Sabtu, 22 Jun 2013

BUKTI MEMANG RATUSAN RIBU PENUHI HIMPUNAN BLACKOUT505!! perghh

siapa kata tak ramai, memang betullah dalam portal pembangkang menceritakan betapa ramainya manusia berhimpun di padang merbok

JUMLAH DIKATAKAN HAMPIR 100,000... PERGHH.. ADA YANG KATA 500,000...

gilalah, power siut bang non...

betapa ramai gile orang wei.. penuh manusia, apa korang tak nampak?


dah satu malaya kena kencing lagi..

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

ps: camni je ramai pengikut tegar dari 28 juta rakyat malaysia? hahaha.. buang karen..

Jumaat, 21 Jun 2013

BAHANA GAY YANG MEROSAKKAN!! JAUHI GAY!!

fahamkan betapa hapraknya menjadi gay, Allah dah ciptakan pasangan untuk manusia, lelaki dengan perempuan, dan manusia ni kadang-kadang tak puas, di ciptakan sendiri cara badas untuk memuaskan nafsu yang lagi trill dan lain dari yang lain.

ayat-ayat bangsat seorang gay tegar
"bro jadi gay ni keliling sapu bro"

macam shiyal..... pui.. tempat berak juga manusia kotor ini suka.. LAKNATLAH GOLONGAN BEGINI...


sumber dari my massa

Khamis, 20 Jun 2013

edisi komplen pasal jerebu paling bedebah abad ini!!

goverment do so? shit. ok la senang cerita, jerebu ke, apa ke semua kerajaan salah ke?, bodoh.. bhagal punya komunis, hal jerebu pun mau politikkan, gila bodoh piang punya manusia.. apa ko ingat bila jerebu teruk ds najib kena beli kipas gergasi supaya jerebu tu alih kat negara lain.. apa pun bedebah la hai..

mentaliti pemimpin pembangkang tetap bastard!! pui

ps: dari berak, pengsan, kejang, kena sawan babi sampai kucing sakit pun salah kerajaan.. nate bewok!!

CERITA YANG SEMUA PERLU TAHU PASAL UMNO PETALING JAYA SELATAN!!

cerita ini aku ambil dari blog fairuz jamal,  cerita berkisar nasib dan keadaan sebenar terjadi kepada umno pj selatan

ceritanya bermula!!

Ketika penghijrahan kapten (B) Zahar Hashim ke PAS, bangunan yang selama ini diduduki (sewa) oleh UMNO PJS telah diserah kepada PAS Petaling Jaya Selatan oleh kapten (B) Zahar Hashim, manakala segala dokumen-dokumen sulit parti pula telah dibuang didalam tong sampah

UMNO PJ SELATAN

salam perkenalan. tujuan penulis menceritakan kisah ini, bukan bertujuan memburukkan sesiapa, cuma penulis hanya ingin berkongsi cerita sekadar apa yang penulis tahu berkenaan  UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan

Umno bahagian Petaling Jaya Selatan yang dahulunya diketuai oleh Kapten (B) Datuk Zahar Hashim selama 18 tahun sebagai ketua umno bahagian mempunyai keahlian seramai 20,000 ahli pada masa itu. Pada 3 dec 2008, kapten (B) Datuk Zahar Hashim telah digantung keahlian selama 3 tahun dan secara tidak langsung semua jawatan beliau dalam parti telah gugur secara automatik . seterusnya pada 24 dec 2008 beliau mengistiharkan keluar parti umno dan masuk pas bersama beberapa ketua-ketua umno cawangan.



hanya Allah sahaja yang mengetahui siapakah yang telah membuang documen UMNO ini kedalam tong sampah tanda hina nya UMNO dimata mereka pada ketika itu

Pada 28 dec 2008, Badan Perhubungan UMNO Negeri Selangor telah sebulat suara untuk melantik Timbalan Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan Raja Dato’ Hanipuddin bin Raja Dato’ Nong Chik sebagai pemangku Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan


Malu hendak pakai baju UMNO


Pada ketika itu, ramai orang-orang kampung terutama anak-anak muda berasa malu untuk pakai baju umno. Mereka lebih suka memakai pakaian biasa jika ada perjumpaan-perjumpaan bersama pemimpin umno. Jauh sekali jika mereka hendak mengibarkan bendera UMNO / BN dirumah masing-masing.

Bermula tugas mencabar sebagai Pemangku ketua UMNO Bahagian PJS

Raja Dato’ Hanipuddin bin Raja Dato’ Nong Chik bermula sebagai pemangku ketua UMNO Bahagian dengan penuh cabaran ketika itu. Tiada bangunan UMNO untuk diduduki, tiada dokumen-dokumen keahlian UMNO, penduduk malu hendak memakai baju UMNO, malu untuk mengibarkan bendera UMNO serta beliau harus menyatukan semula semua ketua-ketua cawangan

bersambung

gambar paling sadis untuk umat Islam di Malaysia!! semuanya kerana taksub!

macam ni punya dashyat ketaksuban terhadap parti dap! MASYA ALLAH..APA LAH NAK JADI!!


ps: jadi marah pulak aku.. huish.. insaf-insaflah siapa yang buat macam ni wei!!

sumber fb

Rabu, 19 Jun 2013

GAMBAR-GAMBAR MENCUIT HATI, HANYA DI MALAYSIA!!

hehe tak leh blah.. hahaha











dalam banyak-banyak yang ni juga tak leh blah keh keh keh keh

ps: ai macam-macam hahahah...

PERKARA PALING KELAKO PASAL PILIHANRAYA 13 YANG LEPAS SAMPAI SEKARANG!!

semua tau BARISAN NASIONAL DAH MENANG PRU13 YANG LALU. tapi macai tetap dengan pendirian bahawa

1. SERAMAI 40,000 BANGLA TELAH MENJADI PENGUNDI HANTU..
2. BLACKOUT DI TEMPAT MENGUNDI

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

ps: dioarang ni kena penyakit apa ek? sampai sekarang tak dapat membuktikan tuduhan popular tersebut. keh keh keh.. nate bewok tul..

Selasa, 18 Jun 2013

mak jand abby bersuara lagi.. bukan main power!

den maleh nak kobarkan macamano laie, dio ni lopeh pru13 ingek kan dah sonyap sobab mungkin kocewo tak dapat bercuti ke luar negara. tapi abby ni orang penting pas oi, pru14 dia di perlukan laie sebab aura dia yang cakap merapu tu cukup di perlukan. hehe

dah ni dio dok kobarkan yang......


ps: abby r u ok?

blogger vs ungku salleh!! ceritera yang belum selesai?

nampak gayanya, blogger ini gobloq politik siap bagi 48 jam untuk ungku salleh menarik balik laporan polis berkenaan artikel panas yang di keluarkan blogger tersebut pada minggu lepas, erm dasat juga perang halus yang berlaku di selangor ni ye.

mana benar mana salah, hanya blogger tersebut dan ungku salleh je tau. puncanya kekalahan teruk bn selangor pru13 yang lepas, sebab kekalahan yang tak logik berlaku sedangkan banyak kawasan yang sepatutnya dianggap menang, kalah dengan jayanya. jadi isu ini lah yang menjadikan tanda tanya, harap ds najib pandang lah dan dalami apa terjadi di selangor ini.

belasah sama sendiri buatkan pr semakin gelak sampai berair mata mereka gelakkan kita. jadi ambillah inisiatif supaya ia dapat diselesaikan. HARAP MAKLUM!!

antara posting FB yang panas berkenaan perang dalaman ini.


ini gobloq politik

gambar-gambar panas yang berjaya dirakam di pulau pinang!! pheww!!

gambar-gambar panas ini menjadi tanda tanya, bukan ke dalam politik gaduh ker? hehe.. itu orang panggil kematangan dalam berpolitik, dalam pentas politik semua akan jadi harimau lapar, belasah tanpa belas kasihan, tetapi apabila sesuatu masalah rakyat berlaku, maka politik tak matang tolak ketepi, dan tak kisah anda dari parti mana, janji rakyat kena ambil tau.

itu terjadi di pulau pinang apabila menteri kdn yang baru, DS zahid hamidi dan lim guan eng bersama-sama melihat lokasi malapetaka runtuhan rod penebat kilat bangunan umno di jalan mclister. biar gambar berbicara. politik-politik lah.. hal malapetaka dan bencana tolak dulu ego. sama-sama berganding bahu untuk menyelesaikannya, betul!!

