TERGAMAK SIAPA YANG BUAT PROVOKASI GINI YE!!

tergamak sungguh kamu wahai musibat, buat modal perperangan politik macam ni, kalau nak menang sekalipun agak-agaklah, jangan sampai menghina orang yang sudah tiada, aku tau ni adalah taktik radikal dari makhluk yang rasa boleh buat pihak musuh goyang.

sebabnya

1. penduduk sg. limau akan jadi marah teramat sangat kerana arwah ustaz azizan, semua diantara mereka cukup hormati arwah.

2. taktik pas aku rasa nak burukkan umno dengan menuduh umno lah punya kerja, sebab mereka tau, mukhriz cukup menghormati arwah ustaz azizan, kita kena faham, arwah ustaz azizan adalah pemimpin yang cukup di benci oleh golongan pemimpin pas liberal dan syiah. sebabnya arwah ustaz azizan adalah pendokong perpaduan antara umno dan pas ulama.

bagi aku, kalau beginilah cara puak-puak bahlol ni nak kekalkan kuasa, memang gampang anak haram lah siapa yang tergamak buat protokol perang politik macam ni.. puih!!


ps: mungkin mastermind yang buat taktikal perang politik dah tak keruan? kita cari sampai ke lubang cacing!!

15 ulasan:

UMNO LAH PUNCA PENIAGA DI HALAU DEKAT KAJANG BARU-BARU INI - kata penyokong pr!!

jilat dan hiruplah lendir dap sampai kejung wahai melayu pr!!

ni baru di kajang, aku dapat info banyak lagi kawasan peniaga kecil melayu akan diterajang berambus, alasan kawasan tidak sesuai, setahu aku bila peniaga melayu ini berniaga, yang buat report adalah persatuan cina, persatuan ni cukup sial kerana dengki perut hijau terhadap peniaga kecil melayu, aku harap kita sedar permainan kotor kiasu ni beb, nak harap pas, korang takkan tak tau, mereka ni kaki hirup lendir dap, apa perlu kita buat? diam, kata tak pe rezeki ada dimana-mana? tak kena dekat keluarga, saudara, kawan, malah diri sendiri... masa tu baru kata menyesal aku bagi sokongan dekat cina dap.. dah kena baru nak menyesal..

apa tak faham erti kasihan ke dekat orang yang meniaga kecil-kecilan, adakah puak ini berdendam kerana ds najib dah umumkan dana dan fokus bantuan terhadap bumiputra berbillion ringgit?

AKU BERPESAN KEPADA RAKAN-RAKAN SEMUA, KORANG FIKIRKAN DAN KORANG NILAIKAN.. APA BETUL PAS NI BOLEH MEMBANTU ORANG MELAYU? AYUH TOLAK PR!!

KLIK VIDEO

KAMI BUKAN PENDATANG ASING - KATA PENIAGA MELAYU

8 ulasan:

kesimpulan paling senang untuk orang melayu Islam nak faham!! harap-harap kita sedar!! amin..

bukan tak boleh bekerjasama, tetapi kalau niat nak bekerjasama kerana nak menjatuhkan kerajaan Islam sedia ada, maka ia jatuh haram, tapi puak-puak ini melihat tiada sikit pun kesalahan apabila bekerjasama dengan kufar yang merosakkan, kalau entiti kuasa mutlak mereka pegang tak mengapa, ini mereka menjadi pak turut, masalah besar tu.. tak habis-habis nak mengangkat si kafir yang secara halus nak jahanamkan Islam..

fikir.. fikir

KATA MUFTI MASJIDIL HARAM YANG PATUT UMAT ISLAM DI BUMI MALAYSIA INI FAHAMI!!


hakikat dalam pentadbiran pr, pas hanya melukut ditepi gantang, menjadi barua kafir untuk menjatuhkan sesama Islam, masyaAllah..





ps: wahai orang melayu Islam, sedar dan fikir.. banyak bukti yang pas di dalam pr hanyalah menjadi pak turut.. rosak Islam rosak melayu, ayuh kita tinggalkan pas, perjuangan pas bukan macam yang dulu, semua ini kerana kuasa... kuasa duniawi, kalau benci sekalipun dengan bn, fikirkan masa depan orang Islam di bumi Malaysia kelak!!!

22 ulasan:

penyokong pas kata, ini telah memberi kemaluan kepada kepimpinan parti!! pehal tu?? jeng jeng jeng...

semakin luput idea, semakin ke laut idea-idea dari pemikir jentera pilihanraya pas di sg. limau, dari isu gambar edit, dari isu tuduhan melulu ke atas tpm berkenaan arwah ustaz azizan, sampai ke isu ceramah dan ni ha terbaru, ada penyokong pas sudah rasa cara strategi pas nak tarik pengundi memalukan presiden partinya, hj hadi awang!!

uish.. awat? ok apa, taboq biji benih kat sawah, barulah pemimpin yang gempak turun ke bendang, kalau nak harap pemimpin bn, jangan kata nak turun bendang, nak jalan kat sawah pun tak mampu, kata penyokong tegar mereka lah.. wah wah.. bukan main sedap mulut pak hang je ye.. haha..


pakai kain pelikat lagi tau, ni dalam akhbar harakah ni, tajuk besar dia mesti kaw-kaw up story ni, contoh tajuk - "pemimpin pas sahaja yang berani turun ke bendang", "pemimpin yang paling di sayangi orang sg limau kerana berani turun ke bendang", hehe...


ps: saya gelak sikit leh. keh keh keh keh keh keh keh keh.... jangan maraaa aaaa...

