sorang lagi super biadab!! kurang ajar tahap teratas dah ni beb!!


ni orang panggil haram jadah punya manusia. super celaka, mybe dah murtad betina ni kot? binawe!! mentang-mentang kau duk kat luar negara suka hati mak bapak kau je lah dok hina sehinanya nabi muhammad nabi junjungan kita, ni dah wajib di pancung kalau di arab saudi ni!!

aku harap KDN, pantau sebaik mungkin, dan jangan dok ikut perangai menteri dulu yang hanya tau memberi amaran, dia balik je malaysia kasi tangkap. jangan bagi muka manusia-manusia yang semakin berani menghina agama, raja, bangsa dan negara dia sendiri!! BANGKAI PUNYA BETINA!!

sumber klik sini

43 ulasan:

kiasu semakin celaka, menghina sultan johor!! kita senyap mentikus lagi!! yeaaaa...

semakin celaka yang babi perangai kiasu-kiasu kurang ajar, bila dap menang, makin keterlaluan bangsa komunis yang perosak perpaduan ini menghina mencaci.

kita diam lagi, kita play safe lagi, kita gelak ketawa lagi, kita buat bodo lagi, ini lah Malaysia, bangsa melayu adalah satu bangsa paling penyabar di dunia ini. berbanggalah!!


ps: kiasu-kiasu baka perosak ini hina polis, sultan, agama Islam dan melayu, diaorang rilek je hina macam negara ni mak bapak diaorang yang punya, pemimpin melayu sekarang bukan zaman tun mahathir dulu, tiada seorang pun dari mereka yang berjiwa jalak lenteng!! semua play safe!!

sumber: my massa

5 ulasan:

GILA BABI PUNYA ULARMAK SYIAH!! SESAT GILA SIAL!!

DAH MACAM KENA RASUK JIN APRIT JE AKU TENGOK!! SYIAH SESAT DAN BAHAYA KEPADA UMAT ISLAM!!

tapi ada juga melayu dok puja ajaran songsang ini, gila babi dan gila iseng!! ptuih!!


ps: kalaulah syria tu boleh pergi dengan senang, aku rela hati nak bantu mujahiddin di sana, bukan apa, Allah janjikan mati syahid kepada umatnya yang berjuang kerana agama Allah, puak syiah di syria dah menjadi sangat keterlaluan sampai bayi pun mereka kelar tangan kaki, budak dan wanita di rogol macam binatang!! lepas tu ada yang dah lepas rogol mereka bakar hidup-hidup, haram jadah betul!! syiah ni lagi kejamnya macam sial mial...

6 ulasan: