Jumaat, 27 Disember 2013

wah bukan main hebat nak buat rusuhan katanya!! kdn pantau facebook jebon ini ye

wah, bukan main langsi ni, tapi percayalah, lepas di viralkan facebook ini, maka secara automatiknya pemilik facebook ini delete terus statusnya, terus ngaku facebooknya dihack, kah kah kah... ada tulur dekat alam maya, dia ingat polis malaysia ni tak buat apa-apa le tu, silap haribulan lah ye, kah kah kah kah..


ps: lu langsi lu kejung!! keh keh keh..

kepada penyokong pr, jangan kau tengok video ini!! harap maklum!!

aku serius, sampai hank perut aku tengok video ni siak, kah kah kah kah kah kah, macam haram..


KLIK SINI

Khamis, 26 Disember 2013

POSTER UNTUK SEBARAN!!

aku berpesan kepada diri aku sendiri, biarlah orang dok kata macam-macam dekat aku kerana aku tidak menyokong perjuangan pr, sampai di pulau kawan, di herdik kawan-kawan yang dulu bersama-sama gelak ketawa, kerana berlainan ideologi, mereka hanya nampak aku ni perosak kerana menyokong kerajaan, tetapi aku peduli apa, janji hal berkaitan negara ini aku takkan buat diam.

KEPADA MELAYU JUMUD DAN MELAYU URBAN, ANDA SEMUA MESTI SERONOK SEKIRANYA NEGARA INI BEGINI BUKAN? OK, HAK ANDA LAH, TETAPI KERANA JIWA ANDA HANYA MELIHAT KEBURUKAN ORANG MACAM TIADA KEBURUKAN DIRI SENDIRI.. SEDAR-SEDARLAH



PS: BILA DAH ROSAK MEREKA YANG MULA-MULA NAK HAVOKKAN BERKENAAN KEROSAKAN INI, SEMUA DAH CABUT!!

PEMILIK FACEBOOK YANG NAK MEMBERONTAK CARA EKTRIMIS DAH DI TANGKAP!!

nang bu tinang kui bo ti kui.. sekali si penghasut nak riot cara ektirmis ni penganggur rupanya, teruk tul pr ni tak bagi gaji kat mamat ni, kah kah kah kah kah... kerana niat diri binasa!!


PEMILIK FB HASUT GULING KERAJAAN DITAHAN:

Suspek pemilik akaun facebook, Asmaelz Hadzeny II yang membuat kenyataan berbaur hasutan mengajak orang ramai untuk menyertai sebuah perhimpunan untuk menggulingkan kerajaan telah ditahan hari ini, 26 Disember 2013 pada jam 11.00 pagi di Saratok, Sarawak.

Penganggur yang berusia 25 tahun itu dalam proses untuk dihantar ke Kuala Lumpur bagi membantu siasatan.

Kes akan disiasat di bawah Seksyen 124C Kanun Keseksaan iaitu cubaan melakukan sesuatu aktiviti yang menjejaskan demokrasi berparlimen.

CP DATO’ HADI HO
PENGARAH JABATAN SIASATAN JENAYAH POLIS DIRAJA MALAYSIA

Rabu, 25 Disember 2013

hebat ni, bendera pas dibuat macam ni ha!! dasat tul ni beb!!

kalaulah bendera umno, mau sampai pru14, gambar ini akan dibuat modal, aku tak mampu dah nak kata apa, korang yang waras, fikirkan, baguslah pas ni, umno sendiri tak de nak buat macam ni!!


ps: apa pekakas pas tak mau komen? jangan keluar pas cukup ye, hehehe

MAT SABU MEMANG SYIAH - AHLI PAS!! #VIDEO#

terang lagi bersuluh, ni mesti ada cacai akan kata ahli pas ni menyamar, haha, biasalah bro, kau tunjuk je beriban bukti, apa ingat diaorang nak percaya, tapi kalau video pelesu diaorang percaya, kah kah kah, kan korang tak kan tak tau, ayat biasa, halal blako kat kawe, haram pulok kat deme, haha.. hampes..

tetapi walau apa pun, mai kita tengok penjelasan ahli pas ini berkenaan mat sabu!!

kalau pas boleh blako, inilah dia pas for all!! terbaek lah

kalaulah gambar ini pemimpin umno, mau terjelir lidah kena maki hamun ni, kah kah, tapi apakan daya, pas aje boleh, makam pemimpin pas sangat tinggi, jangan di buat main, kalau pemimpin umno sah, nerakalah tempatnya, kata penjilat tegar merekalah!! yo lah.. hehe.. pas je suci.. pemimpin diaorang je maksum!! pui

persuruhanjaya pas selangor berucap di dalam gereja, untuk ambang malam krismas, ucapan sempena hari natal, dasatea... hehe


ps: halal bagi den, haram bagi ekau, faham ke idak?

STATUS YUKTES VIJAY NI BIKIN PENCACAI BANG NON JADI SASAU!

perghh, dasat ni, tapi kalau cerita-cerita gini, hanya orang terdekat dia je tau, yang bersama-sama dia je tau yang dia ni siapa, dari macam-macam pembongkaran, dari dia berbohong sampai lenjun pengikut dia percaya, kah kah..

tetapi status yuktes vijay ni bikin panas ni, hahaha.. mau fanatik-fanatik bang non jadi tak keruan dengan pembongkaran terbaru ini, hehe..

klik untuk besar

ps: kalau tidak ada angin, mana mungkin pokok bergoyang..

Selasa, 24 Disember 2013

HAL INI MEREKA SENYAP MENTIKUS!! SEDANGKAN TERANG-TERANG LAGI NAIK!!

KALAU ANGKO SEMBANG DENGAN CACAI PR PERIHAL CAJ LESEN NIAGA NI, MEREKA AKAN KATA, INI TIDAK TERKESAN LAH KEPADA RAKYAT, HUISH, KAMON CACAI, TAK TERKESAN KATA ANGKO YE, CUBA FIKIRKAN, BILA CAJ NAIK, MAKA PENIAGA AKAN NAIKKAN JUGA HARGA, TERKESAN KEPADA PENGGUNA, BILA PENGGUNA DAH RASA KENAIKAN, MAKA CERDIK PANDAI PR GUNAKAN RAPIJI CAKAP PUNCANYA ADALAH KERAJAAN BN..

HAH NAMPAK PERMAINAN DIAORANG? KALAU TAK GUNA OTAK KITA MESTI KATA, NI MEMANG PUNCANYA BN NAIKKAN HARGA, MACAM-MACAM TUDUHAN, TETAPI BILA KENA DEKAT MEREKA, SEDANGKAN INI LAGI BERIMPAK BESAR PENIAGA AKAN NAIKKAN HARGA, SEKO PAK JIBRAUK TAK MAU KOMEN, KAH KAH KAH.. EH SIAL LAH...

HANYA DI NEGERI SELANGOR!!


ps: terkesan sebenarnya kepada peniaga melayu, dulu kata berkebajikan, tapi mana pergi berkebajikan yang di canang-canang, salah orang nampak bukan main, hah salah kerajaan pr yang nampak jebonnya, seko senyap membisu, what a macai cap tin!!

KEAGUNGAN KESULTANAN MELAYU MELAKA DI SABOTAJ OLEH BANGSANYA SENDIRI!! JADI AMBIL IKHTIBAR!!

betul, takkan melayu hilang didunia,

dah ketika era ini melayu jumud dan melayu urban adalah sama pertualangnya pada era kesultanan melayu melaka yang gak ketika itu, melayu pengkhianat bangsa inilah yang membocorkan rahsia sulit apa yang ada dalam pertahanan kota melaka kepada portugis, patutlah senang lenang kafir menjajah kerana bantuan melayu pengkhianat!!

ambil ikhtibar, sekarang ini kita tinggal kuasa, apa lagi tinggal lepas ini? fikirkan


melayu jumud dan melayu urban sanggup turun ke jalanraya kerana arahan kristianiti!!

sanggup ma, ke gereja dulu, baru gerak ke lokasi yang telah dirancang untuk buat kacau, ai, ni gerakan gereja ke camne, kira melayu jumud dan urban turun dengan hati yang suci ala holey water, haha.. apa nak jadi perjuangan pr ni? rosak budak-budak melayu, huh... makin jahanam pemikiran budak-budak melayu urban aka jumud sekarang n, mampuih la hai!!


ps: nampak tak permainan golongan liberal dan pluralisme ni? jadi kita yang ada akal jangan terpalit sampai nilai-nilai agama kita senang dibeli oleh kafir, jangan kerana marahkan nyamuk, habis rumah di bakar, fikirkan gerakan perosak ini, bukan rosak sedikit, tetapi rosak yang berskala besar untuk umat Islam di malaysia!! sedar-sedarlah wahai melayu Islam!!

Isnin, 23 Disember 2013

GENG-GENG ANARCIS DAH MULAKAN AGENDA MEREKA 31HB NANTI, KITA TUNGGU DAN LIHAT!!


Senang je nak faham golongan yang konon memperjuangkan rakyat katanya, keh keh

1. burukkan kerajaan sekarang dengan memberitahu dunia luar kekacauan terjadi teruk dan tak terkawal

2. pemimpin mereka memburukkan malaysia kepada pelabur-pelabur yang mulanya berminat nak melabur di malaysia.

3. mereka mengatakan merekalah bakal penyelamat malaysia dan dari bagus dari kerajaan sedia ada, tetapi hakikat ada agenda nak merepublikan malaysia ini.

4. dana-dana yang turun kepada kepala-kepala penghasut ini, kerja mereka cuma hasut, tunjukkan betapa korupsinya malaysia ini, betapa kejamnya kerajaan sekarang membuli rakyat, sampai ada yang teraniaya, zalim, lagi kejam dari hitler lah.

5. agenda mereka, sekiranya kacau bilau terjadi, ini menghimpit kerajaan sekarang supaya semua pak menteri letak jawatan dan pilihanraya diadakan semula.

ps: golongan anarcis ini dah buat kerja di seluruh dunia, negara2 yang terkena mandrem anarcis ini semuanya kacau bilau sampai sekarang, sedangkan pada mulanya tak teruk mana pun negara tu, jadi anda sokong gulingkan kerajaan cara begini, tapi harus di ingat, di malaysia ini polis dia bukan macam polis cap ayam, hehehe.. ngadap dulu ye!!

bila pas buat derk dekat orang Islam, politik dan kuasa lebih utama!

sejak pas berkawan rapat dengan dap, dah macam-macam onar mereka lakukan, kafir dah naik minyak dengan bermacam-macam hal, dari kes hina Islam, memperlekehkan institusi raja, merendahkan martabat orang melayu, semua kafir radikal punya kerja, tetapi satu hapah tak boleh harap dengan pas ni, mentikus je bila hal Islam dan melayu si kafir harbi menaji kiri dan kanan.

lepas tu kata kat pencacai mereka, merekalah paling bagus dari umno, sebab merekalah paling kuat sampai umno kalah di selangor, kata merekalah, ye lah pas, kau je power, kerana kau, habis dap jadi yahudi brengset kat malaysia ni, hebat!!

ini salah satu contoh, pas memang dah mentarbiahkan orang kiasu dap, tahniah lor


ps: kalau melayu jumud dan urban tak peduli, kita yang ada akal patut peduli, mereka semakin berani sebab kita bagi muka, kita bertelagah sama sendiri, hal kecil pun kita besar macam nak pergi perang, hal barang naik, sebenarnya isu tu tak de lah sampai semua rakyat merena, mesti ada cara kerajaan nak settle, kalau begini cara segelintir melayu jumud dan urban kerana nila setitik, rosak susu satu kawah, hah siapa nak jawab bila betul2 kerajaan Islam dah musnah kat malaysia ni!!

HARAP ORANG UMNO JANGAN LAH LIHAT PRINT SCREEN INI, SANGAT HAMLAU!!

SEBENARNYA, HAL INI SANGAT MENDUKACITAKAN, KALAU DEGIL JUGA, KORANG TERIMALAH KESANNYA, SEBAB HAL INI TIDAK DIKETAHUI, SULIT SANGAT BAHAYA KALAU SEBARKAN, TETAPI AKU TERPAKSA JUGA KERANA INI MELIBATKAN AIR MUKA.. HUH..


kalau betul nak tengok gak perihalnya, silalah roll ke bawah, aku tak bertanggungjawab!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


ps: hehehe, jangan marah aaa, saya bergulau senda, kalau pr dengan menipu, itu dah sebati, kah kah kah kah kah, macam hamlau kan?

lagi sempudal nak cerita konon datin rosmah ada share dekat syarikat p1!! haha

ades, ni kira idea cap lombong taik ke camne, kah kah, apa saja skill nak memburukkan ds rosmah, hah boleh jelah asalkan orang percaya, ai macai-macai, ce ce ayat kat ini bukan politik, ce ce ce.. ini lah dia spisis bebalisme cacai pr nak create isu, asal ada isu yang rasanya boleh meletup dan sensasi, hah kita viralkan, ai sampah oh sampah, memang betul sampah betul cacai pr nak jadi hero!!


ps: apa semua lah yang nak jadi cerita semua berkait dengan ds najib, rosmah, jangan ada pulak dok fitnah kata syarikat biskut pun ds rosmah ada share, haha.. macam hampes.

Ahad, 22 Disember 2013

wah mat sabu rupanya pakar ekonomi siyul!!

biar betik, haha.. kira makam mat sabu ni setaraf pakar ekonomi dunia wei.. gila gempak, patutlah macai mengagungkan dia sampai lupa diri!!


tapi bila baca balik status yuktes vijay ni, anda boleh menilai dan melihat, rupa-rupanya, keh keh keh keh
ps: kebodohan tahap kritikal rupanya spisis cecei pr kah kah kah, tak leh tahan tul ayat dengan link youtube mat sabu terus percaya itu adalah fakta untuk berhujah, wakakaka...