Jumaat, 17 Januari 2014

gerakan penyebaran kristian dapat dipatahkan di teluk datok,banting? edisi gambar

dapat info dari rakan blog pemuda teluk datok

mereka-mereka ini tengah menyebarkan risalah berkaitan agama kristian di kawasan penduduk yang majoriti melayu, wah makin slumber ek, kang ada la geng kangkungkerang kata ahh ini semua lakonan dari umno untuk buat cerita, tak payah sembang bagai la cacai jibrauk, ada bukti bergambar lagi la..





Selama ini BELUM lagi kejadian sebegini berlaku dikawasan Telok Datok. Seolah-olah mereka sengaja mencabar penduduk di sini. Atas dasar apa mereka lakukan perkara sedemikian rupa?

Pihak kami telah dimaklumkan bahawa terdapat hampir 20 orang telah memasuki kawasan perumahan kami. Berpakaian kemas dan berjalan kaki menuju ke beberapa destinasi sekitar kawasan. Mereka bergerak dalam 4-5 kumpulan.

Bertindak di atas laporan yang diterima, pasukan kami telah berjaya menahan serta menyoal sebahagian daripada anggota kumpulan. Mereka mendakwa kehadiran mereka ke kawasan ini adalah untuk mengedarkan risalah Bibble kepada penduduk bulan Islam.

baca seterusnya di blog pemudatelokdatok

8 ulasan:

  1. sesetengah negeri dah lama ikut kristian dah.
    kristian cuti hari ahad, dia pon sama cuti hari ahad.
    kristian sambut hari lahir tiup lilin, dia pon ikut jugak.
    kristian bercinta sebelum nikah, dia pon sama juga.
    kristian tak tutup aurat, dia pon tak tutup juga dan lagi luas bukak nya.

    tak kan tak nampak kot?
    ulama kristian ponpernah berkata kepada missionery2 nya:" tuan-tuan, kami hantar tuan-tuan semua ke asia, bukan lah untuk memasukan orang islam kedalam kristian, ini tidak perlu kerana mereka sudah ada agama dah, cukup lah mereka berperangai macam kristian ini sudah lebih dari cukup. Kalau memasuk kan mereka kedalam kristian ini lebih bagus..."

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS akan Islamkan Semua Kristian di dunia ini

      Nik Bajis

      Padam
    2. Umno tarik balik saman Tian Chua berkaitan kes Lahad Datu

      Umno menaril balik saman fitnah terhadap Tian Chua berhubung kes pencerobohan Lahad Datu. Gambar fail.Umno menarik balik saman fitnah terhadap Tian Chua yang sebelum ini mengaitkan parti itu dengan pencerobohan Lahad Datu oleh kumpulan pengganas Sulu tahun lalu.

      Ini berikutan penyelesaian luar mahkamah yang dicapai kedua-dua pihak hari ini dengan persetujuan penghakiman dirakamkan di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman, Rosilah Yop.

      "Plaintif menerima penjelasan saya dan saya tiada niat untuk memberikan gambaran yang negatif terhadap Umno sebagai dalang pencerobohan Lahad Datu," katanya.Perbicaraan itu dijadualkan selama dua hari bermula hari ini.Ab Rauf dijadualkan untuk hadir sebagai saksi sebagai pegawai awam Umno.

      http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-tarik-balik-saman-tian-chua-berkaitan-kes-lahad-datu


      siapa boleh mengesahkan nya?

      Padam
  2. ada juga hal yg golongan berlakon jadi ulama, berjanggut, berkopiah, kuar fatwa, tapi menyokong golongan yg ternyata anti Islam, golongan yg suka berzina dan meliwat, malah menyokong pula bukan Islam guna "Allah"... inilah golongan yg menyesatkan ummah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul jugak tu..
      Nak kenal ulama tulen, macam mana?B

      Padam
  3. Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    BalasPadam
  4. Dia tak kawen main Gigolo semata2 menumpukan perjuanagn BENCIKAN MELAYU..

    Padahal bapak dia mmg berasal dari NEGARA KOMUNIS..hidup tak selesa duduk di tanah Melayu..

    Sekarang China bukan komunis apa lagi BALIK LA..Melayu lagi 100 tahun lagi mmg mcm ni..Tak boleh lu nak bagi MASUK KRISTIAN..

    British, Portugal Belanda pun Redha Melayu bersama Islam..Cinabeng sial mahu Melayu Masuk KRISTIAN..bodo

    BalasPadam
  5. Bangkit ...menentang puak 2 ni...

    BalasPadam