Khamis, 16 Januari 2014

KETERLALUAN DAH CIBAI CINA DAP NI!! KEPALA BANA NAMANYA NI!!

BILA MANA POK JIB DIHINA SEDEMIKIAN RUPA OLEH MANUSIA KIASU DAP, APAKAH SEDAR KE TIDAK POK JIB SENDIRI DAN PAK MENTERINYA YANG SELALU BAGI MUKA DENGAN KAUM KURANG AJAR NI, AKU NAK BAGI TAU, MAKIN LEMAK DAH NI....

kangkung-kangkung juga, tapi jangan biadab sangat sial

kaduk naik jungjung, cacing sudah naik kemata, mereka dah mula dah, mula dah, masih ingat 13 mei 1969 dulu? orang melayu dihina macam ni oleh cina dap? lupakah kau wahai melayu?

8 ulasan:

  1. tun m dah cakap, melayu mudah lupa.
    tak kan dah lupa?

    BalasPadam
  2. nnt diorang MINTA MAAF la tu.....PM kita BAIK, penyabar...isu ni bukan besar sgtpun......sedangkan isu keselamatan negarapun UMNO boleh tersenyum dgn Tian Chua, inikan pula isu kangkung dgn PM.....tak lifestyle kalau hari2 nak hentam pembangkang je....lg satu, yg buat kerja ni CINA....diulang siar ye....C.I.N.A...kau kesayangan PM kita tuuuu, mana boleh sentuh scr KASAR....mereka ni SENSITIF

    blogger jgn terLEBIH defend "mereka" sbb "mereka" TAK KISAH n BLUUUUUrrrrrr dgn keadaan semasa....buat mengabihkan masa ja....lagipun "mereka" ada KONSULTAN bilion ringgit yg boleh selesaikan masalah "mereka"

    BalasPadam
  3. Tak lama lagi cina tu dapat lah buat iklan ke apa.....name wee dapat buat filem apa lah sangat.......

    apa boleh buat harimau dah hilang taring dan kuku....boleh lihat je lah....badan harimau tapi hati dah jadi kucing...anjing menyalak pun tak boleh buat apa....gigi dan taring dah kena simpan.

    BalasPadam
  4. Femes kangkung...tak lama lagi naik harga la tu.....yang banyak tanam sayur pun puak2 tu juga.....yang naikkan harga pun dia...yang propa pun dia.....
    ai yo........buat la replika guan eng dengan merc baru....baru lah cun...mesti puak-puak PAS meratap-ratap nangis syukur guan eng dapat kereta baru.....apa lah sangat tok najib dengan kangkung sahaja jika nak banding dengan Merc baru untuk sambut tahun baru.....

    BalasPadam
  5. KANGKUNG VS MERCEDES S300 baru mana lebih hebat.......orang PAS cakap mercedes takpe ...makan kangkung tak boleh sebab murah....pakai merc boleh....nanti pak lebai guling-guling jalan tolong lap kan....

    BalasPadam
  6. CINA ADALAH BABI

    BABI ADALAH CINA

    TAPI PM ADA KUASA CUMA DAYUS PENAKUT TELOR TADAK NAK LANYAK CINA BABI NI


    Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi dia berjaya menurunkan harga kangkung.
      itu pon satu jasa besar jugak tu.

      Padam
  7. kafir , musuh utama umat islam selagi mereka tidak beriman mereka membawa kehancuran. jadi layan lah kafir sebagai kafir, kerana kafir akan jadi kayu api neraka, di ulang kayu api neraka. mereka lupa daratan kerana PM kita yang jadikan mereka sebegini rupa. bukan salah mereka tapi salah najib yg gila nak pukul gendang cina

    BalasPadam