Isnin, 20 Januari 2014

agenda umno yang buatkan mr bang non tak leh masuk jepun!! bukti dah di sebarkan!!

kan dah cakap, mesti ada sebab kenapa anuar brahim tak leh masuk ke negara matahari terbit tu, mana logik, dia kan power, sepower atromen memfire raksasa tau, jangan di buat main, desas desus mengatakan ada agenda jahat dari kerajaan malaysia, umno khususnya untuk memalukan anuar brahim dah terbongkar.

gasak lah!! sendiri mau ingat lah, cai pr tahniah kerana pembongkaran hal ini, tahniah, gile gempak siut cai pr sekarang sekejap je dah revealkan punca sebenar, gempak gila.


harap korang percaya aje dengan pembongkaran ini, mana nak letak muka, hahaha.. yakuza tu kenal ke bang non? wakakakakakakakaak

jom berhibur dan bergelak ketawa jom kah kah kah kah





ps: wark kah kah kah kah kah!!

10 ulasan:

  1. Berita terkini pihak perisikan Jepun mendakwa tindakn terpaksa di ambil kerana Ultraman taro tidak akn dapat mengalahkn Belakang taro. ....Ultraman taro telah menghantar signal Belakang taro dari Malsysia lagi hebat. ....oleh itu jalan terbaik menghalang Belakang taro dari memasuki Jepun!

    BalasPadam
  2. Teruskan taruk si bangsat nii...

    BalasPadam
  3. Warrgh kah kah kahakkkkkah

    BalasPadam
  4. Hai ..ultrman TARO...
    belakang juga Taro..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nama baru dia autaman blakang taro...

      sesuai berlawan dengan ultraman taro... tapi dah pasti autaman kalah teruk, kene balik malaysia on the spot...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  5. waaaa.... tak dapat liwat maria ozawa.... oppss, i'm sori, bukan liwat... lawat..

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. rupa nya ada juga peminat maria ozawa dalam umno.
      ini dah cukup bagus.

      Padam
    2. bila masa pulak aku ni orang umno?? Maria ozawa tu negara indonesia yang popularkan.. aku tak minat pun..

      Padam
  6. rohayu tahu Yakuza nak tembak dsai..apasal rohayu tak tembak yakuza tu dulu.atau larang dsai gi jepun.atau suruh dsai tu tembak rohayu

    BalasPadam