sejarah berkaitan nazi dan hitler yang di padamkan oleh zionis yahudi!!







FAKTA YANG DI HILANGKAN DALAM SEJARAH DUNIA OLEH PARA SEJARAWAN

Penghormatanku kepada Adolf Hitler, semoga ada sepertinya di zaman ini... aku berbual dengan seorang ahli keluarga yang sedang menamatkan tesis PhD beliau dan aku amat terperanjat apabila beliau nyatakan tesis beliau berkaitan Adolf Hitler, pemimpin Nazi. maka aku katakan "takkan dah habis semua tokoh islam di dunia ini sampai kamu memilih si bodoh ini dijadikan tajuk?" beliau ketawa lalu bertanya apa yang aku ketahui tentang Hitler. aku menjawab bahawa Hitler seorang pembunuh yang membunuh secara berleluasa dan meletakkan german mengatasi segala-galanya...lalu dia bertanya dari mana sumber aku. aku menjawab sumberku dari TV pastinya. lalu dia berkata : " baiklah, pihak British telah melakukan lebih dahsyat dari itu...pihak jepun semasa zaman Emperor mereka juga sama

tapi kenapa dunia hanya menghukum Hitler dan meletakkan kesalahan malahan memburukkan nama Nazi seolah-olah Nazi masih wujud hari ini sedangkan mereka melupakan kesalahan pihak british kepada scotland, pihak Jepun kepada dunia dan pihak afrika selatan kepada kaum kulit hitam mereka?" aku meminta jawapan dari beliau. beliau menyambung :

"ada dua sebab

1. prinsip Hitler berkaitan Yahudi, Zionisme dan penubuhan negara Israel. Hitler telah melancarkan Holocaust untuk menghapuskan Yahudi kerana beranggapan Yahudi akan menjahanamkan dunia pada suatu hari nanti. (sekarang telah berlaku....)

2. Prinsip Hitler berkaitan Islam. Hitler telah belajar sejarah kerajaan terdahulu dan umat yang lampau, dan beliau telah menyatakan bahawa ada tiga tamadun yang terkuat, iaitu Parsi, Rome dan Arab. Ketiga-tiga tamadun ini telah menguasai dunia satu ketika dulu dan Parsi serta Rome telah mengembangkan tamadun mereka hingga hari ini, manakala Arab pula lebih kepada persengketaan sesama mereka sahaja. Beliau melihat ini sebagai satu masalah kerana Arab akan merosakkan Tamadun Islam yang beliau telah lihat begitu hebat satu ketika dulu. Atas rasa kagum beliau pada Tamadun Islam, beliau telah mencetak risalah berkaitan Islam dan diedarkan kepada tentera Nazi semasa perang, walaupun kepada tentera yang bukan Islam. Beliau juga telah meberi peluang kepada tentera German yang beragama Islam untuk menunaikan solat ketika masuk waktu di mana jua...bahkan tentera German pernah bersolat di dataran Berlin dan Hitler ketika itu mennggu sehingga mereka tamat solat jemaah untuk menyampaikan ucapan beliau.

Hitler juga sering bertemu dengan para Ulamak dan meminta pendapat mereka serta belajar dari mereka tentang agama dan kisah para sahabat dalam mentadbir khasnya Syeikh Amin Al-Husainiy Beliau juga meminta para Sheikh untuk mendampingi tentera beliau bagi mendoakan mereka yang bukan Islam dan memberi semangat kepada yang beragama Islam untuk membunuh Yahudi... Semua maklumat ini ialah hasil kajian sejarah yang dilakukan oleh saudara aku untuk tesis PhD beliau dan beliau meminta aku tidak menokok tambah apa-apa supaya tidak menyusahkan beliau untuk membentangkannya nanti. Beliau tidak mahu aku campurkan bahan dari internet kerana aku bukan pakar bidang sejarah. Tetapi gambar-gambar yang ada di sini sudah lama tersebar dan semua orang boleh melihatnya di internet.

