Sabtu, 14 September 2013

KEPADA PENGANUT DAP, DISARANKAN TIDAK MEMBACA INFO INI!! SEBAB AUTOMATIK ANDA AKAN TERBAKAR!! KEH KEH

aku pesan awal-awal, kepada penganut agama dap, eh silap, penganut dan pencinta dap, malah menganggap dap adalah segalanya, woii pekakas dap.. aku pesan ni, jangan baca, kalau baca juga, kalau terbakar, korang segera simbah air ke muka, atau paling trill korang jerit, lahabauuuuuu najibbbbbbbbbbbbbb...... tak pun korang buat perkara paling gila, iaitu berdemo ramai-ramai, membantah apa yang ds najib dah buat ni ye... kamon pekakas dap.... korang kan hero... kah kah..


34 PERKARA TERSURAT HADIAH BUAT MELAYU & BUMIPUTERA MENGUNDI UMNO & BN

Fokus Pemerkasaan Pertama:
Mendaya Modal Insan Bumiputera.

1. Memperbanyakkan Program Latihan Peningkatan Kemahiran.

2. Mempergiatkan Program Latihan Semula atau Re-Skilling.

3. Mempergiatkan Skim Latihan 1Malaysia, Program Kebolehpasaran Graduan dan Program Peneraju Skil.

4. Memperluaskan Program Pendidikan Lepas Ijazah melalui Jabatan Perkhidmatan Awam, MARA dan agensi berkaitan.

5. Program Peneraju Profesional di bawah Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera (YPPB) diperluaskan.

Fokus Pemerkasaan Kedua:
Memantapkan Pemilikian Ekuiti Bumiputera Dalam Sektor Korporat.

6. Melancarkan Amanah Saham Bumiputera 2 (ASB2) dengan suntikan pelaburan 10 bilion unit saham.

7. Mentransformasikan program Skim Jejak Jaya Bumiputera (SJJB) melalui Ekuiti Nasional Berhad (EKUINAS).

Fokus Pemerkasaan Ketiga:
Memperkukuh Pemilikan Aset Bukan Kewangan Bumiputera.

8. Memperkemaskan Yayasan Wakaf Malaysia.

9. Memperkukuhkan peranan institusi-institusi hartanah seperti Pelaburan Hartanah Berhad(PHB), Majlis Amanah Rakyat (MARA) dan Perbadanan Usahawan Nasional Berhad (PUNB) bagi membangun dan memperoleh hartanah komersil dan industri.

10. Memperbanyakkan pembinaan rumah mampu milik kepada Bumiputera melalui Syarikat Perumahan Rakyat 1 Malaysia (PR1MA) dan Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB) dengan Kerajaan Negeri.

11. Perkukuhkan UDA Corporation untuk membangunkan hartanah.

12. GLC yang terlibat dalam pembangunan hartanah memberi penekanan kepada pembangunan hartanah Bumiputera.

Fokus Pemerkasaan Keempat: Memperhebatkan Keusahawanan dan Perniagaan Bumiputera.

13. Memperkuatkan peranan agensi pembangunan usahawan Bumiputera seperti Amanah Ikhtiar Malaysia, TEKUN Nasional, MARA dan PUNB.

14. Menambah pembiayaan pinjaman Amanah Ikhtiar Malaysia sebanyak RM300 juta.

15. Menambah pembiayaan pinjaman kepada TEKUN Nasional sebanyak RM700 juta.

16. Mengarahkan kementerian dan agensi mengukuhkan Program Pembangunan Vendor.

17. Memastikan jangkamasa kontrak dan konsesi vendor disesuai dengan tempoh bayar balik pinjaman bank.

18. Melonjakkan program VDP di bawah PETRONAS, Tenaga Nasional Berhad (TNB), Telekom Malaysia (TM), Axiata dan United Engineers (Malaysia) Berhad (UEM).

19. Ketua Pegawai Eksekutif GLC menetapkan sasaran penyertaan Bumiputera sebagai KPI.

20. Program VDP PETRONAS RM20 bilion setahun dan 22 skop kerja untuk Bumiputera.

21. GLC dan GLIC menerajui usaha mengwujudkan konsortium syarikat Bumiputera dalam sektor rangkaian perbekalan.

22. Mempergiatkan program penswastaan perkhidmatan Kerajaan secara terpilih.

23. Memperluaskan dasar carve out.

24. Membina satu komuniti baru entrepreneur Bumiputera.

25. Memperkenalkan Skim Usahawan Permulaan Bumiputera (SUPERB).

Fokus Pemerkasaan Kelima:
Memantapkan Ekosistem Penyampaian Perkhidmatan.

