Sabtu, 25 Januari 2014

kapal angkasa terhempas di artik?

aku tak tau kesahihannya, tetapi tuan punya fb, dia akan mengeluarkan artikel berkenaan kapal angkasa ini, kira dia ni penyiasat ketamadunan melayu purba dan keagungan ketamadunan melayu dahulu kala, dan dia ada katakan ia berkaitan dengan pusat tamadun melayu? berkenaan kapal angkasa tu, menarik tu, tunggu penulisan dari dia, aku pun tak delah nak percaya bulat-bulat kita siasat dulu, pengkaji purba-purba ni kadang-kadang fakta diaorang tak leh kita nak sangkal!

sumber dari tuan fb klik sini


10 ulasan:

  1. hahaha.....sekejap lg ada la yg kaitkan dgn gst, letrik, harga brg etc
    habislah la ko alien, jawab la ko nnt....sapa suruh memandai2 landing kat UTUBE....:)))))

    BalasPadam
    Balasan
    1. kapal angkasa alien terhempas kat artik mesti salah umno ni... kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. mestilah salah UMNO....habis tu nak salahkan siapa??....hahaha

      nnt mesti ada mat KANGKUNG yg kaitkan alien dgn kangkung....citernye gini:

      "Alien ni mmg suka mkn kangkung.....sementelahan, di planet mrk kangkung berkurangan n HARGAnya sgt MAHAL....cari punya cari sumber kangkung yg baru, alien2 ni tau kangkung tumbuh subur di Mas walaupun dlm longkang....tp masa alien2 ni tau, harga kangkung masih mahal....mau tak mau ni hantar wakil utk curi kangkung kat Mas, sbb MAHAL nak beli.....TIBA2 alien2 ni dgr harga Kangkung Mas dah TURUN, maka alien2 ni bergumbiralah sampai lupa nak kawal kapal diorang....maka dipendekkan citer, kapal mrk terhempas"

      kejadian UFO terhempas inilah yg akan dijadikan modal oleh cacai PR utk dikaitkan kemudiannya dgn GST, letrik, petrol etc....tak caya TUNGGUUUUUUU......:)))))

      Padam
    3. hahahahahaha... geliga.. geliga...

      Kalau begini la al-kisahnya. Aku berani jamin, sekor anjing pr pun takkan berani nak komen pasal rege barang naik termasuk GST, letrik, petrol untuk artikel kali ni. Mampus ke balun je...

      Tapi kalau yang nak tulis pasal menu kangkung tu aku rasa ada sekor anjing pr yang suka copy paste akan beri komen nanti..... hahahaha

      Padam
  2. Wakakaka, hampes

    BalasPadam
  3. dengan terhempas nya kapal angkasa itu,
    mudah-mudahan ia memberi manfaat untuk orang melayu,
    khusus nya melayu di malaysia.
    sepertimana kisah turun nya salji di indonesia.
    bukan saja bangsa lain saja yang membodohkan melayu,
    melayu sendiri pon turut membodohkan bangsa nya sendiri.
    melayu yang bodoh memang suka bila dihidangkan denga cerita pelik seumpama ini.

    BalasPadam
  4. Anon 2:16 PTG..ko xpayah nk tunjuk baik la dlm komen ni..termuntah aku baca ayat ko mcm SKEMA. ..ko tau x apa tu skema? kalo cite fitnah hal UMNO, ko suka plak dgrnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. umno memang parti melayu,
      tapi bukan semua orang melayu masuk parti umno.
      statemet aku tak sentuh mana2 parti.
      tapi itulah hakikat sikap orang melayu,
      suka benda yang aneh dan pelik,
      dan mudah pecaya dengan cerita yang menyalahi akal.
      ayat quran hadis nabi susah dia nak percaya.
      cuba kau cerita pasal azab kubur,
      cuba kau tengok berapa orang yang nak dengar cakap kau....
      atau pon engkau sendiri pon tak berminat....

      Padam
  5. Mmg salah umno, aku dh siasat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.
      Mmg salah umno, aku dh siasat.

      Padam