Aku juga sedaya upaya mencari maklumat tambahan di internet dan berjumpa beberapa perkara :

1: Pengaruh Al-Quran di dalam ucapan Hitler. Ketika tentera Nazi tiba di Moscow, Hitler berhajat menyampaikan ucapan. Dia memerintahkan penasihat-penasihatnya untuk mencari kata-kata pembukaan yang hebat tak kira dari kitab agama, kata-kata ahli falsafah ataupun dari bait syair. Seorang sasterawan Iraq yang bermastautin di German mencadangkan ayat Al-Quran bermaksud : Telah hampir Hari Kiamat dan bulan akan terbelah... Hitler berasa kagum dengan ayat ini dan menggunakannya sebagai kalam pembukaan dan isi kandungan ucapan beliau. Memang para ahli tafsir menghuraikan bahawa ayat tersebut bermaksud kehebatan, kekuatan dan memberi maksud yang mendalam. Perkara ini dinyatakan oleh Hitler di dalam buku beliau Mein Kampf yang ditulis di dalam penjara bahawa banyak aspek tindakan beliau berdasarkan ayat Al-Quran, khususnya yang berkaitan tindakan beliau ke atas Yahudi.

2. Hitler bersumpah dengan nama Allah yang Maha Besar Hitler telah memasukkan sumpah dengan nama Allah yang Maha Besar di dalam ikrar ketua tenteranya yang akan tamat belajar di akademi tentera German. " Aku bersumpah dengan nama Allah (Tuhan) yang Maha Besar dan ini ialah sumpah suci ku,bahawa aku akan mentaati semua perintah ketua tentera German dan pemimpinnya Adolf Hitler, pemimpin bersenjata tertinggi, bahawa aku akan sentiasa bersedia untuk berkorban dengan nyawaku pada bila-bila waktu demi pemimpin ku"

3. Hitler telah enggan meminum beer (arak) pada ketika beliau gementar semasa keadaan German yang agak goyah dan bermasalah. Ketika itu para doktor mencadangkan beliau minum beer sebagai ubat dan beliau enggan, sambil mangatakan " Bagaimana anda ingin suruh seseorang itu minum arak untuk tujuan perubatan sedangkan beliau tidak pernah seumur hidupnya menyentuh arak?" Ya, Hitler tidak pernah menjamah arak sepanjang hayat beliau...minuman kebiasaan beliau ialah teh menggunakan uncang khas... Bukanlah tujuan penulisan ini untuk membela apa yang dilakukan oleh Hitler, tetapi ianya bertujuan untuk menyingkap apa yang disembunyikan oleh pihak Barat. Semoga kita semua beroleh manfaat.

13 ulasan:

bila tokey menghina pekerja melayu Islam!! lagi dan lagi penghinaan diterima dan kita senyap membisu!!


makin naik tocang orang kafir kat negara kita ni, makin diberi muka, makin biadab keterlaluan, kita pulak bertelagah sesama kita sampai mereka ambil kesempatan dan pijak kepala kita tanpa ada nilai hormat dah, apakah kita tak langsung fikirkan kalau betul suatu hari nanti kafir yang mengambil alih tampuk kuasa di tanah tumpah darah kita ni, apa agaknya masa tu kita nak kata, menyesal kita semua tak bersatu dulu, erm bak kata orang menangis air mata darah pun takkan mampu kembalikan apa yang pernah kita kecapi untuk anak cucu kita, Allah dah berikan amanah untuk kita semua, malah kalau kita baca wasiat Raja-Raja Melayu, semua amanah untuk kita yang beragama Islam dan melayu di tanah tumpah darah kita ini, nenek moyang kita pernah bersedih dan dah lalui penjajahan sampai maruah bangsa tergadai, dan kali ini kita biarkan ia tergadai lagi sekali, insaf dan insaflah...


baca selanjutnya perihal syarikat cinabeng yang bangsat menghina orang Islam di pulau pinang KLIK SINI

8 ulasan:

kita patut rasa gusar!! sah bukti bangla mengundi masa pru13 dah diketemui!!

aku cukup gusar, sekiranya bukti ini di jaja, ia akan menjadikan bn bola tanggung yang paling dashyat, silap haribulan mau kena buat pilihanraya sekali lagi ni, habis la wei.. aduh, serius, korang bersiap sedialah untuk menghadapi pilihanraya lagi sekali, gasak la wei... mampuih, patutlah bang non dok taji pasal bang tu, memang betul rupanya... adus...


masak la wei... gasak la korang, habisla ds najib, gasak, gasak... adus..
bukti tu silalah korang roll ke bawah.. adus... siut arrr

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

ps: amacam boleh tak bukti ni untuk sahihkan yang memang bangla 40k tu wujud? boleh kot, cuba tengok kat atas kapal terbang tu.. uish..

11 ulasan:

[SEJARAH] KESULTANAN DALI - KERAJAAN TERAKHIR DI NEGARA CHINA!!