26. Mewujudkan ekosistem penyampaian perkhidmatan yang cekap, komprehensif dan konstraktif

27. Mewujudkan Unit Pembangunan Bumiputera (UPB) di semua kementerian.

28. Meningkatkan enrolmen pelajar UiTM kepada 250,000 menjelang 2020.

29. Menubuhkan beberapa kampus baru UiTM.

30. Menubuhkan dana pendidikan MARA berjumlah RM1 bilion.

31. Membestarikan TERAJU.

32. Mewujudkan komuniti entreprenuer Bumiputera.

33. Meletakkan INSKEN dan SUPERB di bawah TERAJU.

34. Menubuhkan Majlis Ekonomi Bumiputera atau MEB bagi menggantikan Majlis Tindakan Agenda Bumiputera.-Perak Today


ps: maka jadi tenuk bukit seko-seko kiasu beb, serang twitter ds najib, wei komunis, korang ni baru ada akal, korang nak tunjuk hero, ini tanah berdaulat... tanah tumpah darahku, dah elok-elok hidup harmoni, perpaduan sesama kita, korang main kasar, korang main isu-isu sensitif, korang langgar apa saja untuk tunjukkan kiasu adalah power.. sampai pas yang hebat gile tu boleh tunduk dengan korang, gila betul, kepada penganut agama dap yang kata dap lagi bagus dari umno, baik pergi cuci otak dulu ye.. 

MENDIDIH DARAH KIASU DAP BILA DS NAJIB BERI DANA BERATUS JUTA KEPADA BUMIPUTRA!!

nampak gayanya makin teruk meracau puak-puak kiasu bila ds najib beri kaw-kaw dana terhadap bumiputra untuk mempertingkatkan ekonomi bumiputra dari cengkaman sialan cinabeng kiasu!!!

WOII DAP LAHANET!! TAHU TAK MAKNA TANAH TUMPAH DARAH KU?? maaf bukan nak rasis, tetapi sejak mereka pegang tampuk kuasa, mereka terlampau angkuh pedajal melayu, masalahnya melayu dalam pr pun ramai jadi jibraun, jibraun yang kerjanya lemahkan matlamat bangsa dan agama, hanya pandai cakap je, tapi habis dia nak jual kati!!

NAK BAGI TAHU KEPADA SEMUA - INI LAH MASANYA KITA BANGKITKAN SEMANGAT MALAY POWER!!



ps: bila kita perjuangkan hak melayu, cinabeng kata risis, tetapi bila mereka terang-terang perjuangkan hak mereka ooh itu hak bersuara, abah lu la cinabeng... hehe.. kepada rakan-rakan usahawan ini lah masanya kita tingkatkan kemajuan kita!!! Allah huakbar!!

KERANA RM0.20 SEN, GENG-GENG HAPRAK INI SERET MOTOR!! HAHAHA

SEBENARNYA KUTUK LEBIH-LEBIH ADA YANG JADI HULK MACAM NI.. ADA YANG AMUK SATU KAMPUNG... KAH KAH

kawe maro deh, minyok naik rm0.20 poseng buak ambo jadi misken... hehe sengal punya mentaliti.. keh keh

JOM KITA NYANYI LAGU NI JOM

BODO BERTINGKEK-TINGKEK, BODO BERTINGKEK-TINGKEK!!

 bak kata mat sabu, ini semua kerja bangang!! keh keh... 


ades, siapalah punya idea buat seret-seret moto ni, kah kah kah, ini semua idea vahlul.. kah kah.. 


ps: so kesimpulannya dari pemimpin sampai ke anak buah, pesen diaorang tetap vah luil.. kah kah.. sengal tak bertempat, minyak naik 20 sen macam mati kebulor tak makan sebulan, keje malas, minta derma pandai, jadi macai dap cerdik, jual agama cukup terer, kutuk orang hebat, tapi apakan daya, otak tetap sempudal!! kah kah kah kah.. macam ni nak percaya golongan ni memerintah negara? mampuih!!!

ADA SATU RAHSIA!! TAPI HARAP JANGAN BAGI TAU ORANG LAIN!! PANAS!! PANAS!!

KORANG NAK TAU TAK?

