Selasa, 21 Januari 2014

hari paling badas untuk amk kerana 10 orang je datang demo!! kah kah kah

di sebalik kesangapan nak bodek anuar ibrahim, mana lah tah kot-kot idea diaorang ni leh buatkan impak buat kerajaan jepun jadi marah dengan kerajaan malaysia, aku rasa pemimpin kerajaan jepun siap boleh gelakkan lagi perangai paling bebal dari penyokong pakatan rakyat yang ditunjangi oleh syam ketot yang cumil perutnya, kah kah kah kah..

siap bako bendera kau, katanya mereka akan boikot semua barang-barang buatan jepun sampai ada yang meracau cakap jepun pun ada tau, gila bodoh tul amk ni kah kah kah...




klik untuk besar da

ps: tahap meroyan paling tertinggi dilakukan oleh amk, mau kau menjawab la dengan bang non ni, kah kah kah, memalukan dia lagi, kah kah kah kah kah

8 ulasan:

  1. 10 orang jer.... memang lawak
    tapi
    lagi lawak tahap maharaja lawak mega
    bila
    ambil gambar demo di Thailand dan mengaku sebagai demo sendiri\

    siapa?
    Pemuda Umno Batu Pahat ler

    wakakakakakakakakka....................................... ,terlebih makan kangkung murah le tu

    BalasPadam
  2. 12 ekor je anjing2 PR pi demo anti jepun..??? tapi guna barangan jepun juga...

    BalasPadam
  3. bukan 10 tp 12 juta katanya....muaaahahahahaha

    habislah EKONOMI JEPUN....12 JUTA BANGLA dr AMK nak boikot brg JEPUN.....trrrrrr TATUTnya....TATUTnya...TATUTnya...kata Doraemon pd Ultraman Taro......kahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
  4. kah kah kah kah kah... boikot barangan jepun??? Kah kah kah kah kah.. camry tu buatan china ke?? Toyota tu buatan India ke?? Panasonic tu buatan Arab ke??

    Kah kah kah kah kah kah... daripada boikot lebih baik halau je pelabur-pelabur Jepun dari Selangor tu. Kesalahannya kecik je, tak reti nak isi borang kebenaran khas, tapi BAHALOLnya mengalahkan kera di hutan...

    Kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  5. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH... GAYA SEORANG AUTAMAN YANG GILA NAK JADI PM...SATU DUNIA MENTERTAWAKANNYA.

    Anwar dihalang masuki Jepun kerana tidak pohon visa

    KUALA LUMPUR 21 Jan. - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilarang daripada memasuki Jepun Ahad lalu disebabkan kegagalan beliau untuk memohon visa bagi memasuki negara matahari terbit itu.

    Jurucakap kedutaan Jepun di Malaysia, Tomoko Nagai berkata, Anwar masih perlu memohon visa kerana rekod jenayahnya yang lalu walaupun Jepun pada tahun lalu memberi kelonggaran kepada rakyat negara ini supaya tidak lagi menggunakan visa untuk memasuki negara tersebut.

    Bagaimanapun Anwar, katanya, tidak memohon visa sebagaimana yang dilakukannya pada lawatan sebelum ini. - AFP

    BalasPadam
  6. kalau aku tahu ada demo, aku pakai baju ultraman dpn kedutaan jepun...

    BalasPadam
  7. anuar punya hal.
    melayu sama melayu berhentam.
    kutuk mengutuk.
    caci memaki.

    itu lah standard orang melayu.....

    BalasPadam
  8. suruh boikot barangan buatan jepun, tapi duk bergaya depan kereta toyota... muahahahahaha

    BalasPadam