9 ulasan:

ceramah pas di sg limau semua kena tsunami!! awat dok jadi lagu tu??

ada penyokong kuat pas kata, semua ini taktik dari pihak atasan supaya orang bn lupa diri, yelah bila mereka tengok ceramah pas tak de langsung penduduk sg limau nak datang, persepsi akan jadi panas berdentum sampai kata pas nyawa-nyawa ikan, tetapi ini art of war dari pas, hehe umno jangan berlagak sangat.. yang pasti pas tetap menang bergaya di prk sg limau.. erm kata penyokong kuat ini lagi, penduduk sg limau tidak akan sesekali mengkhianati arwah ustaz azizan...

erm.. hehe.. kesimpulan apa yang penyokong kuat pas ni kata, pas sebenarnya dah goyang dengan bn, hehe.. macam-macam cerita fitnah mereka jaja, satu persatu kantoi, dikalangan penduduk sg limau pun tau yang calon pas adalah proksi musuh arwah ustaz azizan.. jadi.. kita tunggu dan lihat apa drama pada hari mengundi tu nanti ye.. tunggu..

jom tengok, kalau mat shabu beri ceramah pun setakat ini saja mampu kumpul.. boleh bikin runsing kawan.. kah kah kah.. pas pas.. selagi berpaksi dengan dap, selagi itu pas susah nak berubah... pas juga mengalami perpecahan, bukan 2 tapi 3 perpecahan yang dah nampak sangat ketaranya, group 1 kearah kepimpinan ulama, memang dalam umno pun menyokong pendokong ulama tulen dalam pas (misi perpaduan), group ke-2 pendokong kuat anwar ibrahim / dap dan ke-3 pendokong gerakan syiah yang ingin sangat mensyiahkan pas.


ps: sedarlah wahai insan, kita kalau tersalah pilih, maka teruk impaknya, ##berani berhijrah##

25 ulasan:

TUKAR MINYAK HITAM FREE DI SUNGAI LIMAU!! YAHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

beribu ribu tania...

yes yes yes.... ini yang kumahukan.. yes yes yes... hehe.. yahooooooooooo... yabedabedu... angerea angerea... yaribba.. yiihaaa...


beribu ribu ribu ribu tania...


ps: minyak hitam free siapa tak mau... hehe.. dulu petrol sekarang minyak hitam.. hahaha.. macam-macam ada kalu!!

7 ulasan:

GEMPAK SIUT!! KALI INI PAS DAH BETUL-BETUL BERJAYA MENARIK ORANG DATANG CERAMAH, HAMPIR 7 RIBU HADIR!!

punyalah hebat, sebelum ni mungkin ramai tak datang kerana hujan kata seorang pekakas pas, tapi mereka telah membuktikan, pas paling gah di sungai limau, sebab semua tau, sungai limau adalah kubu kuat mereka, jadi kita faham-faham sendirilah ye..

terbeliak biji mata beb, bila melihat betapa ramai gile orang hadir kerana ceramah pas kan banyak maki hamun.. best!! yum yum

cecuba korang tengok jelah sendiri betapa ramai nak mamp... kan ramai tu.. uish..kan kan, siapa tak nampak dia hensem!!.. hehe.. kesimpulannya.. anda nilaikan lah sendiri apa terjadi kepada pas di sg. limau, di sebalik taktik mereka yang suka buat berita tak betul, maki orang, fitnah orang, maka mungkin juga rakyat sg. pinang dah muak, keje tak langsung reti nak buat, talk talk.. like hell






ps: walaupun yang hadir untuk memberi ceramah bukan calang-calang, katanya bob lokman pun ada, pheww.. tetapi hanya berjaya menarik 20 orang sahaja penduduk setempat... apa betul ke ni... uish.. hehe.. moga orang sg. pinang berani berhijrah.. amin!!

sumber klik sini

1 ulasan:

GST ALA PAS!! LAGI GEMPAK, TIADA SIAPA PUN NAK HALANG!!

eleh, bila ds najib umum GST, punya marah tak hengat puak-puak jibrauk, sampai kata inilah negara yang pemimpinnya sangat kukubesi, buat rakyat teraniaya.. sampai ada yang mati kejung kerana kerajaan malaysia terlalu kejam, itu kata jibrauk la, tapi kalau kita perati mereka ni talk, talk only, tiada satu sepatah haram pun boleh pakai, komplen ye.. betul, no.1.. ada saja perkara mereka nak komplen, kalau kentut bau bunga pun mereka bakal komplen, ini pulak pasal GST.. hehe..