"Kesultanan Dali"
-Kerajaan Islam terakhir Cina-

Islam mula tersebar ke cina pada zaman Khalifah Islam ke-3, Uthman ibn Affan menghantar delegasi ke cina diketuai oleh Saad ibn Abi Waqqas yang merupakan bapa saudara Baginda Muhammad SAW.

Dipercayai dinasti-dinasti kerjaan cina seperti Song,Yuan dan Ming adalah kerajaan-kerajaan Islam, setelah Islam mula berkembang dan mendominasi cina pada zaman dinasti Tang.

Qing dinasti terakhir cina adalah penganut agama lain dan berhasil merebut kekuasaan dari dinasti Ming.

Masjid-masjid lama di cina masih kelihatan sehingga ke hari ini walaupun reka bentuk mengikut tradisi dan budaya cina.

Pada zaman dinasti Ming, para pembesar-pembesar semua dalah orang-orang Islam.

Maka tidak hairan lah mengapa hubungan cina dan kesultanan-kesultanan di asia tenggara sangat erat.

Kerajaan Islam terakhir di cina adalah Kesultanan Dali, kesultanan ini pertahankan Islam hingga ke akhir menentang dinasti Qing.

Banyak sejarah Islam yang masih memerlukan kajian mendalam agar generasi akan datang mendafat menfaat...

sumber fb melayu

1 ulasan:

lagi keluar parti!! masak masak!!

ni apa nak jadi ni, apa ke heanyer jadi macam ni, hehe, tak logik, mana mungkin parti yang sangat di sanjung mecei serta pekakasisme sanggup buat begini, uish, mana boleh, tak releven, hehe..

pokok kau la ha, cabang pkr di sabah sudah runtuh, nampak gayanya lagu bang non kata sabah yang hilang rupanya kata kat parti dia, hehe.. apalah nasib, makin pening siamanglah bang non, tah dia lepaskan geram dekat siapa lah tu ek? mau dia karate tengok siapa yang tanya perihal parti pkr kat sabah nanti.. hehehe..


ps: tanya sama pokok apa sebab goyang, nanti jawab pokok sabah yang hilang, tak salah lagu ni gila hits beb masa pru13, sampai meleleh air liur cecei bila dengar bang non yang nyanyi, siap automatik kata yes yes, pr akan menang besar, siap menjerit tanpa sedar, jeritan kata ini kalilah bergema diseluruh pelusuk benua malaysia,ada juga cecei yang lupa diri melompat sana sini macam kena rasukan semangat pkr, hehehe.. tapi realitinya, punah dah... keh keh keh..

5 ulasan:

ultra kiasu bastard tak perlu jilat sampai licin pas oi - realiti yang pas perlu buka mata sebesar-besarnya!!

perlu faham dan mengerti, musuh sebenarnya adalah kafir laknatullah dan syiah, tetapi kerana kerusi umpuk dan kuasa, jual lah apa saja demi cita-cita mutlak menawan putrajaya, MasyaAllah!! sedarlah umat Islam, apa lagi tinggal kalau mereka berjaya menawan tanah melayu ini 100%!! buka mata.


hati-hati dengan ultra kiasu pas!!

SAYA sudah berkali-kali mengingatkan Pas, berhati-hati dengan parti ultra kiasu. Ultra kiasu musuh Islam. Tetapi Pas terus bersangka baik.

Alasannya, parti ultra kiasu sudah sudah lembut dengan Islam.

Buktinya, ultra kiasu sudah berani membawa bendera Pas dan berkempen untuk Pas dalam pilihan raya.

Saya yakin pimpinan Pas tahu, ultra kiasu amat licik dan berstrategi.

Ultra kiasu hanya mahukan undi Pas untuk memerintah beberapa negeri yang bilangan mereka agak ramai, seperti Pulau Pinang, Selangor dan Perak, serta tidak mustahil Melaka dan Negeri Sembilan selepas ini.

Ultra kiasu sedar, mereka tidak akan menang tanpa sokongan Pas. Untuk memenuhi cita-cita jahat itu. Maka, terpaksalah ultra kiasu bermuka-muka bekerjasama dengan Pas. Meskipun dasar perjuangan keduanya sangat berbeza. Satu mahukan Islam, satu lagi amat menentang Islam.