APAKAH TARIKH PALING BEST DALAM SEJARAH MALAYSIA YANG KITA TAKKAN LUPA!! KEH KEH

TARIKH TU ADALAH TARIKH PALING KERAMAT YANG PEKAKAS PR SUKA SANGAT, TERMIMPI-MIMPI BEB.. SAMPAI SENYUM SENGSORANG, HISAP ROKOK PUN MACAM ORANG KAYA, HUISH PENANGAN TARIKH NI BUATKAN SEMUA PEKAKAS PR JADI AL VAHLUL AL KETEMPEA.. KEH KEH KEH...


TARIKH KERAMAT YANG PALING DI INGATI OLEH MACAI PEKAKAS VUDUS!! HAHA.. 16 SEPTEMBER... TARIKH TEMBERANG MR ANUGERAH TUHAN TERHADAP PEKAKAS, MALAH SATU MALAYSIA KENA KENCING DA.. SATU DUNIA PUN SAMA KENA KENCING MELANTUN-LANTUN!! KAH KAH KAH KAH KAH KAH...


keh keh keh keh.. gila vav..


ps: masalahnya dah la kena tipu, tapi rela ditipu berkali-kali dengan si penipu.. kah kah kah... gila la lu macai.. kah kah

Jumaat, 13 September 2013

ZUNAR NI ISLAM KE?? MELAMPAU PULAK KARTUN DIA NI!

KALAU DEKAT ARAB MAU TAK CUKUP TANAH KAU LARI SELAMATKAN DIRI, MAU LARI LUAR NEGARA, ADAKAH ZUNAR NI PENGANUT LIBERALISME AGAMA!!


ps: apa pas tak berani nak komen apa yang zunar buat ni?

Khamis, 12 September 2013

PENGANUT PR YANG TERLAMPAU TAKSUB KEPADA KAFIR HARBI!! GILA BADAS!!!

anda sendiri menilainya, dap perosak perpaduan, malah menolak negara Islam, tak suka melayu, walau depan orang melayu berlakon baik punya, tetapi ada juga spisis melayu tak sedar-sedar, asal berdendam dengan umno, jilat pun jilat lah dap tu, janji umno tolak tepi.

manusia gini orang panggil barua pekakas sampai mati kejung, biarlah, orang melayu semakin sedar siapa dap tu.. walau ada dikalangan mereka memuja dap macam Tuhan. huh


ps: kita tolak dap, dap perosak segalanya!!

Rabu, 11 September 2013

LELAKI AFRIKA, MATI SEBAB DI ROGOL OLEH 5 ISTERINYA... GILA GANAS!!!


ABUJA - NIGERIA. Gara-gara cemburu, seorang ahli perniagaan di Nigeria meninggal dunia kerana 'diperkosa' lima daripada enam isterinya, Julai lalu.

Insiden itu berlaku selepas lima isterinya tidak berpuas hati kerana mangsa, Uroko Onoja mengadakan hubungan seks dengan isteri paling muda.

Kelima-lima mereka memaksa Onoja mengadakan hubungan seks secara bergilir-gilir hingga mangsa berhenti bernafas secara tiba-tiba.

Menurut DailyMail,susulan kejadian itu, dua daripada lima isterinya telah ditahan polis.

ps: macam-macam... kan.. di penderaan seksual terhadap suami.. hahaha

CE CE CE, MCA KOMPLEN APASAL SIKIT BEBENOR PELAJAR CINA DAN INDIA DEKAT IPT?


KUALA LUMPUR: MCA mempersoalkan dasar kerajaan yang dilihat mengurangkan pengambilan pelajar-pelajar cemerlang dari kaum Cina dan India daripada memasuki instituti pengajian tinggi negara ini.

Menurut Ketua Pemuda MCA, Datuk Dr Wee Ka Siong kerajaan perlu mengkaji semula dasar pendidikan tinggi dengan tidak mengehadkan pengambilan pelajar di dalam bidang kritikal.

"Kursus yang ditawarkan bagi bidang perubatan, farmasi dan pergigian semakin berkurangan. Kerajaan kena kaji semula dasarnya. 

"Sebelum ini kita nak kedudukan negara kita tinggi di peringkat antarabangsa tetapi mengapa kita kurangkan pengambila pelajar ijazah (under-graduate intakes)? Ini satu strategi tak berapa kena sebab kita kena sediakan tempat yang cukup, bukan serahkan kepada IPTS kerana kadar yuran berbeza setiap institusi," katanya.

Sehubungan itu beliau meminta Kementerian Pendidikan memberi sebab kepada penurunan pengambilan pelajar-pelajar Cina dan India di dalam bidang-bidang tersebut di setiap institusi awam dan swasta.

Selain itu Wee mahu kementerian terbabit melihat kembali kepada mekanisme dalam menentukan kelayakan untuk memasuki sesebuah institusi dengan menumpukan terhadap kriteria, proses dan penempatan, selain bertegas ianya isu segera yang perlu diambil tindakan.

Malah beliau juga mahu penyelarasan terhadap sistem matrikulasi dan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) dalam mewujudkan daya-saing kemasukan pelajar ke institusi tinggi.

"Dari segi peperiksaan STPM dan matrikulasi ia perlu diselaraskan, terutamanya dari segi pemberian markah untuk kokurikulum kerana setakat ini matrikulasi untuk satu tahun dan STPM tujuh tahun," katanya.

Dalam menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara kompetitif, Wee berkata langkah penyelesaian perlu difikirkan segera supaya kerajaan mampu menyediakan peluang pembelajaran di peringkat tinggi kepada rakyatnya.

MCA terdahulu melahirkan rasa kecewa apabila ramai pelajar Cina gagal mendapat tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) bagi sesi akademik 2013/14.

Walaupun pengambilan pelajar Cina ke IPTA telah meningkat berbanding tahun lepas, namun peratusan pelajar tersebut hanya 19 peratus lebih rendah berbanding tahun sebelumnya iaitu sebanyak 23 peratus.

sumber klik sini

ps: hehehe.. kalau mca bagi kerusi lebih time pru lepas, ok lagi, ini dah la tsunami kiasu menolak bn, malah boleh dikatakan 95% menolak bn, so pru14 jangan harap kiasu-kiasu ini akan menyokong bn lagi, jadi..... hehe.. sendiri mau ingat la... mau lebih-lebih kasi kerja kuat sikit tarik orang cina kembali ke bn. ada berani mca... jangan jadi musang berbulu ayam dalam bn!!

MAKIN BERANI!! NAMA ALLAH DIGUNAKAN NGO KRISTIAN DI SEMENANJUNG MALAYSIA!! MULA DAH!!

terkejut juga aku dibuatnya, wah makin selamba dah, makin dah tak takut dah, erm dulu tak macam ni, semua ini aku tetap dengan pendirian, mereka-mereka ini berani kerana ada mahkluk bertopengkan ulama dan cerdik pandai agama membenarkannya, semua kerana politik, politik dendam dan kuasa, aku tetap salahkan pas dan pkr, laknat lah siapa yang bersekongkol dengan kafir untuk menjahamkan agama mereka sendiri....


BIADAB, BIADAB... HUH

baca seterusnya disini KLIK

Selasa, 10 September 2013

TINDAKAN AKAN DIAMBIL KEPADA PEKAKAS PR YANG MULUT LAHANAT DI DALAM PERKHIDMATAN KERAJAAN!! AMBIL UBAT DER!!


Budaya menggunakan media sosial untuk mengkritik telah menjadi masalah di kalangan pekerja muda, termasuk dalam sektor perkhidmatan awam sehingga Jabatan Perkhidmatan Awam terpaksa mengeluarkan surat pekeliling mengingatkan mereka supaya menghentikannya atau berdepan kemungkinan tindakan.
Oleh itu, jika anda tidak bersetuju dengan dasar kerajaan atau berasa diabaikan secara tidak adil dalam urusan kenaikan pangkat dan berfikir untuk mengadu dalam talian, anda dinasihatkan supaya tidak berbuat demikian.

Ketua pengarah, Tan Sri Mohamad Zabidi Zainal berkata beberapa penjawat awam telah menggunakan Twitter, blog, Whatsapp , Facebook dan Youtube untuk mempersendakan inisiatif kerajaan.

"Kami telah menerima banyak maklum balas dan aduan mengenai penjawat awam memberi pandangan negatif terhadap program kerajaan melalui media sosial dan internet.
"Mereka harus sedar bahawa ini adalah satu kesalahan," katanya dalam surat kepada semua kementerian, kerajaan dan agensi-agensi kerajaan.

Mohamad Zabidi mengingatkan kakitangan awam peruntukan di bawah seksyen 19 (1) Peraturan Am (Tatatertib dan Kelakuan) 1993 melarang mereka daripada membuat kenyataan secara bertulis atau lisan yang boleh menjejaskan atau menyebabkan kesan buruk ke atas dasar-dasar, keputusan atau program kerajaan.

"Mereka tidak boleh berkata apa-apa yang berpotensi memalukan atau meletakkan Kerajaan dalam situasi buruk.
"Mereka juga tidak dibenarkan untuk mengedarkan maklumat atau komen mengenai dasar-dasar itu dalam apa jua cara," katanya.

"Walaupun agensi-agensi kerajaan mengambil kesempatan daripada media sosial untuk mempromosikan wacana dan menghebahkan inisiatif mereka, penjawat awam tidak perlu menggunakan platform ini untuk mengkritik pihak berkuasa.
"Pekerja-pekerja sektor awam perlu sentiasa ingat bahawa mereka perlu kekal setia kepada Yang Di-Pertuan Agong, negara dan kerajaan pada setiap masa.

"Ini jelas dinyatakan dalam undang-undang yang mengawal perkhidmatan awam.
"Saya berharap agar semua ketua-ketua jabatan menganggap serius perkara ini dan mengambil tindakan tegas terhadap mana-mana individu yang melanggar arahan ini," katanya.
Tambahnya, mereka yang didapati bersalah boleh diturunkan pangkat, dipindahkan atau dalam senario kes terburuk, dipecat.

Pengarah Eksekutif Persekutuan Majikan-Majikan Pekerja (MEF) Shamsuddin Bardan berkata pekerja mungkin menghadapi tindakan disiplin yang tegas jika mereka meletakkan perbincangan mengenai tempat kerja dan perkara-perkara dalaman di ruang siber.

Beliau berkata, pekerja tidak dibenarkan memaparkan apa-apa bahan di web, terutamanya Facebook atau Twitter, jika mereka tidak berpuas hati dengan sebarang dasar syarikat.
"Jika ia mendatangkan kesusahan kepada syarikat itu, ia sudah menjadi satu bentuk salah laku dan tindakan yang boleh diambil terhadap mereka termasuk, dalam keadaan tertentu, dibuang kerja," katanya.

AMBIL UBAT KALU... KAH KAH KAH... KALAU AKU BUANG JE, MENJAHANAMKAN KERAJAAN MELAYU JE, NAK JADI MACAI DAP SANGAT, NAK JILAT SANGAT BANG NON TU, DAH LA SEDAP GAJI MASYUK, LOAN DAHLAH SENANG DAPAT, DAPAT BELI RUMAH BESAR-BESAR, HUISH MACAM-MACAM KERAJAAN BAGI KEISTIMEWAAN DEKAT MEREKA, HANYA MEREKA BERSYUKUR FAHAM APA SUMBANGAN KERAJAAN, TETAPI LAHABAU MUSANG BERBULU AYAM NI JENIS JIBRAUK YANG KERJANYA KRITIK, HAMUN BUAT FITNAH DEKAT MAJIKAN SENDIRI...

KAH KAH KAH OIII PADAN MUKA LA WEI... SIAP LA... DAPAT SIAPA MACAI PEMBANGKANG.. KITA RENDAM DEKAT SAWAH... HAHAHAHA... AKU GERAM SEBAB RAMAI JADI KURANG ADAB... PUI.. SIAPLAH.. NAK JADI MACAI DAP SANGAT... CHILAHANAT...

JOM KITA TENGOK GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH SIAPA YANG DOK GELAKKAN MEREKA... KAH KAH KAH KAH

sampai kuda pun gelakkan si macai tu kah kah kah

 bang non pun gelak sekali, padan muka hangpa la siapa suruh jadi macai aku dengan dap.. kah kah kah...

 kah kah kah kah, beruk pun join sekaki nampak gelak... kah kah kah..

 kah kah kah kah kah kah

 kah kah kah kah kah miawwwwwwww!!!

tula hangpa jadi lagi macai aku, kah kah kah kah kah... siap la hangpa... 

ps: gempur musang berbulu ayam.. yearghhhh

JOM KITA TENGOK JAWAPAN SI LIBERAL KHALID SAMAD BERKENAAN KALIMAH ALLAH!!

si perosak Islam yang sangat merosakkan, dia ingat ni dekat arab? indonesia? wei ini malaysia lah, bila dah minum air tulang jebon hitam ginilah jadinya, di puja dap macam tuhan, tapi hak orang Islam yang selama ini tak pernah diusik dia nak menangkan kafir... laknatlah kau wahai khalid samad.. puih!!


ps: Ya Allah kau peliharalah umat Islam di bumi bertuah ini, kau hinalah kepada sesiapa yang sanggup lacurkan agama sucimu Ya Allah, amin..

MEREKA TUDUH JAKIM BERBOHONG PULAK!! DAH MULA DAH!!

sikit-sikit mereka cari pasal, mereka ni memang akan lakukan apa saja demi cita-cita mereka, secara halus nak sebarkan ajaran kristian terhadap orang Islam, tetapi ada juga bahlul-bahlul orang yang mengaku Islam dari pr yang terus di belakang mereka.. bhagal!!

KERANA POLITIK YANG BOLEH MEROSAKKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA PUN MEREKA SETUJU, APA NAK JADI DENGAN MEREKA-MEREKA INI!! HUH.. INSAFLAH WAHAI MELAYU PR, SEDAR KE IDAK KORANG NI?


Laporan portal pro-pembangkang, Malaysian Insider :

Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) mendesak Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) berhenti mengeluarkan tuduhan mengatakan wujudnya penyebaran ajaran Kristian kepada orang ramai di Malaysia.
CFM mendakwa tuduhan itu bukan sahaja tidak benar malah tidak pernah dibuktikan dengan fakta kebenaran tuduhan sedemikian.

"Kami merujuk kepada satu program televisyen iaitu tuduhan yang dilemparkan mengenai apa yang dipanggil plot Kristian untuk memurtadkan umat Islam, itu adalah tidak benar dan tidak berasas serta khutbah Jumaat rasmi ditulis Jakim yang disampaikan pada 6 September 2013 lalu," kata Pengerusi dan Jawatankuasa Eksekutif CFM, Rev Dr Eu Hong Seng dalam satu kenyataan media hari ini.

BACA SETERUSNYA DISINI

GAMBAR-GAMBAR YANG HANYA ADA DI MALAYSIA!! LOL

ades..







ps: hehe..

WOW!! GAMBAR PERSANDINGAN ABBY ABADI!! GILE GEMPAK!!

HANYA MAMPU TERSENYUM!!

TAHNIAH ABBY.. YUM YUM





ps: ada pelamin, make up, ada inai siap lukis2 lagi, hehe.. kata orang pasal Islam macam dia lebih Islam, orang lain teruk beno... dunia dunia.. lawak spastik betul.. hahaha...

Isnin, 9 September 2013

10,000 PEKAKAS PR BERKUMPUL DEMO MINYAK NAIK!! GILA HARAM RAMAI!!!

PHEWWW... RAMAI GILO... (gambar hiasan)

kalau macam ni punya ramai kalu, boleh goyang orang bn tengok!! haha.. dah takde mood nak berdemo lagi ke, minyak memang naik, tapi sekurangnya kasi sabar ye, pm ada pengkhabaran baik untuk rakyat pertengahan, sebab minyak naik ni semua orang jadi panas hati, orang kaya kat makaysia ni beruntung sebab dah la mampu pakai bmw, merc, audi, yang gaji rm20k keatas.. semua merasa juga subsidi kerajaan, tu yang baiknya kerajaan malaysia ni, bayangkan kalau dap memerintah? mampuih orang susah!!

hah demo demo... ajak demo sekali untuk mempertahankan kalimah Allah tak mau, ni lah dia mecei... hijau.. huh!!


ps: biasalah pesen pembangkang, modalnya itu jelah, demo, demo.. huish..

MAT SABU YANG SYIAH TU NAK TANDING JAWATAN PRESIDENT PAS? WALAWEH!! SUKA DAP TU!!!

wah makin seronok penganut syiah dengan pengkhabaran ini? hehe.. ai takkan dah takda pemimpin yang berkaliber dan berstatus ulama di dalam pas? ape keheanyea pas? jangan lacurkan parti anda dengan mengangkat syiah sebagai tuan besar!!

aje gile... gile pun tak gile gini!! adakah kalau mat sabu bertanding dia boleh menang?? ai gila gila...


mat sabu buat semua nak termuntah hijau!! haha

''MANUSIA DALAM PAS SEMUA ULAMA, HANYA BEZA PERIHAL AGAMA SEDIKIT SEBANYAK YG MEMBEZAKANNYA.."

apakah stament dia yang pernah memuji syiah, lepas tu dia pun senyap bila perihal syiah yang semakin panas, maka pendapat aku, pemimpin syiah patut di tolak!!!

klik untuk besar

ps: syiah sangat bahaya!!

DAJJAL PEMBANGKANG DALAM BTN? PHEWW, GILA KUNYIT NI!!

klik untuk besar

APAKAH? ERM, BIASALAH, DAH MUNGKIN DIA NI DAH TERMAKAN AIR RENDAMAN TULANG HITAM, TU SEBAB BUAT MACAMANA PUN HATI TETAP JIBRAUK, KALAU DAH TAK SUKA KERAJAAN YANG HARAM JADAHNYA KAU BEKERJA DI DALAM KERAJAAN KENAPA??

DEI, RAMAI LAGI DILUAR SANA YANG TEGAR MENYOKONG KERAJAAN SANGGUP MATI MEMPERTAHANKAN KERAJAAN ISLAM DARI KAMU LA...

KALAU DAH KANTOI MACAM NI, MESTI DIA AKAN KATA ACC FB DIA DI HACK!! POOODAH...

KEPADA PIHAK-PIHAK BERKAITAN... HARAP MAKLUM, MUSANG BERBULU AYAM RAMAI GILO DALAM AGENSI KERAJAAN, PANTAU, AMBIL PUSING, SEBAB KALAU DIBIARKAN IA AKAN MENJADI BARAH PALING SADIS UNTUK KERAJAAN!!!

GAJI SEBAT, ELAUN SEBAT, BONUS SEBAT, PINJAMAN SENANG DAPAT SEBAT, UNTUNG BERGANDA-GANDA KALAU BEKERJA DI KERAJAAN, TAPI HAMLAU NI MUNGKIN JENIS MANUSIA TAK RETI MAKNA APA ITU BERSYUKUR... KALAULAH DAP MEMERINTAH, AGAK-AGAK BERAPA RAMAI KAKITANGAN KERAJAAN AKAN DIBUANG, SEBAB DAH TENTU DALAM KERAJAAN RAMAI MELAYU!! TAK RASA LAGI MACAMANA DAP MEMERINTAH, DAH KENA, NAK TERTONGGENG KE, MERATAP KE, NAK BUNUH DIRI KE, NAK MENGANJING KE, MASA TU BARU TAU, MENYESAL!!

ps: when enemy take over all out!!!

Ahad, 8 September 2013

OPERASI PERANG SARAF MELAWAN KOMUNIS PADA ZAMAN DARURAT DI MALAYA!! gambar!!

KOMUNIS TETAP KOMUNIS, WALAU ADA JIBRAUN KATA KOMUNIS ADALAH HERO KEMERDEKAAN, AKU RASA BAIK PERGI BASUH DULU OTAK ANDA DENGAN CLOROX!!

perang saaraf terhadap komunis

Tanah Melayu Merdeka pada 31 Ogos 1957. Sungguhpun begitu Parti Komunis Malaya enggan mengiktiraf kemerdekaan ini dan masih menganggap Malaya masih di bawah telunjuk Britain. Pada pendapat mereka Malaysia kini menjadi negara vasal dengan Tunku Abdul Rahman menjadi boneka Inggeris. Selepas Merdeka operasi perang saraf keatas komunis di seluruh Tanah Melayu diteruskan. Operasi perang saraf ini sudah berlangsung sejak Darurat diisytiharkan pada tahun 1948. Ratusan juta helai pamplet propaganda anti komunis ditaburkan di kawasan-kawasan yang dipercayai menjadi kubu kuat komunis. Pada tahun 1949sahaja 3.75 naskah akhbar dan 50 juta pamplet propaganda digugurkan! Pada tahun 1956 pula 100 juta pamplet propaganda digugurkan! Woah!

Operasi pengguguran pamplet propaganda dilakukan menggunaan pesawat C-47 Dakota, Taylorcraft Auster dan Vickers Valetta milik Royal Air Force. Pamplet yang digugurkan memohon askar komunis supaya menyerah diri. Sebelum Merdeka Tunku Abdul Rahman membuka tempoh pengampunan kepada askar komunis yang menyerah secara sukarela. Selepas tawaran ini ditutup pada tahun 1958, pamplet memaparkan mayat anggota komunis yang terkorban pula digugurkan. Selain itu terdapat juga pamplet yang menunjukkan hipokrasi anggota tertinggi PKM. Wajah anggota tertinggi dengan wanita simpanan mereka adalah antara taktik perangs saraf yang digunakan. Terdapat juga pamplet berbentuk ganjaran kepada anggota komunis yang berjaya membunuh ketua mereka serta ganjaran berupa wang kepada mereka yang menyerahkan senjata.

Selain penggunaan pamplet sistem audio juga digunakan. Pesawat C-47 Dakota dilengkapkan dengan sistem pembesar suara berkuasa tinggi Magnavox. Sistem pembesar suara ini boleh didengari sejauh 3 batu jauhnya.

Majoriti pamplet yang digugurkan adalah dalam bahasa Cina namum terdapat juga pamplet dalam bahasa inggeris, melayu dan tamil. Orang besar yang bertanggungjawab mejalankan operasi PsyOps pada waktu ini ialah Tan Sri Dr C C Too. Tan Sri Too Chee Chew dilahirkan di Kuala Lumpur pada tahun 1920. Beliau bertugas di Unit Perang Saraf dari tahun 1951 sehingga persaraan beliau pada tahun 1983. Beliau ialah otak yang memikirkan taktik terbaik untuk memujuk ahli komunis untuk meletakkan senjata. Sebelum kehadiran beliau taktik yang digunakan oleh British adalah kurang efektif. Masalah pada waktu itu ialah pegawai British tidak mempercayai kakitangan berbangsa cina yang mereka rasakan pro komunis. Tan Sri Too pada awalnya meletak jawatan kerana keengganan pegawai atasan British untuk berkongsi maklumat yang boleh digunakan sebagai bahan propaganda. Beliau mengkritik taktik yang digunakan British yang dirasakan kurang memahami budaya cina.

Selepas beliau menjadi ketua unit perang saraf Tan Sri Too menukar taktik yang sedia ada. Pamplet propaganda yang dihasilkan kini bukan berunsur fakta tetapi lebih kepad menunjukkan kegagalan komunis. Tan Sri Too berkata orang cina tidak suka"dibacakan khutbah" tentang kebaikkan pihak pemerintah tetapi lebih mudah mempercayai keburukan anggota PKM. Beliau juga menyedari wang ialah cara terbaik untuk memujuk ahli komunis yang kelaparan di tengah hutan. Selain daripada itu beliau mereka pamplet yang bewarna seperti tanah dan pasir. Ini bagi memudahkan ahli PKM yang ragu-ragu dengan perjuangan untuk menyorokkannya dari ketua mereka. Sebelum ini pamplet bewarna merah digunakan. Pamplet propaganda yang digugurkan ini berjaya dimusnahkan ketua berpangkat tinggi sebelum dapat dibaca oleh askar PKM yang berpangkat rendah.

Kehebatan Tan Sri Too diiktiraf sehingga beliau dilantik menjadi penasihat bahagian Psychological Warfare and Counter-Insurgency tentera Amerika. Kepakaran beliau digunakan oleh tentera Amerika Syarikat ketika Perang Vietnam.

Tan Sri Too dikurniakan pangkat Tan Sri oleh Yang Dipertuan Agong Almarhum Sultan Iskandar pada tahun 1986. Beliau meningal dunia pada tahun 1992.




sumber penpatahblogspot

TERIMA LAH HAKIKAT, SUARA MELAYU DIDALAM PR HANYA CIPUT!!

pada mulanya tengok gelagat orang-orang melayu di dalam pr, mereka ni dah macam terlupa mereka memang kalah pilihanraya 13 yang lepas, kadang-kadang macai-macai jibrauk ni tetap cuba nak tunjukkan mereka ni lah terhebat sepanjang zaman...

suara orang Islam di dalam pr, berdehem tak boleh kuat, malah boleh dikatakan tak boleh langsung nak dibanggakan, kerana tuan besar mereka adalah dap.. udah la melayu pr, jangan tipu diri sendiri, jangan jadi bahlul sepanjang zaman kerana nak buktikan anda tu kuat... kepada pas, harap fikirkan kesatuan orang melayu dan islam untuk kita lebih kuat,

bayangkan, dap memang nyata musuh orang Islam, dengan ideologinya memang anti Islam, tetapi kenapa sikitpun dari bijak pandai pas tidak pandang hal ini, ini semua untuk generasi orang melayu Islam yang akan datang, bayangkan... kalau dap 100% berkuasa di pru lepas? apa jadi dengan melayu sekarang..

BUKA MATA.. BUKA HATI TU, UKHWAH SESAMA KITA PENTING!!

-
 sebenarnya jibrauk ni lah puncanya, jual apa saja demi cita-cita nak jadi pm, tapi orang melayu keseluruhannya tidak bodoh

macamana sekalipun, dap adalah musuh sebenar orang Islam, sedar-sedarlah!

ps: bermula hari ini, kita patut sebarkan betapa hapraknya kalau kita sokong pr, sebab orang melayu di sana klas ke-2, kaki jilat kasut dap, blah la wei!!