[WOW] ELIZABETH WONG HANGATKAN CERAMAH PAS!! 5,000 PENUHI TAPAK CERAMAH!!

power siut, eli wong eli kunk kunk.. hehe.. aura dia buatkan semua tak senang duduk bila berceramah di lokasi totok pas, dun sg limau, wahh hebat gilos ini eli.. tepuk tepuk.. wahhh!! suka penjilat tegar pas liberal bila tau hal ini, habis dinacangkan satu malaya... katanya ceramah bn cuma 5 orang je hadir di sana.. hehe.. yo lah kau jelah betul!!

 hehe ramainyer.. haha.

tu dia, kalau siapa tak nampak dia sah kena sawan lendir dap tau keh keh keh...

MALAM semalam, Elizabeth Wong Exco Kerajaan Negeri Selangor telah hadir di DUN Sungai Limau untuk bersama-sama dengan calon PAS berkempen. Namun kehadiran amat mengecewakan mungkin kerana majoriti di sana orang Melayu jadi mereka sudah tidak percaya lagi dengan orang Cina lebih-lebih lagi pemimpin dari pakatan haram. baca seterusnya jawa bernam

31 ulasan:

KALAU DARI KECIK DIAJAR MEMBENCI, KALAU TAK DI UBATI MINDA MEREKA, MEMANG PUNOH MINDA GENERASI AKAN DATANG!! GAMBAR!!

aku pun pelik, ada juga spisis keluarga bila hal politik, dah dah politik kebencian maksimum, dari start lahir je anak dia, dah diajar membenci musuh politiknya, dah macam musuh politik dia bagi keluarga dia sengsara pulak ye, ai pembangkang, mana lah aku tak taji korang ni, nak kata bebal, lebih tinggi bebal dia dari bhagal!! dok sembang zalim-zalim, sampai terbojol mata dok cerita kata kerajaan kejam, rakus, bagi sengsara orang macam dia, tapi bila tengok takde pulak sengsara mana pun, lagi hebat kesenangan dia adalah, pundek tul!! hahaha..


ps: dah macam syiah ajar anak-anak mereka membenci sahabat nabi dari kecil, macam haram zade.. pui!! zalim, zalim.. itu je modal ea.. abah kau.. zalim!!

14 ulasan:

apabila budak sekolah jadi penyokong tegar pas, gini lah jadinya!! kita bersangka baik je lah ye!!

brazil dengan brunei kan dah tak jauh bunyinya..


ps: bila dari kecik di ajar bhagal.. maka sampai ke besarlah bhagalnya.. hahaha..

14 ulasan:

#PRK# SG. LIMAU DI JANGKA PERTANDINGAN TRANSFORMASI UNTUK PENDUDUK DISANA!!


Sungai Limau - Hari ketiga kempen semakin hangat dengan kehadiran jentera-jentera dari seluruh negara dan seperti biasa Pergerakan Wanita UMNO Malaysia tidak ketinggalan untuk membantu memenangkan Barisan Nasional di PRK Sungai Limau.  Untuk itu, NGO Nadi Rakyat Malaysia hari ini turut serta memberi penerangan tentang isu-isu semasa yang berlegar di sekitar DUN Sungai Limau.

Mohamad Rafi Awg Kechik memberi taklimat kepada jentera itu dengan menjelaskan tentang perkara pokok iaitu penduduk Sungai Limau sebenarnya telah ditipu oleh jentera PAS, mereka mempopularkan calon PAS dengan mengatakan bahawa Ustaz Azam ada pertalian saudara dengan Allahyarham.  Selain itu, isu-isu seperti KUIN, Tanah ZIPY, Balak, perpecahan dalam PAS dan berapa isu turut diterangkan bagi memberi panduan kepada jentera untuk berkempen bagi membuka mata pengundi di DUN Sungai Limau tentang penipuan PAS selama ini.

Tahniah kepada Presiden Nadi Rakyat Malaysia dan seluruh pasukan Nadi Rakyat yang bertugas di PRK Sungai Limau kerana prihatin dan sukarela membantu  dalam kempen PRK kali ini.  Ucapan jutaan terima kasih kepada Dato Hamidah Osman kerana sudi memberi peluang kepada Nadi Rakyat turut serta dalam peperangan untuk merampas Kerusi DUN Sungai Limau dari tangan PAS.

Walaupun tidak dijanjikan apa-apa atau didendang Nadi Rakyat sebagai sebuah NGO yang sinonim dengan permainan di alam maya tetap menjalankan tanggungjawab mereka sebagai rakyat Malaysia yang mengenang jasa.  Beri sokongan kepada mereka demi ABATA....

 #KedahAmanMakmur #BeraniHijrah #NadiRakyatMalaysia. klik sini

1 ulasan:

TU DIA!! KELUARGA ARWAH USTAZ AZIZAN DAKWA CALON PAS BERBOHONG!! APA CERITA NI??

adakah proksi musuh arwah ustaz azizan bermaharajalela dengan jayanya bila menjadi calon di dun sg. limau? panas, panas... gasak.. ada udang disebalik mee rupanya!!


CALON PAS PRK DUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samat didakwa tidak mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak sebaliknya beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Dato' Phahrolrazi Mohd Zawawi bekas Timbalan Pesuruhjaya Pas Kedah.

Azam dikatakan anak sepupu kepada Phahrolrazi, iaitu tokoh yang menjadi musuh politik Allahyarham semasa menjadi Menteri Besar Kedah.

Semalam dah mula kecoh apabila ada adik beradik arwah Azizan mempertikaikan tindakkan calon PAS tergamak berbohong kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara dengan keluarga arwah, walhal beliau tidak langsung mempunyai sebarang pertalian keluarga dengan arwah.

Keluarga arwah juga kesal kerana calon PAS mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah, padahal semasa arwah hidup, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang arwah dan sanggup bersekongkol dengan musuh arwah secara diam-diam.

PAS nampaknya sudah terdesak untuk meraih undi dengan menggunakan gambar arwah Azizan untuk undi simpati.

Gambar calon PAS dengan arwah Azizan terpaksa Photoshop semata mata untuk meraih sokongan.

Hakikatnya Calon PAS PRK Sungai Limau adalah anak sepupu kepada Phahrolrazi.

sumber klik sini

6 ulasan:

KES TIKAM DI TAMAN MELATI, DIKATAKAN SUSPEK ORANG GILA?? BOLEH PANDU KERETA?? GILA PESEN APA TU?

di zaman serba moden ini, manusia semakin gila, semakin tak waras, apakah ni semua, bile kes jenayah macam ni berlaku, harap tak de lah mulut longkang kata lihatlah betapa amannya malaysia ini ibarat nak perli pdrm, beb jenayah di mana-mana berlaku, di negara mana-mana pun kes jenayah memang ada tiap-tiap hari, janganlah jadi mulut shiyal kata malaysia ni dah tak selamat, ohh bila pdrm buat ops cantas, dah ada jibrauk dok bela pulak penjenayah, hah nilah akibatnya, mungkin imiganasi penjenayah rasa mereka dibela oleh manusia yang konon berselindung dengan hak asasi manusia katanya.. huh


Dua maut, dua cedera ditikam lelaki di stesen LRT Gombak dan LRT Taman Melati

2013/10/24 - 13:47:15 PM Cetak Emel Kawan

Kuala Lumpur: Dua maut manakala dua cedera ditikam seorang lelaki dipercayai mengalami tekanan jiwa dalam dua kejadian berasingan berhampiran LRT Gombak dan LRT Taman Melati.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.20 pagi tadi, dua wanita berusia 60 dan 40 tahun iaitu pemilik dan pekerja kedai runcit ditikam suspek berusia 26 tahun yang juga penghantar rokok.
Selepas kejadian itu, suspek memandu van rokok berkenaan melarikan diri ke LRT Taman Melati lalu melanggar sebuah van membawa mineral.


Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, suspek keluar lalu menikam pemandu van berkenaan sebanyak tiga tikaman dan maut di lokasi kejadian.

"Suspek larikan diri pula ke Jalan Tumbuhan kira-kira 200 meter dari lokasi itu dan melanggar sebuah kereta jenis Toyota Prius dipandu remaja lelaki.

"Suspek itu kemudian keluar dan menikam pula pemandu kereta terbabit yang turut maut di tempat kejadian," katanya ketika ditemui dilokasi kejadian.

Khairi berkata, orang ramai yang menyedari kejadian itu berusaha menahan suspek menyebabkan berlaku pergelutan dan merampas pisau rambo yang digunakan suspek.

dari fb papa gomo

1 ulasan:

CERAMAH HAJI HADI DI KUBU KUAT MEREKA MENGUMPULKAN HAMPIR 10,000 ORANG!! HEBAT!!

ke ke ak ak, erm erm.. a a.. tak terkata ni, tapi kita nak cakap apa da, di sg. limau kan tempat pas, tak hairanlah sekiranya ramai bebenor orang datang dengar ceramah, almaklumlah aura pas yang semakin hensem dengan membuat muka toya bila hal kalimah Allah, hal orang melayu, hal syiah, dan paling best, menjadi balaci politik kepada dap dan pkr, hehe itu semua adalah aura paling gempak dalam pas.. so tu pasal ramai datang!!

sori da ini gambar hiase!!

gambar sebenarnya di bawah ni, amacam? katanya 20 orang je datang dengar ceramah hj hadi, kubu kuat ni, ada kata-kata nak sedapkan hati dari penyokong pas, alah, tak payah nak datang ramai-ramai pun ceramah serba serbi ni, kat sini kompem pas menang bergaya, orang bn tak perlu kuat sangat kerja nak tarik undi.

wah wah.... ye lah sg limau tempat pas, ye lah ye lah.. pas.. kau je lah hebat.. hehe.. 




ps: ai hj takkan gitu orang sungai limau leh kumpui???

sumber kedah ke kl

9 ulasan:

NAIK TOCANG DAH?? SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN SURUH NYANYIKAN LAGU SEKOLAH DALAM BAHASA CINA!!


mentang-mentang kawasan dia dap menang, apa dia ingat suka hati pak dia je nak biarkan bahasa melayu di pinggirkan? patutlah ramai dikalangan bangsa mereka cakap bahasa melayu out!! pelat, cakap pun macam hampeh bahasa melayu nya, dia ingat ni taiwan kot!!

Lagu berbahasa Cina sudah pun siap dan bakal dilancarkan penghujung bulan ini. Surat kepada Kementerian Pendidikan melalui Pejabat Pendidikan Daerah Sabak Bernam juga telah siap hanya tinggal menunggu untuk diserahkan sahaja.

BACA SETERUSNYA JAWA BERNAM

ps: kementerian pelajaran ambil perhatian bila kes guru besar sekolah cina yang berkiblatkan kiasu, kalau boleh tutup je sekolah srjk ni, penghasut bangsa dia membenci kerajaan!! tuih...

keras dan keras, mereka ni dah mula fasa seterusnya ni, dap lahanat yang menghasut ni, kalau dah kiasu kiasu gak beb!!

2 ulasan:

NURUL IZZAH TAK LEH TAHAN EMOSI BILA NOH OMAR KATA LIWAT DI DEWAN RAKYAT!! KEH KEH..

meliwatin pun tak leh sebut, ke liwatan pun tak leh, haha.. kira perkataan liwat amatlah sensisip kerana ia boleh membuat kan emo seseorang akan jadi lain, dah dah anak bang non, hehe..

AIDCNews – 23/10/13 – Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dilihat melenting apabila Ahli Parlimen BN Tanjung Karang, Datuk Seri Noh Omar membangkitkan soal ‘liwat’ di Dewan Rakyat.

“Saya tidak pasti jika (dia ) menyokong liwat atau tidak,” kata Nph ketika Nurul Izzah bangun mahu mencelah ketika Ahli Parlimen Tanjung Karang itu mempertikaikan tindakan Gabungan NGO Malaysia di dalam Proses UPR (COMANGO) melakukan proses lobi ke peringkat Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu untuk mendapatkan pengiktirafan hak LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender) di Malaysia.

Menurut Noh tindakan COMANGO keterlaluan kerana ia melampaui nilai budaya masyarakat Malaysia dan boleh mencetuskan konflik antara agama.

“Awak tarik balik. Jangan jadi kurang ajar !” kata Nurul Izzah.

aidc

waaaa.... 

11 ulasan:

aura syiah bakal berkubur di kedah.. keh keh!! mat sabu kicik hati tak terpilih jadi calon prk sungai limau!!

hehe, mahfut omar pernah bebicara dan bertanya, adakah syiah tu sejenis kuih? hehe.. sebelum pru13, banyak bukti yang kaitkan syiah dengan pas dah jadi sinonim, tapi hal tu tak diambil pusing sebab dikalangan mereka anggap kemenangan pru13 lagi penting untuk jatuhkan umno, kata mereka lah, syiah pun syiah lah, ape dehal, janji kita menang kata mereka lagi.. tetapi setelah keputusan pru13 tidak memihak kepada mereka, maka ulama pas sebulat suara, syiah perlu di nyahkan didalam pas, mat sabu termenung, hehe.. dan paling sadis, beliau tidak menjadi calon di prk sg limau, malah proksi dia pun tak terpilih langsung menjadi calon, hehe lagi la dia pening..

golongan syiah jangan dibuat main kawan, mereka berkuasa.. erm macam binatang kita sok dibuatnya.. ingat tu..


eh eh.. cecuba tengok gambar di bawah ni, hehe kita bersangka baik jelah ye, gambar masa penamaan calon pagi tadi di sungai limau.. hehe terima kasih buat rakan cyber dengan gambar ini..


ps: kita lumpuhkan syiah sebaik mungkin, kita hancurkan dap itu matlamat kita.. ingat tu!!

6 ulasan:

MUKHRIZ SI HERO YANG SEMAKIN MERISAUKAN PR!!

tahniah, bakal pemimpin malaysia suatu hari nanti InsyaAllah, dikalangan orang pas pun selesa dengan beliau, prk di sungai limau nanti, dikatakan akan berlakunya undi yang sengit antara bn dan pas, so far kita harap sangat kemenangan di dun sana, kerana aura mukhriz ni lain macam, syiah kat kedah dah goyang, mat sabun pun pening, dap nak tunjuk muka lebih-lebih pun payah sekarang ni kat sana.. baguih dok ada...



ps: agenda untuk menjahamkan dap berterusan, ayuh pejuang cyber, kita kitai cukup-cukup komunis alaf baru, perosak perpaduan.. perosak ukhwah orang melayu di bumi bertuah ini...

38 ulasan:

BILA ORANG CINA TANAH BESAR PUN KRITIK TAHAP TERTINGGI TERHADAP ORANG CINA DI MALAYSIA!!

masalah juga si kiasu ni ye, almaklumlah, sikap busuk hati, sikap pentingkan diri, tikam belakang, anggap dia je lah betul dan bermacam-macam lagi perangai buruk yang ada di kalangan bangsa kiasu di malaysia ini, bayangkan yang kritik bukan bangsa lain, tetapi bangsa dia juga yang rasa tidak puas hati dengan sikap chirakak yang terlampau-lampau yang sebati dalam diri mereka sendiri!! ni mesti ada kata ahhh rasis, ai, bangsa dia yang kata bukan orang melayu la!!


1.Pandangan ini adalah dari Ye Lin-Sheng yang berasal dari china tetapi seorang ahli perniagaan di Malaysia, Hong Kong dan Australia, Thailand, Singapura, Britain dan Amerika Syarikat. Beliau mempunyai banyak pengalaman yang melibatkan orang Cina di negara yang disenaraikan itu. Tetapi orang Cina di Malaysialah yang paling tidak bersyukur, kejam, serta mengkhianati perjanjian ataupun dipanggil perlembagaan. Dalam buku Ye Lin-Sheng The Chinese Dilemma (East West Publishing, Australia, 2003), Ye Lin-Sheng menulis:

2.Pengiktirafan orang cina:
"Orang Cina Malaysia mendapati mereka lebih mudah untuk menerima dominasi oleh orang-orang putih kerana mereka dapat memberi pengiktirafan terhadap kehebatan orang Barat. Tetapi Orang Cina Malaysia amat susah untuk menerima kehebatan orang Melayu kerana perasaan iri hati dan hasad dengki mereka bahawa Malaysia ini milik orang Melayu. Mana mana orang Cina Malaysia sama sekali tidak boleh menerima tentang konsep ketuanan Melayu, mereka percaya bahawa mereka adalah lebih baik" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

3.Keangkuhan orang cina:
"Keangkuhan orang cina Malaysia telah membuatkan mereka sentiasa memandang rendah terhadap keupayaan orang Melayu, walhal ramai orang Melayu sebenarnya bekerja atau belajar lebih pandai dari kaum cina Malaysia ini. Perkara ini sudah lama saya perhatikan, kerana saya memiliki perniagaan di Malaysia dan telah bercampur dengan orang Cina Malaysia ini. Sikap mereka suka cakap belakang dan tekan orang Melayu adalah menjadi tabiat dan budaya mereka. Mana mana orang Cina Malaysia yang tidak menghina orang Melayu dikatakan kolot dan membelot bangsa cina" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

4.Perkauman orang cina:
"Kejayaan orang Cina Malaysia hanya tercapai jika mereka dapat menindas orang Melayu dalam masa yang sama menggunakan kudrat dan kelebihan orang Melayu. Mereka juga tidak akan mengakui bahawa kepimpinan Melayu adalah sangat mahir, cekap serta bagus dalam pengurusan politik, ekonomi dan sosial. Cina jarang menyifatkan kejayaan Malaysia kepada orang Melayu. Apa yang ada diminda mereka adalah semua kejayaan di Malaysia ini kerana orang Cina. Sebab itu orang cina yang asal dari China tidak suka bergaul dengan cina Malaysia kerana sikap mereka yang ekstrim ini. Mereka masih lagi mengamalkan ideologi komunis" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

5.Penghinaan orang cina:
"Sampai hari ini, sesetengah orang Cina Malaysia masih menggunakan istilah menghina terhadap orang Melayu. Dalam dialek tertentu, orang Melayu dipanggil dengan nama yang bermakna ‘orang hutan’ atau ‘orang liar’. Maknanya, bangsa yang tidak bertamadun. Orang Cina yang memeluk Islam dikatakan ‘masuk Melayu’. Jarang ibu bapa Cina membenarkan anak mereka menjadi askar atau polis kerana anggap itu kerja kotor dan eksklusif kepada kaum Melayu. Mereka sentiasa percaya bahawa budaya dan tamadun Cina lebih tinggi berbanding budaya dan tamadun Melayu termasuklah penggunaan membersihkan diri menggunakan tisu dianggap lebih bertamadun. Umumnya, orang Cina boleh menerima ‘ketuanan orang putih’ kerana menganggap tamadun dan budaya Barat lebih bagus, tapi tidak terhadap orang Melayu-Bumiputera." -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

6.Sikap negatif orang cina:
"Kejayaan orang Melayu turut dipandang sinis. Ia biasanya dikaitkan dengan bantuan kerajaan atau hak istimewa yang diberi kepada mereka. Kebanyakan Cina Malaysia sukar menerima hakikat kejayaan usahawan atau syarikat Melayu dimana mereka berniaga secara jujur dan bukan seperti orang cina berniaga. Jadi sebenarnya majoriti orang Melayu ada peniaga tulen yang jujur dan dicapai menerusi kerja keras mereka. Sikap sebegini sebahagiannya berpunca daripada kesukaran menerima hakikat orang Melayu lebih pandai daripada mereka dan sebahagian lagi bertujuan menunjukkan pencapaian mereka sebagai lebih hebat" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

7.Isu Tuan Rumah:
"Siapakah tuan rumah negara Malaysia? Ia adalah orang Melayu selaku tuan rumah , dan orang Cina dan India sebenarnya hanyalah tetamu ataupun dipanggil menumpang kerana tiada tempat. Orang cina Malaysia sepatutnya malu kerana telah datang secara asal untuk menjadi pekerja dan selepas diberi kerakyatan akhirnya mereka hendak merampas serta menindas tuan rumah. Sudahlah mereka datang dengan jumlah yang besar serta. Jika saya (Ye Lin-Sheng, penulis Buku) adalah orang Melayu, saya tidak akan membenarkan perlembagaan dan sosial kontrak dicabar. Saya akan merasakan maruah dan penghormatan saya akan tercalar" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

8.Orang Melayu sebenarnya sedang dijajah cina:
"Tetapi itulah keistimewaan orang Melayu, mereka adalah bangsa yang bersopan santun dan seorang penyabar. Sudahlah mereka bersusah payah berjuang untuk membebaskan diri dari jajahan barat. Sekarang mereka perlu bersusah payah untuk merampas dari orang Cina yang memegang ekonomi pula. Sepatutnya orang Cina yang perlu berbakti kepada orang Melayu kerana sudah diberi peluang mendapat kerakyatan, tetapi saya selaku orang asal dari China berasa malu dengan sikap bangsa saya yang tinggal di Malaysia. Tidak ada perkataan yang dapat saya berikan kerana dasar orang cina terlalu keras, ekstrim serta perkauman. Kami sendiri orang yang tinggal di China tidak menerima ideologi Komunis, tetapi orang Cina di Malaysia lebih selesa untuk mengamal serta menyebarkan ideologi Komunis. Sebenarnya jujur saya mengatakan orang cina Malaysia sedang menjajah orang Melayu, mereka seperti menganggap bahawa orang Melayu adalah musuh yang nyata" -(Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

9.Dapatkan buku The Chinese Dilemma ini di MPH Bookstore yang menulis tentang realiti orang cina Malaysia serta sikap perkauman mereka yang sangat tinggi lebih dari orang cina di China itu sendiri.

ps: berkawan dengan mereka, bila dah berkumpul dengan komuniti mereka, sikap penting diri memang kuat, contoh di syarikat naungan mereka, percayalah ramai dikalangan bangsa kita jadi kuli batak, walau ada kemahiran lagi hebat dari manager atau pekerja yang lain, sikap begini memang dah lama, baguslah juga bila dap lah buka terus pekung sebenar sikap cibai yang ada dekat kiasu, bagus juga mca kalah teruk, sebenarnya ada hikmah tsunami cina terhadap bn, baru kita tau.. mana kaca mana permata.. 

32 ulasan:

YELAH WARDINA, SEBAB KAU TU OTAK PR, APA SAJA KAU KOMEN SEMUA BETUL BELAKA!!

yelah, kalau ulama macam harun din pun kata jatuh kufur kita benarkan orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah, apatah lagi kita ni yang konon tau semua serbi tentang hukum, ye lah, kau terer.. poodah..


hallo wardina, cecuba angko baca print screen kat bawah ni, kenapa hal ini perlu diambil perhatian, akidah ni beb!! jangan sembang la kalau hal ini kau nak kata tak besar, tu sebab bila kebencian politik dicampur aduk dengan hal agama, ni lah jadinya,

cuba tengok betapa biadabnya bila nama Allah orang buat main-main!! MasyaAllah..

klik untuk besar

kalau budak-budak baca camne, tak ke diaorang jadi keliru, kamonlah bijak pandai agama dalam pr, ape kebodoh benar ni, kerana dendam, kerana kuasa, jadi gila babi korang ni, kalau sanggup gadaikan apa saja, memang hina lah agama Islam suatu hari nanti kalau kita biarkan pr memerintah malaysia!!


ps: aku harap insaflah golongan perosak ini, kembalilah ke pangkal jalan!!

29 ulasan:

MUNGKIN DIA GILA, SEWEL, MURTAD DAN SEANGKATAN DENGANNYA!! SIAPA DIA? DIALAH SETAN HISYAMUDDIN RAIS

dia keluarkan stament yang aku rasa puak pr pun boleh tumbuk meja, hehe, akidah dia, rasanya kita boleh pertikaikan, takpe, golongan pemikir yang rasa dia lagi hebat dari Allah, dia berani menyalak di dalam alam maya, lepas ni siapa lagi agaknya nak ikut dia? hehe.. bila otak dah bergelumang dengan najis iblis, ginilah, sampai dia tau dosa, pahala asalnya dari mana, dah macam pemikir sesat yang tiada akidah!! puih.. agak-agak hadi awang tak nak nasihatkan dia ke? atau nik aziz? atau pemimpin hebat dalam pas?? ceciter ceciter!! bila si sesat ada dalam kapal sendiri bukan main senyap mentikus, tapi bila musuh politik hal ciput je, dia punya meroyan sampai buih keluar kat mulut!! politik kalau dah di angkat macam dewata raya ginilah!!




woi.. hisyamuddin rais.. lu gila la setan

nahhhh 

patutlah orang tetap anggap lu ni gay tua, kah kah kah.. gila gila.. 

12 ulasan:

THE NEW REVOLUTION FOR SHAH ALAM!! TAHNIAH AZHARI, TERCIPTANYA SATU SEJARAH!!


Calon 'underdog' Ketua Bahagian UMNO Shah Alam, Azhari Shaari, mencipta sejarah menewaskan penyandang jawatan itu, Dato' Nawawi Md. Zin dengan majoriti tipis sebanyak 70 undi.

Keputusan jumlah undi diumum oleh Pengerusi Tetap bahagian itu kira-kira 3.30 pagi tadi disaksikan oleh kedua-dua calon bersama penyokong-penyokong mereka.

Kemenangan itu disambut dengan rasa syukur oleh Azhari yang juga bekas Ketua Pemuda di bahagian itu. Beliau berjanji akan menggalas tanggungjawab dengan penuh amanah demi mengembalikan kemenangan UMNO/BN di Shah Alam pada pilihanraya akan datang.

"Pemilihan kali ini sedikit sebanyak memberi kesan kepada perpaduan ahli di bahagian ini. Saya akan terus berusaha mengukuhkan perpaduan dalam kalangan ahli UMNO Bahagian Shah Alam.

"Selepas pemilihan parti, saya berharap seluruh ahli dan kepimpinan baharu yang dipilih dapat bekerjasama dan berganding bahu dengan saya untuk memastikan UMNO/BN memenangi pilihanraya umum akan datang," katanya.

Sementara itu, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar mengekalkan jawatannya bagi penggal keempat sebagai Ketua Umno Bahagian Tanjong Karang apabila menang selesa dalam pemilihan parti Sabtu.

Dalam pertandingan dua penjuru, Noh yang juga Ahli Parlimen Tanjong Karang memperoleh sebanyak 535 undi manakala pencabarnya, Dr Ahmad Kamal Ariffin Mohamed hanya mendapat 32 undi.

Bekas Setiausaha Perhubungan Umno merangkap bekas Koordinator BN Selangor, Datuk Seri Mohd Zin Mohamed gagal mengekalkan jawatan Ketua Umno Bahagian Sepang.

Zin yang juga bekas Menteri Kerja Raya, mendapat 317 undi berbanding pencabarnya Datuk Marsum Paing yang memperoleh 415 undi.

Seorang lagi pencabar, Mohd Jaman Mohammad mendapat hanya tiga undi.

dari bolg SAR

1 ulasan: