lawak nabil yang 1st class di maharaja lawak mega 2013

meme terbaik bros.. hahaha.. sakit perut gua tengok ini bangla jual burger.. wakakaka... yang part last tu paling kelakar siak.. wakakaka... terbaek nabil!!

7 ulasan:

gila gempak, muktamar pas ada konsert underground!! perghhh

selepas keluarnya video band underground di muktamar pas, di luar perkarangan stadium melawati, ramai dikalangan orang pas sendiri terkejut beruk dengan keadaan ini, aku dimaklumkan ada yang menyumpah kata ni nak lawan umno dengan cara maksiat ke? haha..

tula, mengata orang macam diri sempurna, sekarang satu dunia tau pas hipokrit je, berkawan dengan dap dan pkr ingat lagi bagus, hancur kelebur, punah ranah perjuangan, nik ajiz pun tak mampu komen hal gini, aku tak pasti, adakah ustaz azhar idruz nak komen perihal konsert underground di muktamar pas? kalau orang pas cukup hebat silalah bagi jawapan pasti apa terjadi sebenarnya?


ps: aku dengar ada ahli pas yang betul-betul frust dengan cara begini, mereka dah anggap pas dah sanggup lakukan apa saja demi kuasa, tu sebab kami dari bn sentiasa nak terangkan yang pas sekarang semakin liberal perjuangannya, anda fikirlah sendiri..

5 ulasan:

ala tak yah ngaku pun sudah tau lama da.. pas tetap menjadi kuli dap!!!

selagi mat shabun tu diangkat jadi pemimpin pojaan, jangan mimpilah nak jadi hero dekat dap. nik ajiz pun sayang dekat karpal da, terima lah hakikat pas tetap menjadi kuli kepada dap selagi mana mereka bekerjasama dengan pakatan, tanpa dap manalah nak rasa kerusi empuk putrajaya nanti wei.

biarlah dap buat onar macam-macam dekat orang Islam melayu, di sailang orang melayu, pas takkan mampu buat apa ma, ingat pas ingat je mereka tetap menjadi kuli batak dap.. ada faham? tak faham buat-buat je macam kita faham.. haha..


ps: sekurangnya orang melayu dah mula sedar sikit demi sedikit, Alhamdulillah, sebab banyak sangat onar yang pakatan dah buat, terutama dap, dia buli orang melayu, bang non pulak menipu aje kerjanya, jadi ramai penyokong mereka tak bleh tahan dah, baik blah.. hehehe..

6 ulasan:

kah kah cina kiasu sial ni nak kenakan polis!! sekali satu malaysia kutuk dia bodoh!! kah kah kah!!

wei cina kiasu bhagal, sudah tau ma niat lu mau kenakan polis trafik, tabik sama abang polis yang cool, dia tau pesen kiasu memang camtu, jenis tak faham bahasa, macam bagus, dia ingat malaysia ni negara bapak dia yang punya, dah buat salah mengaku la.. bodoh punya kiasu.. eh sial lah..

sekali satu malaya tengok kebodohan dia, kah kah kah, apa kata kita gelakkan dia ramai-ramai wei.. gerenti dia tak mau dah duduk kat malaysia lepas ni sebab video yang dia upload kononnya nak malukan polis melayu, sekali dia yang dapat malu bertingkat-tingkat sebab bodoh piang...kah kah kah..



ps: makin menjadi-jadi kan perangai kiasu bastard sekarang, beringat melayu.. beringat sebelum kena jual.. hehe..

37 ulasan:

kan dah kata, drama je, hak hak hak....


berani masa hari tu je, lepas tu.. hahaha.. tu pasal drama king ni dah tau dah, sampai bebila jadi keldai dap la ko pas, malas nak cakap apa dah.. haha..

"Saya tidak nafikan ada masalah yang timbul dalam konteks hubungan antara parti PR dalam kerajaan negeri dan ia perlu diselesaikan.