Kajian demi kajian telah membuktikan, bahawa ultra kiasu bukan sahaja anti Islam, tetapi anti apa jua pertubuhan atau perkara berkaitan Islam. Sebab itu, mereka menyokong LGBT walaupun Islam dan agama mereka sendiri mengharamkannya. Kerana tidak mahu dikaitkan dengan Islam, maka matlamat menghalalkan cara.

Terus terang, sebenarnya ultra kiasu tidak pernah lembut terhadap keislaman Pas. Pas yang terlalu perasan. Berdasarkan kajian, sebenarnya, ultra kiasu lebih mempercayai keislaman UMNO yang disangka lebih terbuka berbanding Islam Pas yang lebih ortodoks.

Hari ini ultra kiasu telah beralih kepada PKR kerana mereka tidak boleh jalan dengan cara UMNO. Itupun ultra kiasu cukup berhati-hati kerana mereka tahu, kebanyakan ahli PKR adalah juga bekas ahli UMNO.
Perangai UMNO masih ada dalam PKR. Cuma saya pelik, kenapa Pas boleh terpengaruh?

Menurut Nasruddin (2006), ultra kiasu terpaksa menerima UMNO atas dasar UMNO adalah ‘syaitan yang dikenali’ atau ‘the lesser of two evils’ berbanding Pas.  Melalui temubual dengan Setiausaha Kerja DAP pada ketika itu, Tan Kok Wai (Ahli Parlimen Cheras), ultra kiasu terpaksa bersama UMNO walaupun UMNO adalah sebuah parti yang korup dan rasuah.  Jika diberikan pilihan antara korupsi UMNO dengan Negara Islam Pas, maka ultra kiasu akan memilih korupsi daripada negara Islam. Apakah Pas tidak membaca kajian tesis ini?

Lihat cara ultra kiasu mengadaptasikan dirinya. Dahulu, mereka langsung tidak boleh bersemuka dengan Pas, kerana Pas mahu negara Islam. Ultra kiasu tahu, tanpa sokongan Pas mereka tidak boleh memerintah negeri-negeri tertentu. Lantaran, ultra kiasu mengubah strategi. Namun, tetap kekal dengan pendirian menentang Islam. Inilah kelicikan ultra kiasu.

Saya tidak fikir Pas tidak tahu. Saban hari, kenyataan-kenyataan pimpinan mereka amat mengguriskan hati kita. Tetapi kerana terlalu benci dan berdendam dengan UMNO, Pas sanggup bersekongkol dengan ultra kiasu, meskipun mereka tahu niat busuk ultra kiasu.

Sedarlah wahai Pas, jika dahulu strategi ultra kiasu hanya mahukan ekonomi atau bisnes sahaja. Hari ini tidak lagi. Mereka mahu kedua-duanya sekali, bisnes dan kuasa. Dengan ada kuasa, ultra kiasu boleh buat apa sahaja, seperti mana kejayaan Yahudi. Mereka tahu dengan kuasa dan wang, umat Islam boleh dibeli. Akibatnya, umat Islam kampung tergadai, hidup merempat.

Bila UMNO mahu menghulurkan tangan, Pas bersangka buruk dengan mengatakan itu adalah perangkap. Kenapa dengan mereka yang jelas menentang Islam, itu bukan perangkap?

Kenapa kita begitu naïf? Pada saya, jikapun benar UMNO belot terhadap Pas atau Pas belot dengan UMNO, kuasa masih lagi di tangan umat Islam.
Busuk-busuk umat Islam, kita tetap bersaudara.

Jika tidak ada pilihan, saya lebih rela duduk di bawah pemerintah UMNO yang ‘zalim’ (jika benar dakwaan Pas) daripada duduk di bawah kafir harbi yang menjadi musuh Islam dan itulah ultra kiasu.

Pas mesti berhati-hati dengan mudarat yang lebih besar yang bakal menimpa. Saya hanya akan bersangka baik, jika ultra kiasu menerima Islam. Jika mereka terus anti Islam, maka selama-lamanya ultra kiasu adalah musuh saya.

Saya tidak peduli apa jua bentuk serangan dilakukan ke atas peribadi saya. Tindakan itu tidak akan mematikan semangat saya untuk mendedahkan kemerbahayaan mereka terhadap Islam.
Terbaharu, ultra kiasu sedaya upaya mahu mematikan karektor saya.

Banyak bahan rahsia universiti yang tidak boleh dibawa keluar, telah dibawa keluar dengan sengaja oleh profesor tali barut mereka di tempat saya bekerja dan diberikan kepada ultra kiasu di luar sana untuk disensasikan.

