Selasa, 21 Januari 2014

kena lagi kita bai!! apa nak jadi dengan kita umat Islam ni asyik di henyak kiri dan kanan!!

semakin menggila nampaknya spisis radikal dan ekstrimis puak kafir ni ye, semakin menjadi kehamlauan mereka dengan sesuka hati mempertikaikan hak orang Islam, aku seru orang Islam di bumi bertuah ini, sedar-sedarlah kejahatan puak ekstrimis ini, patutnya I.S.A perlu dikembalikan kerana puak-puak biadab ni semakin menggila!!


KURANG AJAR: GEREJA KRISTIAN PERSOAL KEISTIMEWAAN ISLAM DALAM PERLEMBAGAAN..!!!

Pernah dengar nama Herman Shastri? Tengok gambar kat atas tu, dialah Herman Shastri, Setiausaha Agung Majlis Gereja-Gereja Malaysia. Nak tahu apa yang dia kata dalam satu majlis baru-baru ni?

baca seterusnya klik sini

ps: buatlah sesuatu wahai pihak kerajaan malaysia, jangan sampai orang Islam dah tak boleh sabar, jadi lain nanti!!

4 ulasan:

  1. YANG JADI MASALAHNYA ADALAH PENYOKONG PAKATAN HARAM BERAGAMA ISLAM. SEREKA SOKONG APA SAHAJA YANG DILAKUKAN OLEH RAKAN SEANGKATAN. ENTAH BILA MEREKA INI HENDAK INSAF.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak kan dengan pakatan haram pon umno nak takut?
      terus kan saja perjuang umno bagi membela islam!
      nak takut apa dengan pakatan haram?
      atau itu cuma satu alasan untuk berlepas tangan atas apa yang berlaku.

      Padam
    2. SETUJU dgn Tanpa Nama 12:29 PTG

      takkan UMNO nak jd PENGECUT mcm PAS utk berlepas tgn menJALANkan Hudud atas NAMA UMNO n Tun Mahathir?

      sampai bila UMNO nak jd pengecut???....org Melayu/Bumi/Islam dah bg kuasa pd UMNO utk memerintah Malaysia

      Padam
  2. buat muzakarah lah dengan puak kristian tu.
    tanya dia kenapa dia tak puas hati.
    tsnya apa yang dia hendak.
    umno kan ramai ulama muda yang hebat
    tak kan tak boleh h berhujjah dengan paderi yang kapiir tu?
    buat muzakarah secara langsung.
    dan biar rakyat menilainya.

    BalasPadam