"Tetapi membuat kenyataan secara publik dengan nada ugutan untuk keluar adalah sesuatu yang tidak bijak," kata AJK PAS Pusat yang juga Yang Dipertua PAS Bukit Gelugor, Pulau Pinang Datuk Dr Mujahid Yusof (gambar).

Mujahid mengulas tindakan sebahagian pemimpin PAS Pulau Pinang yang diketuai Timbalan Pesuruhjayanya Fauzi Yusof, yang mengugut akan meninggalkan PR.

Mereka membantah campur tangan tidak munasabah dalam pentadbiran hal ehwal Islam dan pelantikan wakil parti sebagai Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK).

Fauzi Yusof dalam sidang media di Seberang Jaya berkata, jika perkara itu berterusan, PAS akan menyemak semula kedudukannya dalam PR.

Mujahid berkata, semua masalah boleh dibincang dan tidak perlu ugutan dalam mencari penyelesaian.

Mujahid sebelum ini dilantik sebagai Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang namun selepas beberapa penggal tidak bersedia untuk meneruskannya kerana menganggap ia tidak berkesan dengan pendekatan kepimpinan yang ada.

Bagi Mujahid, apa yang perlu dibuat oleh PAS Pulau Pinang sekarang adalah mengukuhkan kedudukannya di negeri itu.

PAS bertanding lima kerusi DUN dan dua parlimen di Pulau Pinang namun hanya menang satu kerusi DUN sahaja dalam pilihan raya umum (PRU) Mei lalu.

Mujahid yang bertanding di Parit Buntar, Perak dan menang memberikan tiga isu untuk difokus oleh PAS Pulau Pinang.

Ia adalah isu kedudukan Melayu Pulau Pinang yang ketinggalan, mempertingkatkan kesedaran orang Melayu terhadap Islam dan memastikan perpaduan di kalangan parti dalam PR.

"Ketiga-tiga isu ini perlu digarap dengan baik jika PAS mahu dihormati dan disegani oleh kawan dan lawan," kata Mujahid.

Menurut Mujahid, aset terbesar PAS Pulau Pinang adalah pemimpinnya dilantik menjadi Pengerusi Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP).

"Dengan kutipan zakat RM70 juta setahun, pelbagai perkara boleh dibuat oleh mereka khasnya terhadap umat Islam dan orang Melayu Pulau Pinang di samping peruntukan daripada kerajaan negeri sendiri," kata Mujahid.

Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Datuk Salleh Man yang juga Adun Permatang Pasir adalah Yang Dipertua MAIPP.

ps: tak pasal-pasal umno pulak yang kena kang, bukan leh percaya jebon-jebon pr ni, keh keh keh keh

15 ulasan:

dulu dia tuduh umno seludup pengundi bangla, sekarang dia tuduh blogger umno punya pasal buat cerita!! kah kah kah

kegila babian apakah? nyanyuk? sewel? dah tensen atau memang dia mengalami tindak balas kimia keterlaluan didalam otaknya membuatkan dia terkeluar stament paling menyakitkan hati pekakas paling totok dalam pakatan.

tapi memang tak nafikan apa yang bang non spin telah membuatkan ramai dikalangan penjilat tegarnya jadi meroyan kritikal bila mengomen perihal bangla tu, kah kah kah, memang lawak siot, dulu dia siap buat himpunan blackout, siap canang satu dunia yang bn menang pilihanraya dengan membawa bangla seramai 40,000 untuk mengundi pada pru lepas. ai dah dia yang canang cerita tu, dah kantoi orang lain pulak dia salahkan, kah kah kah biol lah lu anuar brahim!!


bang non kata blogger umno yang pandai-pandai buat cerita pasal bangla seramai 40k tu, keh keh, dan dia salahkan ds najib sengaja memperbesarkan isu bangla tu, kah kah kah, oi setan kau yang buat cerita sampai jadi sewel pekakas ko tau tak!! hari-hari canang pasal bangla, lepas tu dah kantoi mangkuk 18 tingkat kau salahkan orang lain pulak, menatea punya jebon... hahahaha... walau dia tak betul pun ramai cacai tegar dia tak sedar-sedar kena kencing, dah lah 16 september kena kencing, dah ni bangla pun dia kasi kencing juga.. kah kah kah kah, shiyal lah, ptuih..

9 ulasan:

adakah ini drama king mukhtamar pas pada tahun ini?

bak kata orang, game kena cerdik, cara kena betul, taktikal kena umph.. sebab paling utama putrajaya kena dahulukan, ada faham, hehehe..

biasalah hehe.. 

kalau betul, keluar je terus dari pakatan, baru ada egg..

ni dah masuk hari keberapa untuk karpal sinki jadi kejung ni dengan sound tepet dari pas ni?

belum pun sampai 5 hari ini kapal sinki sudah bersuara, berdehem


macamana pun anak buah tak puas hati dengan dap, realitinya.. keh keh keh..

shaya dengan tuan guru ini maciam good - kata kapal sinki!!

comey gitu

dan realiti dap nak.. alah semua tau ma... tak kan korang tak tau.. hak hak..



ps: the game of shadow dari mastermind paling licik di malaysia, siapa lagi, kalau bukan dap, kalau bukan bang non.. hehehe..

41 ulasan:

bila banjir kilat melanda Penang International Airport!! apakah alasan lim guan eng?

antara alasan yang mungkin kita akan dengar ialah

1. umno bagi ini banjir dengan meletakkan air banjir ini ke airport
2. umno sabotaj dengan meletakkan air yang banyak sehingga banjir kilat di airport pulau pinang, mana mungkin boleh banjir, sebab kami dap adalah sangat powerfull.
3. umno telah melakukan pembenihan awan di kawasan airport sehingga banjir yang begitu teruk
4. bla bla bla...

amacam alasan ciptaan gua, ok tak? kah kah kah, tak pun nak salahkan pembinaan jambatan pulau pinang ke-2, boleh lah.. alasan tu pun boleh..



ps: kesimpulannya kerajaan dap pulau pinang ni cakap saja pandai, berkemungkinan longkang-longkang tak diselengara dengan baik, nak jimat sangat kot, so ini lah akibatnya, hujan turun dengan lebat, banjir kilat senang berlaku. harap lim guan eng jangan nak salahkan umno pulak ek, hehehehehe..

18 ulasan:

BAGUSLAH PAS DAH MULA SEDAR!! MULAKAN BELASAH DAP, MACAM TU LAH ANAK JANTAN!!

hehe.. kesimpulannya, kalaulah harakah keluarkan cerita ini, mau bergegar lautan api, maunya dap kepanasan, hahaha.. dap pun dah berbekas, pas pun dah tak leh tahan, apa akan jadi dengan pakatan.

yang kita tau harakah adalah lidah rasmi yang dah ke arah liberal, yang hanya keluarkan cerita propa dan cerita tonggong sahaja, jadi kalaulah harakah keluarkan cerita ini percayalah mau bergegar dalaman pas dong!!


PAS ancam lepas jawatan dalam kerajaan negeri Pulau Pinang

BUTTERWORTH: PAS Pulau Pinang hari ini mengancam akan melepaskan semua jawatan dalam kerajaan Pulau Pinang peminpin parti tertentu dalam kerajaan terus campur tangan dalam hal ehwal Islam negeri.

Perkara itu dinyatakan Timbalan Pesuruhjayanya, Muhammad Fauzi Yusof, hari ini. 

Beliau berkata, keadaan itu menyebabkan timbulnya perasaan tidak puas hati dalam kalangan kepemimpinan PAS negeri dan akar umbi. 

Muhammad Fauzi berkata, pihaknya bersama akar umbi tidak mahu PAS dilihat sebagai boneka kerana tidak mempunyai suara dalam pentadbiran.

"Malah campur tangan Exco dalam hal berkaitan agama dilihat menafikan kuasa Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Salleh Man yang dilantik sebagai Yang Dipertua Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang(MAINPP)," katanya.

sumber klik sini

ps: pas kena berani dengan pendirian, nyahkan golongan penjilat lendir dap, kalau tak melayu Islam ke laut nanti, tak kisahlah berlainan pendapat dengan umno, tetapi biarkan umno dan pas sahaja yang ada power kerana pas perlu dominan, mudah nak faham, pas kan parti ke-2 terbesar orang Islam selepas umno, kenapa perlu takut dengan dap lahanet tu.. sedar, kalau nak keluar pakatan, inilah masanya.

12 ulasan:

masih korang ingat cerita pasal ular besar yang menjadi hot dekat muar pada 2004? macam kes villa nabila, isu cerita ikut suka tersebar!!


Jika anda pernah berkunjung atau melalui jambatan sungai Muar, jangan lupa bahawa lokasi ini pernah menjadi tumpuan hangat suatu ketika dahulu. Peristiwa kononnya terdapat seekor ular naga sebesar batang kelapa telah ditemui di bawah pasar sungai muar tersebut. Ia berlaku pada tahun 2004. Apa yang menghairankannya, tiada sebarang gambar berjaya dirakamkan, namun lokasi berkenaan telah berjaya mencuri tumpuan hampir 10 ribu orang. Ekoran daripada itu, kawasan di Sungai Muar menjadi sesak sehinggakan pihak media dari pelbagai stesen tv turut hadir. Persoalannya, ia wujud ataupun tidak?

MUAR: Berita mengenai ular yang dikatakan lebih besar daripada batang kelapa di bawah tapak Pasar Awam Muar, Jalan Maharani, menyebabkan lebih 10,000 orang mengunjungi jeti di tepi sungai di pasar itu, sejak awal pagi semalam.

Malah, orang ramai dari luar Muar termasuk Singapura, Segamat, Kluang dan Melaka sanggup bersesak di jeti kecil itu dengan harapan untuk melihat kelibat ular berkenaan.

baca seterusnya klik sini

ps: macam kes cerita villa nabila yang kata 23 orang hilang dialam ghaib, rupanya sorang je pun, hehe, sekarang ni pun ramai dok berkumpul di lokasi tersebut, macam pesta, haha.. orang kita cepat benar percaya cerita pelesu da.. hehehe...

9 ulasan:

ni sekor lagi pak menteri yang otak dekat pokok!! tegasnya - lupus kereta yang lebih 12 tahun, abah kau!!

ni lah pak menteri yang akan bagi ds najib lagi pening, dia ingat rakyat malaysia macam dia kot, leh tukar kereta selalu, wei rakyat malaysia ni dah la kaya dengan hutang, kalau dah habis bayar kereta dekat bank, dah la 9 tahun, dah-dah lagi 3 tahun lepas tu dah kena berhutang lagi untuk kereta baru kerana ikut peraturan ini, abah kau la wei.. haha.. kasar tak bahasa den, yelah, elok-elok imej bn nak dikembalikan balik di mata rakyat, perangai pak menteri ginilah yang buatkan orang makin benci dengan bn, ikut selera tok ketua kampung dia je.

lain kali turun padang lihat susah rakyat, bukan ikut main suka kamu je, harap ds najib pantau perangai pak menteri yang nak ikut suka kepala dia je. puih!! marah ni, yelah, ingat senang ke nak counter balik isu ini, bukan dari pr je marah, orang bn pun akan marah, faham ke idak?


baca seterusnya di my massa

ps: kemain seronoklah bank, senyum sambil tido lah tokey-tokey kereta, agak-agaklah nak buat hal yang boleh orang bikin marah, agak-agak lah.. apa tak reti erti penyesalan ke apa pak menteri ni tengok keputusan pru lepas, udah-udah le tu jadi orang lupa diri, faham ke idak?

13 ulasan:

karpal sinki ada 5 hari untuk minta maaf - kata pas dengan nada garang gile!!

hehe, berani ye sound-sound sama karpal sinki, kang dia berdehem, mau terkulai layu tulur masing-masing kang, kalau aku dari pemimpin atasan pas, kalau dah tau dap ini tak menguntungkan parti, malah membuatkan parti lagi kebelakang dan menjadi kuli, aku keluar pakatan, dan biarkan pas sendiri berjuang dengan parti dominan, sekurangnya pas adalah parti ke-2 terbesar orang melayu Islam di malaysia ini selepas umno.

jadi puak-puak dap kiasu ni akan jadi sasau, tapi tu lah, payah nak sembang, sebab sekarang pas pun tersepit, nak keluar kang, dap dah la nik ajiz sayang, haji hadi peluk cium, mat sabu menyintai sepenuh hati, mahfut omar terasa kekurangan sekiranya tidak bersama dap, jadi apa nak buat, biarkan jelah.. keh keh..

selagi kita orang melayu belum sedar siapa dap, selagi itulah melayu akan menjadi urban tak kena tempat, jual maruah pun jual lah, janji pemikiran kena up to date.. itu orang panggil minda melayu liberal!!


ps: game kena cerdik, taktikal kena lancar, baru orang percaya, baru orang terlopong tengok, hehehe.. amacam terer tak game dari pakar strategik pr?

16 ulasan:

wahai umat Islam melayu, agama anda dihina lagi oleh kiasu bangsat!! apa kita nak buat ni?

lihatlah, bacalah print screen kat bawah ini, apakah tiap-tiap minggu kita akan dihina macam ni, woi.. mana telo kita woi, pas ke umno ke, ngo melayu Islam yang lain, apa ni wei.. diam membisu wei.. apa ni.

apa korang tak hairan langsung ke agama kamu di cerca macam ni, pak menteri, jangan bagi muka lagi boleh, menteri kdn lihat dan perhatikanlah, perkasa, pemuda pas dan umno mana kamu?

kita kena ajar kiasu-kiasu ni erti hormat agama Islam wei.. dah melampau dah ni, aku bukan nak menghasut, tapi sampai nak hina, caci, herdik, apa kita sebagai orang Islam ada tak pertikaikan, malah menghina agama mereka terang-terang? apa nak jadi ini.

aku cakap terus teranglah, ramai orang melayu dekat luar sana mendidih darah sebenarnya, kerana negara kita ada undang-undang, dalam Islam sendiri suruh kita bersabar, kita tengok dan lihat apa jadi, apakah lepas ni penghinaan yang lagi teruk dilakukan puak kiasu ini kepada kita semua umat Islam?



ps: kiasu bastard

8 ulasan:

lagi keluor pkr, kali ni di langkawi pulak! makin punah ranah dah!!

adakah bang non buat game supaya semua ahli pkr keluar parti? uish mana lah tau dia saja nak bikin gempak, sebab ada game politik terancang yang dia nak buat, mana lah tau ma, dia kan berguru dengan pertubuhan mata satu!! faham-faham je lah ye.. hehehe..realitinya minda fantasi seorang pencacai pr yang takkan terima kenyataan punya, pkr dah makin jahanam, hehehe...

dari sabah, kali ini di langkawi pulak, hah, apakah pkr dah semakin menjadi jibrauk kali ini? kita saksikan saja ye, hehe.. tanya sama bang non apa sebab goyang, nanti jawab bang non, pkr dah goyang, hik hik... 

"Dato' Wan Salleh Wan Isa - Pengerusi PKR Langkawi mengumumkan keluar parti PKR" 

baca seterusnya klik sini

15 ulasan: