Jumaat, 24 Januari 2014

bila guru SJK(C) membuli pelajar melayu dengan menyuruh makan rumput!! dihina lagi dan lagi!

kita tengok, bila hal ini terjadi, guru tersebut stress sebab dah jadi isu, dia pun minta maaf, dan pak menteri pun istiharkan kes ini selesai, setelah berkoyan-koyan kita melayu di hina bagai dengan bangsa kiasu komunis ni, makin menjadi-jadi, kira perihal mereka ni tiap-tiap minggu di kalangan kiasu perlu lakukan satu perkara yang mungkin mendatangkan amarah orang melayu. adakah itu arahan dari mastermind mereka? atau mereka semakin berani kerana kita terlalu lemah? ye la tu kita yang terlalu lemah dan kuyyup!

amacam semua suka? ni lah masalah kita semua, kita bila dihenyak, semua mentikus, ahhh semua sama jer, umno ke, pas ke, ngo melayu yang banyak tu semua telor dah kulup, poodahhh!!, mana pergi pejuang melayu yang dulu kalau diusik maruah dan di cabar perihal bangsanya, agamanya, bergoyanglah nusantara, ceh.. cerita tahyul je.. pui!!

aku bukan apa, dah berkoyan beb bangsa kita di perlakukan bukan-bukan di setiap pelusuk kiri dan kanan, pemimpin besar baik umno, pas, perkasa, jati, semua jadi syaitan bisu, apa ke hal dengan orang melayu kat malaysia ni?



sumber klik sini

ps: realiti kisah bangsaku dibumi malaysia!! aku bukan rasis, aku ramai kawan cina, tetapi aku jadi pelik sebab apa kiasu semakin biadab dan kurang ajar? apakah agenda mereka? serius apakah ini caranya nak merosakkan perpaduan yang dah lama kita pegang wahai kiasu?

20 ulasan:

  1. tak kira apa anutan Parti .. BANGSA MELAYU TELAH DI ANGGAP SEBAGAI LEMBU @ KAMBING OLEH KAUM CINA ..
    Lu fikir la SENDIRI..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan setakat lembu dan kambing. Kucing kurap pun Melayu dah dapat....

      Padam
  2. sekolah pondok ada,
    sekolah kebangsaan melayu ada,
    sekolah agama ada,
    maderasah pon ada.
    yang gatal sangat masuk kan anak kesekolah cina kapir tu sapa suruh?
    kan dah tahu dah, orang kafir tidak akan sekali-kali redha kepada orang islam.
    s

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, aku cadangkan semua sekolah vernakular ni ditutup serta-merta. Perkauman lebih...

      Padam
    2. kes terpencil... terus jadi isu perkauman....

      Padam
    3. mulanya terpencil, kemudian berangkai-rangkai, menular dengan banyak umpama barah. Kalau tak dibendung akan menjadi parah. Sekolah vernakular adalah tempat penyemai benih perkauman di masa depan. Hapuskan sekolah ni dengan segera. Lee Kuan Yew pun pernah sentuh mengenai perkara ni...

      Padam
  3. 9.20 pm .. ini bukan soal Aliran Sekolah .. soalnya cikgu Cina sedang bermain api ..
    kalau dah tahu kapir tak suka Islam ...Kenapa Pemimpin PAS menbuat perjanjian BAHALOL SIYASI ..dgn orang KAPIR..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pas lagi nak dijadikan contoh?
      jangan pedulik kan pas tu,
      kita orang melayu mesti bertindak segera pada cina kapir tu,
      jangan harap umno,
      jangan harap pas,
      jangan harap PERKASA,
      jangan harap JATI,
      jangan harap PEKIDA...
      dan jangan bertangguh lagi

      Padam
    2. habis tu takkan nak harapkan PGayR pulak. Bukan anak nurul izzah yang kene jadi lembu tu. Kalau tidak, semuanya akan disalahkan umno, walau terang-terang cina babi ni penyokong DApig.

      Padam
    3. jangan harapkan mana2 parti politik,
      atau sebarang individu,
      fikirlah wahai saudara ku pada siapa kita perlu bergantung harap?

      Padam
    4. Ya, kita tunggu burung ababil datang untuk hapuskan puak-puak laknatullah ni... tak perlu harapkan manusia. Tak boleh diharap.. ye tak?

      Padam
    5. cara komen macam orang tak belajar tauhid.
      ikut suka kau lah nak takwil macam mana.

      Padam
    6. rileks la anjing pr, bukan ko cakap jangan harapkan mana2 parti politik atau sebarang individu, jadi aku paham la ko nak mengharapkan Allah lakukan sesuatu. Tapi takkan la ko nak Allah menjelma sebagai manusia dan selesaikan semua isu ini?? Itu dah menyalahi zat Allah yang tidak sama dengan mana2 manusia atau makhluk di dunia ini. Jadi, kalau ikut sejarah nabi, Allah pun pernah hantar bantuan burung ababil untuk hancurkan kafir laknatullah. Manusia tak boleh diharap, tentu sahaja burung ababil boleh diharap.... ye tak anjing pr. Asyik melalak ko kat sini ye. Dulu pakai nama batu api, sekarang dah jadi anon, tapi BODOH bertingkat2nya sama je....

      Padam
    7. batu api juga yang kena,
      layak ke kau dapat bantuan Allah yang macam tu?
      apa kelayakan yang engkau ada?

      Padam
    8. Tanpa Nama25 Januari 2014 1:15 PTG

      rileks la anjing pr, bukan ko cakap jangan harapkan mana2 parti politik atau sebarang individu, jadi aku paham la ko nak mengharapkan Allah lakukan sesuatu. Tapi takkan la ko nak Allah menjelma sebagai manusia dan selesaikan semua isu ini?? Itu dah menyalahi zat Allah yang tidak sama dengan mana2 manusia atau makhluk di dunia ini. Jadi, kalau ikut sejarah nabi, Allah pun pernah hantar bantuan burung ababil untuk hancurkan kafir laknatullah. Manusia tak boleh diharap, tentu sahaja burung ababil boleh diharap.... ye tak anjing pr. Asyik melalak ko kat sini ye. Dulu pakai nama batu api, sekarang dah jadi anon, tapi BODOH bertingkat2nya sama je....










      Tak cukup tu, tambah lah lagi, setakat lempar batu sembunyi tangan,sapa pon boleh...kalau ras agak takut tak payah berbunyi....

      Padam
    9. kah kah kah kah kah kah... akhirnya batu api yang suka menyamar tunjukkan diri. kah kah kah kah kah.... nape tak guna tanpa nama lagi??

      Padam
    10. Tanpa Nama26 Januari 2014 9:23 PG
      batu api juga yang kena,
      layak ke kau dapat bantuan Allah yang macam tu?
      apa kelayakan yang engkau ada?
      ---------------------------------------------------------------

      Jika terus berdoa pada Allah dan beristiqomah, insyaAllah Dia akan bantu. Tapi tunggu la waktu semua parti politik dan semua manusia tak diharap la... termasuk la ko sekali tak boleh diharap... macam anoNGOK 24 Januari 2014 10:37 PTG katakan.. betulkan??

      Padam
  4. Sangat malulah aku kerana anak banmgsa ku, dibuat seperti lembu.Cina itu memangnya nafas pendek . Pendeklah umurnya.atau gilalah dia dengan izin Allah hukuman keatasnya. Amin.

    BalasPadam
  5. Mana pemuda UMNO? Mana pemuda PAS? Mana AMK? Semua mcm pun**k je.. ptuihhhhh... buat malu melayu je...

    Kementerian pendidikan buat ape? Buat bodo je? Dah ada laporan polis tuu.. tak nak ambik tindakan ke??

    - kamarul

    BalasPadam
  6. Cara pelajar tersebut didenda nampak gayanya macam nak menghina, bukan untuk mengajar. Kaum ni dah lama tak rasa parang ni.
    Sudah sampai masanya sekolah vernakular dihapuskan.

    BalasPadam