Sabtu, 9 November 2013

mereka ingat mereka lagi langsi, hah ambil obat brader!! time to fight kiasu bastard!!

aku tak tau nak kata apa, cuma agak kurang ajar, sampai sound-sound jemaah surau si kiasu lahanat ni, mentang-mentang puchong kawasan dap, dia ingat dia boleh langsi macam mak bapak dia punya negara, haram jadah namanya...


sekali hah, kalau faham apa erti hormat, baik belajar elok-elok wahai kiasu lahanat.. kita orang Islam tak pernah kacau langsung apa aktiviti agama kamu, kadang-kadang bila jadi hal gini, aku nak salahkan pas je, hah tulah bagi muka lagi.. bagi lah muka lagi pas dekat kiasu.. hah sekarang baru ada akal...


Kejadian berlaku apabila seorang lelaki Cina menerpa ke surau berkenaan dengan bersikap kuarang ajar meminta agat Laungan Azan diperlahankan. Rentetan daripada itu selepas solat beberapa jemaah surau telah pergi ke rumah lelaki berkenaan bagi meminta penjelasan namun mereka ditentang habis-habisan disertai dengan maki dan cacian.

dari blog nadi rakyat

Jumaat, 8 November 2013

KARPAL SINKI DAH MELALUT MACAM JIBRAUK!! !! PAS NAK JILAT LAGI?

udah-udah le tu ye pas, bukan apa, selama anda bekerjasama dengan dap, apakah keuntungan yang anda dapat? setahu aku, sokongan pas dah semakin merundum, cuma mecei mereka yang totok tahap bangunan 18 tingkat tetap menafikan hal ini, mereka kata pas dah semakin kuat dengan kerjasama ini, erk???

kuat?? kuat yang macamana diaorang sembang? kuat mengampu, ohh jawapan sempudal dari mereka, bukti pas semakin kuat adalah dengan memenangi prk sungai limau, umno tak mampu nak tawan kubu kuat pas, huk aloh.. berlagaknya.. haha..

pas kena faham, sokongan mereka kat sg limau pun dah merundum, kalau tak faham, buat-buat je lah faham, hehe... karpal sink ini memang anti Islam, selagi dia hidup, harapan negara malaysia ini dap jajah selagi itu lah dia dan pemimpin dap yang lain berpura-pura baik dengan pas, konon mereka lagi faham Islam dari umno.. yoo lahhh!!


ps: ekau jilek la laie dap tu, jilek yo.. hehe.. kalau tak sedar-sedar lagi, lari laju-laju, lepastu junamkan kepala ke longkang, amcam ada berani.. hehehe... 

Rabu, 6 November 2013

KEPADA PIHAK BERKUASA, SERBU LOKASI GENG-GENG HOMOSEKSUAL INI BERJUMPA DAN TOIT-TOIT!!

dikatakan lokasi-lakasi ini dah lama dah di sebarkan pada umum, port-port golongan rosak otak bermaharajela, tetapi tu lah nak tunggu Allah turunkan bala, hah semua kena bai.. jangan di buat main, aku perasan golongan ini dah tak risau dah dengan pelaku mereka yang terang-terang songsang, sebab apa ek? dulu tak macam ni oo.. mereka-mereka ini kalau mengaku gay ke, lesbian ke gerenti kena pukul.. hehe.. kita semua yang normal adalah anti golongan cilahanat ni.. nabi tak ngaku umat!!


sumber KLIK

kalaulah bn yang menang di sg limau tempoh hari... apa akan jadi??

kira oklah kubu kuat pas tu beb, kawasan yang paling totok pun banyak pdm bn menang, hehe.. kira dah kurangkan majoriti, ok lah, pas tak leh nak eksyen.. tapi apa kata korang kalau bn yang menang tempo hari?

apakah mereka akan kata, pilihanraya penipu, spr rasuah, pusat pengiraan undian berlaku black out, dan paling best, bn menang kerana undi bangla.. wakakaka...

tapi itu semua tak didengari kerana mereka dah menang, hehe.. anuar brahim pun tak bunyi banyak sekarang ni..


shayer undi pas.. kekeke

ps: itu lah perangai jibraun pr, asal kalah tak leh terima, asal menang, wahh.. yes yes.. itulah kesimpulannya kami kuat, kuat apa nyer, kuat menipu... tui.. hahaha

LEPAS PAS MENANG SG LIMAU, CINABENG KIASU NI HINA ISLAM DAN MELAYU!! ADA PEHAL!!!

biasalah, kang dah kantoi, maka automatiknya cinabeng ni akan cepat-cepat minta maaf, buat minta maaf, buat minta maaf, huh... makin berani hina, tapi tulah aku nak cakap 1 je, punca jadi gini adalah kerana pemimpin kita terlalu bagi muka.. baka-baka cinabeng kiasu, dah tunjuk belang dah... siak tul!! dap tersenyum riang... pas terkedu kejap, pkr garu telo.. pui


ps: pihak berkuasa, tak kan nak senyap je, tak kan nak senyap je!!

Selasa, 5 November 2013

prk sg. limau, hakikat melayu dah mula sedar!! kesimpulannya cina takkan undi bn sampai bila-bila!! faham ke idak???

dah la ye pak menteri yang bijak pandai nak jaga sangat cina beng ye, dah tau drama gini tetap akan terjadi, di beri muka juga, di henjut juga muka tak malu dengan bantuan berjuta dekat sekolah cina, tak faham-faham, tak mengerti langsung...

lepas ni, fikirkan logik ye, cina takkan beri undi kepada bn, ada faham ke idak ni? kalau tak faham, buat-buat je lah faham.. bak kata orang, kalau dah berkali-kali di patuk ular yang sama, dan kita pulak dah tau ular tu ada kat sarang dia, yang kita pergi hulur kaki buat apa... hehe.. ai macam-macam da...


ps: tetapi ada orang kata kat aku, bro bantuan tu saja nak sedapkan kiasu je, kot kot lah mereka nak undi bn, tetapi kita jangan risau, sebab peruntukan tu bukan on the sport dapat kat mereka pun, silap haribulan hanya cakap je 2 juta, tapi dapat nya tidak.. game politik bro.. kena faham.. kalau menang ye kot mereka dapat, tapi kerana kalah, jilat la kaki la kalau nak dapat peruntukan tu... erm.. ye la kot.. hehe.. politik ma... keh keh keh...

Isnin, 4 November 2013

BERIBU-RIBU TANIA BUAT PAS, MEREKA MENANG DI PRK SG LIMAU DENGAN MAJORITI SEMAKIN KURANG 1084 UNDI!!

hehe.. wah senyum nampak bang? hehe.. wah.. ada yang sampai melompat atas kereta tu.. oi.. dah dah turun.. tau lah dah menang, power tu.. maksudnya kemenangan pas ini mendukacitakan mereka, apasal.. haha..

mana tak dukacita, mereka ingat kemenangan dengan majoriti besar, dan bila majoriti besar, mereka boleh eksyen sampai pru14 nanti.. hehe

tapi apakan daya, bn dah berjaya mengurangkan majoriti pas yang masa pru13 dulu sebanyak 2774 undi... banyak bezanya tu, walau mereka ter eksyen gila badas dengan kemenangan ini, macam dah menang putrajaya katanya.. keh keh keh...

yang paling mengujakan ialah PAS hanya menang 9 Peti undi berbanding PRU lepas 13 peti undi. BN berjaya memenangi 10 Peti Undi berbanding PRU 13 yang hanya menang 6 peti undi.


ps: ok lah kalah bermaruah, bukan menang harapkan cina pekong kasi undi, paling kena faham syiah tetap dengan pas lor.. hehehehe

DI HARI MENGUNDI PRK SG. LIMAU HARI INI!! ADA DESAS DESUS MENGATAKAN PAS KALAH TIPIS?

erm sofar tak pasti lah, sebab sg limau adalah kawasan paling tegar dan kubu kuat pas dah lama dah, tapi kalau tengok cara pas berkempen, idea-idea ektrimis banyak di lakukan, dikatakan taktik radikal gini golongan pas dari luar punya idea, cukup radikal dan tak beradab, kerana nak mempertahankan sg.limau.. ek eleh hai pas, kata kubu kuat, apasal goyang pulak... tak perlulah sampai rosak ukhwah sesama Islam dalam berkempen..

mudah-mudahan penduduk sg limau berani berhijrah, berhijrah ke arah yang lebih baik, dan paling penting sedarkan dalam diri masing-masing, setiap 1 UNDI PAS, 1 UNDI DAP... DAP LAH ABANG BESAR!!! AYUH BERUBAH!!

replika patung ustaz azizan kah itu? ades... berkempen cara apakah mereka ini.. huh

ps: InsyaAllah, bn boleh kurangkan majoriti di sg. limau, tak menang pun, dah bagi goyang sama pas cukuplah.. hehe..

Ahad, 3 November 2013

ISU PATUNG BIADAB!! MALAUN NI ADALAH SALAH SORANG TENTERA BLACKOPSS PAS YANG DAH KANTOI!! PADAN MUKA SHIYAL!!!

bak kata orang sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya kedebuk jatuh ke tanah juga, tersembam kau menjilat tanah, sepandai-pandai taktik kotor nak mendajalkan umno, hah ambil, penduduk kampung sendiri hauk malaun chilanat ni, apa nak jadi ni? apa kejadahnya sanggup berperangai macam cibai gini?

fikiran apakah yang menyelinap dalam minda general perang mereka? adakah niat nak melagakan kita sesama Islam sampai kronik keadaan di sana katanya, sampai petugas bn ada yang kena ugut, mereka di sana bekerja sampai tahap berhati-hati, woii pas, gila tahap apakah korang buat ni? subhanallah!!

harap pihak polis ambil tindakan ke atas manusia berhati jebon ini!! cari mastermind dia!! haram jadah sungguh perangai!!


ps: pesen gini memang cara syiah laknatullah.. perosak ukhwah.. sesat sampai kiamat!! ingat juga tagline ini, 1 undi pas, 1 undi dap, selamanya kuli batak!!