JOM KITA TENGOK GST ALA PAS!! BREKK.. SENDAWA BESAR NAMPAK KAWAN!!


 kaya, kaya

ya ini semua perjuangan hakiki.. yearghhh..


 walawea..




yum yum.. saluran gst mereka ye.. hehe.. jangan mara aaaa 


mereka pakai kereta berjenama mewah, ohhh ok, itu kita tak kisah, yang kita kisah kalau pemimpin umno je pakai kereta mewah, sebab mereka semua perasuah, pas tidak.. pas maksum..hehe..

ps: realiti untuk pemikir yang tidak sedar mana terang mana gelap, dalam diri hanya pandai cari kesalahan orang, cukup terrer ambil kesempatan atas orang lain untuk kepentingan politik, tetapi hakikat, hal umat Islam seko dari mereka tidak ambil peduli... paih paih.. kembalilah dikau ke landasan asal!!!

5 ulasan:

BILA PEMIMPIN PAS KENA PELANGKUNG FREE DENGAN ABDUL AZEEZ DI DEWAN RAKYAT!!


KUALA LUMPUR 28 Okt. - Pendedahan Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim (BN-Baling) mengenai sikap pemimpin Pas yang gemar memperalat ayat-ayat suci al-Quran demi kepentingan politik tetapi tidak pula mengamalkannya termasuk sanggup berbohong menggamatkan sidang Dewan Rakyat hari ini.

Beberapa pemimpin Pas yang 'panas punggung' dan 'merah telinga' mendengar pendedahan itu antaranya Mohamed Hanipa Maidin (Pas-Sepang) dan Khalid Abd. Samad (Pas-Shah Alam) bangkit 'menyerang' Abdul Azeez menyebabkan berlaku pertengkaran mulut hampir 15 minit.

Semuanya bermula selepas Abdul Azeez menyelar sikap Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang langsung tidak menegur perbuatan Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar mempolitikkan isu ziarah bapa Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir iaitu Baharom Ramli, 77.

Katanya, Abdul Hadi sanggup menggunakan apa sahaja ayat al-Quran ketika mengkritik Barisan Nasional (BN) tetapi tidak pula melakukan perkara sama jika melibatkan pemimpin mereka meskipun dakwa Abdul Azeez, Mahfuz menipu dalam isu ziarah tersebut.

"Pemimpin Pas ini bila berhujah bukan main petik ayat al-Quran tapi bila pemimpin mereka menipu dalam kes ziarah ayah Jamil Khir semua membisu. Marang (Abdul Hadi) sendiri berucap tadi dengan memetik ayat al-Quran. Apakah semua ini pembohongan?" katanya semasa membahaskan Rang Undang-Undang Perbekalan 2014.

Kenyataan itu menyebabkan Mohamed Hanipa membangkitkan Peraturan Mesyuarat ke atas Abdul Azeez menyebabkan berlaku perang mulut antara mereka sebelum Khalid turut bangun mencelah sehingga persidangan terganggu.

Meskipun keadaan berjaya diredakan seketika, perang mulut antara Abdul Azeez dan pemimpin Pas kembali tercetus selepas beliau mendedahkan pembangkang hanya pandai berceramah memburukkan kerajaan tetapi tidak tahu menyelesaikan masalah rakyat.

ps: punya mara orang sebelah nampak.. wakakaka.. baru ada akal..




utusan

5 ulasan:

NAK TANYA, MANA PERGI TRAILER PAS YANG DI GAHKAN MASA PRU13 LEPAS? HEHE

MASA PRU13 LEPAS, DIA PUNYA GAH BOLEH RUNTUH LANGIT, DIA PUNYA EKSYEN BOLEH MELETOP GUNUNG, MALAH PENCACAI DIA SIAP LUPA DIRI DAN ASAL USUL DISEBABKAN TRAILER INI LAH... HEHE

 gile tahap cipan gempak, jebon pun tak power macam ni. hehe

transform... gile gempak.. sampai kejung melihatnya tau..

tetapi.. bila dia prk sungai limau.. semua tertanya.. kemana perginya trailer hebat tersebut, kerana trailer tersebutlah ramai dikalangan macai jadi sawan, jadi tak keruan, ada klimaks tak tentu pasal, dan paling trill ada yang kena histeria menjerit-jerit ibarat melihat hantu, ini semua penangan trailer tersebut..hehe.. tetapi sekarang mana tah? hehe..

cuma ada lori comel ni je.. hehe.. ok la..


ps: dengar kobar ea, pas dah buat dah cerita-cerita fitnah, hul aloh weh.. kata Islamik, tapi gapo dio dok cerita semua cerita tipu.. MasyaAllah, ada seorang pakcik yang cukup anti dengan pas, dia kata, pakcik pun hairan macamana dulu pakcik boleh terikut dengan pas ni.. huh.. cerita tipu pun pakcik percaya.. erm tulah gamaknya pakcik oi.. memang tau pas ni penipu, tapi ramai dok ikut sambil berdansa gembira.. hanya dendam kesumat meluap-luap terhadap umno.. itu je.. huh..!!

9 ulasan: