesama pakatan dah.. aa gaduh, gaduh, bagus... nanti orang semua tau yang pakatan ni hanyalah sejenis produk politik yang sangat gagal!!

bercakap mereka jelah yang kencang, berhujah mereka sajalah yang betul, tapi hakikat.. sama-sama bertinju sama sendiri dalam diam, ini macam nak harap memerintah negara? tu pasal lah kalah.. keh keh keh..



Pemuda PAS Gombak membalas kritikan yang dilemparkan oleh AMK terhadap Datuk Seri Abdul Hadi Awang dengan menuduh sayap PKR itu menjadi penyambung lidah `macai’ Umno/BN yang menghentam Presiden PAS secara terbuka.

Ketuanya, Syarhan Humaizi Abdul Halim berkata, Pemuda PAS menyelar sikap Ketua AMK Shamsul Iskandar Mat Akin memburuk-burukkan Presiden PAS di hadapan media.

Jika seminggu dua lalu Timbalan Presiden PKR (Azmin Ali) mengkritik Presiden PAS rentetan ketidakpuasan hati prestasi PKR Selangor yang ada kena mengena dengan jawatan MB Selangor, kini Ketua AMKnya pula mencontohi sikap tersebut.

Shamsul didakwa membuat kenyataan itu ketika berucap di kongres nasional PKR di sini pada hari Sabtu lalu.

Menurut Syarhan, AMK patut mencelikkan mata untuk membuat penilain terhadap sebahagian calon-calon pilihanraya dan wakil-wakil rakyat PKR supaya tragedi Perak tidak berulang lagi.

“Sebagai ingatan, mungkin AMK lupa, sejarah telah menyaksikan sebahagian YB-YB PKR yang diambil secara serkap jarang semata-mata untuk menghadapi pilihan raya sehingga menyebabkan kejatuhan kerajaan Pakatan Rakyat Perak pada 2008.

“Bukan itu sahaja, malah sejak PRU 2008 Pakatan Rakyat dimalukan dengan insiden-insiden wakil rakyat PKR keluar parti seperti di Parlimen Bayan Baru, Parlimen Nibong Tebal, Parlimen Wangsa Maju, Parlimen Bagan Serai dan Parlimen Kulim-Bandar Baru.

“Ini bukan sahaja pengkhianatan kepada rakan-rakan Pakatan Rakyat, malah pengkhianatan besar terhadap mandat rakyat,” katanya dalam kenyataan media.

Syarhan berkata, Inilah perkara yang ditegaskan oleh Abdul Hadi kepada semua rakan Pakatan Rakyat sepanjang perundingan kerusi pilihan raya umum.

Namun, katanya PKR sambil lewa sahaja mengambil nasihat ini di beberapa kerusi.

Menurutnya, Presiden PAS tidak mencerca secara spesifik mana-mana calon walapun mempunyai maklumat.

“Perkara ini disentuh dan ditegur oleh pimpinan PAS dalam pertemuan tertutup tanpa melibatkan media seperti yang dilakukan oleh Ketua AMK kali ini.

“Puncanya tidak lain tidak bukan kerana PKR mengambil sebahagian calon tangkap muat dan berpotensi untuk lompat parti jika menang PRU dengan hanya diumpan dengan wang ringgit.

“Inilah pengkhianatan yang teramat besar iaitu mereka gagal memilih dan menapis calon yang berwibawa dan berkredibliti untuk berkhidmat sebagai wakil rakyat. Inilah yang PAS dan DAP tidak mahu, kemenangan yang separuh jalan sebagaimana berlaku di Perak tempoh hari,” tambah beliau.

Syarhan mendakwa, tidak cukup dengan itu, PKR bermain kayu tiga membuat rundingan dengan PSM yang tidak pernah menjadi rakan sekutu Pakatan Rakyat dan perkara ini didedahkan sendiri oleh Setiausaha Agung PSM S Arutchelvan yang juga calon PSM di Semenyih.

Ini satu lagi bentuk pengkhianatan yang tidak boleh dimaafkan oleh rakyat, katanya.

Ketua Pemuda PAS Gombak itu juga mengingatkan, AMK sepatutnya sedar dan insaf tentang kekangan serta ketandusan petugas pilihan raya mereka.

Katanya, ini bukan kata-kata angkuh tetapi sekadar peringatan bersama serta realiti yang berlaku.

Buktinya, lihatlah di mana-mana sebahagian besar kawasan pilihan raya, petugas-petugas AMK dan PKR hanya pandai bercakap dan tidak cukup untuk menghadapi pilihan raya dan akhirnya ia dibantu oleh jentera Pemuda PAS.

“Ini suatu hakikat. Ia dilihat oleh rakyat, yang akhirnya menyaksikan ada beberapa calon PKR ditolak di peringkat parlimen sedangkan calon PAS di peringkat DUN menang besar,” katanya lagi.

PAS , menurut Syarhan, berusaha melahirkan jentera dan petugas yang istiqamah,namun kami bukan macai calon-calon PKR yang hanya nampak muka sehari dua dalam keadaan tiada petugas sendiri.

Beliau juga menasihatkan AMK dan ketuanya, jika ada sebarang ketidakpuasan hati, eloklah dibawa ke perbincangan dalaman Pakatan Rakyat bukan di media.

Pemuda PAS sukar menerima kenyataan tersebut dan tidak akan berdiam diri, kata beliau.

Menurutnya, Pemuda PAS boleh menghormati Datuk Seri Anwar Ibrahim selaku Ketua PKR sekalipun ada banyak perkara yang mungkin tidak bersetuju.

Jadi elok kiranya AMK pun belajar beradab sebelum kemungkinan ada pula pimpinan yang lain mencerca DSAI di khalayak ramai disebabkan perbuatan tidak beradab itu.

Ini adalah teguran dan peringatan pada semua sebagai Pemuda Pakatan Rakyat yang ada akhlak dan adabnya, kata Syarhan.

dari blog gelombang wangsa maju