mesranya lim guan eng dengan menteri kdn.. bernanah hati bang non ni wei!!








ps: erm, nak tanya juga, bila kematian berlaku terhadap orang cina, siap nak buat inkues ek, tetapi bila orang melayu? ada tak buat gitu? bukan nak pertikaikan.. sebenarnya.. entahlah.. haha aku pun pening politik terlampau baik camni. bersangka baik je lah labu..

sumber gambar klik sini

Isnin, 17 Jun 2013

HABISLAH UMNO!! TAHNIAH PR! ANDA MENANG..


dalam dunia advertising, bila penjenamaan itu semakin popular dan menjadi sebutan ramai, maka musuh pun akan ramai, musuh akan jadi bengkek kerana jenama itu menjadi sebutan.

ITU YANG TERJADI DENGAN UMB, TAK HABIS-HABIS ORANG YANG TAK PUAS HATI DOK TAJI KIRI DAN KANAN, EK ELEH..

kalau betullah umb ni gagal, pru13 lepas, bn kalah teruk la, itu barulah cari pasal sebab apa jadi camtu, cuma negeri selangor, kelantan dan penang, erm so far keseluruhan unit media maya bn dah berjaya lah juga melawan persepsi jahat media maya pr yang kerjanya 24 jam tabur fitnah.

JADI UNTUK MEMBALUN UMB KERANA KEGAGALAN 100%, TINDAKAN ITU TIDAK BEGITU TEPAT!! yang penting umb telah berjaya buatkan pihak lawan garu kepala juga dengan taktikal dan terjemahan perang alam maya itu sendiri, malah sumber dari umb juga menjadi ikutan dari tentera cyber bn yang lain, sebut pasal gagal.. erm.. FITNAH KOT!!

PENJELASAN TUN FAIZAL KLIK SINI

[VIDEO] HARAMJADAH PUNYA SYIAH!! TENTERA BASYAR MENYEKSA WANITA SYRIA!!

kepada mujahiddin di syria, lawan dan ranapkan tentera syaitan basyar!! kejahatan mereka melampaui batas, mereka dah menjadikan orang sunni sebagai bahan seksaan, ni lagi taraf anjing dari israel ni, bangsat!!

dikatakan, arab saudi akan membekalkan sistem peluru anti kapal terbang dan anti kereta kebal kepada mujahiddin sana!! JANGAN KITA DIAMKAN SAJA KEKEJAMAN REGIM BASYAR INI? laknatlah kau wahai basyar dan sekutunya!!


KLIK SINI

FOSIL BINATANG PURBA BERUSIA 260 JUTA TAHUN DITEMUI DI KUALA LIPIS!! (gambar)





KUALA LIPIS - Fosil cangkerang dipercayai berusia 260 juta tahun ditemui di kawasan Sungai Yu, Merapoh.

Ahli Paleontologi dari Institut Geologi Malaysia (IGM) Ahmad Rosli Othman berkata, fosil cangkerang itu ditemui pada batuan di sepanjang jalan raya yang sedang dalam pembinaan menghubungkan Kuala Lipis ke Merapoh.

Menurutnya, fosil cangkerang tersebut yang ditemui dalam pelapisan batu lumpur adalah daripada jenis 'brakiopoda' yang lazimnya hidup di persekitaran laut cetek.
“Fosil ini lebih tua usianya berbanding fosil di Taman Emas, Lipis yang berusia 230 juta tahun ditemui pada 2011.

“Antara spesies brakiopoda dikenal pasti ialah Leptodus sp; Transennatia sp dan Spyridiophora sp,” katanya.

Ahmad Rosli yang juga penyelidik dari Lestari, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) berkata, kira-kira 250 hingga 260 juta tahun lalu, kawasan Merapoh dipercayai berada di dasar lautan dan kawasan itu menjadi tempat kehidupan laut purba yang primitif.

Menurutnya, haiwan primitif terbabit hidup berenang bebas di dasar lautan yang agak dalam dan beriklim panas.

“Hidupan ini mati dan kemudiannya tertimbus oleh enapan sedimen dan kekal terawet menjadi batu untuk beratus juta tahun lamanya.

“Proses geologi mengangkat dasar laut timbul ke permukaan bumi dan menjadi daratan serta membentuk topografi atau bentuk muka bumi seperti yang kita lihat pada hari ini,” katanya.

Menurutnya, fosil cangkerang seperti itu turut ditemui di Padang Tengku; Aring; Sg Bera serta Felda Mayam dan ini menunjukkan bahawa kawasan tersebut juga pernah dilitupi lautan pada masa itu.

“Fosil dapat menerangkan usia dan persekitaran di mana ia pernah wujud ratusan juta tahun lampau,” katanya.

sumber pp

KONFLIK SYRIA - DI MANA DUNIA ISLAM? PLAY SAVE?

isu syria menjadi kronik sekarang ni, setelah kebangkitam rakyat syria menentang kekejaman basyar syaitan tu, sejak 2011 mereka bangkit, sampai sekarang mereka tidak berputus asa melawan tentera syaitan basyar laknatullah.

DI MANA NEGARA ISLAM MASA PERANG IRAQ DULU, BUKAN MAIN SENANG BAGI TENTERA ASING GUNA LOKASI STRATEGIK UNTUK MENYERANG TENTERA IRAQ, SIAP BERI LAGI ASKAR MEREKA MENENTANG ASKAR IRAQ MASA TU.

sekaranag ni, syria, musuh nyata adalah syiah. syiah yang kafir membuli dan merogol wanita sunni, di sembelih kanak-kanak macam binatang. di mana kita sebagai orang Islam sunnah melihat ini perkara biasa, keparat la kita biarkan orang sunnah di sembelih macam ayam di sana, tentera syaitan basyar siap dapat bantuan dari gerakan hizbollah, sekarang ni betullah, syiah kafir sangat kejam.

tetapi aku salute keberanian pemuda syria yang bermakhzab sunni, walau tidak mempunyai senjata yang baik, tetapi mereka dapat mengejutkan tentera syaitan basyar sampai terpaksa meminta bantuan hizbollah. mereka bukan tentera elit, tetapi semangat di dalam jiwa kerana mereka di buli dan di aniaya oleh orang syiah, mereka bangkit. mereka berjaya menawan dan membunuh ramai tentera basyar. ALLAH BERSAMA MEREKA!!!

HARAPAN AKU AKAN ADA TENTERA ELIT DARI NEGARA ISLAM MEMBANTU DENGAN MENYUSUP MASUK KE SYRIA DENGAN SENYAP-SENYAP!!

let's fight the evil bastard!!












ps: tertanya-tanya kenapa di biarkan perang syria ini berlarutan? apa kebal sangat kah basyar ni? apa arab saudi dan negara teluk tak terfikir nak hantar tentera elit mereka secara diam-diam ker? apakah negara-negara teluk hanya PLAY SAVE!!

kalau negara teluk tak mampu, kumpulkan mujahiddin hebat serata dunia ke sana, baru syiah tau apa itu penyesalan mencari pasal dengan singa Allah!! FIGHT!!!

Ahad, 16 Jun 2013

[EDISI SUPER SENGAL] SIAPALAH BUAT BLACK OPS NI YE!!

kadang-kadang kesengalan seorang yang cuba untuk mencari popular ni banyak beb, dah dah di alam maya, cara paling berkesan adalah mencari pasal dengan ikon popular, dah ni aku tunjukkan gambar ikon pendakwah terkenal ustaz azhar idruz yang di katakan pengikut al-arqam.. huk aloh

aku rasa yang buat ni adalah golongan yang anti dengan bn, sebab mereka tau, kalau petik ustaz azhar makin berselirat orang akan marah, ye lah ikon popular tu beb, tu sebab taktikal black ops yang gagal konon nak kaitkan orang yang buat ini adalah pengyokong kuat bn. ceh.. fail!!

nak edit pun kena lah trill, ini hahaha.. kantoi melantun-lantun, lepas tu tuduh penyokong kerajaan buat, huk aloh.. ini macam kena belajar lagi macamana nak buat black ops yang real... keh keh..

jadi biasalah kan.. alam maya!!


ps: sudah lama perasan black ops geng-geng red bean army ni!!