Beberapa laporan polis saya dibuat sebelum ini. Siasatan rapi masih belum dijalankan oleh pihak polis. Laporan polis akan menyusul lagi selepas ini. Saya mohon pihak polis serius. Dari segi undang-undang, saya tidak dapat bertindak lebih jauh selagi orang  yang membocorkan bahan rahsia ini tidak disiasat. Jangan anggap saya diam, saya terima sahaja apa yang dilakukan. Perjuangan tidak pernah selesai selagi yang menjadi musuh Islam terus mahu matikan karektor saya.

ps: tapi apakan daya, teranglah macamana pun kang dituduh ajen umno lah, semua kerana nak kiasu jadi tuan, gila betul pemikiran melayu urban!!

8 ulasan:

adun penanti meletak jawatan? biar betik!!

jeng jeng, ai, apa keheanya ni, apasal? bukan ke parti anak beranak tu paling power ma, hehe.. ni mesti macai akan tuduh adun ni dah kena beli ni dengan bn, biasalah, ayat biasa nak sedapkan hati pencacai pkr,


panas adun penanti meletakkan jawatan dalam pkr!! baca seterusnya disini klik

1 ulasan:

pas kata mereka dah boleh kalahkan umno dah!! wahh.. gila power!!

pas ganti umno, tapi hakikat dap ganti pas. keh keh keh keh, sembang kencang boleh runtuh langit kalau dengar, konon nak cerita mereka macam takde masalah, hakikat mereka dalam keadaan pening kerana akar umbi dah naik darah dengan perangai keldai-keldai dap ni, biasalah, depan croud kena hebat, nampak powerfull. tetapi hakikat spender bau bacing hancing kencing yang kalau orang bau, boleh pengsan..


hehe kita layankan je ye, ini semua provokasi dari arahan dap, biasalah kan, keh keh keh, adakah umno goyang? hehe..



ps: yela pas kan kuat, kuat gila ma, kuat mengampu dap.. kah kah kah kah kah.. sial lah ptuih

8 ulasan:

perwakilan pas sendiri membalun pas? ait suda tukar ka?

ada yang perwakilan wilayah perseketuan ni akan di cop sebagai ajen umno ni, mesti punyalah, hehe.. kira akar umbi pas dah berbulu dengan pemimpin mereka sendiri, gerak perjuangan parti mereka, malah perpecahan diantara mereka semakin teruk, sampai ada yang menyumpah sama sendiri dah, kes paling tak leh terima dikalangan ahli akar umbi pas adalah konsert rock yang dianjurkan pada muktamar tempohari, amat memalukan mereka, paling kritikal isu pengiraaan undi yang meragukan, kutuk spr bukan main, tapi parti sendiri nak kira undi ambil masa sampai lebih sehari, tu yang sangat memalukan tu..


ps: kira akar umbi dah bersuara, gasak la kau pas, ada yang protes sok ni pru14, jangan dok jilat sangat dap tu, parti sendiri yang jahanam..

10 ulasan:

sungai paling terkotor dan tercemar di dunia!! uwekk!!

Sungai Citarum yang terletak di Kepulauan Jawa diishtiharkan sebagai sungai paling tercemar di dunia untuk tahun 2013 oleh Green Cross Switzerland dan Blacksmith Instute. Ia juga merupakan salah sebuah dari 10 kawasan paling tercemar di muka bumi. Sungai Citarum dicemari sisa baja, cadmium, plumbun dan chromium yang tinggi. Air sungai ini diuji dan mempunyai kadar plumbum1000 kali ganda lebih tinggi dari normal. Punca pencemaran ialah perladangan dan kilang penghasilan kain yang dibina berhampiran sungai. Sungguhpun airnya tercemar ianya masih digunakan oleh penduduk setempat untuk kegunaan harian. Kerajaan Indonesia diberikan pinjaman USD 500 juta oleh Bank Pembangunan Asia bagi mengurangkan pencemaran dan proses pemulihan sungai. Ini harus dilakukan kerana 5 Juta orang tinggal sepanjang sungai ini dan ianya menjadi sumber air Bandaraya Jakarta. Dayyum!




ps: gila haram kotor beb, siap orang leh basuh baju lagi guna air sungai tu, ni kalau kat sini ni, mau boleh dijadikan modal politik ni dari cecei jibrauk.......

sumber pen patah

5 ulasan: