Jumaat, 17 Januari 2014

edisi gambar separuh bogel yang tak patut di lihat!!

mana tak terbeliak mata bai, gambar ni buat jantung berdegup kencang.. harap janganlah tercopot jiwa raga sudah!!

gambar hiase

NI NAK PESAN AWAL-AWAL, JANGAN KENA SAWAN KANGKANG UDAH!! BAHAYA! TETAPI HAL INI MEMANG GENG-GENG #PAKATAKANGKUNGKERANG# TAK TAU!!

AKU PESAN JANGAN TENGOK....



jangan brader jangan ko roll ke bawah!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


 kah kah kah kah kah sama lak tu.. kah kah

 kroih kroih kroih

khalid samad paling tak leh blah, kah kah kah kah kah kah kah kah

kredit untuk daeng selili

ps: kang ada lah keluar komen kejung dari puak pakatankangkungkerang kang ni, kah kah kah kah kah...

6 ulasan:

  1. Macam muka KangkonG.

    BalasPadam
  2. headbomb.
    dah xada modal lagi ke?
    kenapa tak up load gambar bogel, bukan kah ia lebih bagus?
    engkau pon boleh dapat banyak saham,
    engaku sama kan pemimpin pembangkang dengan binatang,
    kalau betul pon sama apa manfaat nya untuk rakyat?

    BalasPadam
  3. Mak aii...sah2 kao dapat double dosa ...sah ko ni MACAI tahap dewa nih...

    BalasPadam
  4. Esok lusa kalo ko dpt anak rupe anak beranak ko mcm ni la kot kn...admin xde otak....hina ciptaan tuhan...tgk skit muke ko sni....biar aku pijak sampai xde rupa dh..ni nama kurang ajar tak bertempat...Bacul!!!

    BalasPadam
  5. Apa la puak2 pakatan haramjadah nk bising2... taupun rasa marah bila kene batang hidung puak2 sendiri.. memang layak pun muka2 tu semua... muka2 haramjadah.

    kangkang

    BalasPadam
  6. Sesekalli admin pun ting tong sbb dah naik muak tulis pasal politik yer?

    BalasPadam